עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by moris122,

    שלום ההיתי רוצה לעשות OC למחשב (הישן) שלי : AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 3800+, 1998 MHz ASROCK ALiveSATA2-GLAN AM2, K8T890 (Socket AM2) 1GBX2 RAM 800MHz KINGSTON serkale 9600GT 512MB HEC 500W לא כל כך אכפת לי להרס את המחשב כי גם ככה בתקופה הקרוב אני יקנה חדש המטרה בעיקרון לשחק ב-GTA IV ... כרגע המעבד לא מספיק חזק בשביל לסחוב אותו... קראתי את המדריכים אבל לא כל כך הבנתי ההיתי מבקש עם אפשר פשוט לתת לי הוראות מה לעשות תודה.

    • 2 תגובות
    • 538 צפיות
  2. Started by lenso,

    שלום , המערכת היא amd 64 3000+ 939 venice msi k8n neo2 platinum nforce3 1g memory 2.5cl ati readon 9800pro 128m עם אוורור רגיל ... יש בתוכנה של msi תוכנה לאוברקלוקינג , core cell ... התקנתי אותה ויש אפשרות לאוברקלוק אוטומטי שמעלה כל שנייה את המהירות של fbs מ 200 ועולה.. ורואים את המהירות של המעבד 1.8 עולה בהדרגה . כשזה הגיע ל 1.9 המחשב ביצע ריסט לבד וכשעלה מיד הסרתי את התוכנה וכרגע המצב רגיל . למה הוא כבה רק ב 1.9 ? , האם יש אפשרות לבצע זאת עם תוכנה אחרת שלא תסכן את המחשב ? אשמח לתשובה או המלצה אם זה בכלל כדאי .. תודה שלומי.

    • 1 תגובה
    • 538 צפיות
  3. Started by DJPOWER,

    יש לי את הלוח הנ"ל + מעבד סלרון 2400 עשיתי אובר עד 2600 דרך התוכנה קלוק גאן עד שהמסך קפא.. האם למישהו יש ביוס פתוח? או אולי תוכנה להעלת מתחים? חיפשתי בכל הפורומים שיש בחול ולא מצאתי תודה יונתן

    • 0 תגובות
    • 538 צפיות
  4. Started by nadav2605,

    <p>שלום,</p><p>יש לי נייד של דל E1405/640m בעל המפרט הבא:</p><p>Intel Core Duo T2400 @ 1.83Ghz</p><p>2X512MB DDR2 533Mhz</p><p>Intel 945 Chipset</p><p>כרטיס מסך הכלול בצ'יפסט - Intel GMA 950</p><p>סה"כ אני מרוצה ממנו הבעיה היא בהרצת משחקים. הוא לא מריץ אפילו משחקים ישנים על הגדרות נמוכות! זה מדהים כמה שהוא חלש. חשבתי אולי יש אפשרות לעשות OC קטן למעבד, לזכרון או לכרטיס מסך (אם אפשר לקרוא לזה בכלל ככה). מה אתם חושבים? האם זה אפשרי והאם דבר כזה יכול לעזור לשפר במעט אפילו את הביצועים?</p><p>תודה רבה מראש!</p>

    • 0 תגובות
    • 538 צפיות
  5. קיצר חשבתי על הוספת מאורר בגג המארז ,השאלה כמה מעלות זה יוריד בערך ,ואם בכלל שווה לעשות ...

    • 3 תגובות
    • 537 צפיות
  6. Started by THE FOX,

    מה השימוש העיקרי במחשב למסילה זו? וכיצד ניתן למדוד את המתח הזה עם מד מתח? *מיקומים מסויימים בלוח או בחיבורי הספק כוח?

    • 2 תגובות
    • 537 צפיות
  7. Started by idani1983,

    קניתי מחשב לפני שבועיים ואני נבהל כל פעם מחדש מהטמפ' היום הגעתי ב COD2 לטמפ של 73 C לכרטיס מסך ולטמפ' של 68 C ל CPU (המחשב היה בהגדרות הכי גבוהות כולל כל הפילטרים) כאשר בד"כ הוא עומד על 50-52 C והטמפ' של הלוח אם היא על 27-29 C הקרור שלי כרגע מאורר 120 מ"מ שמכניס אוויר לתוך תעלה ירוקה שמקררת את ההיטסינק של המעבד ומשם לשאר המארז . מאורר 80 מ"מ שמוציא אויר מאוור סטוק של הכרטיס מסך . המחשב שלי: לוח אם intel D945GCZ מעבד D820 זכרונות 2X512 DUAL 7800GT של PNY כל המאוררים הם סטוק והמחשב לא עבר OC אני מעוניין בקרור חדש לCPU קרור חדש לכרטיס מסך מאורר חדש של 120 מ"מ שיכניס אוויר כאשר התקציב הוא 100-120 דולר אם אפשר מהאתר www.newegg.com או מכל אתר אחר שעושה משלוחים בארה"ב…

    • 3 תגובות
    • 537 צפיות
  8. שלום, אני קונה השבוע גוף קירור TR אולטרה אקסטרים ואני צריך בישבילו שני מאוררים של 120 ממ למי שיש גוף קירור כזה ויש לו מאוררים אז שיתן לי המלצות ושיהיה שניהם לא יותר מ 120 שקל יש לי שני אפשרויות מה אתם אומרים על זה : 60 שקל 3000RPM 133FCM 45 DB http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=1818 או : http://www.silenx.com/ixtremaproledfans.asp?sku=ixp-74-14l שהוא 14DB חירשי 72FCM 1400RPM שקל120 או שאני קונה שנים כמו למעלה או אחד כמו השני שהראתי למי שיש עוד המלצות שיתן

    • 3 תגובות
    • 537 צפיות
  9. יש לי 2.4B עשיתי לו OC לבאס של 167, כדי שהזכרונות ינוצלו עד הסוף, והיחס בין המעבד יהיה 1:1. לזכרון לא עשיתי שום OC, יותר נכון OC של מגה הרץ 1, לבאס של 167 במקום 166.5, 334 במקום 333. אחרי שהOC עבר בהצלחה עם טמפ' טובות מאוד בקירור סטוק, הסתכלתי בCPU-Z וראיתי שהתזמוני הזכרון עלו ל2.5-4-4-8, כאשר במצב סטוק הם 2.5-3-3-7. בתחילה חשבתי שזה בגלל המגה הרץ אחד שהוספתי,החזרתי ל166 באס כלומר DDR332 (בדואל 664), אבל עדיין זה נתן 2.5-4-4-8. יש הגיון לשינוי הזה בתזמונים? כי אני יכול בביוס לשנות את התזמונים של הזכרון ידנית. האם זה מסוכן? תודה רבה לכל העונים!

    • 2 תגובות
    • 537 צפיות
  10. Started by Sex$Booster2007,

    היי רציתי לדעת למי שיש את הלוח הנ"ל והמעבד הנ"ל מהו התדר המקסימלי של המעבד שהצלחתם להגיע ועד כמה הוא יציב? אצלי הוא 100% יציב על 2.4GHZ אבל ראיתי אנשים שהגיעו ליותר מזה.

  11. Started by DimaX,

    שלום! במהלך הקריאה שלי בכמה כתבות הבחנתי שמתייחסים לאיכות הזיכרונות ולעמידותם בOC. יש לי זיכורנות גנריים. לא רשום החברה שלהם. CHIPIM כל הצ'יפים מצד אחד וגם גנריים של חברה לא ידועה. אז הבנתי מזה שניסיון הOC הכושל שלי לפני כמה חודשים נגרם מהזיכרונות הדפוקים. אז החלטתי לשנות יחס בין מעבד לזיכרונות הזיכרונות הם בDUALCHANNEL 400MHZ. כשניסיתי לשים על היחס הכי קרוב(6:5) יכלתי להגיע ל193. שזה פחות ממה שהם "רגילים". יש לי לוח אם EPOX 4SGM8I ממש דפוק. ביוס שהגיע ישר עם הלוח - ללא עידכון. אז אני רוצה שתסבירו לי על כמה דברים בביוס: יש לי בPC HEALTH ככה: auto detect Dimm\Pci CLK - enabled - מה זה? spread spectrum - enable - מה זה? cpu clock\speed - 200MHZ\2.8GHZ - אני יודע …

    • 1 תגובה
    • 537 צפיות
  12. Started by mukusferry,

    אוקי, שכנעתם אותי... גם אני רוצה C2D לא למשחקים יותר לסטודיו - הרבה פלאגינים וכו כמובן כמו כל מי שמתעסק במוזיקה/סאונד אני תפרן מה שאומר - אין P5B , אין DS3 , אין DDR2 , אין PCI-E . אז מה כן יש - A-DATA VITESTA 500 שמשום מה לא ממש עזרו לי מנסיונות האוברקלוק הקודמים שלי.. בקושי עשו 210MHZ על 8RDA3+ ו ATHLON 2500 עם מכפלה פתוחה (!) כ. מסך APG 9800 PRO שלא ממש משנה לנושא למישהו יש איזשהו נסיון / ידע על OC עם שילוב כזה ? האפשרויות הם - ASROCK 775DUAL-VSTA או האסוס P5P מרוב שקראתי כבר התלבלבו לי הסינפסות בין האוזניים, וממש לא יודע מה לעשות מצד אחד הבנתי שהלוח לא אוברקלוקר מי יודע מה מצד שני עם 4300 נוכל לדחוף יותר כי מתחילים נמוך יותר מצד שלישי אני בכלל…

    • 2 תגובות
    • 537 צפיות
  13. יש לי מעבד 2500+ בארטון היתה לי בעיית טמפרטורה , 49-50 מעלות במנוחה, 52-53 מעלות במאמץ מרחתי משחה טרמית מחדש דרך אגב מה שחנות עשתה שם היה פשוט זוועה (לא צריך להזכיר את שמה..) טוב נו..זיגזאג! פישלו הפעם... הם מרחו את מהמחשה על כל המעבד חוץ מהליבה , בקיצור מרחתי מחדש הטמפ' ירדה ל 43 במנוחה ו 45 במאמץ עשיתי אוברקלוקינג 2500@3200 עכשיו הטמפ' במנוחה 44.5 ובמאמץ 46-47.5 ;D לוח nf-7 v2.0 מזייף ? עדיף להרכיב את הסנסורים של הוולקנו או שהלוח הזה מדוייק ולהשאיר ככה?

    • 3 תגובות
    • 537 צפיות
  14. הגעתי למסקנה שהפיתרון הכי טוב עבורי לגבי זה שהמחשב יהיה פתוח ויהיה שקט, זה בקרי מאוורים (FAN BAS) או ראובאס. אז כמה שאלות: 1. לגבי הכנה לבד - תוכלו להפנות אותי למדריכים עדכניים שמסבירים כיצד לעשות זאת? היחיד שמצאתי היה בתחרות המודינג של הפורום שלהם, ושם ביטלו את התמונות או משהו, לא ממש הבנתי, אז אם תוכלו להפנות אותי למדריך עם תמונות.. ממה שהבנתי צריך לקנות הרבה מאוד רכיבים, שהופכים את העסק לדי יקר (במיוחד בגלל המליון חיבורי מולקס שצריך לקנות), אז מה לדעתם תהיה העלות של כל העסק הזה? זה לא מתקרב כבר לעלות של מכשיר רגיל? 2. לגבי רכישה של אחד - עשיתי די הרבה חיפושים, ולא מצאתי הרבה שהם אפקטיביים כל כך. אני אצטרך כנראה חיבורים ללפחות 4-5 מאווררים, והתקציב עומד על בערך 300 ש…

    • 0 תגובות
    • 537 צפיות
  15. 1) על הכרטיס מסך : מאיפה אני משיג צלעות קירור לזכרונות ומאוורר חדש לליבה ואיך אני מדביק את הצלעות לזיכרונות ואיך אני עושה OC לכרטיס מסך בעזרת התוכנה :POWERstrip 2) למעבד: יש לי זיכרון SD RAM 133 MHZ 128 MB וה FSB של המעבד הוא 133 MHZ ..... א)מה הבאס של המעבד ?????? ב) מה המהירות המקורית של הזיכרון ????

    • 1 תגובה
    • 537 צפיות
  16. אורח Si-Nom

    יש לי Radeon 9800 Pro 128 MB של ATI איזה תוכנות אני צריך ומה אני עוד צריך לדעת בישביל לא להרוס אותו כי אין לי אחריות עליו יותר...

    • 4 תגובות
    • 537 צפיות
  17. Started by shlomi8,

    שלום לכולם לפני כמה ימים החלטתי לקנות קירור למעבד סוקט 775 של אינטל(אני רוצה לבצע אוברקלוק)...רציתי קירור שלא קשה להרכיב אותו אבל ושלא מתפשר על ביצועים.... אמרו לי פה בפורום לקנות את ארטיק קולר 7....הזמנתי אותו...הכל טוב ויפה....אבל! התקשרו אלי היום ואמרו לי שיהיה אותו במלאי רק עוד חודשיים!!!!!(אני מזמין מנועה דרך אגב..ואתם בטח שואלים למה...כי רק שם יש mx1 יש למישהו הצעה לקירור ברמה שלו? ועדיף גם במחיר...זה דחוף תודה או שאולי אני פשוט יקנה ביג טיפון?

    • 4 תגובות
    • 537 צפיות
  18. ok קודם כל כרטיס שנתן לי ועדיין פחות או יותר נותן לי ביצועים כמו שאני רוצה... הבעיה.. אני מדליק אותו הכל טוב וסבבה אחרי רבע שעה, חצי שעה שאני באמצע משחק הוא נתקע לי... הכרטיס פשוט נתקע! שאני משאיר את המחשב דלוק בלילה בלי משחק בלי כלום לא נתקע ולא כלום.. שהוא נתקע פתחתי את המחשב.. נגעתי בגוף קירור והוא היה ממש רותח!! הגעתי למסקנה שזה הבעיה ולא המאוורר כי הוא עבד תקין איך אני מסדר את זה שהטמפ' ירדו..?

    • 1 תגובה
    • 537 צפיות
  19. http://www.lamir.co.il/product.asp?product=10685 יש לי כ.מסך 9550 ואני רוצה לעשות אוברקלוק, האם הצלעות ישבו טוב על הזיכרונות של הכרטיס?

    • 4 תגובות
    • 537 צפיות
  20. שלום חברים לקראת הקיץ החלטתי להצטייד בצלעות קירור XP-120 (של Thermalright) עבור המעבד פנטיום 4 3.2גיגה שלי שמתחמם מאוד. אני זקוק להמלצותיכם עבור משחה תרמית טובה, כי לי כולם נראים אותו הדבר. ועוד משהו, בפורום ממליצים על מאוורר של ENERMAX 120mm, האם הוא באמת שווה? תודה על עזרתכם, ארז

    • 3 תגובות
    • 537 צפיות
  21. Started by ShoVaLK,

    תגידו לי בקשה מה לא טוב... יש לי מארז A-Top Gldiator

    • 2 תגובות
    • 537 צפיות
  22. מצטער על פתיחת הת'רדים הגדולה שלי, אך היום הגיע ל-XOXIDE היטסינק חדש-Cooler Master Vortex Dream. רציתי לשמוע אודות הביצועים שלו, לא הצלחתי למצוא שום ביקורות בגוגל.. תודה. בחו"ל הוא עולה 32 דולר.

    • 0 תגובות
    • 537 צפיות
  23. Started by redersh,

    אהלן יש לי DS4 וGSKILL HZ בביוס אני לא מצליח להבין איך אני משנה תזמונים.. לא מוצא את האופציה בדרך כלל זה נמצא בADVANCE CHIPSET ואין לי שורה כזאת... תודה יש דרך אחרת אם האופציה אינה קיימת בביוס

    • 3 תגובות
    • 537 צפיות
  24. המחשב שלי מתחמם בצורה רצינית מה אני צריך לעשות כדי לקרר אותו מעבדי AMD Athlon 64 3000+ (S-754) לוחות אם למעבדי AMD Chaintech SK8T800 (S-754) זכרונות DDR 400 512MB A-DATA דיסקים קשיחים Hitachi(IBM) 80 GB 7200 ATA-100 כרטיסי מסך MSI RADEON 9800Pro TV,DVI 128MB כרטיסי קול On Board 128Bit כוננים- 1.44, CD-ROM, DVD CD-ROM LG x52 ציוד רשתות On Board 10/100 מארזים ATX MIDI 2209 PFC, usb

    • 4 תגובות
    • 537 צפיות
  25. Started by יניב קופר,

    מחפש ספק כוח טוב עד 200 שקל 400 וואט יש לי שאלה מה הבדל בין ספק כוח במאה שקל לבין ספק יקר שיש להם אותם הספק אני אישית כרגע יש לי ספק 400 וואט שקניתי במאה שקל ועובד מצוין בגלל שאני רוצה להחליף כרטיס מסך אני חושש שהספק לא יחזיק מה שבטוח אני אבדוק את הכרטיס על הספק הקיים ואם הכל יעבוד חלק אז מה זה אומר שאולי אנחנו מוצאים הרבה כסף השאלה מה עם כל המחשבים במשרדים שעובדים כל הלילה השאלה שלי מה קורה אם ספק נישרף מה יכול לקרות האם זה יכול לגרום לשריפה???

    • 2 תגובות
    • 537 צפיות

דיונים חדשים בפורומים