אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
-
זה מה שרשום לי לפי תוכנת EVEREST: CPU 71 °C Motherboard 25 °C Aux 20 °C מה כל אחד אומר ? אני בדיוק מחליף מחשב אבל משאיר את המחשב הזה להורים שלי, וה71 מעלות מלחיץ אותי קצת זה המפרט שלי: Intel Pentium 4, 3000 MHz (15 x 200) Motherboard Name Asus P4P800-VM (3 PCI, 1 AGP, 4 DDR DIMM, Audio, Video, LAN) Motherboard Chipset Intel Springdale-G i865G Video Adapter RADEON 9250 - Secondary (128 MB) וג'יגה וחצי של זכרון יש דרך להוריד את ה71 מעלות המחשב בדיוק עבר ניקוי אבק כללי תודה מראש דניאל,
-
- 22 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום וברכה! הרכבתי את הקירור שלי כמו שצריך, מדובר בקירור מדגםNoctua NH-U12P SE2 , ההרכב הייתה יחסית קשה אבל גברתי על הבעיה עכשיו הבעיה הגדולה היא הקושי הרב בלהרכיב את שתי המאוורים שיושבים על הגוף קירור קראתי את ההוראות ובנוסף חיפשתי בגוגל אך ללא הצלחה אם מישהוא חווה ניסיון עם קירור כזה או שיודע להרכיב את המאווררים ויוכל לעזור לי אני יודה לו מאוד תודה ושבת שלום
-
- 11 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
בעיקרון מה שעשיתי זה לקחת את המנורה האחורית של רכב. פרקתי את הפלסטיק הקדמי ונגלו לעיניי 16 לדים אדומים ונחמדים. במקרה המנורה צריכה 12V אז לא היה בעיה לחבר את זה לספק שלי. הנה כמה תמונות (אני ממש מצטער על האיכות, אבל אין לי משהו יותר טוב כרגע).
-
- 14 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
-
-
My Computerמעבד אינטל Intel Core i7 5820K 3.3Ghz 15MB L3 Cache s2011-3 לוח אם Asus RAMPAGE V EXTREME LGA2011-3, Intel X99 2 כרטיסי מסך GTX970 4GB STRIX OC DirectCU II GDDR5 ספק כח אקטיבי ומודולארי SeaSonic 760W 80+ Platinum SS קירור נוזלי GTX Corsair Hydro H110 זיכרון למחשב Corsair Dominator Platinum 8x4GB DDR4 2666MHz CL15 Kit כונן קשיח Western Digital Caviar Blue WD10EZEX 1TB Sata III Samsung 950 SSD M.2 כונן קשיח Crucial MX100 CT256MX100SSD1 256GB SSD SATA כונן קשיח Samsung 840 Pro Series MZ-7PD128BW מארז מחשב NZXT Switch 810
-
- 4 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני רוצה בימים הקרובים להתחיל עם OC למערכת שבצד... המעבד האחרון שעשיתי לו OC היה Phenom II 940BE, וזה היה עניין פשוט מאוד (הוא היה ממש גרוע וכל מה שהיה צריך זה להעלות את המכפלה) עם המעבד הזה אני רואה שיש קצת יותר מרחב פעולה (אם כי כולם אומרים שהוא גם גרוע ל OC) קראתי וראיתי כל מני סרטונים על העניין ויש כמה דברים שאני לא מבין (אשמח להסבר מעמיק שכן אני אוהב להבין בדיוק מה אני עושה) - מה זה Ring ? אני נתקל במושג הרבה כשעד היום לא ראיתי אותו בחיים - בעקרון אני יודע מה זה cache, אבל אשמח להבין יותר לעומק מה התפקיד שלו ב OC, ולמה אני צריך לשאוף ליחס של 1:1 בינו לבין המכפלה - OC לזיכרון... למה אני קורא שאני צריך להוריד את מהירות הזיכרון שלי ל 1333 ? אני לא אמור לשאוף…
-
- 5 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום עשיתי OC קטן לE6750 שלי ל3.2GHZ משום מה משהו מוזר ששמתי לב אליו בCPU Z כאשרר המעבד במנוחה הלוח מוריד את המכפלה ל6 במקום 8 :-\ כאשר זה חוזר למאמץ זה חוזר ל8 האם זה טוב ? איך מכבים את זה ? והאם הOC שביצעתי לא מסכן את המעבד? הטמפרטורה בORTHOS ב100% 58מעלות בול. ללא מאמץ דרך אגב זה על 35
-
- 22 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
היי, אני ארכוש מחשב, ככל הנראה עם המעבד שבכותרת. אני לא מתכנן לבצע המהרה נוספת. אני רוכש אותו כיוון שההבדל בינו לבין 6700 הוא 200 ש"ח, וזה לדעתי שווה את זה (מהירות שעון 3.4 מול 4, תקנו אותי אם אני טועה) בכל מקרה, חשוב לי שיהיה לו קירור מספק. אני לא מחפש משהו יוקרתי. פשוט שישמור על המעבד ויהיה יחסית שקט. האם הקירור - Scythe Big Shuriken 2 Rev.B, יהיה פתרון טוב? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
ראיתי בתמונות שקדותה אחת זה פשוט לא יפה, זה נותן אור מעומעם כזה ולא ממש מרשים, אז החלטתי ששתים טובות מאחת, הבעיה היא איזה צבעים יש: כחול ירוק צהוב אדום עכשיו אפשרות מעניינת זה אם אני יקנה כחול וצהוב יהיה לי באמצע ירוק?????? (OWNZ) יש המלצות, נראה לי שאני ילך על כחול ואדום
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום ויום טוב לכולם, נכון יש את "הטריק" הזה שמחברים שני פינים מהמעבד וכך עולה המתח. אצלי חיברתי את vid 1 עם vid 2 וזה הוסיף לי 0.20 וואט. (לפני 1.50 עכשיו 1.70) יש לכם מושג איזה פינים שונים אני צריך לחבר וזה יעלה לי את המתח ל1.80-1.90. ניסיתי לחבר את vid 3 עם vss (שאמור לעלות ל2.0 משהוא) אבל המחשב לא עלה, אז יכול להיות בגלל שהורדתי את החוט של vid 1 עם vid 2 אשמח לקבל תשובות במהרה נ.ב הוולקנו 2 מזיגזג בא מאוורר + צלעות קירור נכון,והאם זה מתאים לסוקט 370??? בתודה מראש יאיר ג'ובאני.
-
- 19 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך 6770 HD שפיר מהירות השעון שלו MHZ 850 ומהירות הזיכרון 1200 MHZ הפעלתי את הסימולטור p3d והיה 18 FPS עשיתי אוברקלוק ל 940MHZ / 1290MHZ בטמפרטורה של 50 מעלות הבעיה שה FPS נשאר על 18 עשיתי ריסטרט לסימולטור וזה לא השפיע השאלה האם בכלל כדאי לעשות אוברקלוק במצב הזה
-
- 5 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
גיליתי עכשיו שהמאוורר שעל הצ'יפסט והמאוורר שעל הכרטיס מסך שלי פשוט לא עובדים! שניהם מחוברים כמו שצריך, אבל פשוט לא עובדים.. זה המאווררי סטוק של הרכיבים. למישהו יש רעיון? אולי איזה שימון? למרות שממה שהרגשתי עם המברג הם מסתובבים בסדר..
-
- 27 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום! קניתי את זה : http://www.comp-il.co.il/Product.asp?Pid=CCVARAIR400&Cat2Cat1ID=1431&Cat2ID=0&aff=Zap מה אתם אומרים על זה? זה בטוח? השתמשתי בזה קצת וראיתי שלפעמים יוצא קצת "נוזל".
-
- 20 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום, כמו שנכתב בכותרת, שיהיה כמה שיותר חזק, לא אכפת לי מהרעש. * הולך להשתמש בו לקרר רדיאטור.
-
- 10 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
אני מעוניין שמישהו "ירכיב" לי מערכת קירור (חלקים) כמו שאני מבין להזמין כדי מחו''ל (במקרה של קירור מים), אין לי בעיה עם זה. המערכת כרגע: e8400 3ghz 8800GT @ 720 1782 1026 ep45-ds3l 1ghzx2 ocz platinum xtc rev.2 עם מערכת קירור מים אז כרגע אני מעוניין רק בבלוק לCPU מארז: HAF932 המערכת תעבור OC רציני כאשר יהיה לה קירור רציני. בברכה, איתי.
-
- 28 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שוב אני עושה שטויות הכרטיס יציב כסלע על 700/1170... יש אפשרות \ סיבה להעלות ליותר מ 700? פשוט CCC לא נותן לי ד"א, יש עליו AC TWIN TURBO, הוא מגיע ל 58 מעלות במאמץ מלא... ככה שטמפ' זו לא בעייה. מתח +0.1 לזכרונות.
-
- 22 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
עשיתי OC למעבד מ3.4 ל3.8 והוא כרגע על 45-46 מעלות בidle.. האם זה תקין?oO
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום שוב.. ;D מישהו מכיר איזה חומר שאפשר לצייר איתו (טוש.. או מין דבק כזה..) שזוהר באולטרה? תודה 8) ;D
-
- 10 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
קודם כל, איך אני בודק את הניגודיות של נגד מסוים עם מולטימטר? דבר שני, אם אני מחבר 4 לדים של 3 וולט ביחד למתח של 12 וולט, אני צריך לזה נגד או שזה ישרוף לי את הלדים? מצטער על חוסר הידע, אני גרוע בחשמל.
-
- 23 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
היי אבקש את עזרתכם בנושא מערכת קירור נוזלית . מה עדיף? מערכת קירור נוזלי לCPU מונדור או מערכת קירור נוזלית KIT (סוקט, משאיבה, מיכל מים, רדיטור, צינורות ומחברים). א.) ביצועים. ב.) איכות. ג.) מחיר. ד.) אפשרות הרחבה עתידית. (לקירור כרטיסי מסך מרובים) ואם אשפר המלצות לKIT או לונדורים השמח. תודה והמשך יום נעים.
-
- 6 תגובות
- 1.9k צפיות
-


