עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by rokman,

    שלום, אני חדש באתר וגם חדש בתחום הOC. אין לי מושג איך עושים OC ואני ישמח אם תעזרו לי. הנה המפרט של המחשב שלי, תגידו לי אם יש טעם לעשות ואם אני יכול להגיע לתוצאות טובות. בהרצת 3DMARK05 (כל הבדיקות האפשריות) קיבלתי 3102. מפרט: AMD Athlon 64 3000 (939-pin) Oem Venice Thermaltake TR2 M3 for ATHLON XP 3400Plus Gigabyte GA-K8N Ultra-9 nVIDIA nForce4 Ultra Socket 939 GeIL 1GB 2*512MB Value PC3200 DDR400 Dual Channel Leadtek WinFast PX6600 GT Extreme PCIe GeForce 6600GT SLI 128MB Westren Digital 160GB SATA II JS 8MB 7200RPM בתודה מראש...

    • 1 תגובה
    • 541 צפיות
  2. Started by dbzu,

    מה אתם אומרים על זה? http://www.d-source.co.il/product.asp?SubCategoryID=647&ProductID=577 אם אני יוסיף בלוק קירור של מעבד זה יעבוד טוב או שאין טעם לקרר רק את המעבד ואפשר להשתמש במשאבת מים של אקווריום?

    • 3 תגובות
    • 541 צפיות
  3. http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=392282.20 יש לי מפרט שדומה למחשב שבלינק זה עם השינויים הבאים: 4 זכרונות של 2G DDR2 800MHz קרור freezer extreme ואני רוצה להגיע ל-3.2GHz מה אני צריך לשנות ? ההגדרה העיקרית שאני לא מבין היא: system memory multiplier מה זה אומר 2A,3A,2B,2D איך מזה אני יוצר יחס 1:1 בין ה-DRAM ל-FSB ? נ.ב. אני מתכוון לשדרג בקרוב את הקרור ל-mugen 2[br]פורסם בתאריך: 25.04.2009 בשעה 22:47:20 אחרי השדרוג אני רוצה להגיע ל-3.6GHz[br]פורסם בתאריך: 25.04.2009 בשעה 22:47:56שאלתי את השאלה בלינק ששלחתי וביקשו ממני לפתוח ת'רד חדש.שם כבר ענו לי את התשובה הבאה: זה אומר שככל שתעלה את ה FSB שלך אז המהירות של הזיכרונות תגדל בהתאם ... כדי למנוע זאת לזיכרונות יש מחלק…

    • 1 תגובה
    • 541 צפיות
  4. שלום, ניסיתי לחפש ב'דביקים' איזשהו מאמר בסיסי על OC למתחילים, כזה שיסביר הכל ואפילו איך באמת עושים את זה. לא מצאתי. מישהו יכול לזרוק איזה עצם? תודה,

    • 3 תגובות
    • 541 צפיות
  5. אני פשוט בשוק חשבתי שלי יש אוברקלוק טוב אבל ליד החברה האלה אני מרגיש גו'ק חח אנשים 7.2 גיהרץץץ מפחיד!!! ועוד עם מתח של 1.95 חח בכול מקרה תקראו ותהנוווו http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=53037

    • 5 תגובות
    • 541 צפיות
  6. Started by InFecT[0]r,

    שלום לכולם : השבוע אני קונה מעבד : AMD Athlon 64 3000+ Venice 512KB L2 Cache Socket 939 Processor - BOX וברור שאני לא ישאר עם הסטוק (לוח של DFI) ורציתי עצות המלצות והערכה של טמפרטורה עם המהאוויר הזה : Zalman CNPS7700-Cu 120MM Fan http://www.zalman.co.kr/product/cooler/7700-754-939-940MBlist_eng.htm עם המאוור הזה אפשר להיות שקט באוברקלוק?

    • 6 תגובות
    • 541 צפיות
  7. Started by EviLeader,

    שלום לכולם.. שימו לב לבעיה שלי . תראו, יש לי 2 מקומות שידוע לי עליהם לאיוורור.. יש SYS FAN ו- CPU FAN. העניין הוא שיש לי לחבר 2 מאווררים (1 של מארז, משום מה מתחבר ללוח אם.. ואחד של ההיטסינק למעבד). עכשיו, הSYS FAN עובד פרפקט אולם ייתכן שגם קצת איטי.. אבל הCPU FAN נכה. דוגרי, לא משנה איזה מאוורר אני מחבר לCPU FAN הוא לא זז.. אני מסובב אותו עם היד ואז הוא מתחיל להסתובב כמו נכה לגמרי.. ובSYS עובד פרפקט.

    • 0 תגובות
    • 541 צפיות
  8. Started by nightshadow,

    עשיתי oc עם ATITOOL יש לי בעיה קנטה ומפגרת! כשעשיתי את הoc אז המד מסמן על core -600 ועל memory-800 אבל בניגוד לזה למעלה מעל המדים יש את ה-current clocks שמסמן על core-450 memory-800 למה לעזזל זה לא שומר את ה-core???

    • 2 תגובות
    • 541 צפיות
  9. אז ככה המערכת שלי על 300 באס מכפלה 8 זיכרון על 400 מגהרץ אחרי הורדת יחסים הכול טוב ויפה אין בעייה אחת רץ יופי אם אני מעלה מעל ל 300 באס הכרטיס מסך מתחיל לעשות לי בעייה די מעצבנת vpu recover איך אפשר להיפתר מזה המפירט בחתימה תודה לכול העוזרים

    • 0 תגובות
    • 541 צפיות
  10. Started by gggilad13,

    אני קונה AMD 64 (3000 או 3200) וגם אני עדיין לא סגור על 939 או 754 איך הקרור שמגיע איתו? הוא מספיק טוב? (אני לא הולך לעשות אוברקלוקינג) אז כדאי לקנות קירור יותר טוב או שהקירור שמגיע איתו מספיק?

    • 7 תגובות
    • 541 צפיות
  11. Started by ofir38,

    שלום.. האם המפרט הזה מתאים לאוברקלוקינג(זה המחשב הנוכחי שלי) מעבד: intel celleron 2.8mhz ECS 661FX-M (Deluxe) זיכרון: אני לא יודע את החברה... אבל זה שתי כרטיסים כל אחד 256 מ''ב אם צריך עוד איזה פרט תגידו לי.. למי שיעזור אני אודה מאוד.. ודרך אגב איך אפשר לנצל יותר זיכרון? כי רשום לי בתוכנה EVERST שרק 273mb מתוך ה512 מנוצלים.. אופיר.

    • 4 תגובות
    • 541 צפיות
  12. Started by mazoneli,

    שאני מנסה להריץ 8M מה יכולה להיות הסיבה, המחשב ב [מפרט]

    • 1 תגובה
    • 541 צפיות
  13. (לא מצאתי כותרת אחרת..) שלום.. אם אני קונה גם 2 tornado זה יגביר את הרעש בצורה משמעותית או שאני לא ישים לב?

    • 1 תגובה
    • 541 צפיות
  14. Started by adamginz,

    בבקשה, אם יש לכם רעיון נוסף, ציינו אותו בבקשה. תקציב, עד 250 שקל.

    • 1 תגובה
    • 541 צפיות
  15. Started by idofr,

    אחרים שלי הייי אני לא יודע אם זה קשור לפורום הזה אבל אליו אני רגיל אז............ בכול מיקרה קניתי עכשיו מאוררים חדשים ואחד מהם מתחבר ישר לספק אז אין בעיה אבל השני מתחבר ללוח אם ואני לא יודע איפה לחבר אותו יש לי חיבור ליד הpci שניראה לי שזה זה אבל אני לא בטוח (אם אתם רוצים תמונה אני יעלה) טוב אני עפתי תענו לי בבקשה בייייייייייי

    • 0 תגובות
    • 541 צפיות
  16. Started by victory,

    ככה עשיתי OC טמפ' מעבד: 31 בשוטף / 45 במאמץ 100% טמפ לוח אם: 29 בשוטף / 33 במאמץ 100% טמפ כרטיס מסך: 43 בשוטף / 49 במאמץ 100% (פרטים ספציפים במפרט מחשב שלי ) המעבד שלי עובד על 2.66 אחרי OC של 16% הוא עובד על 3.1 הטמפ' יציבות אבל יש הפרעות גרפיות בתמונות באיקונים ובסרטים (דוגמאות בתמונות המקושרות) ככה הבעיהברגע שאני מנסה לעבור ל3.2 לOC של 20% (אני לא יכול להתקדם יותר אני חושב כי אני מוגבל בתיזמונים של הזיכרונות ) עד כאן הקדמה ת השאלה שלי היא ??? העם זה הגבול אליו אנייכוללהגיע ??? המערכת יציבה אבל הגרפיקה נדפקת הגרפיקה יציבה עד 3.1 אז איפה הבעיה ??? המחשב בין 5 שנים [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 541 צפיות
  17. זרמו גם לא מוכרות וזה. למשל גיליתי שרק PC Probe מזהה אצלי כמו שצריך. עכשיו אני צריך תוכנה לשליטה במאווררים. תודה!

    • 0 תגובות
    • 541 צפיות
  18. אני מעוניין לעשות אוברקלוק ל-Athlon XP 1800+ 0.13Micron שלי ממהירות של 1.54GHZ למהירות של 1.67Ghz כדי שהוא יהיה קצת מעל הרמה של ה-Athlon XP 2000, פעם קודמת שניסיתי, העלתי קודם כל את הבאס ל-146Mhz וקבלתי AthlonXP2000+, בדקתי יציבות הכל היה יציב, ניסיתי להמשיך לבאס של 153 הצלחתי וקבלתי Athlon XP2100+, אחרי זה ניסיתי להגיע לבאס של 157Mhz והמערכת קרסה כל פעם, הייתי צריך לפרמט את הארד-דיסק 3 פעמים ולהתקין XP מחדש וכל פעם להתקשר למחלקת שירות לקוחות של Microsoft בגרמניה כדי להפעיל את ה-Xp HomeEdition, בקיצר בלאגן, אני מעונין הפעם להגיע לבאס רק של 146Mhz, למרות שפעם שעברה הכל פעל טוב אני מעוניין הפעם לוודא שלא תיהיה אפילו בעיה קטנה, ככה שאם אתם יכולים לייעץ לי איך לקבל יציבות מלא…

    • 2 תגובות
    • 541 צפיות
  19. Started by zoomX,

    אני מתכונן לקנות אותו ויש לי שאלה האם יש אפשרות לשים לו קירור ואם אפשר אז איזה כדאי מובנה או חיצוני?

    • 1 תגובה
    • 541 צפיות
  20. Started by MisterL,

    איף אני בודק טמפ' למעבד? ניסיתי עם אוורסט אבל אין לי מושג איפה בדיוק... נ.ב יש לי מעבד 2.8Ghz פרסקוט לאן אפשר להגיע איתו עם מאורר הסטוק ??(קיבלתי אותו עם המעבד..)

    • 5 תגובות
    • 541 צפיות
  21. לכרטיס X800XL עם קירור סיילינסר 5... Zalman ZM-RHS1 או OCZ Copper BGA Ramsink תודה...ירון

    • 6 תגובות
    • 541 צפיות
  22. Started by er0101,

    הי, אחותי הרסה לי את המאוורר האחורי כשביקשתי ממנה כשתנקה, כששדרגתי את המחשב. איזה מאוורר כדאי לקנות בתקציב של ~100 ש"ח (אני צריך כמה אופציות ואת ההבדלים ביניהם). סדר עדיפויות: 1. שקט ככל האפשר 2. קירור ברמה טובה (אפשר טיפה להוסיף כסף אם יש מוצר מעולה) 3. אשמח לאופציה לשינוי מהירויות דרך כבל פשוט שכבר מחובר למאוורר כמו שיש לי היום.

    • 3 תגובות
    • 541 צפיות
  23. Started by Dark Respect,

    המאוורר שמוציא אוויר מהמארז פועל בסביבות 2000 RPM ואילו זה שמכניס פועל בסביבות 950 היום קבלתי את המחשב. מה עלי לעשות? אני מעדיף לפתור את הבעיה בעצמי כי חנות המחשבים נמצאת באשדוד ואני בירושלים. תודה

    • 6 תגובות
    • 541 צפיות
  24. ראיתי את המדריך הזה http://hwzone.co.il/guides/overclocking_part1/2/ וכמו שאתם רואים הבאתי לכם לינק ישר לדף השני מכיוון ששם נתקעתי השאלה שלי היא: יש שם תמונה שאומרת אם המכפלה נעולה או לא. איפה אני בודק את מה שיש בתמונה? תודה אורן

    • 8 תגובות
    • 541 צפיות
  25. אהלן... את מפרט המחשב שלי תוכלו לראות בצד <. המחשב שלי נמצא כרגע על אוברקלוק של 40% מ2 ל2.8GHZ. הטמפ' שלו לפי TAT הם סביבות 35-40 במנוחה.. במאמץ עם אורטוס הוא בערך על 70 לפי TAT.. קורה (ועוד יקרה הרבה בעתיד) שהמחשב נשאר דלוק להוריד דברים בלילה, ואני רוצה ללכת לישון.. הרעש של המאוורר לא מפריע בזמן עבודה, אבל בלילה כששקט, הוא דווקא כן מפריע לישון. חשבתי שאולי יש דרך להוריד ולהעלות את מהירות המאווררים במארז כדי לשמור על טמפ' נורמאלית, ועם זאת לא להרעיש יותר מדי. האם יש תוכנה שעושה זאת? איזה עוד פתרונות אפשריים? (יש לי במחשב תוכנה בשם I-COOL שבאה עם הלוח אם, והיא אמורה לשלוט על המאווררים, אבל היא אינה מובנת לי, והתעסקות איתה לא מפחיתה את הרעש) תודה מראש לעונים![br]פורסם בת…

    • 4 תגובות
    • 541 צפיות

דיונים חדשים בפורומים