אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם. כל פעם שאני משחק(ולפעמים באינטרנט)וזה התחיל מאתמול.. המחשב נתקע ואז אי אפשר להזיז עכבר לא מנהל תוכניות לא כלום! בקיצור שעושים ריסט הוא לא מצליח להעלות ווינדוס בגלל החום,הוא אומר שהוא לא מזהה.. אבל כן יש ועובדה עכשיו אני כותב.. ממה זה?ואיך אני פותר את בעית החום?חשוב לציין כי יש לי קירור סטוק,ולא עשיתי אוברקלוק,מעבד פנטיום D 820
-
- 3 תגובות
- 538 צפיות
-
-
מעוניין לדעת עוד על כרטיסי המסך החדשים - 8600 הבינוניים: 1. OC 2. השוואות במשחקים, 3DMARK.... יש מישהו שמכיר אתר טוב ???
-
- 2 תגובות
- 538 צפיות
-
-
ראיתי Light Tube, 1 Color Light, Microphone Controled ב8 דולר רציתי לדעת מה אני מקבל ואם יש עוד משהו שאני צריך לקבל או לקנות או מידע כללי בכלל
-
- 1 תגובה
- 538 צפיות
-
-
הייתי רוצה שתמליצו לי על קירור חזק וטוב למעבד Q6600 וכמו שרובכם יודעים הוא מאוד חם..... תודה רבה לעונים!!!! תקציב - 250
-
- 4 תגובות
- 538 צפיות
-
-
שלום לכם : אני רוצה שתמליצו לי על מערכת קירור למחשב ... שתהיה טובה ותקרר טוב עכשיו המערכת קירור צריכה להתאים לחלקים של המחשב ? או שמערכת קירור אפשר לחבר לכל מחשב ולא משנה החלקים והיא תתאים ? עפ"י מה בוחרים מערכת קירור ? התקציב הוא 150 ש"ח ... אפשרות לחריגה קלה תודה !
-
- 3 תגובות
- 538 צפיות
-
-
אני מעונין לדעת אם איזה משחקים מומלץ לבדוק את כ.המסך וגם אלו עוד תוכנות בדיקה טובות יש חוץ מ3DMARK03,05
-
- 0 תגובות
- 538 צפיות
-
-
בצעתי אוברקלוקינג לכרטיס בעזרת התוכנה Nvidia Tweak או משהו דומה ( הורדתי מההורדות באתר ) . בעזרת התוכנה AquaMark 3 בצעתי בהתחלה בדיקה והתוצאה היתה : ליבה : 175Mhz זיכרונות : 400Mhz תוצאה לפי AquaMark הייתה : 7,483 לאחר כמה שעות של ניסיונות של העלאת קצב ליבה ל- 210Mhz וקצב זיכרון ל- 458Mhz הגעתי לתוצאה של 10,180( שהיתה יציבה ) . האם בכלל היתה שווה ההשקעה ?, האם אני אוכל לראות איזשהו הבדל במשחקים ? או שכידי להחזיר הכל למצבו הקודם ? . אודה לתגובתכם .
-
- 0 תגובות
- 538 צפיות
-
-
ברשותי 7300LE שך POINT OF VIEW. כרטיס די חרא אבל חיים לאחרונה גילתי את המושג OC ואני רוצה לעשות זאת אך לא מצאתי תוכנה בטוחה ואמינה לעשות את זה. לא חייב להיות שיפור ענק, רק שיפור קטן (פתיחת צינורות אפילו) ד"א, אם אני יעשה את זה, זה אוטומטית מוריד את האחריות?
-
- 4 תגובות
- 538 צפיות
-
-
יש חשיבות עקרונית לסוג הצ'יפסט לOC או שזה בעיקר האיכות של הלוח הספציפי? ההתלבטות שלי היא בין לוח מבוסס i680 לבין p965 או שעדיף 975 ? המעבד הנוכחי הוא D820 והתקוה היא להחליף או DC או לQC. תודה.
-
- 3 תגובות
- 538 צפיות
-
-
רציתי לקנות מערכת קירור מים לא ממש יקרה ורציתי לשאול אם זאת מערכת קירור מים טובה.. http://pccool.co.il/html/index.asp?p=anxin בעיקרון אני מחפש מערכת קירור מים כדי שיהיה לי קצת שקט....(יש לי P4 2.8Ghz socket 478)
-
- 5 תגובות
- 538 צפיות
-
-
איך עושים oc למעבד לא הבנתי ת'מדריכים של האתר מישהו יכול לעזור ????!!! בבקשה!!!!! תודה מראש למי שיעזור
-
- 3 תגובות
- 538 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש קירור מעבד לתושבת AM2 עד 150 שקל גג הנה תמונה של הCPU-Z עם זה עוזר למישו http://www.siz.co.il/up.php?i=n2ogt42qynxt.jpg ושיהיה מאייבורי בבקשה כי זה לחבר והוא לא יודע להרכיב.. תודה לעונים foty123
-
- 1 תגובה
- 538 צפיות
-
-
יש לי מאוורר של אינטל על המעבד והוא מסתובב במהירות של 1079 rpm רציתי לדעת אם זה איטי?
-
- 7 תגובות
- 538 צפיות
-
-
שניהם עולים לי בערך אותו דבר ובאים עם ספקים (אנרמקס 350 וHEC 400), ואני מעוניין לעשות OC על A64 939 ולכרטיס מסך 6800GT אז אני רוצה מארז שיקרר מספיק טוב את הרכיבים. אחד מהם\שניהם מספיקים? איזה יותר טוב?
-
- 6 תגובות
- 538 צפיות
-
-
טוב, אני עושה OC קל ל P4C 3 GHZ. כרגע מחזיק ב24\7 על 3450 שזה FSB של 230 עם מתח של 1.675 עם HYPERTHREADING. נבדק עם HYPERTHREADING ב DUAL PRIME למשך 7 שעות יציב. דברים ששמתי לב אליהם: עם HYPERTHREADING המתח הממוצע על המעבד יותר גבוה אבל הטמפרטורה במנוחה יותר נמוכה!!!? יציבות ב PRIME - אבל לא במשחקים - כאשר HYPERTHREADING מופעל....-הבעיה נפתרת כאשר מבטלים את ה HYPERTHREADING. יציב ללא HYPERTHREADING - בדקתי עד 3600 (240 FSB) - אבל המתח הנדרש גבוה מידי. - לא ניסיתי מעבר. רציתי קצת יותר הערות\מידע על השפעות ה HYPERTHREADING על OC, איתו ובלעדיו.
-
- 0 תגובות
- 538 צפיות
-
-
שלום, קראתי את המאמר על מפרט לאובר קלוק ורציתי לשאול אם מעבדים כמו Intel Core 2 Quad Q9550 2.83GHz 12Mb BOX או Intel Core 2 Duo E8400 3GHz 1333FSB 6MB Box 45nm ומה בכללי עדיף יותר... תודה
-
- 5 תגובות
- 538 צפיות
-
-
אז ככה..דוד שלי הביא לי מערכת קירור גז...ואין לי שמץ של מושג מה לעשות איתו..חשבתי להביא אותו לחבר בעד שהוא יבוא לעזור לי אם מודינג אבל הוא גר רחוק...אז תוכלו להגיד לי איך אני מחבר אותו...ומזה בדיוק.. תודה..
-
- 2 תגובות
- 538 צפיות
-
-
בבקשה דחוף.... עושה אוברקלוקינג כרגע על 34
-
- 5 תגובות
- 538 צפיות
-
-
I need to buy new M.B I need it to have LGA775 socket P4 3Ghz 64 bit 1M Also I need to have support DDR 1 And AGPx8 Also I need to know if this M.B have unlock cpu multiplier
-
- 2 תגובות
- 538 צפיות
-
-
PENTIUM 4B 2400 256MB SAMSUNG 2700 DDR 333 256MB GEIL 2700 DDR 333 BOARD INTEL D845PESV כל הקירור הוא סטוק!!! יש מצב לעשות אוברקלוק למעבד ולזכרונות עם הלוח הזה מבלי להוסיף קירור ומבלי לפגוע ברכיבים כמובן? אם כן איך (אין לי מושג מאיפה להתחיל). תודה רבה אנשים דרך אגב נכנסתי אצלי לביוס ואין לי גישה למתחים של הרכיבים אני יכול לראות אותם אבל לא לשנות!!
-
- 1 תגובה
- 538 צפיות
-
-
התקנתי את התוכנה SpeedFan וקיבלתי שם נתונים שאני לא כל כך מבין בהם , מה הטמפ' הנדרשת בד"כ ? העתקתי את התוצאות שיצאו לי , ואני לא כל כך מבין אם זה טוב או לא [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 538 צפיות
-
-
אני חדש בעניין אז אני צריך קצת עזרה אני מנסה לעשות OC למעבד P4 2.4 GHZ PRESCOT הגעתי עד 2.72 GHZ החום הוא על 40 מעלות בזמן רגיל ועבודה 50 ואני בלי תוספי קירור שונים. אני רוצה לעבור את גבול ה3GHZ יש מצב שזה יקרה או שאני מבזבז זמן המחשב מורכב מפנטיום 4 2.4 @ 2.72 ולוח אם של ASUS P4SP-MX כ.מסך G-FORCE FX 5200 128 MB וגם זיכרון 512 של KINGSTON הוספתי למארז עוד מאוורר זה התוסף היחיד של הקירור יש לי שני מאוררי מארז אחד מקדימה ואחד מאחורה. אני גם צריך תוכנות בדיקה טובות אם יש למהירות . בתודה BEN903 [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 0 תגובות
- 538 צפיות
-
-
אני צריך המלצה לקרור למעבד שקט וטוב פנטיום 4 3 ג'גה פרסקוט סוקט 478 בלי אוברקלוק וגם לא מתוכנן לו לוח אם הוא P4P800E DLUX 150-100 ש"ח תודה לעונים...
-
- 7 תגובות
- 538 צפיות
-
-
-
אם מישהו יודע ויכול להגיד לי מהם ההגדרות שצריכות להיות בביוס של לוח אם של foxconn תודה...
-
- 2 תגובות
- 538 צפיות
-


