עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by love-its-my-name,

    אוקי אז מה הלוח הכי טוב שיש בעולם? ממש מבחינת אובר קלוק פיצ'רים יציבות הכוווווווול [אל תתיחסו למחיר] תודה מראש נשמות יאללה ביי

  2. Started by yakir1111,

    כא מדובר ללא האוברקלוק שעשיתי (בלי שום אוברקלוק הכל עובד מקורי) כל החומרה במחשב שלי הכל רותח ביגלל שהאוויר במארז לא מיתחלף כניראה טוב. יש לי 5 מאווררים במארז 2מקדימה בפאנל מכניסים, 1בצד בדלת המארז מכניס,2מאחורה מוציאים. ועדיין חם. המעבד שלי הוא ATHLON 64 3200 AM2 כרטיס מסךPALIT GFORCE 7300GT SONIC 256 DDR3 המעבד במנוחה 47-50מעלות ובמאמץ עד65מעלות. הכרטיס מסך במנוחה 55מעלות ובמאמץ 63מעלות. ההרדיסק 40-45מעלות של WD. אם נוגעים במארז הוא ממש חם ואפילו מאוד!. אני כבר לא יודע מה לעשות אם אני פותח את הדלת של המארז אז כל החומרה מיתקררת באופן משמעותי. המארז ממוקם כמו בתמונה וזה המארז שלי. http://hwzone.co.il/community/index.php?action=dlattach;topic=270056.0;attach=87835;image מה…

    • 4 תגובות
    • 542 צפיות
  3. Started by chenrp,

    פרטי המע' מופיעים בפרטים. [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 542 צפיות
  4. Started by matvey99,

    נגיד ונגמרו לי המקומות בלוח אם לחיבור מאווררים ( NB FAN , SYS ....) הכל בשימוש , יש אפשרות אחרת לחבר את את המאווררים? אותה השאלה גם בקשר לחיבורי מולקס.. כל הכבלים שקיבלתי עם הספק ( ENERMAX LIBERY 400) בשימוש ומחוברים למאווררים , כוננים , קשיחים... יש אפשרות לקנות כבלים נוספים? כי בעקרון יש הרבה כניסות בספק כח..

    • 5 תגובות
    • 542 צפיות
  5. Started by AVL,

    מישהו פה הצליח לעשות OC מוצלח עם לוח אם של אינטל? ואם כן אז כמה?

    • 4 תגובות
    • 542 צפיות
  6. Started by mozes,

    שלום, אני רוצה לעשות OC לכרטיס שלי (Nvidia GeForceFX 5600), ברצוני לעשות זאת דרך הדרייברים של הכרטיס (עשיתי פעם), הבעיה היא שאני לא יודע איך אפשר להפעיל את האפשרות הזאת בדרייברים...\= תודה לכל העוזרים! D:

    • 1 תגובה
    • 542 צפיות
  7. http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_330&products_id=6682 לא הבנתי כמה מאווררים מקבלים מישהו יודע?

    • 4 תגובות
    • 542 צפיות
  8. Started by sroolik,

    יש לי p4 2400mhz ויש לו קירור אורגינל של אינטל, שהוא קירור טוב, צלעות קירור די טובות. אני רוצה לדעת אם הוא יותר טוב מקירור קנוי, של זלמן או טרמלטייק, שלא עולה על 150-200 שקל אם לא, אז איזה קירורים יש ביותר מ-200 שהם יותר טובים יכול להיות שאני אעשה OC למעבד, הקירור המקורי יספיק בשביל זה ? תודה ! ! !

    • 4 תגובות
    • 542 צפיות
  9. Started by segev22,

    אני מחפש מאוורר 120 מ"מ להוצאת אווירר מהמארז, הוא יהיה ממוקם בחלקו העליון של המארז... תכונות מיוחדות הוא חייב להיות כמה שיותר דקיק ובעל CFM כמה שיותר גבוה... אז יש לי כבר מועמד של חברת scythe הוא בעובי 25 מ"מ ועם 110CFM: http://www.scythe-usa.com/product/acc/026/sy1225sl_detail.html שאלתי אם יש משהו יותר דקיק ויותר חזק ??? כי אם לא אני לוקח אותו וזהו...

    • 3 תגובות
    • 542 צפיות
  10. Started by Tommy,

    השתגעתי מזה ב CPU-Z תחת לשונית Mainboard הוא מראה לי שה PCI-E Link Width עובד על X1 במקום לעבוד על X16 זה קשור לכרטיס מסך.... ניסיתי לנעול את ה PCI-E על 100 בביוס ואין שינוי יש למשהו פתרון? הביוס מעודכן לגרסה הכי חדשה - F9

    • 2 תגובות
    • 542 צפיות
  11. לפני חודשיים קניתי מחשב חדש שבא עם אוברקלוק. בחודש הראשון לא היו בעיות. בחודש השני הפסקתי לשמוע בסטיראו והשבוע הכטיס מסך התחיל לשלוח תמונה בשחור לבן לטלוויזיה. יכול להיות שלכל זה יש קשר לאוברקלוק?

    • 4 תגובות
    • 542 צפיות
  12. ראיתי בהרבה מארזים שעברו מודינג מין כונן כזה עם אורות כחולים ששולטים בהפעלה של המאווררים רציתי לדעת אם למישהו יש מדריך לזה ואם כן עדיף בעברית ולא משהו מסובך תודה!

    • 1 תגובה
    • 542 צפיות
  13. Started by tidan,

    בדקתי את הטמפרטורה של המחשב שלי עם אוורסט מה אתם אומרים: Temperatures Motherboard 48 °C (118 °F) CPU 30 °C (86 °F) CPU #1 / Core #1 54 °C (129 °F) CPU #1 / Core #2 52 °C (126 °F) CPU #1 / Core #3 47 °C (117 °F) CPU #1 / Core #4 51 °C (124 °F) GPU 55 °C (131 °F) GPU Diode 61 °C (142 °F) GPU Memory 55 °C (131 °F) GPU Ambient 52 °C (126 °F) Cooling Fans CPU 1415 RPM Fan #4 1075 RPM GPU 1580 RPM Voltage Values CPU Core 1.12 V +3.3 V 3.22 V +5 V 4.92 V +12 V 11.58 V +5 V Standby 4.87 V VBAT Battery 3.04 V FSB VTT 1.25 V North Bridge Core 1.42 V South Bridge Core 1.52 V HyperTransport 1.50 V DIMM 2.14 V DIMM VTT 1.09 V GPU Vcc 3.25 V ???

    • 3 תגובות
    • 542 צפיות
  14. Started by yoav1000,

    יש לי מעבד פרסקוט 2.8 עם מאוורר מקורי של אינטל ושתי מאווררים 80 מ"מ במארז והמעבד שלי מגיע ליותר מ70 מעלות בעומס ובנוסף המחשב שלי קורס (מסך כחול) כל 30 דקות. איך לפתור את הבעיות?

    • 4 תגובות
    • 542 צפיות
  15. Started by baraksar,

    עשיתי אוברקלוק 2.6@3.25 רק למעבד וללוח. הגיוני שהטמפרטורות אותם טמפרטורות כמו בתדר הישן (2.6) והכל יציב בדקתי עם פריים95 ואס אנד אם ואני עוד עם קירור סטוק ומארז פתוח הגיוני??

    • 8 תגובות
    • 542 צפיות
  16. Started by idan_soffer,

    אני רוצה להוסיף למארז שלי נורות יפות כאלה כחולות או לא משנה איזה צבע מישהוא יודע מהיכן משיגים איפה קונים ?...... ????? תודה עידןןןןןןןן

    • 2 תגובות
    • 542 צפיות
  17. Started by Thunder^,

    שלום! אני מחפש קירור טוב למחשב שיחזיק את המערכת באוברקלוק. כרע אני נאלץ לשתמש במאוורר ביתי על המחשב בגלל שהקירור בכרטיס מסך נדפק ובגלל שהטמפרטורה של המעבד והלוח אם גבוהה מאוד.... לכרטיס מסך(RADEON 9500) אני הולך עלהקירור ארקטיק קולר ואני גם רוצה קירור לזיכרונות של הכרטיס.ומישהו יכול להמליץ לי על קירור טוב למעבד?(פנטיום 4 אינטל 1.6...) וגם קירור לזיכרון (עם צריך)..... ויש לי בלאגן שלם אם כול החוטים של המחשב בפנים....אם אפשר לסדר את זה... אני מוסיף תמונה של המחשב מבפנים אם זרימת האוויר העלובה שלי..... אני מעונייין לקנות גם מארז חדש וטוב( אם זה לא קשור אז אני מצטער)שאני יוכל לקדוח חור למאוור בתיקרה(או שהיה בו )ושיהיה לו מקום לשים מאוררים שתהיה זרימת אוויר טובה(ובלי חלון אם ד…

    • 5 תגובות
    • 542 צפיות
  18. Started by giloman,

    הלוח לא מצליח לעשות פוסט עם יותר מ1.85 וולט למעבד וזה לא קשור לספק כח ... (ספק TT410 מעבד AXP2400 , כרטיס מסך ג'יפה 4 , 5מאווררים , שני כוננים ו1 דיסק קשיח .... )

    • 1 תגובה
    • 542 צפיות
  19. Started by bariko123,

    המפרט:מעבדי אינטל? :Core2 Duo E6300, 1066Mhz, s775, 2MB Cache מחיר:1180 לוחות אם למעבדי אינטל? GIGABYTE :965P-DS3 s775, Conroe, P965, DDRII 800, PCI-E מחיר: 950 זכרונות? DDR II 667:512MB TwinMOS X2 מחיר:2X300=600 דיסק קשיח:160GB 7200RPM 8MB SATA II מחיר:355 כרטיסי מסך? Powercolor:X1900GT 256MB, DDRIII 2xDVI, VIVO, PCI-E מחיר:1290 צורבים? DVD Recorders:NEC 3550A DVD±RW x16 Dual Layer x8 Black מחיר:195 מארזים? :HEC Compucase CI-6A21 Black and Silver (No PSU) מחיר:240 ספקי כוח? Enermax:מחכה לליברטי 400W מחיר:490* מסכים? : ?L1770HQ 17'' LCD 4ms DVI? מחיר:1395 סה"כ:6695 (בהתחשב שהליברטי יעלה משהו כמו 490שקל) טוב? זה מתאים לOC אם כן תגיד תסביר לי בכללי איך עושים את זה ומ…

  20. Started by ziv0798,

    כותרת מהירות מקור: 1333 FSB 333X9 = 3000Ghz

    • 5 תגובות
    • 542 צפיות
  21. לילה טוב. לפני שבועיים קניתי את ה-Twin Turbo ל-4850 שלי. היום כשהסתכלתי על הכרטיס, ראיתי (יש רווח בין הקירור לכרטיס) שהגופי קירור הקטנים האלה של הזכרונות נפלו. ניסיתי להדביק אותם שוב אך ללא הצלחה... כנראה הלך הדבק. מה עושים? יש דרך להדביק את זה? או שאין מה לעשות ואני צריך לקנות קירורי זכרונות חדשים...? תודה.

    • 4 תגובות
    • 542 צפיות
  22. Started by Director,

    שלום לכולם . הפעלתי את התוכנה OCCT שתאמץ לי את המחשב. מהנתונים שהיא עשתה הטמפ' המקסימלית הגיעה ל-55 מעלות לאחר כ-21 דקות של מאמץ . זה יציב ? כי לפי מה שרשום באחד מהאשכולות הנעוצים פה שטמפ' לא אמורה לעלות על 50 מעלות . אז עדיין זה יציב ? תודה לכולם. העלתי תמונה מהבדיקה וכל זה : [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 542 צפיות
  23. Started by rokman,

    שלום, אני חדש באתר וגם חדש בתחום הOC. אין לי מושג איך עושים OC ואני ישמח אם תעזרו לי. הנה המפרט של המחשב שלי, תגידו לי אם יש טעם לעשות ואם אני יכול להגיע לתוצאות טובות. בהרצת 3DMARK05 (כל הבדיקות האפשריות) קיבלתי 3102. מפרט: AMD Athlon 64 3000 (939-pin) Oem Venice Thermaltake TR2 M3 for ATHLON XP 3400Plus Gigabyte GA-K8N Ultra-9 nVIDIA nForce4 Ultra Socket 939 GeIL 1GB 2*512MB Value PC3200 DDR400 Dual Channel Leadtek WinFast PX6600 GT Extreme PCIe GeForce 6600GT SLI 128MB Westren Digital 160GB SATA II JS 8MB 7200RPM בתודה מראש...

    • 1 תגובה
    • 542 צפיות
  24. Started by Guy950,

    אמרו שהקירור של ה 8800 GT לא משהו, אז איזה קירור מומלץ לי לקנות בשבילו? וגם, אני קונה מעבד Intel Core 2 Quad Q6600 2.40Ghz 8MB Conroe -=Stepping G0=, וחשבתי לשים לו ARCTIC-COOLING FREEZER 7 PRO CPU COOLER FOR INTEL. הצעות? ובלי OC.

  25. שלום, ניסיתי לחפש ב'דביקים' איזשהו מאמר בסיסי על OC למתחילים, כזה שיסביר הכל ואפילו איך באמת עושים את זה. לא מצאתי. מישהו יכול לזרוק איזה עצם? תודה,

    • 3 תגובות
    • 542 צפיות

דיונים חדשים בפורומים