אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום, יש לי לוח אם של gigabyte שהגיע עם התוכנה easytune שאמורה לעשות אוברקלוק דרך ווינדוס, ניסיתי להעלות איתה את המהירות של המעבד שלי (p 4 2.4c) בהתחלה העלתי את המהירות ל 2600 אבל אחרי שהנתתי לתוכנה אישור לבצע את השינוי המחשב ניתקע, הפעלתי מחדש וניסיתי להעלות את המהירות למהירות יותר נמוכה ושוב המחשב נתקע. אני לא מבין בזה ממש אבל נראה לי שאולי צריך לשנות גם משהו בביוס? או שאני לא מגדיר משהו נכון בתוכנה? מה יכולה להיות הבעיה? אני יודע שזאת לא בעיה של התחממות כי הטמפ' של המעבד היא 26 מעלות בממוצע לפעמים אפילו פחות וזה אחרי שהמחשב דלוק יומיים ברציפות. אז בגדול אני שואל איך אני מבצע אוברקלוק עם התוכנה הזאת? תודה רבה לכל העוזרים ולמי שקרא בכלל
-
- 4 תגובות
- 537 צפיות
-
-
המפרט שלי: Pentium 4 2.4 GHZ 800FBS Intel original ht Gigabyte Ga-8IPE 1000 L (Intel 865) Sata, Lan, 6 ch so Gigabyte Ati Radeon 9600 Pro DDR 256*2MB 400MHZ PC3200 GeIL With Cooling Westeran Digital 80GB 8 MB Cache הטמפרטורות: מעבד - 20 -29 לוח אמ - 25 איך בדיוק אני עושה OC? איפה בדיוק בBIOS? כדאי לי לעשות OC?
-
- 2 תגובות
- 537 צפיות
-
-
המתח על המעבד כרגע הוא 1.26 E8400 9X400 המעבד חם מדי [45-50+ מעלות בIDLE] ואני לא מוצא איפה מורידים את המתח בלוח אם הזה.. P35-DS3L אם למישו יש תמונה זה יעזור מאוד עכשיו [ערב] הוא ב40-47
-
- 5 תגובות
- 537 צפיות
-
-
מאורר המארזשלי מכניס אויר למארז , האם הוא אמור לעשות את זה? האם לא יותר יעיל להוציא אויר?
-
- 2 תגובות
- 537 צפיות
-
-
שלום,יש לי בעיה המחשב שלי ניהיה איטי ברמות,לקח זמן לדברים להפתח בדקתי מעלות. אינה מה שראיתי בspeedfan system:40 cpu:52 HD0:38 כרגע המעלות של המעבד ירדו ל46,אבל זה עולה. המעלות שהיה לי בדרך כלל היו בין 30-38. וזה היה אחרי חיבור לדים שעשיתי של 12V שחיברתי למולקס תמונה של הלדים: אחד על הארד דיסק והשני הבאי מאחורה באיזה חור שמה,בדקתי אותך אם לא מחממים ולא חמים. אבל יוכל להיות בגלל זה? למה המעלות האלה ניהיו לי עכשיו ושמתי לדים אתמול.
-
- 3 תגובות
- 537 צפיות
-
-
שלום... בניתי מחשב חדש.... AMD 2800+ אז ככה יש לי volcano 12 על המעבד אבל משום מה הוא לא מקרר לי כמו שצריך הטמפ' של המעבד בזמן מנוחה היא 47-49 מעלות. ובזמן עבודה 51-53+ מעלות משהו כזה.... האם זה נורמלי??? ועוד שאלה... המארז לי יחסית מאוד קטן והכל דחוס בפנים יכול להיות שזה מה שגורם לו להתחמם יתר על המידה?? בתודה רבה אלעד.
-
- 5 תגובות
- 537 צפיות
-
-
שלום לכולם..... יש לי כרטיס גיפורס 4 MX440 היתי רוצה לדעת עם אפשר לעשות לו אובר קלוק בכלל ? ו איך ? בתודה גבי.... TextText
-
- 2 תגובות
- 537 צפיות
-
-
המהרתי את המעבד E4300 ב50 אחוז ל 2700MHz שמרתי על האפשרות למחשב לשחק בן X6 ל X9 יש לי קירור אוויר רגיל סטוק ברגע שאני עובר למאמצ הטמפ עולה בפחות משנייה ב10 מעלות לפחות מ מ50 ל 60 מעלות וברגע שאני מכבה את המאמצ הוא נופל ישירות ל50-2 ב TAT E4300@2.7GHz OC stock air Fan mobo 965G CPU Host Frequency (MHz)_________ [300] PCI Express Frequency (Mhz)_______ [112] System Memory Multiplier (SPD)_____ [2.66] CPU Clock Ratio (Note)____________ [X9] Memory________________________ [800] Timing_________________________[5-5-5-15] System Voltage Control___________ [manual] all Normal Vcore 1.265 אולי יש בעייה בחיישן טמפטורה ?
-
- 2 תגובות
- 537 צפיות
-
-
בדקתי כמה אני יכול לעלות את הHTT שלי והגעתי ל290*8=2240 זאת אומרת הלוח מסוגל לעבוד ב HTT של 290 עכשיו אני שם על 260*10=2600 וזה הכי רחוק שהצלחתי להגיע עם האוברקלוק גם אם אני מעלה את המכפלה ל11 ומוריד את הHTT עדין לא עובר את 2600 אני לא יודע מה מגביל אותי המעבד או הלוח???? ד.א הורדתי את המחלק של הזכרונות ונעלתי כל מה שצריך לנעול תודה
-
- 0 תגובות
- 537 צפיות
-
-
אני מושך את 2 הפלסטיקים הלבנים לכיוון הנגדי אני מנשה לשחרר ואת המאוורר ולא מצליח, חיפסתי עוד איזה בוורג או משהו שמחבר את המאוורר ולא מצאתי... אם מישהו יודע איך מפרקים אותו שיגיד בקשה.. תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 537 צפיות
-
-
אוקיי אז לצערי התקשרתי לפנדה להזמין מהם את שני המוצרים הבאים: Fatality FC-ZV9 Thermaltake EXTREME SPIRIT II והמחירים שלהם היו: הפטליטי עלה 207 ש"ח והטרמלטק עלה 103 ש"ח. עכשיו כשאני מתקשר ובא להזמין הם אומרים לי שאין להם את הזלמן במלאי ויכול לקחת חודשיים עד שיגיע קיצור סתם שיקרו נראה לי.. ואז כבר אמרתי שאין לי מה לקחת מהם רק את הטרמלטק.. אז ירדתי מהם.. עכשיו מצאתי את המחירים האלו: זלמן 279 ש"ח. טרמלטק 99 ש"ח. עכשיו בעיקר זה הזלמן שמחירו כעת הוא ב 72 שקל יותר! שזה ממש לא צחוק! וזה הכי זול שמצאתי.. =\ מישהו מכיר אולי חנות אחרת עם מחירים יותר טובים למוצרים האלה? אבל שתהיה חנות שאפשר גם להזמין ממנה ולא אחת כמו פנדה שסתם שרפו לי מלא זמן על כלום!! אלו המוצרים בגולדט…
-
- 7 תגובות
- 537 צפיות
-
-
יש לי מעבד אינטל פרסקוט ורציתי לדעת אם הטמפ' בסדר או שזה גבוה מדי? זאת טמפ' של עבודה באינטרנט וווינאמפ ברקע ואולי עוד איזה שתי חלונות . על המעבד יש מאורר של אינטל כזה מעפן שמגיע עם המעבד. ( אל תתיחסו למה שמסומן באדום ) [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 536 צפיות
-
-
יש לי מערכת חדשה: 780I XFX MUSHKIM 4GB 1GHZ DDR2 260GTX Q9450 - ללא OC האם זה הגיוני שאני מקבל 20 שניות ב-1MB? קצת נראה לי מוזר... תודה.
-
- 2 תגובות
- 536 צפיות
-
-
היום קניתי 2 מאווררים 120mm (עד עכשיו לא עבדו לי המאווררים ) שמתי אותם כך שהמאוורר מאחורה מכניס אוויר ומקדימה מוציא אוויר האם זה טוב ? והאם זה ישפר לי את הטמפרטורה? עדיף להשאיר את המארז פתוח או סגור? ואיך אני יכול לבדוק את טמפרטורת המעבד יש תוכנה משהו ?
-
- 3 תגובות
- 536 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם הכרטיס התקנתי את הדרייברים הכל פעל בסדר, עשיתי אוברקלוק עם ריבהטיונר בפעם הראשונה בחיי ועשיתי את זה על 2d ואז הבנתי שזה לא שווה אם לא עושים את זה על 3d performence אז שיניתי את זה וזה כנראה עשה בלאגן בגלל ששמרתי בתוכנה את המהיריות 600mhz/735mhz ולא יודע אם זה ביטל את זה הבעיה היא שבריבה עכשיו זה רק על 3d performence לא נותן לי לעשות כלום ונמצא על 0 mhz גם ליבה וגם זיכרון ואותו הדבר ב ntune הכל נעול אין מה לעשות הורדתי את ntune הורדתי דרייבר והתקנתי מחדש ניקיתי רגיסטרי והורדתי את ריבהטיונר כלום לא עוזר [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 536 צפיות
-
-
איזה טמפ מומלצת שיהיה ביום סביר (לא חם ולא קר) שיהיה ללוח אם של GIGABTYE עם ציפסט 965 בתוכנת EVEREST (אולי יש הבדלים משמועתים בין תוכנות או BIOS) ואיזה מומלצ למעבדי C2D בתוכנת TAT *כמובן וכמובן שאחרי OC **וכמובן שטמפ המקסימלית המומלצת ***כנראה שביום חם כנראה תעלה הטמפ בכמה מעלות בנוספ אז יש לקחת בחשבון גם את זה בתודה מראש אביב http://forumz.tomshardware.com/hardware/Core-Duo-Temperature-Guide-ftopict221745.html Thermal Junction temperatures of 75c is hot, 70c is warm, and 65c is safe. אז 70 זה אפשר להגיד מקסמלי שמומלצ?
-
- 0 תגובות
- 536 צפיות
-
-
היי, בקשר ללוח אם שלי (מפרט בצד) , אם במקרה שהOC לא יציב והלוח לא מגיע לPOST , איפה הג'מפר של ה Clear CMOS ? אם אין, איך אני מחזיר את הלוח למצב default? תודה , יובל.
-
- 1 תגובה
- 536 צפיות
-
-
חשוב שיהיה שקט, אני לא עושה OC. התקציב הוא 150-200 ש"ח, אם צריך יותר מזה אני אוסיף. אשמח לכמה אופציות אפשריות. תודה לעוזרים מראש
-
- 7 תגובות
- 536 צפיות
-
-
אני רוצה לחבר מאווררים למארז שלי ורציתי לדעת לאן מתחבר החשמל כלומר לאיפה אני מחבר את המאוורר על מנת שיפעל תודה!
-
- 4 תגובות
- 536 צפיות
-
-
לפני מספר שנים רכשתי geforce 5900XT. מספר חודשים אחרי הרכישה, מסיבה מוזרה, החלטתי לרכוש גוף קירור חדש הנקרא Thermaltake Giant III. הרכבתי אותו, אך מעולם לא עשיתי OC. היום, אחרי שנתיים, החלטתי לעשות זאת. מהירות מעבד - מקורי 390MHZ; הצלחתי להביא אותו ל-483MHZ זיכרון - 700MHZ מקורי; הצלחתי להביא אותו ל-929MHZ תוצאה ב-3DMARK 2001: מקורי: 12893 נקודות אחרי OC קיבלתי: 15203 נקודות מרשים, נכון?
-
- 2 תגובות
- 536 צפיות
-
-
OK, כפי שאתם יודעים לפני כמה זמן קניתי את ה Vantec AeroFlow AMD. לקחתי את המחשב שלי לפנדה כדי שירכיבו אותו שם, ורציתי שהם יראו את הטמפרטורה של המעבד, הטמפ' הייתה על 27 מעלות. כהגעתי הביתה מיד אחרי זה בדקתי והטמפ הייתה בסדר, 30 מעלות. מאז בדקתי כל כמה זמן את הטמפרטורה וראיתי שכל כמה ימים היא עולה ב 2-3 מעלות, וזה מאוד מוזר. היום הטמפרטורה על 45 מעלות, מה שממש לא מוצא חן בעייני ואני הולך לדבר עם פנדה בקשר לזה. אני חושב שהבעיה היא שהם לא שמו מספיק גריז טרמי... מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 536 צפיות
-
-
לא אכפת לי מהרעש יש לי מאוור תעשיתי שמיתחבר לחשמל של הבית(240v) של 120mm במחשב! אז אני גם ככה אני לא שומע כלום אני רוצה לעשות o.c הקטע שאני צריך גם ספק יש לי תקציב של 500-450 מידע איך מרכבים ביצועים תינסו להימנע מפירוק הלוח[אין לי מקום בחדר]
-
- 6 תגובות
- 536 צפיות
-
-
היום אני הולך לקנות מאוורר+היטסינק חדש למעבד AMD AthlonXP 2100. ורציתי לדעת מה יותר כדאי, ה SK07 או ה Vantec? אם יש הבדל, אז הוא גדול? כמה מעלות בערך? ועוד משהו, יש הבדל גדול בינהם לבין ה SLK600? כמה מעלות בערך? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 536 צפיות
-
-
יש לי 2 סטיקים של 256 מ"ב DDR, שרצים במהירות 266 (מהירות מקורית 133). רציתי לעשות להם OC, כדי לבחון את זה קצת. עד היום עשיתי OC רק ללמעבד שלי, שהעליתי אותו בהצלחה יותר מ100 הרץ בכל מקרה נכנסתי לביוס (לוח אם GA-8ST800 של גיגהבייט) ושם הייתה לי רשימה של מהירויות שעון אפשריות לזכרונות. הבחירה הנוכחית הייתה על 280 (אני מנחש שזה אמור להיות הכי קרוב ל 266) והבא ברשימה היה 350. קפיצה די גדולה חשבתי, אבל אמרתי שיהיה, בחרתי, שמרתי ויצאתי החוצה. הבעיה: במקום שהווינדוס יעלה עלתה לי הודעה שהקובץ קרנל של ווינדוס פגום או חסר, וצריך להתקין אותו מחדש. לחיצת מקש הפעילה את המחשב מחדש עם אותה תוצאה. בפעם אחרי זה נכנסתי לביוס והחזרתי את הזכרון למהירות הרגילה, מה שאיפשר לווינדוס לעלות ש…
-
- 7 תגובות
- 536 צפיות
-
-
עד לאיזה רמה של אוברקלוקינג אני יכול להגיע עם הכרטיס מסך x600pro ועם איזה מאוורר.
-
- 1 תגובה
- 536 צפיות
-


