עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. יש לי מעבד E6750 וקירור Artic colling 7 pro המעבד שלי לפי SPEEDFAN נמצא בערך על 66C אבל לפי התוכנה שמצאתי איפהשהו,שנקראת TEMP משהו(שכחתי ) זה נמצא על 30 כל CORE *המעבד לא במאמץ ! מה נכון? אם זה באמת מתחמם מה לעשות ? תודה[br]פורסם בתאריך: 17.11.2007 בשעה 11:52:13 הנה תמונה מ2 תוכנותSPEEDFAN וSENSORVIEW http://img106.imageshack.us/img106/1707/92191685sk3.png האם זה תקין ? תודה.

    • 4 תגובות
    • 539 צפיות
  2. Started by dafluff,

    קודם כל בזמן משחקים שהכרטיס מסך מתאמץ המארז מגיע לפעמים גם ל55 מעלות (ב-speedfan) אז האם זה סביר ומה הגבול? בנוסף, האם יכול ליהיות שבבדיקת מעבד (3 שעות ב-OCCT) הכל יציב + משחקים ויש תוכנה או שתיים שנתקעות (Comodo)? לא משנה כמה OC זה נתקע על 2.8 כמו גם על 2.5. אגב, אם זה קשור אני משתמש ב-easytunes 6. ולבסוף האם OCCT מספיקה או שצריך עוד תוכנה והאם 60 מעלות שאני משפר את הבאס ל-305 (2.75) זה גבוהה מידי?

    • 4 תגובות
    • 539 צפיות
  3. Started by Tov_Tov,

    אוקיי אז ככה קיבלתי את המחשב החדש שלי AMD 64 3200+ NewCastle Epox 8ka3+ Corsair CMX512-3500C2 BH5 * 2 Albatron 6800GT ויש בעיה אחת המחשב קצת מקרטע לפעמים וזה מעצבן מאוד אז בדקתי בתוכנה AIDA32 לגבי הזכרונות וזה מה שרשום שם: Memory Module Properties Module Name Corsair CMX512-3500C2 Module Size 512 MB (2 rows, 4 banks) Module Type Unbuffered Memory Type DDR SDRAM Memory Speed PC3200 (200 MHz) Module Width 64 bit Module Voltage SSTL 2.5 Error Detection Method None Refresh Rate Reduced (7.8 us), Self-Refresh Highest CAS Latency 2.5 (5.0 ns @ 200 MHz) 2nd Highest CAS Latency 2.0 (6.0 ns @ 166 MHz) ודבר נוסף שראיתי בAIDA הוא התזמונים שלי והם Chipset Properties Motherboar…

    • 0 תגובות
    • 539 צפיות
  4. יש לי מעבד AMD 3000 ליבת וינצ'סטר. אני באוברקלוק בנתיים עם 1.6 וולט למעבד ,עד כמה אני יכול להמשיך מבלי לפגוע במעבד ?

    • 3 תגובות
    • 539 צפיות
  5. Started by netanel38121,

    3000MHZ כרגע שאני כותב את ההודעה הזאת והוא בלי שום מאמץ בלי שום תוכנות שאמורות לאמץ אותו הוא נמצא על 67 מעלות שאני מפעיל משהו הכי קטן הוא קופץ ל 70 73 שזה הסחפות אני יודע שהמעבדים האלה נוטים להיות חמים אבל עד כדי כך? יש לציין כי יש לי מארז מעולה ומרווח מאוד נקי מאבק מצחיק שלפני 3 שבועות בערך היה 50 מעלות ובמאמץ היה 56 גג והגוף קירור של המעבד שקניתי הוא גם משהו מעולה במיוחד שהוא יקרר אותו טוב בקיץ. בכל אופן גם הכרטיס מסך 6800GT של חברת INNO בלי מאמץ נמצא על 64 63 מעלות המאוורר שלו נקי לגמרי מאבק. השאלה שלי אם אנ י ישים משחה טרמית במעבד ובכרטיס מסך זה יוריד את המעלות? האם זה יכול לעזור? כי המחשב שנתיים אצלי ואף פעם לא טרחתי למרוח ולהתעסק עם זה כמו כן אני לא אומר שלא פתחתי …

    • 1 תגובה
    • 539 צפיות
  6. היי שידרגתי את המחשב סופסוף מפרט: מעבד PHENOM II 955 לוח GIGABYTE 790XTA UD4 ביוס F2 זיכרון G.SKILL 4GB 2000MHZ CL9 RIPJWAS HIS 5770 קירור NOCTUA NH-U12P SE2 ספק SEASOINC 550W אני רוצה לעשות OC ומכיוון שהמעבד הינו עם מכפלה פתוחה הבנתי שאפשר להגיע לתוצאות יפות, אבל פה אני אצטרך עזרה מהמנוסים... מכיוון שהלוח תומך בזיכרונות של עד 1866 ב-OC, האם כדאי להגדיר אותם כ 1600 CL7? ומה עליי לשנות במתחים ותדרים בתור התחלה? המטרה היא OC יציב 24/7 שייתן בוסט נחמד בביצועים... אשמח לקבל קצת עזרה

    • 1 תגובה
    • 539 צפיות
  7. Started by ido-nava,

    שלום אני חדש בעסק ואני מנסה לעשות אובר קלוק למעבד שלי כי האו קצת מקרטע בזמן האחרון ... AMD 3500+ 939 עם Gigabyte K8N Pro SLI ומקורר עם TT BIG TYPHOON. הזכורנות Corsair VALVE 1024MB (512X2) CL2.5 . אוקי ... התחלתי לעבוד ע"פ המדריך שבאתר ... ביטלתי את כל האפשרויות בלוח אם שיכולות להפריע במהלך בציוע האובר קלוק, נעלתי PCI-EXP ל 100MHZ, הורדתי את המחלק של הזכרונות ל 2/1.5 ולאחר מכן העלתי את התדר של המעבד עד שנתקעתי ב 215 ... הורדתי את המחלק של הזכרונות ל 2/1 וראיתי שהבעיה לא בהם ... לאחר מכן העליתי מתח למעבד ל 1.5 והמחשב עדין מאבד יציבות .. למישהו יש מושג מה הבעיה פה ? אני לא מצליח לעלות יותר מיזה ... תודה. [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 539 צפיות
  8. Started by jepe,

    ניסיתי לעשות OC הכי קטן שיש והטמפרטורה של הכרטיס קופצת ל80+ אפילו שניסיתי להגדיל את המהירות של המאוור של הכרטיס זה לא השתנה. איזה קירור מומלץ לכרטיס מהדגם הזה בתקציב של 100 ש"ח +- ? קראתי פה באתר את הבקורת על הקירור הזה http://hwzone.co.il/reviews/accelero/ אבל זה משנת 2006,יש משהו יותר חדש וטוב בשביל הכרטיס שלי?

    • 3 תגובות
    • 539 צפיות
  9. Started by sagi_10,

    אני עשיתי אובר מעל למצופה בלוח שלי(ראה מפרט..) אבל אמרו שעם אני אעלה את המתח של ה-ht משהו בביוס אז אני אוכל להמשיך את האובר ?זה נכון?? והאם יגרם נזקללוח עם אני אעשה את זה?? עוד שאלה אבל לא קשורה: איך אני בודק מהטמפרטורה של הציפסט שלי??

    • 2 תגובות
    • 539 צפיות
  10. Started by alergic,

    צריך מאוורר חזק ל SOCKET 775 מחשב חזק אם GEFORCE 6600 במיוחד עכשיו שקיץ הוא מתחמם נורא ועושה רעש צריך מאורר שקט וחזק אם תועלו לכתוב שם מוצר חרברה או לינק, מי שיודע גם תמחיר בערך. טווח המחירים הוא עד 600 שח. דרך אגב מה זה SYS FAN ??

    • 4 תגובות
    • 539 צפיות
  11. יש לי מאוורר VOLCANO 6 CU והמעבד על 55 מעלות ב- IDLE !@!!!@!! אני כבר עובד איתו הרבה זמן והכל בסדר איתו,שום דבר לא קרה! אבל אני חושב שזה מוגזם,ורצית לדעת אם יהיה שיפור ניכר בהחלפת הקירור ל- AERO COOL GLACIER גלסיאר שראיתי עליו ביקורת טובה מאוד כאן(ציון 9.5) אז יהיה שיפור גדול??? המעבד הוא AMD ATHLON XP 2000

    • 3 תגובות
    • 539 צפיות
  12. Started by michael_brosh,

    חבר'ה יש לי בעיה! אין לי שמץ של מושג איך לעשות OC ל GeForce 2 Ti שלי - משהו יכול לעזור לי? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 539 צפיות
  13. Started by Nikiller,

    שלום! היה לי אטלון 4400 (מ-2300 ל-2750 ) אבל הוא היווה לי צוואר בקבוק ל8800GT.. החלפתי ל6400 ועשיתי לו OC (מ-3200 ל-3450) את הזיכרונות הורדתי בתיזמונים ואת הHT הורדתי לX3 מה שנתן לי את הנתונים הבאים: http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=343445 ברגע שאני מנסה לעלות FSB המחשב נהייה בלתי יציב וקורס..=\ האם זהו ה-MAX שהמעבד הזה יכול או שאני לא עושה משהו נכון?? המשך ערב נעים... NIKILLER

    • 1 תגובה
    • 539 צפיות
  14. Started by mokisho,

    יש לי לוח אם אסוס P5W DH חשבתי שהוא לוח טוב ל O.C אבל הוא לא עובר את ה FSB356 אני מצליח להגיע ל FSB400 אבל עם הספק חשמל למעבד מטורף של 1.65 והמעבד עומד על חום של 65 לשני הליבות אז ירדתי חזרה לתדר של FSB 356 האם יש אפשרות לעשות משהוא יש לי קירור זלמן 9700 למעבד

    • 0 תגובות
    • 539 צפיות
  15. יש לי X1900XT ואני רואה שהוא פולט הרבה חום, רציתי שתמליצו לי על גוף קירור טוב.... אולי איזה משהו שאני לא מכיר, אשמח מאוד ;D

    • 3 תגובות
    • 539 צפיות
  16. כותרת... למה יש הבדל גדול במחיר זה בגלל הביצועים או משו כזה ??

    • 1 תגובה
    • 539 צפיות
  17. Started by kibub,

    היי אני עומד לקנות מחשב חדש והייתי רוצה ללמוד על נושא הOC אני יודע מבחינה בסיסית והייתי רוצה לדעת קצת יותר למשל על יחס באס בין מעבד לזכרון העלאת והורדת מתחים ועוד וזאת כדי לא לטעות בחומרה שבחרתי, אם יש למישהו קישור למדריך כזה (בעברית) אני אודה מאוד.

    • 4 תגובות
    • 539 צפיות
  18. השאלה בכותרת תודה לכל העוזרים אלי

    • 3 תגובות
    • 539 צפיות
  19. האם טמפרטורה של 79 מעלות, במאמץ של EVERSET - תקינה? בבדיקה עם CORETEMP הTJUNCTION הוא 100, אז הטמפרטורה תקינה? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 539 צפיות
  20. Started by CobraBoy,

    בזמן האחרון הטמפורטורה של המעבד בגרפי גבוהה מידי 53 מעלות(צלזיוס) לפני חודש בערך הטמפרטורה הייתה די נורמלית 41-43 אבל עכשיו משום מה זה עולה יותר מדיד אני לא יודע אם זה נורמלי ממה זה יכול לנבוע ?והאם זה בדר טמפרטורה כזואתי ? תוכנת הבדיקה היא EVEREST

    • 4 תגובות
    • 539 צפיות
  21. Started by BuNKeR,

    שלום לכולם יש ברשותי לוח אם Epox 8 rda+ רציתי לדעת מה אומר הvdd חיפשתי בגוגל ולא ממש מצאתי הסבר לגבי הנושא חוץ מדרכים לעשות לו מודינג לצורך OC לכן אני מקווה שתוכלו להסביר מה התפקיד שלו הסיבה לאחרונה בכל פעם שאני מאתחל את המחשב השורה של הVDD נצבעת באדום

    • 2 תגובות
    • 539 צפיות
  22. ללא ספק כוח. בדגש על יעילות/כמות/רעש של מאווררים ופוטנציאל אוורור באופן כללי. http://www.thermaltake.com/product/Chassis/midtower/soprano/vb1000sws.asp http://www.coolermaster.co.il/product_info.php?products_id=175 http://www.sunbeamtech.com/PRODUCT11.html

    • 2 תגובות
    • 539 צפיות
  23. Started by TopSound,

    עקב בעיית מיקום אני נאלץ לרכוש את המארז Thermaltake Bach, אחת הבעיות במארז היא שאני מוגבל מבחינת הגודל של הקירור למעבד שאני יכול להכניס למארז. האם יש למישהו המלצה על קירור טוב שיתאים למארז? (בואו נצא מנקודת הנחה שכסף זו לא הבעייה) האם ה-Zalman CNPS9500A LED מתאים למארז? המוכר בחנות (skypc) המליץ על Thermalright SI-128 SE ואמר שהוא נכנס למארז ללא בעייה, זה נכון? הוא לא ידע לתת לי תשובה לגבי ה-Zalman. איזה קירור טוב יותר ה-Zalman CNPS9500A LED או Thermalright SI-128 SE? במידה ואני לוקח את ה-SI-128 SE איזה מאוורר 120mm אתם ממליצים לשים עליו? תודה.

    • 3 תגובות
    • 539 צפיות
  24. Started by Night,

    ראיתי פה: http://hwzone.co.il/ocdb/index.php?action=viewinfo&project_id=759 שעם קירור סטוק אפשר לעשות הרבה... איך עושים את זה? ומה זה ה IDLE וה- FULL LOAD ? תודה

    • 8 תגובות
    • 539 צפיות
  25. בכדי לקרר AMD XP #3000 ובכדי לקרר כרטסי מסך מסוג RAEDON 9800 256MB XT זה בערך מה שקרור מים מקרר נכון? תודה מראש לכל העוזרים מדובר בערכה אין לי כוח להרכיב אלא אם מישהו יגיד לי בדיוק מה לשים ולמה? מודה לכל העוזרים והתקציב הוא לא בעיה.

    • 5 תגובות
    • 539 צפיות

דיונים חדשים בפורומים