עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by (G),

    כרגע אני נמצא ב-OC של 3400MHZ, במאמץ טמפ' 66 ע"פ TAT המתח למעבד 1.56, עבר תוכנות בדיקה והמחשב יציב כבר חצי שנה ללא תקלות. בשביל הספורטיביות של העניין חשבתי לבדוק עוד כמה ניתן לסחוט, המתחים הבאים אצלי בביוס הם 1.6,1.8,2.0 אין באמצע כמו שאתם רואים. האם יש סיכון יתר שעושים קפיצותגדולות ל-1.8 ומעלה? תודה.

    • 4 תגובות
    • 541 צפיות
  2. Started by artyom,

    מה זה בכלל? אני חדש בתחום האוברקלוקינג... צריך בשביל זה קירור טוב? פתיחת צנורות בכרטיסים ישנים אפשרית? (יש לי inno3d mx440) ושאלה אחרונה... איך אני עושה את זה?

    • 4 תגובות
    • 541 צפיות
  3. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ אני חייב לדעת אם הם מתאימים באתר של זלמן לא רשום על הלוח הזה כלום כנראה כי יחסית חדש אבל לפי התמונה פה לא נראה לי שהוא

    • 7 תגובות
    • 541 צפיות
  4. שלום יש לי מחשב די סבבה ואני מעוניין לבצע בו אוברקלוקינג בעיקרון זהו המפרט: and 64 3000 msi neo2platinum{nforce3 250}939 ddr 256 400mhz ceon * 2 radeon agp 9550 256m 128 bit 80gb maxtor sata וכו.... אז ככה.... המעבד עובד ב1800 ואני מעוניין להגיע לבערך 2200 מישהו יכול לעזור?

    • 1 תגובה
    • 541 צפיות
  5. לחבר שלי יש כרטיס מסך Msi 8600GT 1GB ddr2 Graphics Engine GeForce 8600 GT Bus Standard PCI Express x16 Memory Type GDDR2 Memory Amount 1GB Memory Interface 128-bit Core Clock Speed 540MHz Shade Clock Speed 1188MHz Memory Clock Speed 800MHz Memory Bandwidth(GB/sec) 22.4 Texture Fill Rate(billion/sec) 8.64 השאלה שלי היא כמה אפר להעלות את השעונים של הליבה והזכרון ולהישאר יציבים בקירור סטוק

    • 4 תגובות
    • 541 צפיות
  6. Started by gjook,

    שלום , לפי מה שהבנתי המעבד Intel Core 2 Duo E6750 2.66Ghz Conroe OEM E6750T http://tms.co.il/product_info.php?cPath=78_27_106_505&products_id=4375 מגיע בלי קירור או שאני טועה..? בכל מקרה אני צריך לקנות לו קירור על מנת שאני יוכל להפעיל אותו , כרגע לא מתוכנן oc , אולי בעתיד אני יעשה , אבל לא הרבה משהו כמו 3.2 , שזה לא הרבה למעבד , נראה לי שמאוורר ברמה של הסטוק יכול לספק אותי , אלא אם אתם חושבים שיש משהו יותר טוב ולא יקר משמעותית.. תודה רבה על העזרה.

    • 4 תגובות
    • 541 צפיות
  7. צריך המלצה לקירור עד 300 ש"ח

    • 3 תגובות
    • 541 צפיות
  8. יש לי לוח אם Foxconn 8657MF ואין לי אפשרות בביוס לעשות OC. קיבלתי עם הלוח אם דיסק שיש שם תוכנה שאפשר לעשות איתה OC,אבל שעוברים איתה את ה215 MHZ המחשב נכבה אוטומטית. מה עושים? והוספתי תמונה של הטמפ' שלא תראו שהטמפ' גבוהות וזה עוד ב210 MHZ בסטוק! [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 541 צפיות
  9. Started by Oranl,

    אהלן, במחשב סלרון ישן, מאוורר ה-60 מ"מ של קירור המעבד הפסיק לעבוד. פירקתי את המאוורר ובהיעדר אמצעי שימון מתאימים שימנתי את הציר שלו בעזרת משיחת מעט מעט שמן בישול בעזרת קיסם אוזניים. ממש על הציר עצמו שמסתובב. אחרי ההרכבה הוא עובד יפה מאד. בעקבות פוסט ישן שקראתי בפורום "כרטיסי מסך" רציתי לשאול מה ההשלכות של השימון הזה? אציין שוב שמרחתי כמות ממש אבל ממש קטנה.

    • 1 תגובה
    • 541 צפיות
  10. Started by amitbatito,

    למה שאני עושה find max mem אז הוא אחרי כמה דקות עושה מסך שחור וחייב לעשות ריסט??

    • 2 תגובות
    • 541 צפיות
  11. Started by clapper,

    I AM BUYING A NEW COMPUTER WITH 7900 GS - PLEASE EXPLAIN HOW TO OVERCLOCK THIS CARD - ANY ADVICE ON THE CORRECT CASE POER SUPPLY FANS ETC FOR ALLOWING THE 7900 GS TO BE OVERCLOCKED - THANKS - A WONDERFUL SITE !

    • 0 תגובות
    • 540 צפיות
  12. Started by lowdez,

    שלום לכולם, הנה המפרט: Intel Q6600 SLACR G0 Tuniq Tower 120mm Gigabyte X38-DS5 2GB Corsair XMS2 Extreme 4-4-4-12 800mhz XFX GeForce 8800GTS 512mb AlphaDog Edition WD 320GB AAKS CoolerMaster CM-690 Thermaltake Thoughpower 500w QFan את האוברקלוק למערכת עשיתי דרך הביוס ולא דרך easy tune 5. עכשיו הבאתי את המעבד ל3.5 ג'יגה בקלות, ממש בקלות, לזיכרונות הייתי צריך לתת 2.1v בשביל לנצל אותם ב4-4-4-12. עכשיו הכול טוב והכול נחמד, רק שלא הצלחתי להעלות מתח ללוח, אני מנחש שיש משהו שאני מפספס, כי העליתי את המתח, אבל מתי שבדקתי בכל מיני תוכנות כמו CPU-Z, רואים שהמתח נשאר אותו הדבר. כמובן שלא בדקתי יציבות למערכת כי לא הצלחתי להעלות מתחים, אבל מישהו יכול לתת לי הסברים על התפריט של האוברקלוק…

    • 4 תגובות
    • 540 צפיות
  13. Started by SuperStyle,

    הפריזר 64 פרו או ה פריזר 7 פרו?

    • 2 תגובות
    • 540 צפיות
  14. יש לי סלרון 800 ליבת קופרמיין, טמפ בIDLE 48. [סוקט 370] אני מתכנן OC, רציתי לקנות קירור, חשבתי להיסתפק ב VOLCANO 7 או משו כזה, אבל לא מוכרים אותם כבר... אני רוצה לבזבז 100 שח על העניין... לא כל כך בא לי לחגור אלא אם כן אתם ממש תמליצו... זה הברירות שלי: THERMALTAKE Chrome Orb For for AMD ThunderBir4d up to 1.3GHz מחיר טוב אבל לא בטוח שיתאים ללוח שלי. 45 שח, http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_160&products_id=777 Thermaltake TR2 M3 for ATHLON XP 3400Plus זה לאטלון XP, אז אמור להתאים לא!? והמחיר טוב. 58 שח, http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_160&products_id=2025 ThermoSonic ThermoEngine V60-…

    • 1 תגובה
    • 540 צפיות
  15. Started by JezpeRR,

    אוקיי אז ככה לפני הרבה זמן עשיתי אובר קלוק והיה לי בעיה קיצר החזרתי לסטוק ....עכשיו אני שם לב שהכל בגלל המתח.... למה למשל חיברתי מאורר חדש במקום ישן שנהרס אוקיי אחר כך חיברתי עוד אחד בנוסף ככה שיש לי שלוש אבל שחיברתי תשלישי התכבה לי המחשב ואני חושב שזה בעיה בגלל המתח כי ככה היה לי בעיה גם באובר קלוק...הבעיה היא כזאת בדקתי בביוס ואין לי אפשרות לשנות מתח!! לא הבנתי תקטע יש לי מחשב AMD Athlon Xp 1800+ palomino לוח אם GigaByte GA-7VKML -P ג'יפה 4 אמ אקס 440 256 DDR-SDRAM אז השאלה היא בעצם מה אני יכול לעשות בקטע הזה יכול לעלות מח לא יכול....תנו עצות. תודה ד''א כאן תוכלו לראות תמתח שלי כרגע והכל

    • 2 תגובות
    • 540 צפיות
  16. Started by z1l,

    שלום לכולם. יש לי בעיה עם הכרטיס מסך 6800 AGP הכרטיס כל כך מתחמם שפתחתי את המארז ושמתי מאורר ענק של בני אדם לא של מחשבים כדי לקרר אותו רק בשביל לשחק GTA בקיצור שאני בלי מאורר ואני מנסה לשחק אחרי כמה דקות נהיה כל מיני צבעים במסך וכאילו אני שומע שהמשחק ממשיך לעבוד אבל כלום לא זז יותר במסך רואים רק כל מיני קווים קווים כאלה.. בהתחלה חשבתי שהכרטיס שרוף אבל ששמתי את המאורר הזה הצלחתי לשחק בלי שזה קרה ואפילו בדריבר החדש על הכי גבוהה בלי שנתקע.. אז השאלה שלי מה אתם ממליצים לי לעשות דרך אגב יש לי מארז מעפן יש לו רק מאורר אחורי ומאורר עליון (בגודל של 80 מ"מ) בקיצור המעבד נמצא במעלות טובות 40 ו 50 במאמץ ( זה פנטיום D ) מה אתם ממליצים לי לעשות לקנות קירור לכרטיס מסך או לקנות מארז…

    • 5 תגובות
    • 540 צפיות
  17. Started by asaf556,

    1)כדי להגיע ליחס 1:1 לזכרונות נאלצתי להוריד את התדר שלהם ל533 הבאס הוא על 333 וכרגע אני נמצא על 2.65 איך אני ממשיך מפה? 2|)למרות לביטלתי את שני האפשרוית בביוס שאחריות על הורדת המהירות המהירות עדיין יורדת למה?[br]פורסם בתאריך: 2.03.2008 בשעה 14:43:46 אם אני יעלה ל340 עדיין זה ישאר ביחס 1:1 או שכבר זה יעשה לי oc לזכרונות כי לפני שהורדתי את תדר הזכרונות ל533 הוא עבד על 413 כלומר היה בoc לכן הורדתי אותו אם שכחתי לציין הזכרונות הם 800 -5-5-5-15ונתתי להם מתח 1.9 זה מספיק או שצריך להעלות כי כתוב עליהם שהם עובדים על 1.8-2.0 אז אני לא בטוח כמה לתת[br]פורסם בתאריך: 2.03.2008 בשעה 18:08:23 בבקשה אני צריך עזרה[br]פורסם בתאריך: 3.03.2008 בשעה 14:40:40אני מחכה כבר 3 ימים מה קורה?

    • 0 תגובות
    • 540 צפיות
  18. Started by Jack_g,

    תגידו איך המעבד הזה לOC אפשר להגיעה איתו רחוק? מה הסטפינגים המומלצים בשבילו שיש בארץ? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 540 צפיות
  19. שלום, אני מתכנן כרגע לקנות מחשב חדש ולעשות בו OC. להלן המפרט: מעבד Intel Core 2 Duo E4300 Box קרור למעבד Arctic-Cooling FREEZER-7-PRO FOR INTEL 775 לוח אם GIGABYTE GA-965P-S3 זיכרון G.Skill DDR2 2048MB (1024MBx2) 800Mhz CL4 ספק כח Enermax Liberty 400W מאוורר למארז Thermaltake Thunderblade 120mm LED fan - BLUE לפני שאני קונה את המחשב הזה, אני אשמח לדעת מספר דברים! 1. לפי מה שקראתי בפורום, אפשר להגיע לאותם ביצועים של E6600 עם המעבד הזה בOC- אני יוכל לעשות את זה עם הקירור הנ"ל? 2. אם המעבד יתחמם יותר מידי או\ו אני אספק לו יותר מידי מתח, יש מצב שלא רק הוא ישרף אלא עוד כמה חלקים במחשב? 3. קראתי ביקורת ממש נחמדה על הלוח אם הזה בקשר לאוברקלוקינג (http://www.xbitlabs.com/ar…

    • 4 תגובות
    • 540 צפיות
  20. Started by Night_Fox,

    כדאי לי לעשות OC למעבד המעפן שלי AMD 2500+ 1800 MHZ יש לי ספק כוח של 300W נראה לי

    • 7 תגובות
    • 540 צפיות
  21. Started by stingeR-,

    חבר שלי לא סומך על הדעה שלי לאיך לשנות מכפלה אז הוא רוצה גם במילים שלכם , תסבירו לו כמה שיותר מפורט איך לשנות מכפלה(אידיוט מושלם האיש)

    • 2 תגובות
    • 540 צפיות
  22. יש לי את ההיטסינק סטוק של המעבד, והמאורר של הכרטיס מסך עושה לי חור בראש, אז חשבתי אולי פשוט לשים את ההיטסינק הזה שגדול בערך פי 10 מההיטסינק של הכרטיס מסך(עם תמיכה כמובן...) ובלי מאוורר. יש משהו שיכול להגביל אותי עם זה ?

    • 4 תגובות
    • 540 צפיות
  23. Started by aderet,

    נראה לי ששכחתם אותי אז אני שואל שוב... אני רוצה לעשות oc קטן ל GA-945P-S3-Rh ול 7600gt לידטק שלי. (מעבד 6300) איך ובאיזו תוכנה? אם אפשר שם ספציפי.... אין לי בעיה של קרור כי זה רק משהו קטן ונסיוני. תודה!!!

    • 0 תגובות
    • 540 צפיות
  24. Started by uguru1969,

    ברשותי מערכת אינטל E660@3200 ישנה בעיית התחממות כאשר המארז סגור (המעבד 60c המערכת 43c ) ברגע שאני פותח את דלת המארז הטמפ צונחות הכ -5-8 מעלות ! האם הבעייה נובעת ממאוררי המארז שאינם מוציאים האויר החם מספיק טוב ?

    • 8 תגובות
    • 540 צפיות
  25. כמו שכתוב בכותרת, זקוק להמלצה עבור גוף קירור ומאוורר שיתנו לי את הטמפרטורות הכי טובות שאפשר . אין הגבלת תקציב, והרעש לא ממש מפריע . לוח MSI K8N NEO2 , מעבד AMD 3500 NewCastle .

    • 5 תגובות
    • 540 צפיות

דיונים חדשים בפורומים