אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אהלן חברים,המפרט של המחשב שלי היא: DUAL CORE 3.40 GHZ ASUS P5LD2-VM SE 1024 MB DDR 2 533 ASUS GEOFORCE 7300 GT 256 MB DDR 2 PCI EXPRESS-עשיתי לו OC רציתי לדעת כמה דברים: מה דעתכם על המפרט הזה למשחקים כמו FLIGHT SIMULATOR X?את FS 2004 הוא מעלה לי על 35 פריימים שזה מעולה,את FSX DEMO הוא נותן לי 27 פריימים אבל לדעתי זה לא יספיק כי זה רק הדמו. אני זקוק לעזרה בקשר לביצוע OC.קראתי את המדיך באתר על OC,הדפסתי אותו,קראתי ושוב קראתי אך לצערי כל הפונקציות שקיימות בBIOS שעל אותו מחשב מבוצעת ההדרכה,שונה מהBIOS בלוח אם שלי... לדעתי להרבה מאוד אנשים יש את הלוח אם הזה,ורציתי לשאול כיצד לבצע טוב את הOC?אני נכנסתי בADVANCED שם בJUMPERFREE CONFIGURATION ושמה יש לי אפשרות DRAM FREQUNCY,שם יש…
-
- 1 תגובה
- 533 צפיות
-
-
שלום D: אני רוצה לקנות בקרוב x800 gto2 שך ATI ... כמובן שאני הולך לפתוח איתו צינורות וכו', אבל אני רוצה גם לעשות לו OC קטן / בינוני, לא משהו רציני.... עכשיו אני צריך מאוורר שיקרר לי את הכרטיס מסך לטמפ' נורמלית לאחר הOC בבקשה הצעות קירור בסך של 100-150 ש"ח לא יותר תודה
-
- 8 תגובות
- 533 צפיות
-
-
אהלן כבר כמעט שנה בבעלותי מחשב שכולל מעבד אינטל E6750, זכרון 2GB G.SKILL וכ. מסך 8800 GT של EVGA בגרסה המומהרת (בולשיט אחד גדול, אני יודע...) הכל יושב בתוך מארז של HEC 6A19B למי שמכיר, שנחשב למארז בגודל בינוני, אך מצוין מבחינת קירור. בעת מנוחה, בלי מזגן דלוק בחדר, מראה EVEREST כך: (מצורף פרינטסקרין) GPU 72C GPU AMBIENT 60C שאלתי היא - מה ההבדל בין השתיים? זה אמור להדאיג אותי?? כשאני נכנס למשחק יחסית כבד, כמו CALL OF DUTY 4 או THE WITCHER הוא בשקט עולה ל87C בGPU... תודה רבה לעזורים! [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 533 צפיות
-
-
איך אני יודע באיזה מחלק להשתמש? נגיד ב 166 המחלק הוא 5 וב 200 המחלק הוא 6 (אם אני לא טועה). איזה מחלק לשים כשאני עושה OC ל 180 למשל? 5? שיהיה תדרים גבוהים במקצת או 6 שיהיו תדרים נמוכים במקצת? (הנתונים הם רק לדוגמא... אני רק רוצה לדעת לפי מה לקבוע אותו...)
-
- 4 תגובות
- 533 צפיות
-
-
לכמה הוא מגיע באיורור סטוק? זכרונות pqi 800mhz
-
- 2 תגובות
- 533 צפיות
-
-
יש לי את המאוורר הזה איך אני מנתק את הכפתור של המהירות מהמלבן ברזל שהוא מחובר עליו?
-
- 8 תגובות
- 533 צפיות
-
-
ברשותי 7600GS של לידטק - גרסאת EXTREME. אני ביצעתי לכרטיס OC לתדרים של 576 לליבה ו- 1020 לזכרונות. עכשיו יש לי כמה שאלות: יש טעם לעשות כרגע OC לכ.מ או שאני יכול להסתפק במה שהכרטיס מציע בסטוק? (אני גיימר ממוצע) הטמפ' של הכ.מ במנוחה בין 44 ל- 46 מעלות צלסיוס ומגיע ל-72 במאמץ (עם Real-time HDR IBL 1280*948 8x multisample ) לא החלפתי קירור לכ.מ - זה הסטוק של לידטק. הטמפ' נחשבת נורמאלית? או שמא יש סיכוי שזה יפגע בכ.מ בטווח הארוך? תודה רבה לעונים.
-
- 3 תגובות
- 533 צפיות
-
-
אפשר לדעת מה זה בדיק:http://www.thermaltake.com/products/subzero/subzero4g.htm יש מגש כזה,מה זה?
-
- 3 תגובות
- 533 צפיות
-
-
אז ככה השבוע אני מביא: Accelero S1 Rev. 2 +2 מאוררים 120 רציתי לדעת איך הסינקים שלהם היה לי את הטווין טורבו ac והסינקים הדבק שלהם לא טוב והחזרתי את זהל חנות.
-
- 5 תגובות
- 533 צפיות
-
-
שלום למומחים, המרתי את המחשב הקיים ל HTPC. הכרטיס מסך שלי הוא הדבר היחידי שעדיין מרעיש בצורה מעצבנת (בסלון...). כאמור, הכרטיס הוא leadtek 6600GT. תוכלו להמליץ לי על קירור שקט לכרטיס? תודה!
-
- 0 תגובות
- 533 צפיות
-
-
-
שלום לכל מי שרלוונטי לגביו וגם לכל מי שלא שי לי Intel Pentium D 940 3200 MHz על לוח Gigabyte GA-8N SLI QUAD ROYAL מכיוון שאני די מתחיל בכל הקשור ל OC שאלתי היא האם אפשר בכלל להמהיר? ואם כן אשמח לשמוע את דעתכם המקצועית בעניין בכיצד להמהיר או אם ישנו מדריך שמסביר איך. הכרטיס מסך שישנו במחשב כרגע הוא 7600GT שעובד על 45% מאוורר במנוחה בסביבות 55C+, בעיקרון המטרה שלי היא להחליף את הכרטיס מסך למשהו יותר חזק ולהמהיר את המערכת לכך שיהיה כמה שפחות צוואר בקבוק. אשמח לכל עצה ותודה על הסבלנות!
-
- 2 תגובות
- 533 צפיות
-
-
צריך המלצה למאוורר חדש למעבד, כרגע אני על קירור סטוק, חשבתי שאני אוכל לעבור איתו את הקיץ אבל המחשב קרס הרגע בגלל התחממות יתר... בקיצור אני צריך מאוורר חדש ואני צריך שהוא יהיה שקט (וכמובן יותר יעיל מהסטוק). אהה דרך אגב המעבד הוא PD915 סוקט 775 הטוניק טוואר לא בשבילי (גם גדול וגם יקר) אז אני אשמח לקבל המלצה על משהו יותר זול (וקטן). תקציב 120 ש"ח (זה מה יש....)
-
- 3 תגובות
- 533 צפיות
-
-
יש לי מעבד Q6600 לוח GA P35C S3 זיכרון: 2GB Crosair DDR 2 800MHZ CHANNEL KIT משהו אמר לי שצריכים להכנס להגדרות בביוס נכנסתי ואז לSPD לשנות משהו ל2.00 אבל אצלי שאני ניסיתי להיכנס זה אומר לי בכלל משהו עם DVD אין לי לשנות מספריםם.. כנ"ל גם בFSB.. למה ? משהו יודע איך עושים OC בלוח הזה ..
-
- 1 תגובה
- 533 צפיות
-
-
אני מתכנן לעשות OC לכרטיס מסך שציינתי בכותרת (HD 2900Pro 512Mb), המאוורר הוא Arctic Cooling Freezer 7 Pro שעל המעבד, מארז של NZXT Apollo וספק 500W של ליברטי... האם אני מסוגל לעשות לו OC, בלי שהוא יעשה לי רעש מטורף, והאם אני אהיה מסוגל להגיע לביצועיים של XT?
-
- 5 תגובות
- 533 צפיות
-
-
היי אתמול קניתי את הכרטיס הנ"ל הפעלתי את הSPEED FAN וראיתי ש... המעבד של הכרטיס מסך על 53 מעלות במנוחה! זה הגיוני? זה תקין?
-
- 2 תגובות
- 533 צפיות
-
-
שלום חברים חבר אמר לי עים יש לי מיכל גדול משהו כמו 9-10 ליטר אז אני לא צריך רדיאטור האים זה נכון תודה לכל העוזרים אלי . :xyxthumbs:
-
- 2 תגובות
- 533 צפיות
-
-
אני טכנאי מיזוג ורציתי לבנות מערכת קירור על גז האם מישהוא מהפורום בנה מערכת כזאת כבר אם כן שיגיד באיזה מדחס הוא הישתמש,כמה שורות סוללה אמורה להיות. למה אני שואל כל זה , כי אני יכול לבנות מזגן חלון קטן , אבל לדעתי זה אמור לעבוד כצת אחרת
-
- 4 תגובות
- 533 צפיות
-
-
מישהו יודע אם יש דרך לשלוט במאורר של הכרטיס הזה? המאוורר רועש יותר מהמאוורים של ה CPU והמארז ביחד. בATI Tray Tools כתוב שאין תמיכת חומרה - זה הגיוני שבמעבד חדש יחסית לא תהיה אפשרות כזו? הכרטיס חדש, ואין שם בעיה פיזית -הוא פשוט קטן ורועש... לנתק אותו לא נשמע לי בריא במיוחד.
-
- 0 תגובות
- 533 צפיות
-
-
1. מה זה HSF ?? 2. מה זה OC ?? 3. איך אני יכול לדעת מה הטמפרטורה של המחשב שלי או של כל חלק אחר אם זה הצ'יפסט או הכרטיס מסך 4. איך אני יכול לדעת איזה BIOS יש לי ואיך אני מעדכן אותו בלי שיהרס לי המחשב 5. ואם יש איזה תוכנה קטנה כזאת שמראה לי את כל הנותונים של המחשב כמו איזה לוח אם יש לי או איזה מעבד (למרות שאם לוחצים קליק ימני על המחשב שלי אפשר לדעת) את הכל בקיצור שתראה לי את הנתונים של החלקים שלי שמעתי משהו כמו OCZ אבל לא יודע תעזרו לי... 6. מה המשחה הזאתי שאומרים שהיא מורידה טמפרטורה היא באמת עוזרת ?!?!?!? 7. ואיך אני עושה אוברקלוק למחשב אם אני צריך ?? אם זה יהרוס לי את המחשב ?? בקיצור יש לי מחשב וזה המפרט פחות או יותר : Intel Pentum 4 2.4 Ghz Graphic Card GeForce…
-
- 5 תגובות
- 533 צפיות
-
-
למה למה למה אין ocdb של כרטיסי מסך ב hwzone ?
-
- 2 תגובות
- 533 צפיות
-
-
עד איזה טמפרטורה אפשר/כדאי להגיע על המעבד הנ"ל? (לא רשום בFAQ)
-
- 3 תגובות
- 533 צפיות
-
-
שלום. יש לי athlon xp 2000+ והוא הגיע ל70 בפעם הראשונה מזה שנים. החלטתי שarctic silver יהיה הפתרון הכי מהיר וזול אבל אני לא בטוח איך אני מסיר את הPaste ששמתי לפני שלוש שנים עליו. זה פייסט לבן שהגיע עם המאורר שהגיע עם המעבד, אני חושב ששם המאוורר היה green power או משהו כזה אם זה עוזר. לא הורדתי עוד את ההיטסינק מחשש שהורדת הפייסט תהיה בעיה. אגב, אם ארצה להוריד אח"כ את הarctic silver התהליך שונה?
-
- 5 תגובות
- 533 צפיות
-
-
יש לי מערכת עריכה עם ממעבד פנטיום D 820, לוח ASUS p5wd2 premium. עד עכשיו היה עם קירור מקורי של אינטל, ובהמלצה כאן, החלפתי לקירור IGLOO-5700. (יש בו מכל טוב חום - 8 הארד דיסקים, כרטיס עריכה חזק וכרטיס מסך חזק). טמפ לפני החלפה (מקורי) מנוחה- 44 מאמץ- 68 טמפ' אחרי החלפה עם מהירות מאוורר מינימלית: מנוחה- 30 מאמץ- 41 כל זה עם OC קטן מ 2.8 ל 3.6. זה כבר טוב אני מניח... לא? יש לי מערכת נוספת, עם לוח ASUS P5GDC DELUX ומעבד פנטיום 4 3.0GHZ. במצב מנוחה הטמפ' בו היא 53 מעלות. (יש קירור טוב, 3 מאוורים). יש בו OC קטן מאוד, מהאופציה של אסוס , מ3.0 , ל 3.3... האם זה נורמלי? האם לקנות עוד גוף קירור דומה? תודה
-
- 4 תגובות
- 533 צפיות
-
-
אוקי...אז בלוק יש רדיאטור יש (רק צריך לפרק) עכשיו...קניתי משאבה ומסתבר שהיא לא טובה אז אני מחזיר אותה... ואני צריך צינורות (כי האלה שקניתי ממש גרועים) ואני צריך מאין מחברים של 90 מעלות...כלומר שיתנו לי לעשות זוית של 90 מעלות בלי כיפוף צינורות... איפה אני קונה את הדברים האלה? (כי התייאשתי מהליכה לחנויות חיות ולאייסים למיניהם שמסתכלים עליי במבט של "למה לעזאזל לך שטויות כאלה?") תקציב למשאבה? (כי השאר אמור לעלות עשרות שקלים לכל היותר) אנא ערף...תנו כמה עם מחירים הגיוניים...
-
- 0 תגובות
- 533 צפיות
-


