אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני שוקל לקנות לי איזה סטיק 256 מגה של ADATA, אלו מ KSP שעולים פחות מ 300 ש"ח, למטרת אוברקלוקינג בלבד. אז רציתי לדעת לכמה הגעתם איתם? ועל איזה מתחים? כי ראיתי באתר של ADATA שהמתח הסטנדרטי שלהם זה 2.8 וולט, מה שנותן לי להעלות להם רק 0.1וולט עם הלוח שלי(אם אני אקנה את הזכרונות האלה זה בשביל לחסוך VDIMM)
-
- 4 תגובות
- 543 צפיות
-
-
אז ככה, יש לי מארז שעבר מודיניג קירור והוספתי לו כל מיני מאוררים, וזה המצב: מאורר 120MM מקדימה מכניס אוויר: שני מאוררים 120MM בצד המארז (הצד של הלוח) שמכניסים אוויר לכיוון ה HDD: מאורר 120MM מאחורה מוציא אוויר: מאורר 80MM בגג מוציא אוויר: מאורר 80MM בדלת מכניס אוויר: חשוב לציין הגוף קירור של המעבד הוא GIGABYTE 3D Rocket II אז יש משהו לשנות מבחינת הסירקולציה? מצטער אם התמונות חשוכות מידי.. תודה מראש,
-
- 1 תגובה
- 543 צפיות
-
-
אני מעוניין לעשות OC למעבד שלי עובד על 33 מעלות במנוחה ועל עד 45 בעבודה השאלה היא מה הטמפרטורה שלא כדאי לי לעבור עם ליבת ווינצסטר??
-
- 0 תגובות
- 543 צפיות
-
-
יש לי לוח אם ABIT AI7 מעבד פנטיום. הבנתי שצריך להוציא את הלוח, להוציא את התושבת השחורה ושם החורים שאני אמור לחבר את הsilent tower של TT. הבעיה שהלוח אם הזה בא עם סוקט נטוי, כך שזה בצורת מעויין. אז השאלה אם הריבוע ששמים מעל ליבת המעבד של ה ST יתאים כי זה מעויין. באתר שלהם הם לא הראו תאימות ללוחות? תודה. האם עדיף את ה zalman 7000b cu or silent tower????
-
- 3 תגובות
- 543 צפיות
-
-
תקציב הכי נמוך שאפשר זכרונות אני רוצה שני סטיקים של ג'יגה 800MHZ לפחות ולוח טוב לOC תקציב 900 ש"ח בלי חריגות. המערכת היא המערכת שלי.
-
- 2 תגובות
- 543 צפיות
-
-
מה יותר טוב זה: Zalman FATAL1TY CPU Cooler FS-C77 with או ביגטייפון?
-
- 1 תגובה
- 543 צפיות
-
-
שלום. אני מחפש קירור למעבד. אני רוצה להחליף את הקירור שלי בגלל שהוא מאוד מרעיש (הקירור האורגינל של אינטל). OC בנתיים לא , אולי בעתיד. ראיתי שהמליצו פה על הקירור הזה : http://www.coolermaster.com/products/product.php?act=detail&id=4509 אבל אני לא יודע אם הוא בכלל מתאים למפרט שלי (אני ממש לא מבין בזה). הלוח אם והמעבד שלי הם: CPU Type Intel Pentium 4 530, 3000 MHz (15 x 200) Motherboard Name Asus P5P800 (5 PCI, 1 AGP, 4 DDR DIMM, Audio, Gigabit LAN) אם צריך עוד פרטים תגידו. תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 543 צפיות
-
-
חבר הציע לי אותו מה אתם אומרים!?
-
- 2 תגובות
- 543 צפיות
-
-
הלוח אם שלי יהיה 965P-S3 של גיגהבייט והזיכרונות 1G 800MHZ של ceon המארז קריר עם 3 מאוורירי 120 האורורה החדש של גיגהבייט יש לציין שאני לא משנה שום מתחים ולא יהיה שום מאוורר מיוחד למעבד.. בE6300 אני יוכל להגיע למהירות 3.0 ובE6400 ל 3.4 400MHZ זה יחסית משמעותי בקונור בעצם מה שאני מפחד זה שהטמפרטורה תהייה גבוהה מדי בE6400 יש מישהו שעשה עם אותם זיכרונות וE6400 והעלה לבאס 420 ואמר שבמנוחה הטמפרטורה 44-47 ובמאמץ של 100 אחוז על 64 השתמש בקירור סטוק.. והמארז שלו הוא 6A19 המארז שלי קריר יותר.. אני מפחד לסכן את המעבד האם יהיה לי בעיית טמפרטורה במעבד E6400 בכזה באס.. עם המארז שלי או שלקנות E6300 וזהו בלי להסתכן..?
-
- 2 תגובות
- 543 צפיות
-
-
שלום יש לי פנטיום 3 1000 מגהרץ , לוח אם של אסוס ישן CUV4X-C וזיכרונות 128X2 SDRAM והארד דיסק 30 ג'יגה 5400RPM של W.D עכשיו בחיים לא עשיתי OC לשום חלק ואני רוצה לעשות פעם ראשונה במחשב הזה לפחות אפילו משהו קטן לפני שאני מקבל את המחשב החדש תעזרו לי איך עושים את זה אני יביא לכם תמונות של טמפרטורות וגם מהתוכנה CPU-Z ותנסו לעזור לי בתודה מראש ! [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 543 צפיות
-
-
מפרט: Q6600, AC FREEZER PRO, GIGABYTE P35-DS3 (אין OC) ב DEFAULT ה FREEZER עובד במהירות של 600-700 RPM, והמעבד במנוחה עומד על 55 מעלות ע"י ה EASYTUNE 5 שיניתי את המהירות המינימלית ל-1000 RPM וזה הוריד כ-10 מעלות הבעייה, שאני עושה REBOOT, זה חוזר ל 600-700 RPM עד שאני מריץ שוב את EASYTUNE. האם יש צורה דרך ה BIOS לשלוט במהירות ההתחלתית שתהיה יותר גבוהה? (מהירות המאורר עולה אוטומטית שיש עומס)
-
- 1 תגובה
- 543 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך RAEDON X800 PE ההתלבטות היא: ATI SILENCER 5 REV.2 vs ZALMAN VF700-AlCu הסיילנסר עולה 165 והזלמן עולה 135 מה אתם אומרים? מישהו מציע משהו אחר בטווח מחירים?
-
- 3 תגובות
- 543 צפיות
-
-
טוב יש לי leadtek 6600GT ואני חושב ברצינות על אוברקלוק. עד כמה אפשר להגיע איתו? איך עושים את זה (במפורט אם אפשר)? ואיזה שינוי זה יתן לי בביצועים במשחקים? (לא אכפת לי הנקודות ב-3dmark05). אגב, כמו שאולי ראיתם בת'רד אחר, הכרטיס הוא על 37-39 מעלות במנוחה (נראה שזה קצת חם מדיי יחסית לכרטיסים דומים אחרים, ואין לי מושג למה). במאמץ אני לא יודע איך לבדוק. (יש דרך?). אגב אם למישהו יש פורום טוב (באנגלית), שמתעסק עם הדברים האלה ביתר רצינות, אשמח לקבל לינק.
-
- 3 תגובות
- 543 צפיות
-
-
http://www.skypc.co.il/pl_product~F2-6400CL5D-2GBNQ~15~0.htm או http://www.skypc.co.il/pl_product~F2-6400CL4D-2GBPI~15~0.htm ושנהם לא יגבילו אותי ב OC גדול ???
-
- 5 תגובות
- 543 צפיות
-
-
שלום. בימים הקרובים אני קונה את המחשב שלי. מעבד: ?(Athlon 64 3000+ (S-754 קירור למעבד: Thermalright SLK-948U for Pen 4/athlon 64bit Enermax 92mm 2 Ball Bearing Fan Kit כרטיס מסך: MSI GF 6800 קירור לכרטיס מסך: Arctic-Cooling NV Silencer 5 VGA Cooler זיכרונות: A-DATA 500MHz DDR אני מתכוון לעשות OC למעבד ואני משתמש גם בזכונות בשביל זה לפי מה שהבנתי, האם הקירור הזה למעבד הוא מספיק? האם אני צריך קירור לזכרונות גם? אני מתכננן לפתוח בכרטיס מסך עוד 4 צינורות עיבוד ולעשות לו OC כדי להפוך אותו לכמה שיותר קרוב ל GT. האם אני באמת צריך את הקירור שלי אני קונה בשביל זה או שזה ביזבוז כסף? ועוד שאלה, האם בסיינסר וגם במאוורר שאני קונה למעבד יש פאנל לשליטה במאווררים? תודה מראש איתי
-
- 9 תגובות
- 543 צפיות
-
-
איך עושים OC ל-FX5200? ועד כמה הוא יכול להגיע. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 543 צפיות
-
-
מעבד חדש הרקבתי את התושבת קרור לא טוב בהתחלה הגיעה לי ל 60 מעלות אחרי זה חיזקתי הגיעה ל 54 עכשו זה נע בין 48 -47 ללא מאמץ במאמץ מגיעה ל 50-55 זה בסדר ?????????????????????????
-
- 3 תגובות
- 543 צפיות
-
-
אהלן. יש לי Volcano 7+ שמעמיד את ה1800+ שלי על 36 מעלות במנוחה במצב סטוק ו42 מעלות ++ במצב אוברקלוק 1.77 מתח. (מנוחה) האם הטמפ האלה טובות? האם יש טעפ להחליף ל: Volcano 12 Extreme מהזגזגנים? ALX-800 עם מאוורר 70 ממ של וולקנו עליו? או משהו אחר ב150 שקל ככה...?? זה אחד.. דבר שני זה הNB COOLING בלוח איפוקס 8RDA+, מספיק הסינק המקורי עם מאוורר 40MM 6K RPM עליו ? כי חשבתי לקנות את זה: http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=2022 או כל משהו טוב אחר אני לא מבין כל כך בעסק הזה כי אני בכלל לא מבין מה החשיבות של הקירור הזה, בחיים זה לא הגביל אותי אז אם זה לא יועיל או יועיל רק טיפה אני לא מוציא שקל על זה.. פשוט בזמן האחרון המעבד עובד פחות טוב שהוא חם,…
-
- 2 תגובות
- 543 צפיות
-
-
יש לי קירור חדש ומעבד AMD 1800 הצלחתי לעשות לו קלוק ל1900 והטמפ לא הישתנה הרבה שאני רוצה לעלות 2000 המחשב ניתקע בהתחלה של וינדוס אני רוצה לדת אם אתם יכולים להסביר לי מה אפשר לעשות אני בישביל קלוק אני צריך רק לשנות את המיספר(133-355) אצלי זה על 140 או שגם צריך לשחק אם הcpu volt...??? אם מישהו יכול לעזור לי לעשות קלוק טוב אם תוכנה או משהו אחר תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 543 צפיות
-
-
האם המהרה של כרטיס הAGP תגרום לכרטיס מסך האצה בביצועים? זה מסוכן? מדובר על ראדון 9500 פרו עם אוברקלוק
-
- 2 תגובות
- 543 צפיות
-
-
-
שלום לכולם מאחר ומה שמגביל אותי באובר קלוק שלי הוא שהמעבד נעול מכפלה, ברצוני לפתוח אותו או במילים אחרות לנסות לפתוח אותו. מכיוון שאני אוהב לקחת סיכונים אני ינסה זאת. שמעתי שבליבת barton במעבדי הamd אפשרי לפתוח את המכפלה. צריך לגרום ללוח לזהות את המעבד בתור מעבד MOBILE. אבל השאלה היא איך עושים את זה?!, מישהו שמע על זה ויכול לכוון אותי ולתת לי מדריכים?. עכשיו אם יש דרכים נוסופות אני ישמח לשמוע אליהם. המעבד הוא- amd 2600 + athlon xp (11.5 * 100 , ליבת barton הלוח - msi kt4av\ agp תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 543 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות קירור שקט למעבד של AMD במקום הסטנדרטי. במה שהמליצו לי כאן קראתי מפרט טכני ויש לו 900 - 2500 RPM ובפנטיום 4 שלי אני רואה מגיע לפעמים ל3000 בלי קירור מיוחד. זה עדיין טוב? מדובר בזה: http://www.skypc.co.il/pl_product~AC-FREEZER-7-PRO~18~0.htm
-
- 1 תגובה
- 543 צפיות
-
-
הבנתי שאפשר להכניס ל Antec Solo מאוורר 120 מאחורה, ומקדימה 92. תקנו אותי אם אני טועה. אני מחפש מאווררים לקירור המארז וחשוב שהם יהיו כמה שיותר שקטים ! תקציב הוא עד 50 שקלים למאוורר... יענו 100 שקלים לשניהם. תודה.
-
- 2 תגובות
- 543 צפיות
-
-
היי, מצאתי מאורר+היטסינק של מעבוד פנטיום ישן, ועוד 2 סינקים שהיו בספק. תמונות: עכשיו יש לי כרטיס מסך geforce2 ישן שנפל לו ההיטסינק ואי אפשר לשחק איתו במשחקים כבדים כי ישר המחשב עושה ריסט כשהוא מגיע לטמפ' גבוהה, הכרטיס: עכשיו רציתי לחבר את החלקים החדשים לכרטיס בצורה כזאת: כשהמאורר על הליבה של הכרטיס איפה שהיה הסינק שנפל ועוד סינק אחד בחלק הזה של הכרטיס: השאלה אם זה בסדר ככה? זה אמור להיות בצורה כזאת? אם כן איך אני עושה את זה? הבנתי שעושים עם משחה טרמית אבל לא כל כך הבנתי איך. בכל מקרה אני צריך לדעת איך הרעיון, תגובות בבקשה.
-
- 4 תגובות
- 543 צפיות
-


