עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by rafi-s-,

    מים או אוויר או כל משהו אחר שיש

    • 5 תגובות
    • 542 צפיות
  2. Started by roeiw,

    האם ניתן לצרוב ביוס לכרטיס מסך דרך ווינדוס?

    • 0 תגובות
    • 542 צפיות
  3. Started by LiorB,

    יש לי במחשב מ"ס מאווררים, ויש אחד שממש עובד כמו טרקטור... הבעיה שאני לא מצליח לזהות איזה, ניקיתי את כולם כמה שאפשר, זה לא הכי עוזר... יש מאוורר למארז, ספק, כרטיס מסך ומעבד... יש איזה דרך שאני יכול לבדוק איזה מהם מרעיש ? אני מעדיף לא להפעיל את המחשב ולפתוח את המארז כדי לא לגרום נזק לחלקים מסויימים בטעות...

    • 1 תגובה
    • 542 צפיות
  4. Started by U.E,

    האם זה נחשב מאוורר טוב למארז? גם מבחינת עבודה וגם מבחינת עבודה שקטה? http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3077

    • 8 תגובות
    • 542 צפיות
  5. Started by superblader,

    שלום(: יש לי את הכרטיס Sapphire X1800XT ורציתי לראות מה אפשר לסחוט ממנו, עכשיו כל פעם שאני עושה לו OverClock (לא משנה עם איזה תוכנה בנתיים ניסיתי עם RivaTurner ועם ATI Tool) ברגע שאני בודק בנגיד EVEREST את ההגדרות של ה OC רואים שזה מה שעשיתי והכל סבבה, אחרי שאני מריץ 3Dmark06 אני רואה שהתוצאה לא גבוהה ממה שהייתה לפני ה- "OC" ואז אני בודק את ההגדרות שוב ורואה שהכרטיס נמצא על ההגדרות הרגילות...:\ מישהו יודע למה זה קורה? או איך אפשר לשנות כך שאני אוכל לעשות OC:(

    • 0 תגובות
    • 542 צפיות
  6. שמעו, ATITOOL לויסטה הוא פשוט דפוק! אני לא מצליח לעשות דרכו OC לכ.מ, שאני פותח את התוכנה התדרים נמצאים במצב 2D, אני לוחץ על DEFAULT להגיע איתם ל 3D ברירת מחדל - המסך מתכבה, אחרי כמה שניות נדלק והתדר חוזר ל 2D. ניסיתי להרים אותם מ 2D ל 3D לאט לאט, הגעתי למסקנה שלזיכרון אין בעיה להגיע לתדר ה 3D שלו אבל הליבה נתקעת ב 600 (הרגיל זה 625 ! ) ואחרי שהמסך מתכבה ונדלק כל ההגדרות של התוכנה מתאפסות לי, וצריך להגדיר את כל ההגדרות של המאוורר וזה מחדש... בקיצור קקי. איך אני עושה אובר לכרטיס מהביוס ? לא מצאתי תדרים נפרדים לליבה ולזיכרון, אני לא אמור להרים את התדר של ה PCI-E נכון ? חשוב להזכיר שב XP לא הייתה בעיה ואם אתם שואלים איך יש לי ATITOOL לויסטה 64 אז יש אתר שנקרא START 64 שיש בו …

    • 2 תגובות
    • 542 צפיות
  7. Started by skin,

    יש לי פנטיום 3 600E עשיתי לו אוברקלוקון (אובר קלוק קטן) לבאס של 133 מה שעושה אותו 797 מהצ בערך. השאלה שלי היא - למה כשאני משנה את המכפלה עם הג'אמפרים זה לא משנה בפועל? זה צ'יפסט של VIAapollo 133 ואני לא זוכר את הREV... חוץ מזה קבעתי בביוס שיזהה אוטומטית את מהירות הזיכרון וPCI (בגלל שהאפשרות היחידה היא באס - 133 וPCI - 44) ואפשרות שקוראים לה - pci to cpu - concurrent משהו כזה - וכל זה כדי שהPCI יעבוד ב33 הכל עלה והמחשב יציב אבל בSANDRA זה אומר לי שהPCI ב44 יש משהו באותו מקום שקובעים את המהירות מעבד - spread spectrum חשבתי שזה החלוקת מעבד זיכרון, או לפחות מעבד PCI אבל כששיניתי את זה ל - 0.25% שזה האפשרות היחידה, לא שינה כלום. האם זה רק מראה 44 בסנדרה? יכול להיות ? ת…

    • 1 תגובה
    • 542 צפיות
  8. Started by DarkLloth,

    הקירור עושה רעש של טרקטור ממוצע בגלל צורת החיבור ללוח אם , ווידאתי שהוא אכן מחובר טוב והוא עדיין מרעיש מפעם לפעם , האם יש לו חיבור אלטרנטיבי ?

    • 4 תגובות
    • 542 צפיות
  9. עשיתי לפני כמה חודשים OC לכרטיס מסך, אני לא מבין בזה ממש אבל עשיתי את זה לפי מדריך פשוט שהיה פה באתר פשוט ללחוץ על איזה כפתור וזה יעבוד יש לי X1800gto, שמתי לב שזה קצת לקח זמן אז באמצע עשיתי CANCEL או ריסט לא זוכר בדיוק .. למה זה גורם ? א.עם עושים OC הוא נשאר לתמיד? ב.איך יודעים עם הכרטיס מסך נמצע בOC או לא? תודה מקווה שתוכלו לענות לי

    • 3 תגובות
    • 542 צפיות
  10. אני באמצע oc לe6300 ואני לא מצליח לעבור את 2100 ג'גהרץ כאשר אני עובר את ה2.1 המחשב קורס ואז צריך לאפס את הביוס ולהתקין מחדש את המערכת הפעלה,הבנתי שכנראה אני צריך להעלות מתח אבל לא מצאתי את האפשרות הזו מצאתי מסך שמראה את כל המתחים אבל לא הצלחתי להעלות את המתח יש משהו שאפשר לעשות? המתח כרגע הוא 1.328 ... מפרט e6300 abit ip-95 Chieftec ‏400W PFC, 12cm Fan (24pin)‎ 512*2 kingstone ddr2 667

    • 1 תגובה
    • 542 צפיות
  11. Started by barakv,

    אני מודאג קצת לגבי 2 רכיבים אצלי במחשב... המעבד והדיסק הקשיח... המעבד הוא פנטיום D 930 והדיסק בקשיח הוא של היטאצ'י 250 GB ו SATA 2 הטמפ' במנוחה פחות או יותר היא: (האינטרנט והביטורנט (אזורוס) הם התוכנות היחידות שפועלות כרגע והמחשב עבד 19 שעות ברצף (הסתכלתי כמה זמן אני מחובר לאינטרנט חח) מעבד: 40-41 דיסק קשיח: 38-39 וגם 40... רציתי לדעת אם אלה טמפ' גבוהות לחלקים אלה בזמן מנוחה... נ.ב- הקירור הוא קירור סטוק תודה!

    • 4 תגובות
    • 542 צפיות
  12. Started by LinkTree,

    שלום ושוב, אולי אני סתם יוצא דביל - ואולי זה אוטומטי - אבל אם לא אז : איך אני נועל את ה PCI וה AGP על הלוח - והאם העובדה שכרגע אני משתמש בכרטיס מסך GEFORCE4 MX שהוא ONBOARD יכולה לעשות בעיות ב OC ?

    • 1 תגובה
    • 542 צפיות
  13. לא ידעתי אם לפרסם את ההודעה בפורום הזה או בפורום "מעבדים, לוחות אם וזכרונות". -- אני בקרוב הולך לשדרג את המחשב שלי לחלקים הבאים: + IS7-E (865PE) 474.00 ¤ + Antec 1000 AMG P/S not include Case 529.00 ¤ + HEC (Herolchi) 300AR-TF Power Supply 159.00 ¤ אני רוצה להתחיל לעשות קצת אוברקלוק במחשב שלי. יש לי מעבד: P4 (Northwood) 2.4GHz האוברקלוק שאני רוצה לעשות יהיה ל 2.6 - 2.8 (מהירות שלא תדרוש קניית קירור חדש.. בנתיים). כרגע יש לי זכרון 512 ללא שם. אבל על השבבים של הכרטיס כתוב VT. אפשר וכדאי לעשות איתו OC ? CPU-Z אם לא, חשבתי להחליף אותו, אבל אני לא יודע איזה זכרונות כדאי לי לקחת. יש לי 300 ש"ח. עם זכרונות של ADATA ב250 ש"ח (בקיי.אס.פי) אפשר לעשות א…

    • 0 תגובות
    • 542 צפיות
  14. המחשב בעל 2 מאווררים סטנדרטים לגמרי... ומאוורר מעבד פשוט.... שאני נכנס לדפדפן או לסתם משחק... המאווררים מורידים הילוך ומתחילים להרעיש כיאלו יש לי טרקטור קטן בתוך המחשב... מה אפשר לעשות בשביל לפתור את זה... לנקות את המחשב יעזור? או שצריך להחלליף את המאווררים כבר?

    • 1 תגובה
    • 542 צפיות
  15. אני לא יודע אם השאלה הזאת שייכת לפה או לפורום קירור, אז בסוף החלטתי לשאול פה. בלוחות החדשים שתומכים בקונרו יש כאלו שמתהדרים בקירור HEATPIPE לצ'יפסט (במיוחד היוקרתיים יותר) וכאלה שמסתפקים בגופי קירור רגילים. בפועל, ניתן לראות שגם לוחות שמשתמשים בגוף קירור רגיל, כמו ה DFI, מגיעים באוברקלוק לתוצאות יפות מאד. אז האם יש בכלל השפעה או יתרון ל HEATPIPE הזה או שזה יותר אלמנט של יופי ועיצוב ? האם רק בגלל זה שווה לקנות לוח מסויים ולא לוח אחר ? תודה

    • 3 תגובות
    • 542 צפיות
  16. אני מנסה לעשות OC ללוח הזה אבל התדרים של ה-PCI/AGP עולים ל-41/82 יש דרך לנעול אותם ?

    • 1 תגובה
    • 542 צפיות
  17. Started by Vladgi,

    מקצר לו את החיים בהרבה?אני רוצה להישאר עם המתח הזה לעבודה תמידית,הגיוני לעבוד על מתח כזה?מתח המקור שלו למי שלא יודע 1.65

    • 10 תגובות
    • 542 צפיות
  18. Started by cyclon,

    שלום לכולם, יש ברשותי מעבד 805D עם לוח של ASROCK, והייתי רוצה לדעת בבקשה איך אני עושה אוברקלוק עם הלוח הנ"ל? :s05: תודה רבה לכל העונים.

    • 4 תגובות
    • 541 צפיות
  19. Started by idan007,

    עשיתי OC לג'פורס 2, ורציתי לצרוב את המהירות החדש לביוס אבל אני לא יודע איך משהוא יכול לעזור? אני יודע שזה כרטיס עלוב ואני לא קונה חדש כי אני חוסך למחשב חדש לגמרי גם ככה.

  20. Started by psycho,

    הגעתי לבאס 215 אבל כרגע אני תקוע על מכפלה של 9.5 ברגע שאני מעלה אותה ל10 המחשב לא עולה בכלל או שעולה רק אחרי משהו כמו 20 שנית ועם מהירויות דיפולט (הגדרות הביוס נשארות אותו דבר). ניסיתי להעלות מתח למעבד ל1.85 - לא עזר. העליתי מתח לצ'יפסט ל1.8 (1.6 בדיפולט) - לא עזר. אני מקווה שהבעיה לא בזיכרון כי החלפתי אותו ממש לא מזמן. מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 541 צפיות
  21. Started by bebers,

    המחשב שלי לפי המפרט למטה... עד עכשיו עשיתי: ביטלתי את האפשרויות שמגבילות את הOC חוץ מ LOADLINE CALIBRATION מצבי הוא: ratio: 9.5X FSB: 360 FSB STRAP: auto DDR2 Frequency - 1:1 CpuV - 1.237 DramV- 2.1 NBV - 1.3 בדיקה של שעתיים בS&M טמפ' במאמץ 53 במנוחה 33 להמשיך? ואם כן אז לגעת עוד במתחים? או לנסות להעלות את הבאס עד שקורס ואז להעלות מתחים? שאלה שלישית - הLOADLINE היא זאת שגורמת למתח לא להיות בדיוק כמו שהגדרתי או שהיא עוזרת לזה להיות כמה שיותר קרוב? שאלה רביעית - FSB STRAP - קראתי את ההסבר שנתתם באשכול של ההוא עם ה Q6600 - אני צריך להשאיר על AUTO או שלשנות את זה? תודה

    • 1 תגובה
    • 541 צפיות
  22. Started by GGuyZ,

    היי לכולם. ברשותי פנטיום D שכרגע עומד על 3.5 ג'יגה אחרי אובר קלוק. ברצוני להגיע ל3.6-3.8 ג'יגה(תלוי במגבלות הספק שהוא 480W, ולכן כנראה פחות מ3.8). הקירור סטוק כבר נמצא במצב גבולי ב3.5 ג'יגה(60-62 מעלות במאמץ). ולכן אני חושב שהגיע הזמן להחליף אותו. בהנחה שהאוברקלוק המקסימלי יהיה 3.8, איזו מערכת קירור עליי לקנות? כמובן שהמטרה היא לצאת הכי זול שאפשר, אבל עדיין לקנות משהו שבטוח יוכל להחזיק את המעבד גם ב3.8 על בערך 55 מעלות גג במאמץ. מה דעתכם? נראה לי שהכי זולים וטובים הם הפריזר 7 או הביג טייפון(שכבר קצת יקר בשבילי אבל אם הוא חובה אז אני אשקיע בו). אשמח לשמוע עוד הצעות! תודה, גיא.

    • 7 תגובות
    • 541 צפיות
  23. הבנתי שיש תוכנות שאפשר איתם לשנות את הביוס של הכרטיס מסך ככה שהוא יקבל יותר מתח אז למה בעצם לעשות V-mod ולהרוס את האחריות???? בכל אופן ניסיתי עם איזו תוכנה להעתיק את הביוס של הכרטיס שלי 8600gt leadtek אבל זה לא זיהה את הכרטיס מישהו יכול להמליץ על תוכנה כזו ומדריך לאיך בדיוק לעשות את זה כמו שצריך

    • 0 תגובות
    • 541 צפיות
  24. שלום, אני רוצה לעשות OC לראשונה בחיי, השאלה שלי היא איזה מאורר לקנות למעבד, והאם אני חייב זכרונות חדשים ומאיזה סוג. להלן המפרט שלי: E8400 gigabyte ep35-ds3r 2 GB crosair 667 mhz 8800gt מארז NZXT HUSH אני לא מתכנן OC מטורף ולא מעוניין להחליף לוח אם. חשוב לי שהמאורר יהיה שקט . במידה והחלפת הזכרונות תהיה משמעותית אוכל להגדיל את התקציב במעט. תודה

    • 3 תגובות
    • 541 צפיות
  25. Started by gilibong,

    חברים איפה אנ יכול למצוא קראק לתוכנה hmonitor\ ?

    • 2 תגובות
    • 541 צפיות

דיונים חדשים בפורומים