עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. אני צריך המלצה על קירור ספיציפי לכרטיס הזה כי אני מתכנן לעשות לו OC גם ואז אני יהיה חייב לעשות לו גם קירור מתאים למרות שהוא בנוי לטמפ' גבוהות אני לא רוצה לקחת סיכון .. אני צריך גם המלצה לאיך לעשות לו את הOC זאת אומרת עם איזה תוכנות וכמה להעלות לו בדברים מסויימים כי אני ממש לא מבין בזה .. תודה.

    • 0 תגובות
    • 543 צפיות
  2. Started by DeadByDawn,

    יש לי מעבד Barton 2500 .... כרגע הוא עם קירור סטוק...נע בין 57-65 מעלות. (65 קצת יותר מזה אפילו במאמץ - משחקים וכו. בקיץ...כיום). אני מחפש קירור שיתאים גם ללוח הזה : Gigabyte GA-7VT600P-RZ לא נראה לי שיש לו חורים ... ואני לא רוצה לפרק ולהוציא את כל הלוח מהמארז כדי לחבר את הקירור. אני לא מבין גדול בחומרה. יש לכם המלצה לקירור שיוריד לי לטמפרטורה של 45 במנוחה לפחות????? אם אפשר יותר לא יזיק. תודה מראש ככה נראה הלוח http://den.pl/images/photo_7vt600_rz_big.jpg

    • 4 תגובות
    • 543 צפיות
  3. פירקתי את שתי המאווררים כדי לנקות אבק ואני לא זוכר לאיזה כיוון כל אחד הלך האם שתיהם לאותו כיוון ? פנימה ? החוצה ? תודה טל.

    • 1 תגובה
    • 543 צפיות
  4. שלום לכולם. קיבלתי מאוורר של thermaltake מסוג volcano 10 האם הוא מקרר מספיק יעיל בשביל ברטון 2500 ללא אוברקלוקינג או שהוא חלש מידי? והאם הוא שקט או מרעיש, אני פשוט רוצה להחליף ערכת קירור ענקית של SPIRE שיש על המעבד והיא מרעישה מאוד.

    • 5 תגובות
    • 543 צפיות
  5. Started by tsr,

    חיפשתי בכל הביוס ואיני מוצא איפה האפשרות של ה OC בביוס. Intel Garibaldi D850GB תודה לכל העוזרים עריכה : ערכתי חיפוש בפורום ובכל זאת לא מצאתי דרכים

    • 3 תגובות
    • 543 צפיות
  6. Started by Ac-Boy,

    תראו אני יודע שזאת תוצאה טובה לאחר יום עמוס שהמחשב היה דולק כל הזמן היו בין השאר סריקות וירוסים וגם שיחקתי במרבית הזמן, כל זה מסתכם בתוצאה כזאת של טמפ': http://img105.imageshack.us/my.php?image=148915001492ar8.png אכן זה טוב ואני מאוד מרוצה. עכשיו אני רוצה לדעת שאם אני אשקיע כסף בקירור למעבד אני אקבל תוצאות יותר טובות בזה בהרבה? וזה טוב שהמעבד כ"כ קר מהרגיל? אני אקבל ביצועים יותר טובים עם קירור טוב למעבד? עוד משהו אחרון, יתכן שמזג האוויר משפיע משמעותית בטמפרטורת המחשב? והחדרי הוא בעל שני חלונות שהיו סגורים וביחד לשאר האיזורים בארץ, באיזור המרכז לא כ"כ קר

    • 1 תגובה
    • 543 צפיות
  7. שלום לכם... אני חדש כאן בפורום, אך מאז ומתמיד היה לי עניין בחומרה ותוכנה בפרט... בקיצור, יש לי בעיה. בעת כתיבת הדיון הזה, בשימוש עם המחשב הזה: Pentium4 3.0GHz LGA775 עם לוח אם של אסוס P5GDC זכרונות 2*256MB DDR2 בקיצור, בעת כתיבת הדיון הזה, אחרי ריסטרט, כאשר שום תוכנה מלבד האקפלורר ואברסט, טמפ' הכרטיס מסך 7C, לוח אם 29C, והמעבד על 60+- עכשיו, זה מאוד מטריד. אי אפשר לעשות כלום בבת אחת, שכן המעבד יגיע ל72. אני אשאוב אבק יותר מאוחר, בדיוק כמו שעשיתי חודש שעבר, ואבדוק את המשחה הטרמית, בדיוק כמו חודש שעבר. אני מניח שכל אלה יקחו אותי בחזרה ל45 מעלות הרגיל שבדר"כ יש לי, אבל בעת משחקים זה יקפוץ שוב ל60... פעם שעברה שזה קרה, בדקתי והמעבד היה על 82 מעלות. זה היה בגלל אבק, ולאחר מכן …

    • 0 תגובות
    • 543 צפיות
  8. Started by gerdamen,

    יש לי כרטיס מסך 8800 320 איך אני שולט על המאוור שלו.. הוא על 60%?

    • 2 תגובות
    • 543 צפיות
  9. המערכת מיועדת ל-OC כמובן. אני הולך להזמין את זה - איך הם ל-OC ? המערכת כוללת בין השאר : E6600 ASUS P5B DELUXE SAPPHIRE PCI-EX RADEON X1950XT GEIL 2048MB (1024MB X2) DDR2 ULTRA 800MHz DUAL CHANNEL KIT WITH COOLING CL-4-4-4-12 ENERMAX 500W LIBERTY ומעכרת קירור מים כמובן שהזמנתי מחו"ל

    • 0 תגובות
    • 543 צפיות
  10. Started by Oranili,

    מה זה עושה ? ... יש לי אופציה ב BIOS לעשות OC ל PCI-E ..

    • 2 תגובות
    • 543 צפיות
  11. Started by doreiny,

    שלום לכולם יש ברשותי כרטיס מסך : giga byte nvidia 5900xt 128mb 256bit אני רוצה לעשות לו אובר קלוק.. עכשיו הקטע הוא שאני לא רוצה להחליף לו קירור פשוט להשאיר אותו עם מה שהו.. אז לכמה מומלץ להעלות אותו עם קירור מקורי מהחברה? הוא מוגדר עכשיו על core clock: 390 mem clock:700

  12. Started by amatzia800,

    שלום רב , מאחר ורכשתי כרטיס חדש GIGABYTE 4670 עם כף אחת שבורה במאוורר (בKSP ולא מוכנים להחליף למרות שלא אני שברתי אותה ....) מוזר אבל זה המצב... איזה מאוורר (או גוף קירור) יתאים ויהיה שקט ? (את כל התקציב כבר בזבזתי על הכרטיס הזה אז בעיקרון אני מחפש משהו זול. תודה לעוזרים. אמציה.

    • 4 תגובות
    • 543 צפיות
  13. אני מניח שעל הליבה יהיה בסדר והזכרונות ישרפו אך איני יודע ולכן אני שואל .

    • 2 תגובות
    • 543 צפיות
  14. Started by -Blaze-,

    טוב, תשמעו, אני עושה עכשיו OC למעבד ומשום מה אני לא מצליח להעלות את המהירות של הזיכרון מעל 400Mhz, אבל זה לא נשאר 400Mhz בגלל הOC, זה על 560 בערך. יש סיכוי שאני יכול להעלות עוד את הFSB, אבל אמרו לי שהמחלק צריך להיות לטובת הזיכרון. וגם 1:1 של 400 לא עבד לי. על זה אני עובד עכשיו וזה יציב מה אני צריך לעשות בשביל להעלות את המהירות של הזיכרון? ד"א המעבד לא ממש חם, 50 מעלות במנוחה ובערך 57 במאמץ

    • 7 תגובות
    • 543 צפיות
  15. Started by gforce,

    חיפשתי באתר ולא מצאתי מצאתי ב guides.co.il אבל הוא לא טוב ???

    • 4 תגובות
    • 543 צפיות
  16. איזה מאווררי מארז זולים (מתחת ל50 ש"ח) כרגע הם המקררים ביותר והשקטים ביותר?

    • 1 תגובה
    • 543 צפיות
  17. Started by ido-nava,

    המחשב שלי מצוי באוברקלוק תמידי ואני רוצה להוריד את האוברקלוק ולא מצליח ... מעבד 2200MHZ AMD3500 CPU Clock 2294.73 MHz CPU Multiplier 11.0x CPU FSB 208.60 MHz (original: 200 MHz, overclock: 4%) Memory Bus 208.61 MHz בביוס ההגדרות הם הגדרות יצרן 200MHZ על הזכרונות והמעבד .. יכול להיות בגלל שהשתמשתי בתוכנה שהגיעה עם הלוח אם שלי כדי לעשות אובר .. אבל החזרתי את המהירות שעון לרגילה .. למישהו יש מושג איך אני מוריד את זה למהירות הרגילה ? (כי אני רוצה לקחת את המחשב לבדיקה)

    • 5 תגובות
    • 543 צפיות
  18. לאחרונה קניתי מחשב חדש עם מעבד 4300 ו-2 סטיקים של זיכרון . 1GB KINGSTONE 667MHZ לוח אם asrock 4coredual-vsta כשחיברתי את הזיכרון שמתי לב שהוא פועל במהירות של 533 בגלל זה ניכנסתי לביוס וראיתי שכל האפשרויות עמודות על אוטומטי OUTO. שיניתי את זה אבל השאלה היא עוד כמה דברים עומדים על אוטומטי שכדאי לשנות. כולל שינוי תדירות של מעבד או PCI. מישהו יכול לעזור לי?

    • 1 תגובה
    • 543 צפיות
  19. אז ככה יש לי מאורר שנימצא על הלוח אם שזה בעצם המעבד ככזה זה מה שהיבנתי חח אז יש לו קליפסים לבנים אני מוזיז אותם עכשיו איך אני מוצאי את המאורר הינה תמונה של המאורר יש מהכונן התמונה שהקליפסים סגורים אבל בכל מיקרה הם רק זזים לצד הבעיה היא איך אני מוצאי את המאורר

    • 2 תגובות
    • 543 צפיות
  20. Started by DorM,

    אני אעשה את זה בעזרת חבר דרך המחשב ועם הקירור סטוק, אני מתכנן להביא תכרטיס מסך מ600 ל700. מה אתם אומרים על זה? אני צריך לחשוש ממשהו? יכול להיות בעיות?

    • 5 תגובות
    • 543 צפיות
  21. יש לי amd athlon 64 x2 4200+ עם קירור שבא עם המעבד האם זה בסדר?:בזמן מנוחה: cpu1 /core1: 36 cpu1 /core2: 31 cpu: 18 motherboard: 37 וכשcpu=100% : cpu1 /core1: 50 cpu1 /core2: 47 cpu: 33 motherboard: 47 [נמדד ע"י Everest Unlimited Stability Test ] תודה

    • 5 תגובות
    • 543 צפיות
  22. שלום, חבר שלי קונה בימים הקרובים מחשב והוא קונה את הטירמלריט למעבד q9300. אני צריך שתמליצו לי על המאוורר הכי טוב שאפשר לחבר לטרמלריט. תקציב 150-200 שקל... תודה רבה מראש סטס.

  23. Started by r0075,

    שלום לכולם. קניתי היום את המשחה תרמית MX-2 וכנראה שאולי מחר אני אמרח אותה על המעבד שלי ע"פ ההוראות שבאתר. יש לי שתי שאלות בנוגע למשחה: האם המחיר שקניתי את המשחה הוא מחיר נורמלי- 59 שקל? והאם המשחה הזאת נחשבת למשחה טובה והיא מתאימה גם לגופי קרור מאלומניום? תודה לעונים

    • 3 תגובות
    • 542 צפיות
  24. Started by roei88,

    1.איזה סוקט יותר טוב לאוברקלוק עם Athlon 64 3000+ או ששניהם אותו דבר? 2.זה משנה אם עושים אוברקלוק עם שני סטיקים של 256? או שחייב 1 של 512? תודה

    • 0 תגובות
    • 542 צפיות
  25. אורח ztos--
    Started by אורח ztos--,

    עם מישהו מכיר אותם בבקשה דגובות. תודה THANKS

    • 2 תגובות
    • 542 צפיות

דיונים חדשים בפורומים