אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
-
אהלן חבר'ה, לאחרונה החלפתי את המעבד ל-AMD X2 4200+ עם הקירור של 3200+. כרגע המאוורר פועל ממש מהר ולכן הוא מרעיש. הייתי רוצה המלצה לקירור המעבד החדש בעל תושבת 939 שיהיה שקט. כרגע התקציב לא מוגבל. רק שיקרר טוב ויהיה שקט. תודה רבה, חיים.
-
- 1 תגובה
- 539 צפיות
-
-
בזמן האחרון הטמפרוטורה של הgygabyte 6600gt 128mb agp שלי היא 60 מעלות במנוחה ו80 במאמץ וזה למרות שמכוונים עליו 2 מאווררים. פירקתי את המאווררים ניקיתי עם לחץ אוויר - לא עזר. אני חושב שהקירור שבא עם הכרטיס לא משהו. מישהו מכיר דגם של קירור שמתאים לכרטיס הזה ובאמת ישפיע?
-
- 0 תגובות
- 539 צפיות
-
-
אני צריך המלצות לקירורי מעבדים בשביל הQ6600 שיעשה את העבודה הכי טובה שיש עד 150 ש"ח תודה על העזרה
-
- 3 תגובות
- 539 צפיות
-
-
קיבלתי את הפנל הנל ורציתי לדעת עם אפשר לחבר אותו לSPARK 7 החדש שלי האם הוא לא ישרף ? חוץ מזה מה הוא ההספק שבו הוא יכול לעמוד או אילו מאווררים אפשר לחבר עליו - SF2 יעבוד לדוגמה או 120MM של ENERMAX יעבוד או לא.
-
- 3 תגובות
- 539 צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב חדש, ניתן לראות בצד את המפרט. מתי שאני מכבה את המחשב הוא עושה רעש, הוא מגביר את המהירות של המאווררים ואז מתכבה. זה אמור להיות ככה בכלל?
-
- 2 תגובות
- 539 צפיות
-
-
קניתי ספק חדש של SEASONIC שמגיע עם מאוורר פנימי 120 מ"מ שמוציא אוויר מחוץ למארז, האם במקרה כזה נדרש גם מאוורר נפרד למארז? (כרגע אין לי) או שהמאוורר של הספק יספיק?
-
- 1 תגובה
- 539 צפיות
-
-
המעבד E6400 התוכנה CORE TEMP הבדלי של 2 מעלות בין ליבה1 לליבה 2 האם זה הגיוני?
-
- 3 תגובות
- 539 צפיות
-
-
שלום! יש לי התחבטות בין כמ הקירורים למעבד, אך כמעט כל אח דמהם יות רבעיית תאימות אחרת עם הלוח (עפ"H מה שהבנתי)...: ביג טייפון - צריך איזה מתאם מאחורה שלא מסופק עם החבילה 7700 - יחסום DIMM ראשון ו/או PCIE ראשון? XP120 - כנ"ל... מישהו יכול לאושש או להפריך חלק מהטענות? מישהו יכול להמליץ על קירור שיתאים ללוח ולא יעשה בעיות? הקירור צריך להתאים לOC של הX2 4200 לכ2.6-2.7GHZ על מתח סטוק.
-
- 2 תגובות
- 539 צפיות
-
-
אהלן יש לי גוף קירור ומאוורר על הלוח אם... אני רוצה להחליף אותו בקירור פאסיבי בלבד מה אני יכול לשים במקום זה? באיזה גודל הגוף קירור צריך להיות בשביל שהלוח לא ישרף לי? אני יכול לקחת את הגוף קירור של K8NF9 939 שמבוסס על NF4 והוא יספיק לי? אני לא עושה OC. מצד שני... המחשב יכול להיות דלוק הרבה זמן רצוף... יניב
-
- 3 תגובות
- 539 צפיות
-
-
הטמפרטורות של הCORE2 6400 שלי הם משהו כמו 50 באידל עם קירור סטוק. כדאי להחליף קירור למעבד ? כדאי לשים מאוור בצד ?(יש לי אחד מאחורה ) ? איזה מאורר לקנות ? הטמפ' של הכרטיס מסך 7900GT XFX היא 50 באידל.. כדאי להחליף לו גם קירור.. ?
-
- 0 תגובות
- 539 צפיות
-
-
אני חדש בתחום..........ואני צריך שמישהו יעזור לי.............. איך אני מתקין מאוורר נוסף..... בבקשה תעזרו לי...
-
- 2 תגובות
- 539 צפיות
-
-
שלום לכולם ! החלטתי לקנות מארז . פשוט אני מתלבט בין שניים : 1) Antec High Performance 1080B AMG 2) Thermaltake Highest Xaser III V1000D Super Tower אני מעוניין לדעת איזה מהם יותר יעיל לקירור ? בקיצור מי יותר שווה לקנות ? תודה רבה לכולם !
-
- 5 תגובות
- 539 צפיות
-
-
שלום לכולם אני טל. יש לי לוח של ASUS P4B266-C וכאשר אני מעלה את המהירות של הfsb מעל 105 מתחיל להיות לי בעיות בתיאום עם ההרד דיסק . האם אפשר לפתור את זה או שהלוח עד כדי כך מסריח שלא???
-
- 1 תגובה
- 539 צפיות
-
-
ברשותי כרטיס המסך הנ"ל. מחובר ללוח אם M57SLI-S4 של ג'יגה בייט עם מעבד amd 6000+ ומארז גנרי (). את בעיית התחממות המעבד פתרתי (בעזרתכם) באמצעות arctic freezer 64 pro (היה עם קירור סטוק ב 55-65 מעלות במצב idle ועכשיו 41-44 !!) במצב מאמץ (משחק), כרטיס המסך מגיע ל 77-79 מעלות ובשלב זה יש קירטועים במשחק/במחשב. באם נתעלם לרגע מסוגיית סירקולציית האוויר (כרגע, המארז פתוח כל הזמן) - אלו אמצעי קירור מומלצים לכרטיס המסך - עומדים לרשותי ?? בתודה מראש
-
- 5 תגובות
- 539 צפיות
-
-
-
שלום רב, אני רכשתי מחשב עם מעבד בעל FSB של 133 MHz (לפי מידע שמצאתי ברשת), ולוח אם עם FSB של 800MHz. החברה שרכשתי ממנה את המחשב רשמה במפרט שה FSB של המעבד הוא 533MHz, האם מישהו יוכל להסביר לי את הסיבה שהם מציינים מספר שונה? ושאלה נוספת היא האם זה שכיח שה FSB של לוח האם גדול בהרבה מזה של המעבד? תודה רבה טל
-
- 1 תגובה
- 539 צפיות
-
-
ספק 500 וואט סטנדרט מעבד: amd athlon 3200+ (2000mhz זיכרון: ddr 400 hynix 512 לוח אם: dfi nf4 ultra כ.מסך: ati radeon x800 gto 256 השאלה שלי האם כדאי לעשות למחשב או לחלקים מסויימים oc ואם כן עם איזה תוכנות?
-
- 3 תגובות
- 539 צפיות
-
-
היי ושלום לכולם חברה יש לי שאלה שאני צריך שהמבינים שבכם תעזרו לי PLZZZ אוקיי אז ככה יש לי כרטיס מסך 8800 GT TOP מבית אסוס ומה שקורה זה שהורדתי תוכנת אוברקלוק RIVA TUNER לעשות אוברקלוק לכרטיס מה שקורה זה שאני יכול להגיע לתדרים גבוהים והכל בסדר הכרטיס לא מתחמם אבל ישנם משחקים שפשוט לא עולים אצלי אך הכרטיס עובר את הבדיקות ב3D MARK ובמשחקים ישנם לפעמים בעיה או שהם פשוט לא עולים..................... האם זה משהו שקשור באוברקלוק אולי זה יותר מדי???? אם צריך פרטים אז תגידו אני ארשום את התדרים תודה רבה מראש חברה.......
-
- 4 תגובות
- 538 צפיות
-
-
אני יחסית חדש בכל התחום הזה של המחשבים.... ואני רוצה לדעת איך בכלל עושים את כל ענין האובר קלוג..... ( עם בכלל אפשאר להסביר את זה) אז כל מי שיכול להסביר לי איך עושים את זה שיכותב לי... תודה לכל מי שעזר לי!!!!!
-
- 2 תגובות
- 538 צפיות
-
-
יש לי intel pentium 4 cpu 2.8ghz לוח אם (abit IS7/IS7-G/IS7-E(intel i865-ICH5 ןזיכרון 512 ddr תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 538 צפיות
-
-
אני עומד לפני רכישת מחשב חדש. קראתי בעיון את המאמרים באתר ואף התיעצתי פה ושם. 1. בחנות מסוימת נאמר לי כי למעבדי אינטל core 2 due אין תופעת התחממות ולכן האוורור במארז לא כל כך חשוב. האם יש בכך אמת? 2. לענין ספק - האם יש צורך לדעתכם ברכישת ספק מתוצרת יקרה שמבטיח הספק אמין, או שניתן להסתפק בספק שמגיע עם המארז כאשר מדובר בשימושים "נורמטיביים" (אינטרנט, אופיס, ותוכנות גרפיות לעריכת תמונות). תודה לכל העונים והיועצים
-
- 3 תגובות
- 538 צפיות
-
-
-
המחשב שלי בן 8 חודשים , ולאחרונה גיליתי שחום המעבד הינו בין 65-70 מעלות. האםזה שכיח שהחיישן מזייף? והאם תוכנות כמו speedfan וכדוגמתה לוקחות את הנתונים מאותו מקור כמו ה-bios?
-
- 9 תגובות
- 538 צפיות
-
-
תגידו מאיפה אני יכול להשיג 2 מאווררים שכל אחד מהם 120 מ"מ? למארז ולא למעבד וכמה זה אמור לעלות?
-
- 5 תגובות
- 538 צפיות
-


