אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
במארז לא גדול במיוחד, האם עדיף קירור DUAL SLOT שזרימת האוויר החוצה או סלוט אחד שזורק אוויר לתוך המארז? ובכלל, האם עדיף קירור פסיבי בתוך מארז לא גדול? או שזה יחמם את כל הרכיבים האחרים? (מדובר בכרטיס 3870) ושאלה נוספת, האם גם בכרטיס DUAL SLOT ניתן לפרק את הקירור ולהחליפו בקירור הפסיבי של AC? תודה
-
- 0 תגובות
- 535 צפיות
-
-
אז ככה, הרצתי 4 פעמים את ה 3D Mark06 התוצאה הראושנה הייתה 3316 זה היה המצב של הכרטיס בסטוק (560,700) התוצאה השנייה הייתה 3591 OC ראשון, (640,796) התוצאה השלישית הייתה 3665 OC שני, (561,801) התוצאה הרביעית הייתה 3806 OC שלישי, (659,823) קבוע נכון לעכשיו... חשוב לציין ש: המעבד הוא E6300 על הלוח של אינטל 965 זיכרון DDRII 2GB 667Mhz כרטיס מסך 7600GT של גיג'הביט עם הקירור הפאסיבי מארז מאורר ומסודר (מכניס מקדימה,מכניס מהדלת,מוציא מאחורה) בבדיקה הרביעית ב 3D Mark06 התחילו להופיע סימנים ירוקים וסגולים על המסך דבר שלא חזר על עצמו שבדקתי משחקים. (TombRider, Shedowrun,Batelfiled 2...) רוזולוציה שנבדקה 1024X1280 מעלה הכי גבוהה שנתקלתי בה הייתה 60. נכון לעכשיו אני משתמש בתוכנה Coolbit…
-
- 3 תגובות
- 535 צפיות
-
-
היי, המפרט שלי הוא: CPU: AMD BARTON 2500 sapphire radeon 9500pro wd 40gb 8mb ATA-100 wd20gb - הוא ישן אני לא יודע מה הנתונים שלו.... 2x kingstone hyperz 512mb 377mhz (קיבלתי עם הזכרונות צלעות קירור כחולות כאלה..) TT volcano 9 cool mod MoBo:Chaintech 7njs Zenith |(NF2) יש לי מאוורר חלש בתקרת המארז שמוציא אוויר ובדלת המארז מאוורר antec tri-color שמכניס אוויר הטמפרטורה של מהעבד אחרי שהוולקנו עובד ב4800 ארפיאם 10 דקות היא 57 מעלות והטמפרטורה של הSYSTEM שאני לא כל כך יודע למה הם מתכוונים בSYSTEM היא 37... תדוה רבה רבה מראש ניר.
-
- 6 תגובות
- 534 צפיות
-
-
יש לי gf4 ti 4600 ואני רוצה לקרר אותו עוד קצת כדי שיהיה יציב בOC. יש לי היטסינק של זלמן ואת ה"ידית" שמחזיקה את המאוורר מעליו. על הידית יש עוד מקום לתלות מאוורר, בדיוק מעל כרטיס המסך. חשבתי לתלות שם מאוורר ג'נרי 80ממ כדי שיקרר קצת. הבעיה היא שהמאוורר של הכרטיס פולט אוויר לכיוון שבו המאוור אמור לדחוף את האוויר. האם יש מצב שזה יפגום במאוורר של הכרטיס? או שאין לי מה לדאוג הנה תמונה (יש קישור למקרה שהתמונה לא תעבוד..) http://ag-or.i8.com/cgi-bin/i/Oren/IMAG0050.JPG
-
- 0 תגובות
- 534 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת בדיוק איזה אוברקלוק אני יכול לעשות ומה אני צריך בשביל להעלות לפחות ב -30% את הביצועים של הכרטיס . אין לי בעייה ממשית של סיכון כי אני מתכנן לקנות 8800 GTS . מפרט : E6300\ 2 GB קינגסטון 667 פועל בדואל צ'אנל . 945-PS3 400 W ספק של HEC
-
- 4 תגובות
- 534 צפיות
-
-
Sapphire היא במקרה חברת בת של ATI(ראדון)?? אם לא, אז למה היא מוכרת רק דברים מתוצרת ATI??
-
- 3 תגובות
- 534 צפיות
-
-
יש לי מארז Compucase-HEC Midi Tower CI-6A19 BLACK Front USB 300W Case הוספתי גם וולקנו 7 אבל אני רוצה להוסיף עוד מאוורר\ים,איזה אפשרויות יש לי? כמה זה עולה? מה מומלץ?
-
- 4 תגובות
- 534 צפיות
-
-
-
-
חוץ מלהחביא אותו
-
- 2 תגובות
- 534 צפיות
-
-
אז ככה, עם האופטי שהיה לי קודם הכל היה טוב והכרתי יפה מאוד את המגבלות שלו. עם C2D אני קצת אובד עיצות ואשמח לשמוע את דעתכם. קודם כל, קירור מים TT BW 735 עם רדיאטור מחוץ למארז, מאוורר בודד של 120 של AC משחת AS5, מעבד במהירות סטוק עומד על 32 במנוחה ו43 במאמץ. הטמפ' האלו נראות לי גבוהות מאוד יחסית לקירור הנ"ל, יש למישהו רעיון למה? חשבתי על המדבקה של איסטרוניקס שנמצאת על המעבד. לשם השוואה האופטי שלי היה על 22 מעלות (טמפ' חדר) ו32 במאמץ. אולי למישהו מתחום קירור המים יש רעיון למשהו שניתן לשפר במערכת הזו. אין לי כסף למערכת חדשה לגמריי, אבל אשמח לשיפורים לקיימת. שנית, מתח מקסימלי שניתן לתת למעבד? טמפ' מקסימלית שרצוי לא לעבור? מתח מקסימלי לזכרונות אני יודע, הם באחריות עד 2.2 (cells…
-
- 1 תגובה
- 534 צפיות
-
-
שלום לכולם קניתי בשעה טובה מחשב חדש ואני חושב לעשות לו אוברקלוקיקינג (כאילו דה ) המפרט שלו הוא כזה : לוח אם של GIGABYTE GA-965P-DS3P מעבד Intel Core 2 Duo E6400 Box זכרון G.Skill DDR2 2048MB 800Mhz CL4 יחידת קרור Thermaltake Big Typhoon (16db) 4 in 1 heatpipe tec אז המחשב צריך להיות יציב אם אפשר אם אתם רוצים עוד פרטים תגידו וגם אם תוכלו להגיד לי איך לעשות את זה אני יודה לכם מאוד בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 534 צפיות
-
-
E6400 על DS3 הגעתי לבאס 420 על סטוק. הטמפרטורות שלו, אמנם, בקיץ, כשהמזגן מכובה, מגיעות ל-65 ואולי יותר. הוא אמנם יציב אבל זה לא לעניין. לפי מה שהבנתי הלוח יכול לקחת אותי ל-450 בלי קושי, אבל הוא לא. לפי התוכנה של הלוח זה לא בגלל הטמפרטורות של הצ'יפסט - הן לא עולות מעל 38, למרות שכשנגעתי בקירור הוא היה חם יותר מ-38, להערכתי. אני לא יודע מה מעכב אותי. אני מפחד להוציא 250 ש"ח על קירור למעבד כשהבעיה היא בעצם הלוח. אני מוכן להשקיע גם בקירור לצ'יפסט אבל משהו בסביבות ה-100 שקל, ומשהו שקל להתקין, אם למישהו יש המלצה. הסתבכתי קצת עם המתחים. העליתי למעבד אבל לא היה לי מושג בכמה, והעלתי ללוח... בכל מקרה לא הצלחתי להגיע מעל 420. אשמח אם תעזרו לי לברר היכן הבעיה, איך אני פותר אותה..…
-
- 6 תגובות
- 534 צפיות
-
-
יש לי זכרונות של samsung שתי סטיקים של 256 מגה pc2700 על דואל צא'נל שעובד ב333mhz עכשיו התזמונים שיש לי עכשיו הם 2.5-3-3-6 במידה ואני אצטרך לשנות אותם בגלל חוסר יציבות לאיזה ערכים לעלות אותם? איך אפשר לדעת? ועוד משהו אני רוצה לנעול את המתח לזכרונות שלי לסטוק אני יודע שהוא 2.5v אבל בביוס שלי יש רק אפשרות לnormal ול0.1v+,זאת אומרת שכשהמתח על נורמאל זה אומר שהוא נעול? בs&m כשבודקים את היציבות צריך לבחור שהוא יעשה בדיקה להכול או רק למעבד?,פשוט כבר בdefault הזכרונות וההארד דיסק מסומנים שמה
-
- 0 תגובות
- 534 צפיות
-
-
איך הקירור הזה לכרטיס מסך ? האם משפר יכולת OC של הכרטיס? - למישהו יש נסיון?
-
- 0 תגובות
- 534 צפיות
-
-
האם הקרור thermalright hr-03 gt יתאים לכרטיס ati hd4870
-
- 2 תגובות
- 534 צפיות
-
-
קניתי את המחשב בשבוע האחרון והתבאסתי לגלות שזה לא בדיוק מה שציפיתי. +AMD AXP2500 ABIT NF7-SL Elixir 256MB DDR 400Mhz*2 WD 80GB SATA Sapphire R9800Pro 128DDR 256Bit קיבלתי 5517 ב3dm03, וזה מוזר לי כי ראיתי פה אנשים עם מערכות חלשות יותר וציונים באיזור ה6200.... הטמפ' של המעבד (לפני הוספת קירור חיצוני) עמדה באיזור ה63 מעלות במאמץ (עכשיו במאמץ רציני זה אי שם ב56 מקסימום, על אף שהקירור שהוספתי מאוד מאסיבי, מאוורר 120 מ"מ מהצד(המאוורר עובד על 220 וולט!!, בלי הדלת של המארז) ומאוורר 80 מ"מ מתחת לספק שמוציא אוויר). במשחקים ישנים (קוייק3, C&C:RENEGADE, אנריל טורנמנט וכו,) אני משחק עם הגדרות הגבוהות ביותר על רזולוציות גבוהות (1200*1600, AAX6, AFX16) ואין בעיה בכלל, הכל רץ חלק.…
-
- 4 תגובות
- 534 צפיות
-
-
יש לי נכון לעכשיו 2 מאוורים של 120 מ"מ, אחד של TT חזק רצח (1225T) ואחד של ואנטק. ועוד מאוורר של 80 מ"מ. עוד כמה שבועות אני אמור לקבל BT ועוד אחד של 80 מ"מ. השאלה שלי היאאיך אני אמקם את המאווררים שלי אם אני מחליף את מה שיש על הBT ב1225.. במארז אין לי מאווררים.. איפה אני אשים את כולם כדי שיהיה קר?
-
- 4 תגובות
- 534 צפיות
-
-
השאלה בכותרת....האם התוכנה תמדוד גם לפנטיום 4 או שהיא רק לC2D???
-
- 3 תגובות
- 534 צפיות
-
-
-
תסבירו לי בבקשה אחת ולתמיד על התיזמונים של הזיכרון ועל ה T1 ו T2 ואיך אני בודק יציבות של הזיכרון. תודה.
-
- 0 תגובות
- 534 צפיות
-
-
אני צריך לשפר את הקירור במארז שלי. עכשיו יש לי קירורו סטוק על המעבד ומאווררים ג'נרים 80 מ"מ מאחורה שמוציא אוויר ו 80מ"מ בחלון שמכניס אוויר. המעבד שלי הוא על 57 מעלות בערך כרגע... יש לי מעבד AMD 2400+ יש לי 300 שקל בערך לשנות ולהחליך מאווררים וכל זה. יש לי דרמ ואני מתכנן מודינג אז אין לי בעייה להכניס מאווררים בכל מקום במארז ע"י קדיחת חור למאוורר אתם יכולים לעזור לי בזה... איזה מאווררים לקחת? איפה לשים אותם? וכל זה... תודה
-
- 0 תגובות
- 534 צפיות
-
-
שלום לכולם אני עומד עכשיו לצאת לקנות מחשב על פי מפרט שקיבלתי כאן באתר ויש לי שאלה קטנטונת אחרונה... המעבד הולך להיות E4500, והתיכנון היה על 4 ג'יגה זכרון במהירות 800MHZ, השאלה אם לאוברקלוק מסיבי ( בתיקווה שהמעבד יחזיק ) יהיה עדיף ללכת על ה 1000MHZ ?? או שבכל מקרה אני לא יגיע לניצול מלא של ה 800 ? פשוט אין לי מושג כמה ה E4500 צורך בסטוק מהזכרונות...[br]פורסם בתאריך: 4.03.2008 בשעה 11:43:48 הסתדרתי לבד,תודה.
-
- 0 תגובות
- 534 צפיות
-
-
אני מחפש בלוק לכרטיס מסך למערכת קירור מים של Thermaltake (ביגווטר 745 אם זה משנה למישהו) שמותאם גם לכרטיס מסך X600XT של ATI וגם ל 8800GTS של נווידיה. קיים כזה דבר בכלל? http://thermaltake.com/product/Liguid/Upgrade/cl-w0088/cl-w0088.asp זה טוב?
-
- 0 תגובות
- 534 צפיות
-
-
טוב אז יש לי P4 2.4 הטמפרטורה של המעבד שלי היא 46 לפעמים גם 50 כשחם עכשיו אני לא רוצה כזאת טמפרטורה אני רוצה שיגיע ל - 40 ככה ואם אפשר אז פחות השאלה שלי אם אני ישים את המאוור הזה ZALMAN CNPS6500B-Cu FOR PEN 4 אז הוא יכול להגיע לטמ' הרצויה תודה לכולםםםםםםםם ;D
-
- 2 תגובות
- 534 צפיות
-


