עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שניהם מכניסים לבפנים אוויר או אחד מכניס אחד מוציא? מי מהם ? למבינים תודה.

    • 3 תגובות
    • 538 צפיות
  2. Started by shlomid,

    המפרט העיקרי הוא: AMD XP 1700 @ 2137MHZ -185*11.5 8RDA+ kingston DDR 333 - 1 giga הזיכרונות מתוזמנים על 6 3 3 ו- cas 2.5 מתח למעבד- 1.8 הבעיה היא שאני לא יכול להגיע גבוה יותר יש לי פוסט ב- 200*11 וגם ב- 190*12.5 אבל לאחר הפוסט ה-WINDOWS לא עולה מה לעשות הלאה?

    • 5 תגובות
    • 538 צפיות
  3. הטכנאי שלי חיבר לי את הפאן של ה120 MM ל-מתח הספק ישירות ולא דרך ה FAN ONLY + לוח אם . יש הבדל ???

    • 3 תגובות
    • 538 צפיות
  4. Started by kingpin,

    אלהן חברים יש לי מעבד E6750 מעבר של אינטל לוח אםP35 DS3L זיכרון 2 גיגה 55516 לא לאובר קלוק .אז ככה בהתחלה התחלתי בקטנות שמתי 400 עפול 7 שיעבוד על 2.8 עבד בלי בעיות לא העלתי שם מתח כלום המשכתי ל 390 כפול 8 שזה עובד על 3120 בערך המתח 1.35 הכול יציב כשאר אני מנסה 8 כפול 400 יש לי בעיות (ניתקע וניכשל בבדיקות ).אני קצת מבולבל 1.הרבה באינטרנט מצליחים 3.2 במתח 1.25 שזה ניחשב הבסיס (בביוס כתוב 1.35 ) -מישהו יודע מה המתח עבודה של E6750 ? 2. 400 FSB עובדים יציב ב 2.8 -מתי צריך להעלות מתח ב גשר הצפוני או FSB 3 למרות שאני מגיד בביוס מתח 1.35 בכול התוכונות וגם בביוס הוא מראה שהוא עובד על 1.31 בערך -למה?

    • 0 תגובות
    • 538 צפיות
  5. שלום רציתי לדעת איך יכולות האוברקלוק של הלוח אם והמעבד שלי מעבד:AMD athlon64 3800Mhz Winsdor D.C steeping-2 model-1 fameliy-f לוח אם- MSI MS7260 K9N NEO Nforce 550 שאלה נוספת שיש לי היא עד איזה מהירות שעון אני יוכל להגיע עם המעבד שלי עם קירור סטוק?

  6. שלום ניסיתי להתעסק קצת עם OC במפרט בצד, עם דגש על קצת כי סה"כ ציוד זוועה (: בכל אופן הגעתי מ-1.8 ב-200*9 ל-2025Mhz ב-225*9 אבל המתח עלה לבד באופן מפחיד ל-1.6V! עברתי על המדריך OC שיש באתר ואין לי את רוב האופציות שאמרו לבטל או להגדיר לפני שמתחילים מצאתי רק את ה-Spread Spectrum ואת הטמפ' כיבוי שהגדרתי ל-60 יכול להיות ש-cpu-z או אוורסט מזייפים בנוגע למתח המעבד ? אם לא- איך לעזאזל להימנע מזה ? תודה מראש, לירן.

    • 2 תגובות
    • 538 צפיות
  7. אז בעקבות החום העז בימים האחרונים ראיתי שהמעבד שלי (AXP 2500) הגיע כבר ל60 מעלות וראיתי שהמאורר כבר צולע והגוף מטונף לגמרי. אז אחרי כמעט 4 שנים, אני אפנק קצת את המעבד שלי (בתקווה שלא מאוחר מידי). ההתלבטות שלי היא בין שני אלה: (לוח האם הוא Asus A7N8X אם זה משנה) ARCTIC COOLING Copper Silent 2 TC http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3076 ARCTIC COOLING Copper LITE http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4408 שניהם אותו מחיר, כך שאין חשיבות למחיר, מה שכן חשוב לי שיהיה שקט מפני שהמחשב דלוק 24\7 ואני ישן איתו בחדר. וכמובן שאצטרך לקנות גם משחה טרמית. (אני לא מתכוון לעשות OC) גם כאן יש לי התלבטות בין 2: ARCTIC COOLING MX-1 Thermal Compound http://www…

    • 4 תגובות
    • 538 צפיות
  8. אני מעונין לעשות אובר קלוק יש לי תלוח ds3 ומעבד pantium d 3.0 זיכרון 1 גיגה dc 533 רציתי לדעת מה ההגדרות המומלצות בביוס כדי שלא יהיה דרופים תודה

    • 3 תגובות
    • 538 צפיות
  9. Started by iakovl,

    יש לי P3 ישן ( :'() 866 כרגע הטמפ' של המעבד היא 40C וCHASSIS 37C הקירור הוא 2 מאווררי 80 מ"מ + מאוורר שולחני בצד (מה לעשות חם) לפני כחודש החלפתי את ההיטסינק המקורי שלי בהיטסינק של AMD (נחמד וגדול עם בסיס נחושת מוברג) ויש לי כמה שאלות בנושא: 1. מה הטמפ' המקסימלית שP3 אמור להגיע אליה? 2. יש לי גם סינק אחר של AMD (אלומיניום בלבד) האם החלפה בין הסינקים תוביל לשיפור הטמפ'?

    • 3 תגובות
    • 538 צפיות
  10. Started by aviz,

    תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 538 צפיות
  11. Started by J.a.C.k,

    האם הטמפרטורות נורמליות למפרט: AXP 1900+ tt volcano 8s+ y.s tech 92mm asus a7n8x 512 ddr gfx 5200u case open [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 3 תגובות
    • 538 צפיות
  12. Started by Director,

    שלום לכולם , המאורר של המארז שלי (מתחת לספק) אמור להתחבר ללוח אם או לספק ? כי ראיתי בסרטון כלשהוא שאותו בן אדם מחבר את המאורר ללוח אם .. תודה

    • 2 תגובות
    • 538 צפיות
  13. הפעלתי את SPEEDFAN, וראיתי שם בטמפ' 4 טמפ', ואני לא מזהה שניים מהם. עזרו לי: אחרי דקה בערך בדקתי ב EVEREST ששם יש רק 3 , ואלו הנתונים:

    • 5 תגובות
    • 538 צפיות
  14. שלום לכולם לאחרונה התחלתי להרגיש שהכרטיס שלי מדרדר(בעקבות משחקים חדשים שיצאו ולא פועלים אצלי ) אז לקנות חדש לא בא בחשבון כי אין כסף לזה כרגע, אבל אני רוצה לעשות אוברקלקוק לכרטיס. אה, זה Geforce 4 MX 440. מצאתי אחד, פה: http://noacomp.co.il/Product.asp?productid=1348&catcode=176 אבל אני לא יודע כמה זה טוב. אני מחפש באזור הצפון בלבד... תודה!

    • 4 תגובות
    • 538 צפיות
  15. האם מישהו יודע מה הטפרטורה האופציונלית של הכרטיס הנ"ל? ואם הקירור שלהם שווה? אם לא אם יש אפשרות להחליף קירור אשמח לדעת?

    • 4 תגובות
    • 538 צפיות
  16. הנה תמונה...

    • 4 תגובות
    • 538 צפיות
  17. Started by matteo,

    חשבתי על שימוש מיוחד בפלטייה תחשבו צד אחד חם אחד קר תחשבו לרגע אתם מכניסים את הבלוק של הפלטייה למעיין לוחית עשוי נחושת הלוחית מהודקת חזק על החלק התחתון והעליון ראו קובץ מצורף תבינו עכשיו הרעיון שהחום יעבור לנחושת כמובן אך גם הקור השאלה האם הקור יתגבר על החום - אני כמעט בטוח שכן אם מישהו יכול לחזק את דבריי או להעיר ... [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 538 צפיות
  18. Started by flesh2,

    הלוח אם שלי הוא IC7, מעבד 2.4C והטמפ' הן בין 40 ל47 במנוחה ובמאמץ 45-50. הרכבתי את הגוף קירור ומרחתי משחה כמה פעמים בשביל לבדוק שלא עשיתי טעות, ועדיין יש את אותן הטמפ'. אולי יש משהו בלוח שמגדיר את הטמפ' ל45+- ושהמעבד מתאמץ עד שהוא בטמפ' האלה בשביל ביצועים טובים ולא חמים מידי? למי שיש את הלוח והיתה לו בעיה דומה, איך פתרת אותה? אם יש את זה בעוד כמה לוחות ופתרתם את הבעיה, איך פתרתם אותה? אגב, לפני שמישהו יגיד לי לחפש בביוס אפשרות שהמעבד לא יעבוד לפי חום, בדקתי ולא מצאתי. אם יש ואתם יודעים בדיוק איך להגיע רק אז תגידו. תודה.

    • 0 תגובות
    • 538 צפיות
  19. כבר פתחתי דיון על זה מזמן אבל אני לא מוצא בחיפוש, יש כל מיני דגמים של אותו הרדיסק (של ווסטרן דיגיטל) שלחלק מהם יש סנסור פיני ולאחרים אין נתנו לי בדיוק את האותיות למי יש ולמי אין, אבל אני לא מוצא בחיפוש.. תודה.

    • 4 תגובות
    • 538 צפיות
  20. Started by AlterEgo,

    אוקיי. אין לי ממש מושג איך לעשות אוברקלוק למעבד. יש לי מחשב כזה: AMD Athlon xp2600+ 1.9 ghz ABIT NF7 motherboard 512 RAM עריכה: קירור סטוק. וזהו בערך.. זה מה שאני יודע... עכשיו, רציתי לדעת אם אני יכול ואם כדאי לעשות אוברקלוק למעבד. אם כן, אשמח אם תכוונו אותי למדריך שישים אותי על הדרך הנכונה... תודה מראש =)

  21. Started by udirom,

    היי חברה, יש פה מישהו שגר בחיפה ושיש לו קצת גריז טרמי? קניתי עכשיו לוח אם חדש אבל שכחתי לבקש גריז טרמי בלי לשים לב. אני מת להפעיל את המחשב ואין לי כח לחכות עד יום ראשון. plz help! המון תודה.

    • 2 תגובות
    • 538 צפיות
  22. Started by kaki356,

    נראה לי שאני הולך לקנות את הכרטיס מסך HD2900Pro לכרטיס הזה יש פונטציאל OC טוב מאוד אז חשבתי לעשות לו אחד.. חשבתי על הקירור הזה: http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=226 מה דעתכם עליו הוא טוב? צריך להוסיף עליו מאוורר או משהו? ועוד שאלה בOC של הכרטיס הזה אני יוכל להסתדר עם הסטוק..? (בלי שיווצר הרבה רעש)

    • 5 תגובות
    • 538 צפיות
  23. Started by kipi25,

    שלום, אני מתכנן לבצע O.C במערכת שקורמת עור וגידים בימים אלו. ה- O.C המתוכנן הוא של 333 - 350 MHZ לבאס. השאלה שלי נוגעת לזכרונות: אם אני קונה זכרון 800MHZ, הרי אז המחלק יעמוד על 5:6 (במקרה של 350MHZ באס). האם כדאי והאם יש אפשרות להוריד את מהירות הזכרון ל- 700MHZ, כדי לקבל מחלק 1:1 ?

    • 0 תגובות
    • 538 צפיות
  24. יש לי מחשב שאני מת להוציא ממנו קצת יותר. עכשיו,החלקים שמעניינים בOC הם: מעבד,לוח,זיכרונות,כרטיס מסך וקירורים מיוחדים וטמפרטורות המחשב. יש לי AMD ATHALON 64 3800X2 DUAL CORE ASUS A8N-SLI PREMIUM CORSAIR SELECT VALUE 512*2 400MHZ LEADTEK 6800GS ZALMAN 7700CU מעבד:38 אחרי מאמץ כבד לפי הביוס כרטיס מסך:40 מעלות בלי מאמץ. אחרי מאמץ כבד עוד 2-3 מעלות לפי הדרייברים של נווידיה. לוח אם:35 מעלות מקסימום לפי הספיד פאן. מה מומלץ? יש לציין כי המעבד על משחה פשוטה,עוד לא מרחתי את הAS5. אם אני עושה OC למעבד,זה יגרום לו לנצל את הכרטיס מסך יותר טוב?

    • 4 תגובות
    • 538 צפיות
  25. Started by sAXIn,

    אם זה כך (תקנו אותי אם אני טועה)... האם לוח עם KT333 יהיה טוב ?? שאילה קצת ישנה ... אני קצת לא מעודכן

    • 0 תגובות
    • 538 צפיות

דיונים חדשים בפורומים