עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by sagi_10,

    אני הגעתי למהירות באס של 290 האם כדי לי להמשיך באובר ????? והאם הטמפרטורות שלי טובות?? נ.ב טמ"פ מעבד מנוחה 33+- מאמץ 40 טמ"פ זכרונות מנוחה 38 מאמץ 40 הארד דיסק מנוחה 38 מאמץ 40 טמ"פ כרטיס מסך מנוחה 55 ומאמץ 68 טמ"פ חדר(בלי לצחוק אני אוהב חום ושונא קור) 32!!! מעלות איך אני בודק את הטמ"פ של הציפסט(חוץ מהתוכנה SMART GUARDIAN כי היא ניראה לי משקרת נכון??) איזה תוכנה אומרת את האמת לגבי המעבד??? והאם יכול להיות שהט"פ של הציפסט שלי זה 70 !! או שהיא באמת מזיפת?? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 544 צפיות
  2. היי עוד פעם (הכול בתוכנה Easy Tune 4) החלתטי לבצע אוברקלוק למחשב אבל הוא משום מה נתקע במהלך ההעלעת הבאס כלומר אחרי הלחיצה בכפתור GO הצלחתי להעלות את הבאס ל2110 במקום 2000 מה דעתכם אני בטוח אפשר להוצי יותר איך אני ממש חדש בתחום

    • 2 תגובות
    • 544 צפיות
  3. Started by Esparco,

    מה קורה אנשיםםם טוב אז ככה יש לי לוח של INTEL BAD AXE REV304 ביחד עם מעבד PENTIUM 920D עכשיו הטמפ' של המעבד במנוחה היא 53 מעלות מה שלא ניראה לי הגיוני הכל על הגדרות סטוק עם קירור סטוק (הקירור יושב טוב ומרחתי משחה כמו שצריך) מישהו נתקל בבעיה הזאת???? למישהו יש את המעבד הזה ויכול לעדכן אותי בטמפ שלו?? תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 544 צפיות
  4. Started by Lol10k,

    שלום,אני מחפש מאורר חדש למעבד שלי,כמה שאני מנקה את המחשב וזרימת האוויר היא טובה המעבד לא יורד מה40 מעלות! והמאורר עושה גם קצת רעש בזמן האחרון. זה המעבד: אני מחפש משהו לא יקר,כמה שיותר זול אבל יעיל ועמיד. יש לכם אולי הצעה לקירור המעבד (לא משחה) במקום לקנות מאורר חדש? תודה

    • 6 תגובות
    • 544 צפיות
  5. לאחר נסיונות להעלות את מהירות המעבד מעל 3.8 נחלתי כשלון וכנראה הזכרונות מגבילים אותי . מעוניין לקנות חדשים מחפש המלצה . האם אפשר להכניס זכרונות 800MH DDR2 שהלוח תומך ב667MH? תודה.

    • 4 תגובות
    • 544 צפיות
  6. Started by shmoolm,

    שלום! מה המצב? לאחרונה התענינתי בכל הנושא של אוברקלוק... אז חשבתי לעצמי האם אני יכול גם ? והאם זה יהיה יציב? מפרט : Amd 64 bit 939 512 ddr 400 kingstone GA-ksns ultra 939 יש לי מארז HEC Compucase CI-6919 400W? האם אני יכול לעשות אוברקלוק יציב?

    • 6 תגובות
    • 544 צפיות
  7. Started by lowdez,

    שלום חברים, יש לי מעבד Q6600, לוח של X48-DS5, זיכרונות של Corsair XMS2 DDR2 PC6400 4-4-4-12 שעובד ב2.1v (ע"פ היצרן זה המהירויות והמתח שהם אמורים לעבוד בו). משום מה, לא משנה איזה מתח אני מגדיר למעבד, אני לא מצליח לראות אותו עולה בתוכנות כמו CPU-Z או Coretemp. מה אני מפספס ? שמתי את הLoadline Calibration בלוח על Normal. יש איזה הסבר איפשהו על כל אפשרויות האוברקלוק שיש לי בביוס ?

  8. Started by Dalmedigos,

    שאני משחק במשחקים יחסים חדשים המחשב שלי ממש לא סוחב... ויש שתי אפשרויות למה שיכול לגרום לזה... 1. הטמ'פ של המעבד שלי (E6400) במנוחה 65 מעלות בליבה ו-54 במעבד עצמו (לפי אוורסט) במאמץ אני חושב שעובר את ה-70 מעלות בליבה 2. אני משתמש בוויסטה שחוגגת לי על הראם.. יש לי רק 1 ג'יגה ולמרות שהדרישה של המשחק היא 1 ג'יגה אני חושב שהוויסטה משתמשת בלא מעט ממנו.. מה משני אלה היא הבעיה שלי? זה בטוח לא שום דבר אחר... מחשב חדש וחזק יחסית

    • 0 תגובות
    • 544 צפיות
  9. האם היא (בנוסף למארז כמובן) מספיקה ל-OC או שהיא מספיק טובה אבל למחשב בלי OC?

    • 2 תגובות
    • 544 צפיות
  10. שלום לכולם, אני יודע שהמאווררי סטוק של אינטל דואל קור (נכון שזה מזוויע לכתוב את זה ככה בעברית? ) באים עם משחה שמרוחה עליהם בצורה מוזרה, כלומר זה לא מכסה את כל שטח הפנים של הקירור שבא במגע עם המעבד, כנראה שמישהו באינטל חשב להיות יצירתי משהו אבל יש 2 פסים בצדדים ובאמצע יש איזה מעויין או דלתון או צורה לא מוגדרת כזאת ובין האמצע לפסים בצדדים יש רווח. * האם צריך למרוח את המשחה על כל שטח הפנים או פשוט לשים את זה כמו שזה בא על המעבד? * מהי האיכות של המשחה הזאת? אם אני אוריד אותה ואשים OCZ Freeze Extreme Thermal במקום, בכמה מעלות זה יכול להוריד לי את הטמפ? תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 544 צפיות
  11. טוב שמעו אנשים המצב שלי די קשה, הזמנתי מאורר מנועה מחשבים מהסוג הזה: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=1728 יש לי כרטיס מסך מסוג Leadtak GF6600TD 256MB, לא GT! ומהדגם של AGP. עכשיו שמתי לב רק עכשיו באתר שלהם שזה מתאים לכרטיסים מסוג PCIe...השאלה שלי אם זה עדיין יתאים או שצריך להחליף? המשלוח שלי עדיין בדואר לא הלכתי להביא אותו. אם הוא לא מתאים, מישהו יכול להגיד לי איזה קירור מתאים לכרטיס שלי?! בדקתי את כל הקירורים אף אחד לא מתאים לשלי! עזרה בבקשה..

    • 9 תגובות
    • 544 צפיות
  12. רציתי לדעת אם אפשר להגיע עם המעבד -Sempron 754 2600 למהירות של 3200-3400 עם קירור אוויר? אם אפשר, אז איזה קירור מומלץ? דרך אגב, עד כמה רחוק המעבד -Sempro 3200 מביצועי המעבד AMD 64 3000+ 939?

    • 1 תגובה
    • 544 צפיות
  13. Started by manticore,

    האם אני אוכל להגיע לתוצאות מורגשות עם המעבד, לוח והזכרונות האלה?

    • 0 תגובות
    • 544 צפיות
  14. אני מזמין היום בערב מפרט מ NEWEGG ...חבר מביא לי מחו"ל . אני בהתלבטות רצינית איזה קירור לקחת .....אני לא חיית אובר קלוק אבל אם כבר לקחתי את ה E8400 והזכרונות הללו (הם נראים לי סבה לביצועים ולמחיר) http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16820231145 מה אתם חושבים על הקירור הבא : http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16835233003 האם אפש/ר להגיע איתו לאיזור ה4 בכיף ועדיין לישמור על שקט ? (מאוד חשוב לי שקט בחדר מכיוון שאני לומד) מצידי שירעיש כמו פאנטום כאשר אני מעלה איזה שהו משחק ...אבל IDLE - רוצה שקט !!! למישהו יש נסיון איתו ? המלצות ? חוות דעת ? שאלות נוספות חשובות : ...האם הוא מגיע עם משחה (כי אין לי) והאם המאוורר שמגיע איתו באמת נחוץ ? (שוב…

    • 2 תגובות
    • 544 צפיות
  15. Started by dazzler,

    יש לי מעבד שעובד על 1700+@2600+, הכל עובד מצויין בטמפרטורות טובות . אבל לפעמים כשאני משאיר את המחשב עובד למשך כמה ימים וממש עובד עליו בלי הפסקה ומריץ עליו דברים , כשאני עושה רסטרט לפעמים הוא עולה כמעבד של 1100 ואז רושם בביוס overclock fail. ואז אני פשוט נכנס לביוס ועושה משם שוב רסטרט ואז זה חוזר לעבוד כרגיל, זה קרה לי פעם או פעמיים רק כשהייתי צריך לעשות רסטרט אחרי התקנה ממש כבדה.

    • 0 תגובות
    • 544 צפיות
  16. ככה יש לי את האקוריאס 2 למי שעוד לא יודע חח (סורי שאני משגע פה את כולם) והחלפתי את המשאבה של הערכה למשאבה חדשה של 2000 ליטר בשעה שזה מספקי בקיצור השאלה שלי היא כזו מה עדיף לי לקנות נכון לעכשיו (כאילו מה יוריד לי יורת את הטמפרטורה של המעבד??) רדיאטור טוב כמו אלה... http://www.emp.co.il/viewcat.php?&ID=32 או שאולי כדי לי להשקיע את אותו סכום (400-500) על בלוק קירור טבו כמו שיש בפנדה וכו וכו לדוגמא אלה.. http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_141_866&products_id=6192 ועם יש לכם הצעות לבלוק קירור או רדיאטור יותר טובים בסכומים האלה אני ישמח לקבל לינקים תודה... :-X :-X :-X

    • 1 תגובה
    • 544 צפיות
  17. שלום רציתי לדעת אם אני יכול להרכיב ביג טייפון על הלוח הזה... http://www.intel.com/products/motherboard/d915gev/index.htm תודה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 544 צפיות
  18. Started by Yamabushi,

    הבאס לפני OC -1066 אחרי OC -1333 פשוט העלתי אותו בדור 1 למעלה. הטמרפטורה במנוחה נעה בין 37 ל41 מעלות. במאמץ אין לי מושג. האם זה בסדר? אפשר להמשיך לעבוד? איך אוכל להוסיף קירור?

    • 5 תגובות
    • 544 צפיות
  19. Started by freerider,

    אני רואה שכולם בודקים יציבות עם אורתוס, SNM, TAT אבל מה עם Prime95 הישנה והטובה ? ניסיתי את גרסא 25.2 והיא מאמצת יפה את 2 הליבות. למה PRIME95 כבר לא פופולרית ?

    • 4 תגובות
    • 544 צפיות
  20. Motherboard: CPU Type: Intel Pentium 4, 2800 MHz (14 x 200) Motherboard Name: Asus P4P800 SE (5 PCI, 1 AGP, 1 WiFi, 4 DDR DIMM, Audio, Gigabit LAN) לפי התוכנה Everest Home Edition, טמפרטורת הלוח שלי 45 מעלות ושל המעבד 46 חשוב גם לציין שהמחשב שלי מרעיש בגלל שהמאווררים עובדים חזק. מה לעשות? תודה.

    • 4 תגובות
    • 544 צפיות
  21. כרגע אני נתקע ב152 באס עם וולט של 2.2 קרור וולקנו 7 + 60 מעלות מעבד ללא מאמץ סטפינג agoia 2000 xp רציתי לדעת למי שמכיר את הלוח שיתן לי כמה טיפים שאולי יכולים לעזור לי פשוט אין לי תחבורת וזה לוח מאוד מסובך תודה רבה לכך העונים

    • 6 תגובות
    • 544 צפיות
  22. קניתי מאוורר חדש - 80 מ"מ של אינטל - והוא מסתובב לאט 2800 סל"ד אבל הוא מבצע את העבודה מעבד 28 מעלות בנוחה 44 מעלות אחראי שעה של קריעת תחת אם באנצ'מרקינג למעבד בלבד בסנדרה לוח מנוחה 28 אחראי שהבנצ'מארק הסתיים הוא היה 33 המעלות האלה טובות לאובר קלוק ? אז רציתי לדעת

    • 2 תגובות
    • 544 צפיות
  23. Started by pc student,

    תגידו חברה מה טוב יותר vantec aeroflow או Tt volcano 12 ???

    • 3 תגובות
    • 544 צפיות
  24. אז ככה אני שוקל לקנות את המוצר הבאה http://www.thermaltake.com/watercooling/cl-w0032AquaBayM1/cl-w0032.htm הוא יפה מאוד השאלה היא עם זה יעיל או רק ליופי ? הבנתי שהמיכל מים הזה גם מפזר חום של מים האם זה נכון ? כדאי לקנות ? בתודה איתי

    • 5 תגובות
    • 544 צפיות

דיונים חדשים בפורומים