עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by דניאל מלנקי,

    היי, אני צריך לדעת איזה הגדרות אני צריך לשנות בביוס בשביל אובקלוק מוצלח.........כי בינתיים כשאני מעלה את הבאס והמעבד מגיע ל3.2 המחשב פשוט לא עולה המפרט שלי: presscot 2.8ghz abit is7-e זכרון של nanya 512mb zalman 7700 alcu xfx6800nu אני ממש צריך עזרה, בקרוב הולכת להיות לי מערכת קירור מים (תוצרת בית) אז אני רוצה שהיא תהיה שמימושית כמה שיותר

  2. Started by eyal00,

    יש לי GTO2 והטמפ' שלו במאמץ מגיעה ל62 מעלות עוד לפני שהתחלתי לעשות לו OC. מה אפשר לעשות :s05: אני רוצה לעשות לו כבר OC. עריכה:בטעות פירסמתי את האשכול כאן בבקשה להעביר

    • 7 תגובות
    • 537 צפיות
  3. אם מישהו יודע גם על חנות שמוכרת שישלח לי את שמה לפרטי..... תודה לכל העוזרים.

    • 0 תגובות
    • 537 צפיות
  4. יש לי מאוור שמחובר ישירות ללוח אם והיתי רוצה להוריד לו את המהירות. התוכנה speedfan מזהה אותו אבל, איך אפשר לשלוט על המהירות שלו דרך התוכנה אם בכלל ? יש למטה את הקטה של האחוזים , אני מוריד אותם אבל לא קורה כלום... עזרה.. (אולי אני צריך תכונה אחרת?)

    • 3 תגובות
    • 537 צפיות
  5. Started by huhxd,

    מפרט בצד.. אוקיי.. כפי שראיתם יש לי מעבד QUAD, הורדתי את התוכנה CPU-Z בגרסא של 1.41 אני מסתכל על ה CORE SPEED בתוכנה ואני רואה 1600.3 MHZ (כפי שאתם יודעים ה QUAD 2.4 GHZ), כאשר כל כמה שניות הוא מתחלף ל 2400.2 MHZואחרי שניה חוזר ל 1600 MHZ. מה הולך פה? האם זה אמור להיות על 1600 MHZ?

    • 3 תגובות
    • 537 צפיות
  6. Started by 6600GT,

    לפורום שלום , קניתי מחשב לוח חדש של גיגה בייט p35 ds3l ואת המעבד של אינטל e6750... שאני נכנס לביוס ועושה אוברקלוק מ2.6 ל3.0 הכל טוב ויפה , שווינדוס עולה קודם כל הוא לא מזהה את האורקלוק(בדרך כלל שנכנסים למאפיינים של המחשב רואים את המהירות מעבד ואחרי זה את המהירות העכשווית שלו , גם שם וגם שם כתוב לי 2.6... הורדתי את התוכנה cpu-z ושם רשום לי שמהירות של המעבד היא 2.67 והמהירות העכשווית היא 2250 , אבל שאני גורם למחשב להתאמץ זה פתאום קופץ למהירות 3.0 האם זה אמור להיות ככה? תודה מראש...

    • 5 תגובות
    • 537 צפיות
  7. unknown escape sequence "\F" מה זה אומר!? ואיך לתקן?

    • 5 תגובות
    • 537 צפיות
  8. לאיזה כיוון החלק הארוך יותר פונה?? לזיכרון או לכ.מסך? אם זה לזיכרון, אז כל הסלוט הרביעי בלתי שמיש.. זה לא הגיוני אבל אם זה לכיוון הכ.מסך אז הם ממש קרובים אחד לשני למישהו יש מושג?? :s05: אני פה עם המחשב פתוח

    • 1 תגובה
    • 537 צפיות
  9. Started by Oranili,

    שלום לכולם .. שאני משחק משחק רגיל... לא משנה מה שהטמפרטורה רק 84 המאורר מתחיל לעלות מ30 ל40.... ושהיא 90 המאורר הוא 75 אחוז ככה.. וש95% הוא 100% זה בסדר ככה? תודה

  10. Started by parker8,

    המעבד, לוח אם והזיכרון במפרט מימין.... בסדר לפסח, שמתי לב שעל הקופסה של לוח האם כתוב "PC PERFOMANCE EXTREME EDITION"..... וחשבתי שאולי יש לזה קשר לאוברקלוקינג.... מה אתם אומרים? תודה לעוזרים מראש

    • 5 תגובות
    • 537 צפיות
  11. אובר קלוק ראשון העלתי מתחים מהביוס והכל והגעתי ל2.8 יציב....עדיין לא ניסיתי יותר.... אני צריך עזרה לגבי הטמפ, תודה רבה ... [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 537 צפיות
  12. Started by overload,

    עשיתי OC שניתי מתחים ושכחתי מה היה המתח המקורי שלו 1.5 או 1.55? כן אני יודע... :lamer:

    • 7 תגובות
    • 537 צפיות
  13. הקירור הזה מקרר רק את המעבד הגרפי ולא את הזכרונות (GEFORCE 6600GT) האם צריך לנקות את המשחה מהזיכרונות או שעדיף להשאיר אותה עליהם?

    • 5 תגובות
    • 537 צפיות
  14. Started by yotamavi,

    יש לי עד יום חמישי בצהריים(הכי מאוחר-עדיף בבוקר) שיגיעו כבר החלקים לדודה שלי באמריקה, לכן אם אני מזמין מחר(יום שלישי) צריך חנות או: א.בניו ג'רזי ב.שולחת במשלוחים האווירים האלה שמגיעים תוך יום. אם יש חנות שתענה על הצרכים האלה אני צריך המלצה למערכת תקציבית לקירור מים שתיכנס לי למארז transformer אם המורכות יקרות אז אפשר להביא לי בחלקים נפרדים, אני רוצה רק בלוק קירור למעבד והצעות לבלוקים לכרטיס מסך. תודה רבה רבה.

  15. ברשותי GF5900XT ולפני מספר ימים החלפתי את הגוף הקירור המקורי ב-GIANT III. ההתקנה הראשונה נכשלה, אבל בהתקנה השנייה הצלחתי להתקין את הקירור כראוי, אני חושב. עכשיו יש לי מספר שאלות על הטמפרטורה. א. מהי הטמפרטורה הממוצעת ל GF5900XT? ב. הדרייורים של Nvidia מאפשרים לבדוק טמפרטורה, עד כמה הם אמינים? ג. כשבחדר עובד מזגן, כרטיס המסך נמצא במנוחה וגוף הקירור עובד במהירות נמוכה טמפרטורת הליבה נמצאת על 48 - 47 מעלות. זה אומר שהקירור מקרר היטב?

    • 0 תגובות
    • 537 צפיות
  16. Started by zivf2,

    שלום לכולם :], אני די חדש באוברקלוק ועשיתי קצת פה ושם (במעבד ובכרטיס מסך), עם הכרטיס מסך הפסקתי אך אני מעוניין לעלות את הfsb של המעבד [עכשיו הוא על 220]. ושמעתי פה כמה מושגים כמו: לנעול את ה-AGP וה-PCI, וגם לעלות את המתח של המעבד. עכשיו השאלות שלי: 1. איך אני נועל/בודק שה-AGP/PCI שלי נעול? 2. איך אני מעלה את המתח של המעבד? * אם הפעולות הללו מתבצעות דרך הביוס אז תוכלו לומר לי באיזה לשונית זה אמור להיות? ד"א אם זה עוזר לכם במשהו אז הנה תמונה של הoc שעשיתי למעבד [לא משהו רציני במיוחד] - אם תצטרכו תמונה של לשונית אחרת, רק תגידו ואני אעלה אם זה לא עובד אז זה:

    • 8 תגובות
    • 537 צפיות
  17. http://forums.legitreviews.com/viewtopic.php?t=1570 המכפלה נעולה ואי אפשר לשנות מתח בביוס :pissed: . אבל: 1) 28 שניות ב SUPER PI על מתח מקורי זה נחמד בתוספת DUAL DDR ו AGP8 2) אינטל חותכים את מחירי הדותן (אסוס בטח לא ידעו על זה מראש :) 3) מעניין מה זה יעשה עם עדכוני ביוס ו\או V MODS.

  18. חשבתי לקנות את ה Thermaltake 2U Liquid Tank - AquaBay http://www.thermaltake.com/watercooling/cl-w0032AquaBayM1/cl-w0032.htm האם זה ייפגע לי בביצועים בצורה כלשהי? (יש לי צנרת של 8/10 ומשאבה טבולה של 700L/H) והמערכת עצמה היאKAILON SILENCER PASSIVE

    • 11 תגובות
    • 537 צפיות
  19. Started by Dago,

    טוב אז ככה רציתי לקנות את ה R9800SEC בגרסת אומגה בסופו של דבר זה לא יצא לפועל ונתנו לי חלופה את ה SAPPHIRE 9600XT 256 mb DDR TV OUT DVI - Retail בפחות הוא יותר אותו מחיר זה שווה ? לכמה זמן הוא יחזיק לי ?

    • 4 תגובות
    • 537 צפיות
  20. Started by reuven5,

    אני רוצה להריץ MemTest בבוט לפני שהווינדוס עולה כדי לבדוק את כל כל הזיכרון שלי זה אפשרי???

    • 4 תגובות
    • 537 צפיות
  21. Started by UNDERDOG,

    http://www.thermaltake.com/product/Cooler/Retail/Cl-P0401/cl-p0401.asp http://www.thermaltake.com/product/Cooler/Retail/Cl-P0369/cl-p0369.asp שני קירורים מפלצתיים וממש מגניבים

    • 5 תגובות
    • 537 צפיות
  22. Started by eliXir,

    אני כמעט בטוח שפתחתי כבר תרד על הנושא הזה, אבל מן הסתם אני פותח שוב מכיוון שלא קיבלתי תשובה. אז ככה, יש לי מארז של RAIDMAX עם מאוורר אחד שמוציא אוויר ו-VOLCANO 10 על המעבד, אפילו אם הגוף קירור הזה לא הכי טוב בעולם, המעלות לא צריכות להגיע ל-70 מעלות קבוע ב-IDLE וכשאני עובד על המחשב זה עולה ב-5 מעלות ומפעיל את ה"אזעקה". הכל יכול להיות, אולי משהו שם לא מוגדר טוב או מחובר טוב אני לא יודע, העובדה שיש לי רק מאוורר אחד במחשב בהחלט קשור ואני מודע למצב, אבל בכל זאת! בכל מקרה, אם זו בעיה טכנית או לא יודע מה תציעו לי הצעות! תודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 537 צפיות
  23. Started by -Blaze-,

    אני עושה עכשיו שדרוג מאסיבי למחשב, ורציתי לדעת את הBT ייכנס למארז... יש לי בערך 15 סנטימטר גובה בים המעבד לדלת של המארז, ואני לא יכול להגיד מה קורה בצדדים כי אני מחליף לוח אם וספק. מה הגודל שלו? זאת אמורה להיות בעיה?

    • 1 תגובה
    • 537 צפיות
  24. Started by ExploiT,

    שלום כולם אני ביאוש אני לא יודע מה הולך אז אני יספר הכול מעבד a64 3200 ch 754 epox 8kda3j rev2 with fan on the chep עכשיו ספק tt buterflay מאוור מכניס אוויר מהמארז ומאוור מוציא אוויר מארז גנרי פרטים http://lamir.co.il/product.asp?product=7196 במארז עצמו יש מאורר מקדימה שמכניס אוויר (בהתחלה הוא הוציא אז הפכתי אותו) מהצד עוד אחד שמכנסי אוויר על המעבד (בהתחלה הוא הוציא אז הפכתי אותו) ומאחורה עוד אחד של 80 או 90 מילמטר שהוצאתי מהמארז lan fire tt הקודם שלי עכשיו הטמפ הם מעבד מנוחה 50-45 מאמץ בין 55-62 נבדק על ידי prime95 וכיווץ קובץ זפ של גיגה הלוח תמיד על 34-36 ככה עכשיו על המעבד יש קירור של spire שקיבלית מ ksp עכשיו השאלות הטמפ האלה הם שאין מזגן ובימים החמים האלה האם זה נ…

    • 2 תגובות
    • 537 צפיות
  25. Started by yosi-m,

    אני עד עכשיו לא מבין מה אומרת טמפרטורת הלוח זה הטמפרטורה הכללית של הלוח? הטמפרטורה של ה CHIPSET ? או הטמפרטורה של הזיכרנות ?

    • 0 תגובות
    • 537 צפיות

דיונים חדשים בפורומים