עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by ns,

    יש לי amd 3000 barton ו tt silentboost רק שהמאוור שעליו הוא ה tt smart case 2 כמה מעלות הוא צריך להיות ? **קראתי את הדיון השלכם על זה אבל לא מצויין שם ה silentboost

  2. אז ככה לפני דקה בערך התברר לי שהמחשב שאני רוצה לקנות E6300 X1900XT DS3 Transformer + FSP 400W הולך מאוד מאוד להרעיש :'( עכשיו אני מנסה "לצמצם נזקים" כמה שאפשר ולהחליף קירור למעבד, כרטיס מסך ו3 מאווררים של 80 מ"מ במארז (אם נכנס בתקציב אז גם עוד 120 מ"מ) כפי שכתוב בכותרת התקציב שלי מאוד מוגבל אבל הדרישות לא גבוהות... הרעיון שהרעש יהיה סביר ושהקירור ישאר בערך באותה רמה (אני לא אתנגד שהרמה תעלה :) אם זה קריטי התקציב יכול לעלות בטיפה... תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 540 צפיות
  3. Started by Real,

    אממ קניתי מחשב לפני בערך חודשים ויש פה את המאורר למעבד הזה: GIGABYTE NEON COOLER PRO 775 והמעבד הזה: 2.66G 2x1M BOX 805 DUAL CORE 533 הטמפ' שלו במנוחה עומדת על 43 ככה אני יודע ששווה לי לעשות OC אבל איך עושים וכמה כדאי לי לעשות? תודה

    • 1 תגובה
    • 540 צפיות
  4. Started by parlux,

    שלום אני רוצה לקנות קירור לכרטיס מסך Msi Geforce 8600GT 1GB DDR2 הוספתי גם קישור לתמונה של הכרטיס מסך שלי עם הקירור שיש לי עכשיו. http://www.copystars.com/images_products/49396_small.jpg אני רוצה לקנות קירור לכרטיס מסך עד המחיר 150 ש"ח תמליצו לי על משו טוב במחיר הזה בבקשה.. תודה ושיהיה המשך יום טוב.

    • 3 תגובות
    • 540 צפיות
  5. אז ככה, הכרטיס הוא ASUS GeForce 8800GTS 320MB אני רוצה להתחיל לעשות OC, ורציתי לדעת מאיפה להתחיל איזו תוכנה כדאי להוריד, באיזה דריברים להשתמש, מה הטמפ' המומלצת ועד לאן אני יכול וכדאי לי להגיע? אז ככה אני משתמש בדריברים האחרונים נראה לי 162 יש לי גם את הבטא החדש (163) אבל לא התקנתי אותו. רציתי לדעת אם יש תוכנה שיכולה פשוט לבדוק לבד את ההגדרות המומלצות של המהירויות. כמו שהיה ב CoolBits, פשוט הוא לא עובד בדריבר החדש. למרות שראיתי את ה nTune של Nvidia אבל לא כל כך הסתדרתי איתו. אז מאיפה להתחיל? תודה מראש...

    • 4 תגובות
    • 540 צפיות
  6. Started by bd,

    למה ב OC 3@3.6 חלק מהמשחקים לא עולים .? אבל כל התוכנות של הבדיקה עובדות 3DMARK אקווה פריים95... יש לי BT והקירור טוב יש השפעה של האובר על המעבד לכרטיס מסך? ירדתי עד ל 3.4 ואז הכל עולה

    • 1 תגובה
    • 540 צפיות
  7. Started by verynoti,

    יש לי מערכת קירור מים מובנת שבאה עם המארז שלי (AROMOR LCS) הייתה לי בעיה אחרת במחשב אבל אחר כך גיליתי שחסר לי מים במיכל (הגיע לקו הנמוך LOW) מלאתי מים במיכל והדלקתי את המחשב (הוא בקושי זז לי פתאום) ואז גיליתי שהמשאבה פשוט לא עובדת 1. האם יש משהו שאני צריך לעשות או הייתי צריך לעשות? 2. האם יכול להיות שהיא פשוט מתה? 3. ובכלל האם יש אחריות על משאבות של מערכות קירור מים שבאות עם מארז? תודה לעונים[br]פורסם בתאריך: 16.11.2007 בשעה 16:02:33 מישהו בבקשה PLSSSSSSSSSSSSSSפשוט אני אצל חבר ורואה אצלו מישהוווווו???????

    • 2 תגובות
    • 540 צפיות
  8. היי כולם.. בימי שרב אלה.. הדיסק הקשיח שלי מגיע ל-43 מעלות.. חם כן.. ברשותי מארז P182 של אנטק, לאלו שמכירים אותו, יש בו אופציות להרכיב דיסקים קשיחים בכלוב העליון או התחתון. אצלי הדיסק הקשיח יושב בכלוב התחתון, לפניו יש פילטר וכנראה מקום למאוורר.. השאלה שלי היא איזה מאוורר יכנס שם? אתם מכירים איפה אפשר לרכוש מאוורר 120 או 92 מ"מ דק? או איזה פיתרון אחר מומלץ לקירורו? * בלתי אפשרי אצלי להרכיב את הדיסק הקשיח בכלוב העליון מאחר וכרטיס המסך הענק שלי מפריע בפחות מסנטימטר(!) למיקום הדיסק. כנראה שזה אולי איזשהו תכנון לקוי של אנטק או של חברת לוח האם שלי? האם מיקום חריץ ה-PCI-E הוא סטנדרטי בכל הלוחות או שאצל חלקן הוא ס"מ לפה ס"מ לשם? תודה.

    • 1 תגובה
    • 540 צפיות
  9. Started by hanans22,

    ברשותי מחשב חדש : AMD 3200 64BIT 939 ASUS A8N-SLI DELUXE 2X512 DDR 400 GEIL GIGABYTE 66800 GT 128 DDR3 כאשר אני מבצע אוברקלוק ומעלה ב10% רק במבחן 3DMARK03 כאשר אני מגיע למבחן המעבד המערכת נתקעת כאשר אני מבטל את האוברקלוק אני מקבל מבחן חלק ותוצאה של 7900 מה עושים

    • 1 תגובה
    • 540 צפיות
  10. Started by rafi-s-,

    הרכבתי את הביג טייפון אתמול והמחשב רועד יכול להיות שלא הרכבתי טוב או שזה ככה צריך להיות???

    • 6 תגובות
    • 540 צפיות
  11. Started by locke,

    צריך להוציא או להכניס אויר? זה משנה בכלל?

  12. Started by millin,

    שלום אני חדש פה.. ויש לי קירור של ThermalTake למעבד דגם: tr2-m3seהיכן אני יכול להניח אותו כך שיאזור בקירור ולא רק יבזבז חשמל (הוא לא תואם את המעבד שלי) תודה

    • 2 תגובות
    • 540 צפיות
  13. Started by eli_a2006,

    שלום אחים שלי מה המצב אני רוצה לעשות v-mod לכרטיס מסך שלי ולא הכפת לי עים הוא ישרף כי במילא אני קונה חדש תודה רבה לעוזרים אלי :xyxthumbs: :xyxthumbs: :xyxthumbs:

    • 0 תגובות
    • 540 צפיות
  14. או קיי .. אז ככה.. יש לי את המפרט הבא וינדוס vista 32 bIT Athlon64 3800+ (Socket AM2) X2 Du זכרונות של טוינמוסט (נראלי ) 512 * 2 667 MHZ 250 GB16 m buffer (שזה לא ממש קשור ) x1600xt 256 MB ddr3 128 BIT sapphire ולוח אם של ABIT KN9S וספק אני לא יודע .. אין לי מושג אי ךלבדוק . אני רוצה לבצע המהרה של הכרטיס מסך יש אפשרות לעשות את זה מהתוכנה של הכרטיס מסך ? יענו מה -catalyst לכמה להעלות ? כל פעם מהירות שונה ? אם מישו יוכל לתת לי מדריך אודה לו מאוד =]

    • 2 תגובות
    • 540 צפיות
  15. לפרוייקט החדש שלי , שמתבסס על מארז TT מוצארט, אני צריך חלקים לקירור מים, הנושא התקדם המון מאז המערכת הקודמת שלי ואני אשמח לקבל ממכם עזרה בקשר לחלקים שאני עומד להזמין נכון לעכשיו הלוח הוא DS3R, המעבד Q6600, זכרון 4 GB, וכ.מסך 48590 הכיוון שלי נכול לעכשיו הוא ככה המערכת תהיה מורכבת מ2 לופים נפרדים (לוח אם על כל רכיביו) וכרטיס מסך (אולי בעתיד אני אחליף לוח ואצור מערך CF ) משאבות 655 \ D5 (אותו דבר), כאשר משאבה אחת כבר יש לי רדיאטורים: בגב המארז , בחלקו העליון, ישנו ריבוע עם מקום ל4 X120 , התכנון הוא לדחוף לשם 2 רדיאטורים של 2X120 עוד רדיאטור בחזית המארז (החשש שלי הוא בגלל הכ.מסך הארוך, הרדיאטור לא יכנס, מישהו יכול לתת לי תשובה? ) בלוקים: כ. מסך - משהו בסגנון של EK , עם כיסוי…

    • 4 תגובות
    • 540 צפיות
  16. Started by -BISHOP-,

    אני חושב שקראתי בערך את כל הדיונים עד שנת 2000, שמתייחסים לקירור כרטיסי מסך, ועדיין לא הגעתי להחלטה מה עדיף: Zalman Vga Cooler VF700-Cu או Arctic Cooling Accelero X2 שניהם בטווח המחירים שאני יכול להוציא. בכל הדיונים שקראתי לא החלטתם חד משמעית מה עדיף.. הכרטיס עומד על 62 מעלות ללא מאמץ. יש לציין שאני מתכנן OC עתידי. פשוט כרגע עם הקירור סטוק זה בלתי אפשרי. אני יודע שיש גם את ה Zalman Vga Cooler VF900-Cu או את ה Thermalright V1 Ultra , אך הם יקרים מדי , ולא שווים נניח את ה 2 מעלות שהם יורידו לי יותר מה VF700 או ה ARCTIC. אז.. אם יש פה אנשים בעלי אותם קירורים, אני אודה להם מאוד אם הם יוכלו להמליץ, ולהגיד כמה מעלות הם הורידו. תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 540 צפיות
  17. רציתי לדעת אך הקרור הזה אם משהוא יודע ??? וגם איזה קרור הכי חזק ל-6600GT AGP GIGABYTE

    • 2 תגובות
    • 540 צפיות
  18. Started by Skid,

    can anyone suggest why when i go higher than 248 FSB my windows is loading sooooo slowwww? and how can i improve besides the obvious [overclock some more]? גם מחמאות יתקבלו בברכה. שיפור של 226 לזיכרונות ;D יש לציין שאין ארטיפקטים בכלל בכלל בכלל בכלל,כלום לגמרי. ירדתי מ880 לאט לאט עד הגעתי למצב שאין אפילו ארטיפקט אחד . [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 540 צפיות
  19. Started by hitman100,

    קודם כל שלום לכולם אני חדש בפורום נרשמתי לפני 10 דקות בערך הבאתי אתמול שני מאווררים של evercool אחד 12 ס"מ ואחד 8 ס"מ ה12 ס"מ מתחבר בחיבור מולקס רגיל אז אין איתו בעיות הוא תמיד בכל המהירות עובד(שמתי אותו בדלת מול הכרטיס מסך הוא מכניס אויר קר למחשב...עשיתי גם חורים בשביל שיוכל להכניס אויר אני בקרוב יביא לכם תמונות..) אבל האחורי מתחבר ישירות ללוח אם עם חיבור 3 פינים הוא מסתובב בין 600-800 RPM רציתי להעלות לו את המהירות למקסימום כל הזמן (על הקופסא כתוב שהוא יכול להגיע ל1400)..בדקתי בהגדרות של הביוס וכתוב שהשליטה בו מופעלת הפעלתי את התוכנה שמקבלים עם הלוח אם שלי easy tune 5 ונכנסתי לאפשרות של smart fan אבל אני לא רואה אפשרות להעלות את המהירות של המאוורר...אם מישהו עשה את זה…

    • 3 תגובות
    • 540 צפיות
  20. Started by omrit,

    שלום, אחרי שקיררתי את הזכרונות שלי (Twinmos Speed Premium BH5), העלתי אותם ל 252*2=504MHZ הם יכולים לעלות עוד הרבה יותר אבל לצערי לא קיים מחלק 9.5/10... . בכל מקרה ה RAM כרגע בתזמונים 2-2-2-5, ונשאר יציב בערך בכל תזמון שנותנים לו. 1.יש למשהו רעיון איך לתזמן אותו יותר טוב? 2.אפשר לסמוך על תוצאות בבנצ'ים (sandra, everest) כדי לקבל קנה מידה לאיך שהזכרון יעבוד באמת? (במילים אחרות- אם שיפור של 10% בבנצ' יתן באמת 10% שיפור בביצועי הזכרון בתכלס?). תודה למגיבים! [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 540 צפיות
  21. Started by lmlm,

    לעוד תמונות: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=113672 מי חשב שלילי על ביג טייפון ?

    • 4 תגובות
    • 540 צפיות
  22. Started by common,

    *חדש בפורום* יש לי מעבד גרפי מובנה SIS630. האם ניתן לבצע עליו OC ? לא מצאתי אופציה כזו בביוס (אבל יכול להיות שאני לא יודע איפה לחפש), האם אפשר להמהיר אותו דרך תוכנה חיצונית ? מישהו מכיר ? מישהו יודע ?

    • 4 תגובות
    • 540 צפיות
  23. רציתי לקנות מערכת קירור מים עכשיו אין לי מושג מה טוב ומה לא ריציתי שהיא תקרר את המעבד הכ מסך ואם אפשר גם תנורתברידג' תוזה לעוזרים!!!

    • 4 תגובות
    • 540 צפיות
  24. Started by KiDi,

    קניתי מעבד חדש E2140 וקיבלתי איתו את המאוורר הרגיל של אינטל(שקצת השתנה מימי הP4 אבל לא משנה). לפי מה שראיתי על הגוף קירור בחלק בו הוא נוגע במעבד יש משחה תרמית שאינטל שמה מלכתחילה. שאלתי היא האם המשחה הזאת מספיקה או אם אני צריך להוסיף משחה תרמית ולמרוח? תודה.

    • 2 תגובות
    • 540 צפיות
  25. Started by FlashBang,

    שלום, התקנתי freezer 4 ,הכל עבר בהצלחה,בהתחלה הוא היה שקט,אך אחרי שעשיתי רסטרט למחשב הוא הפך להיות יותר רועש מקירור הסטוק הקודם שלי.למישהו יש מושג מה לעשות ?ג אולי לשמן אותו ? או לדפוק בראש של נעה מחשבים ? והזין הגדול שאי-אפשר להוריד אותו מבלי לנסר בלוח האם......

    • 1 תגובה
    • 540 צפיות

דיונים חדשים בפורומים