אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
המערכת שלי: E8400 asus P5K 4GB OCZ 800 8800GTS 320 בקיצור תכננתי להתחיל עם אוברקלוק ואני פשוט לא מוצא את האופציות בביוס...מישהו יכול רגע להדריך אותי איפה למצוא את אותן אופציות?
-
- 2 תגובות
- 536 צפיות
-
-
במסגרת שידרוג וריענון מקיפים של המחשב הישן שלי הזמנתי ספק חדש (seasonic S12 430W שיחליף HEC מיושן ופחות יעיל), דיסק קשיח חדש שיחליף את ה-80 ג"ב הישן (יהיו במארז כעת 2 דיסקים SATA) ושני מאווררי 120 מ"מ של scythe, אחת מהם מסדרת s-flex במהירות 1200 סל"ד והשני מסדרת slipstream שהזמנתי בעיקר מסקרנות לאור הביקורות המהללות. המאוורר שהזמנתי היה 1200 סל"ד, אבל מה שיגיע אלי בקרוב בדואר יהיה 1600 סל"ד. המארז שלי הוא סונטה I שהספק והמאוורר המקוריים שלו מזמן שבקו חיים, מאוורר הפליטה הנוכחי שלי הוא TT smartfan שאני לא ממש מרוצה מהביצועים שלו (וזה, דרך אגב, לא המוצר הראשון של TT שמאכזב אותי). המחשב שלי זקוק לאיוורור נאות (נמצא בחדר לא ממוזג + קיץ ישראלי ובנוסף ייתכן שאני אוסיף כרטיס מסך…
-
- 0 תגובות
- 536 צפיות
-
-
יש לי מחשב AMD ATLON XP 2700+ Thougberd (משהו כזה) GRFORCE 4800 TI SE 512MB DDR 2100 MHZ ASUS A7N8X-E Frequency 166mhz max bandwidth=200mhz הרצתי פריים 3 שעות והמעבד היה יציב על 55 מעלות(כך אמר ה NVMONITOR) ועבר את הבדיקה בלי שגיות הרצתי 3DMARK ויצא לי תוצא של 1700 ובגרפיקה היה לי כמעט תמיד 5-10 FPS חוץ מזה של המטוסים שהיה לי 30FPS לפעמים. עכשיו אני רוצה לעשות OC, זה יעזור למחשב שלי? בערך עד איזה סוג של מחשב אני יכול לשפר? יוכל אני להגיע ל 40FPS?
-
- 4 תגובות
- 536 צפיות
-
-
-
- 4 תגובות
- 536 צפיות
-
-
מה ההבדל בין הגוף קרור הזה: ZALMAN CNPS7000B-Cu לגוף קרור הזה: ZALMAN CNPS7000B-ALCu. תודה לכולם.
-
- 2 תגובות
- 536 צפיות
-
-
לאיזה כיוון החלק הארוך יותר פונה?? לזיכרון או לכ.מסך? אם זה לזיכרון, אז כל הסלוט הרביעי בלתי שמיש.. זה לא הגיוני אבל אם זה לכיוון הכ.מסך אז הם ממש קרובים אחד לשני למישהו יש מושג?? :s05: אני פה עם המחשב פתוח
-
- 1 תגובה
- 536 צפיות
-
-
שלום רב לכם ידיידי, פורום קירור וOC. יש לי מספר שאלות בבקשה, הנה: 1. ברשותי מעבד ינטל פנטיום 4 3.0 עם ליבת פרסקוט (אני יודע, אני יודע :'( ), לא מזמן רציתי להתנסות בOC למרות שהמעבד שלי במנוחה ב55 מעלות, רציתי את ההרגשה הישראלית ש"אותי לא ידפקו, אני לא משלם על 3.2 , אני קונה 3.0 ועושה בחינם 3.2", אז עשיתי את הOC (בביוס יש אפשרות לעלות 5% וזה עושה לך OC אוטומתי) גיליתי שהוא הוריד לי ת'מהירות של הזכרונות אוטומתי אבל סידרתי את זה. אחרי עשיית הOC שנכנסתי CPUZ וראיתי שכתוב 3200, הרגשתי סיפוק אדיר, אז העלתי 10 אחוז, היה 3300 וז הורדתי ל3200 כי המעבד ממש חם. בקיצור, רציתי לשאול איזה קירור מומלץ שקל להרכיב לליבת פרסקוט שיוריד לי 10 מעלות מהקירור המקורי של ינטל? יש קירור כזה רגיל של…
-
- 0 תגובות
- 536 צפיות
-
-
האם אתה ממליצים על מוצריה של חברת DD והאם הייתם קונים לעצמכם ע' קירור מתוצרתה ועד איזה מחיר הייתם משקיעים במע' ?
-
- 1 תגובה
- 536 צפיות
-
-
או קיי הגעתי לגבול של הכרטיס בתוכנה כמעט... עוד טיפה ואין לי מה לעלות , זה עוד לפני הקירור אתם בטח אומרים לעצמכם הוא משתמש בריבה טיונר, אז לא אני משתמש בPOWER STRIP ואני ממש בגבול 750@460 עוד לא שמתי קירור לזכרון ועוד לא מאוורר 120 ליד אז איזה תוכנה אפשר להשתמש בלי הגבלה? תודה
-
- 4 תגובות
- 536 צפיות
-
-
האם v1 ax יכול לשבת על q6600?? כרגע יש לי e2200...
-
- 2 תגובות
- 536 צפיות
-
-
ברבות מקבוצות הדיון באינטרנט מסופר על נעילת המכפלה במעבדי BARTON 2500 האם הדבר נכון? ואם כן מה בגורלו של ה BARTON 2800 ? ??? ??? ??? כמו כן האם ישנו מדריך פשוט לשיחרור הנעילה ,אם היא בכלל קיימת? בתודה מראש COBRA DRAGON
-
- 5 תגובות
- 536 צפיות
-
-
אני עובד כרגע על הפרוייקט שלי ויש לי כמה שאלות מקווה שתעזרו לי חברה: 1- איך אני מדביק חיישן טמפרוטורה למקום שהוא אמור למדוד? 2- יש לי קתודה קרה ומערכת לשליטה בקול, אני אמור לחבר את המערכת קול לפני האינוורטר או אחריו? 3- אני רוצה לשים היטסינקים לMOFSET יש לי היטסינק מוודו 3 ישן שעשוי אלומיניוםת האם זה יהיה אפקטבתי אם אני יחתוך וישים על המופסט או שאין טעם וצריך מנוחשת? תודה מראש על העזרה! :cwm12:
-
- 3 תגובות
- 536 צפיות
-
-
הנה ההפתעה אני מדבר על חומר טרמי של זלמן מול spize (הסינק שבא עם המעבד שלי)
-
- 0 תגובות
- 536 צפיות
-
-
שלום אחרי שהחלפתי את הקירור סטוק של הכרטיס מסך ראיתי שיפור עצום והחלטתי שכדאי גם להחליף למעבד (לצורך אוברקלוק) אז השאלה שלי היא .. איזה קירור מומלץ למעבד amd X2 4200 (בסוקט 939) ? (קירור אוויר) המליצו לי על זה : http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=165&pr_name=9500 ב320 שקל.. ממה שקראתי הוא עושה את העבודה והמחיר נשמע לי הגון .. יש הצעות ? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 536 צפיות
-
-
שלום ;D אני עדיין לא רוצה לעשות OC לכרטיס מסך שלי (7600GT) אבל בכל זאת אני רוצה להבין כמה דברים. הנה תמונה http://pics.sendit.co.il/0806/5e4e867b72.jpg כמו שאתם רואים יש אפשרות לעשות OC ל2D ול3D אז השאלה שלי היא איפה אני צריך להעלות? בשניהם? דרך הדרייבר אני לא יכול לעשות כי משום מה לא מופיע לי האפשרות(אולי בגלל הדרייבר הכי חדש שיש לי,שמעתי יש איתו בעיות) ואם מישהו יכול לתת הסבר קצר מה זה ה3D וה2D אני אודה לו מאוד! ;D אה ויש לי עוד שאלה למה בX300SE שהיה לי פעם לא היה את ה3D וה2D?
-
- 5 תגובות
- 536 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מעבד amd 64 3000 s754. כשדיברתי עם כל מיני ספקים, אמרו לי שיש בעיה עם המאוורר שמגיע עם המעבד של amd וכדאי להחליף אותו. זה נכון?
-
- 3 תגובות
- 536 צפיות
-
-
זה במצב מנוחה נראה לי..(גלישה של שעה ברשת - נראה לי שזה מצב מנוחה) עשיתי היום OC אבל חזרתי למצב הרגיל.. זה הרבה לא? צריך להתייחס לכל הCPU? או רק לראשי? כי הראשי פסדר של השאר גבוהים. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 536 צפיות
-
-
אני מחפש מאורר או כל דבר אחר שיוריד לי את טמפרטורת המחשב בצורה מאסיבית? מישהו מכיר דבר טוב שיוכל לעזור לי?
-
- 1 תגובה
- 536 צפיות
-
-
חבר'ה, שבת שלום, החלפתי את המעבד שהיה לי-AMD 3200+ ל-4200+X2. כרגע אני משתמש בקרור הסטוק של המעבד הקודם. האם זה תקין? המאוורר יכול "להתמודד" עם החדש, או שאני צריך משהו יותר חזק? ואם כן, אודה לכם על המלצה לתושבת 939. תודה רבה, חיים.
-
- 1 תגובה
- 536 צפיות
-
-
איך עושים OC רציני לP3(סוקט 370) ? האם יש לוחות P3 עם העלאת FSBוVCORE בביוס ? או האם אפשר בעזרת עידכוני ביוס ? http://www.noacomp.co.il/category.asp?catcode=40 האם אחד משני הלוחות האלה בעלי אופצויות כמו ששאלתי ?
-
- 1 תגובה
- 536 צפיות
-
-
נפל לידיי קירור של מעבד פנטיום 3 זה גוף קירור מאורך שכולל צלעות קירור ומאוורר 30-40 ס"מ אני רוצה לדעת מה יהיה השימוש הכי יעיל של הקירור באוברקלוק, יש לי GF 4 עם היטסינק בינוני, ועל הצ'יפסט בלוח יש לי היטסינק המעבד שלי עם קירור סטוק של אינטל באובר של 400mhz , ואם אני מרים עוד 100 אז מתחילים מסכים כחולים ונפילות, האם קירור לצ'יפסט יעזור בעניין הזה ? ? ? ? הכרטיס מסך של עומד בערך על +60 לליבה +55 לזכרונות, אם אני מעלה את הזכרונות יותא מזה אז אני מקבל ארטיפקטים, גוף הקירור מאורך אז אני יכול לקרר איתו גם את הזכרונות, אתם חושבים שכדאי ? זה ימנע את הארטיפקטים והכי חשוב: תודה רבה !
-
- 0 תגובות
- 536 צפיות
-
-
היום קבלתי איזה צעצוע לשחק איתו , למי שלא מכיר : בקיצור זה אחד הקירורים החזקים ביותר , באוויר לפחות . עכשיו יש לי שאלה , הבנתי שזה קורה בהרבה מוצרים של THERMALRIGHT , הפלטה שמתיישבת על המעבד לא פלס , וכשמים אותו על המעבד רק המרכז של הפלטה נוגע במעבד , והחום לא עובר כמו שצריך . יש איזו דרך לפלס את הפלטה ? ללא צורך של מכונת CNC או משהו .
-
- 1 תגובה
- 536 צפיות
-
-
טוב,אז אני כבר שבוע וקצת עם המחשב החדש[מפרט בצד],ואני חייב לציין שהוא סבבה ומאוד שקט לפחות לדעתי. טמפרטורות על משהו כמו 20-23 מעלות בIDLE ׁ(בדיקה עם EVEREST) ובמהלך הרצה של Super PI מגיעות ל31 מעלות בערך. SUPER PI 1M אגב לוקח 21-22 שניות...תלוי בתוכנות אחרות שפועלות באותו זמן חח. בכל מקרה,לשאלה בכותרת ועוד אחת: 1.עם איזה תוכנה אפשר לבדוק את הRPM של הTUNIQ TOWER? 2.מה הטמפרטורה המקסימלית המומלצת במאמץ למעבד הזה(E4400) אם בעתיד ארצה להגדיל את הOC? 3.מאיזה תדר לפי דעתכם יהיה צריך להעלות מתחים מעל המתח סטוק? אה עכשיו אני רואה שיש CPU FAN SPEED בEVEREST אבל כתוב זה נמצא שם על משהו כמו 550RPM כשהTUNIQ אמור להיות מינימום 1000? הבנתי שזה קשור לאיזה אפשרות בביוס ששולטת בRPM של המ…
-
- 1 תגובה
- 536 צפיות
-
-
שלום לכולם קניתי לדים רגילים של 3 מ"מ בכדי לעשות את המוד של פי סי ארנה עם המולקסים הזוהרים. השאלה היא האם אני יכול לחבר את הלד רק ל12 וולט או גם ל5 וולט?
-
- 4 תגובות
- 536 צפיות
-
-


