אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
-
יש לי תקציב של 650 שלקל לקנות מהערכת קירור למעבד של AMD3500 איזה מערכות אפשר לקנות בסכןם הזה זה מספק תודה וכמה אני יגיע למהירויות מערכות קירור שתצעו לי תודה
-
- 2 תגובות
- 545 צפיות
-
-
-
המאווררים הם: 1 Thermaltake Spark 7 Highest Performance CPU Cooler for PIV-478 2 Thermaltake Smart & Silent Volcano 9 Cool Mod CPU Cooler for AMD איך המאווררים הנ"ל ביחס לוולקנו 7 פלוס מבחינת רעש,ביצועים והאם המאוורר השני הוא עם אור ולמי שיש איך הוא נראה כי אני רוצה לקנות?
-
- 1 תגובה
- 545 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מאורר לדים אבל אין שום סיכוי שאני אצליח לישון איתו בגלל האור השאלה שלי אם מישהו פה התנסה בהתקנת מפסק ללדים, כלומר שהמאורר תמיד יפעל אבל את הלדים אפשר יהיה לכבות ולהפעיל לפי דרישה. מישהו נתקל בזה פעם? זה אפשרי? פשוט אף פעם לא החזקתי מאורר לדים אז אין לי מושג איך זה בנוי
-
- 0 תגובות
- 545 צפיות
-
-
יש לי לוח אם של אביט IC7-MAX3 והפאן של התעלה על הלוח, לצערי, מת!!!! [ ] משום כך, הוצאתי את כל התעלה כולל המאוורר מעל הלוח אם כי אני לא יכול להשאר ללא מחשב.. רציתי לדעת האם הלוח יישרף [מהתחממות יתר] ללא התעלה והמאוורר. בינתיים כיוונתי את ה ABIT EQ כך שיכבה את המחשב כשהטמפרטורה של הPWM תעלה על 50 [היא עכשיו על 38 (גלישה באינטרנט, איסיקיו ומסנג'ר) ופעם הייתה על 31 ופחות ] מה עושים? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 545 צפיות
-
-
היי, עשיתי היום אוברקלוק קטן וראשון. עברתי על ההודעות פה בפורום ועל המדריך. עכשיו, חלק מהדברים שהיו במדריך לא הופיעו אצלי וחלק דברים לא הצלחתי לשנות(מפרט בצד), לדוגמא ה-cpu thermal trottling וה-cool n' quiet, כמו כן לא הייתה לי אפשרות להגדיר את מחלק הזכרון ל-1:1 (היו אפשרויות אחרות אבל לא 1:1). בכל זאת העלתי את מהירות הבאס מ-200mhz ל-210mhz, המחשב בינתיים יציב והטמפרטורה ללא שינוי בדקתי ב-super pi ויש שיפור של 17 שניות. רציתי לשאול עד כמה משמעותיים הדברים האלה שלא הצלחתי לשנות? ויש לי עוד שאלה לגבי המתח, האם המתח עולה באופן אוטומטי? ואם לא מתי צריך להעלות אותו? כמה? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 545 צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום! אני חדש בנושא האוברקלוקינג וקראתי את המדריך לאוברקלוקינג באתר. חוצמזה קראתי עוד הרבה מדריכים ועדיין לא הצלחתי לפתור את הבעיה. קודם כל המפרט הוא: intel core 2 duo e6600 2.4g asus commando motherboard geforce 8600gt kingston ddr2 667mhz 2 giga dual הבעיה היא שבלוחות intel אי אפשר לשנות את המכפלה אז כאשר אני משנה את הבאס שבמקור הוא 266 אני יכול להגיע עד 340 ואם אני מנסה לעלות עוד קצת ווינדוס לא עולה לי. האם הבעיה היא מהזיכרון שהוא רק 667 mhz או שאפשר להתגבר על זה? עוד בעיה שראיתי היא שבביוס המכפיל הוא 9 ולכן 340 * 9 = 3000mhz בקירוב אבל כאשר אני נכנס לווינדוס ובודק ב cpu-z הוא מראה לי שהמכפיל הוא 6 ומהירות היא רק 2000mhz עכשיו השאלה שלי היא למה …
-
- 5 תגובות
- 545 צפיות
-
-
שלום, יש ברשותי CPU: AMD Athlon 64 3500+ 2200mhz Mboard: MSI K8N Neo4 Platinium Socket939 Memory: 512x4 Kingston 400mhz DDR GFX: MSI Geforce FX6800GT Ultra 16pipes 256mb וההגדרות שתכנתתי הם Adjust cpu frequency: 230 HT frequency: x4 CPU Ratio - x10 CPU VID 1.450 + Axtra CPU Voltage - over vid 3.3%, total in voltage = 1.545V ובכך הגעתי לאוברקלוק שהוא יציב על 2460 מגה הרץ. האם האוברקלוק שלי אמור להיות תקין? האם עליי לקנות עוד מאווררים או אמצעי קירור אחרים? אם כן איזה כי ברשותי כבר מאוורר קירור של זאלמן. תודה.
-
- 5 תגובות
- 545 צפיות
-
-
חבר שלי רוצה לעשות OC למעבד AMD שלו. איך עושים OC למעבד AMD 5000+X2 עם לוח אם GA-M52S-S3P ?
-
- 1 תגובה
- 545 צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 545 צפיות
-
-
E6300 OCZ DDR2 800MHZ Platinum 4096MB Dual Channel (2x2048) CL5 GA-EP43-DS3L E7300 PQI DDR2 2048MB (1GBx2) 667MHZ DC 4-4-4-12 GA-945P-S3 אני יודע שההשוואה קצת מוזרה , אבל החלפתי זכרון, קניתי את ה-OCZ והוא לא מתאים ללוח, אירגנתי עוד 500 שקל לשידרוג, ולכן האפשרויות הן להחליף לוח ולהשאר עם הזכרון שקניתי והמעבד הישן. או להחליף את הזכרון שקניתי ל-2G, לקחת את ה-500 שקל ולקנות מעבד שיתאים ל-OC, ולהשאר עם הלוח הישן. מה עדיף? מה יתן יותר יכולות OC טובות יותר ? אפשרות 2 ?
-
- 1 תגובה
- 545 צפיות
-
-
אם איזה תוכנה אני יכול לראות את הטמפ' של הכרטיס מסך שלי וגם את הטמפ' של המעבד? תודה
-
- 9 תגובות
- 545 צפיות
-
-
http://www.skypc.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=1792 יש עוד לוח: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5699 הוא יהיה יותר טוב ?
-
- 0 תגובות
- 544 צפיות
-
-
-
התקנתי atitool לבדוק ארכיפקטים-הכרטיס בoc רצחני עם קירור סטוק. לחצתי על כפתור default,המסך מחשיך ורק איתחול עוזר. איך מאפסים הכרטיס להגדרות מקוריות? תודה-חג שמח!! כרגע גם קיבלתי מסך כחול:0x000000ea חיפוש קצר בגוגל מצא כי הבעיה בכרטיס המסך
-
- 3 תגובות
- 544 צפיות
-
-
הבעיה היא שהלוח מאפשר לי לעלות רק את הבאס ורק מ 133 עד 140 אבל בבחירה בביוס זה מראה לי שאפשר עד 200mhz אבל שאני לוחץ על משהו שהוא מעל 140 זה שם ב133 איך אני יכול לעלות את זה?
-
- 3 תגובות
- 544 צפיות
-
-
שלום, האם מישהו יכול לומר לי האם זה תקין שרשום +12V ובצד רשום שהערך שיש למחשב שלי הוא רק 2.05V ? מה זה אומר ומה זה מייצג? תודה למשיבים.
-
- 4 תגובות
- 544 צפיות
-
-
אז ככה, יש לי מחשב ישן שהוא P3 ואני רוצה לנסות עליו אוברקלוקינג.. ניסיתי בביוס להעלות מכפלה אבל זה לא שינה כלום, המחשב משום מה לא מקבל את השינויים. אז יכול להיות שהמכפלה נעולה? או שצריך לג'מפר את הלוח אם? כי בחוברת של הלוח אם (MSI) יש שתי ג'מפרים בשביל אוברקלוקינג, למרות שלא כל כך הבנתי מה הם עושים.. יכול להיו שאי אפשר לשנות מכפלה? כי אם לא אז אני יכול רק דרך ה FSB ואני לא יגיע רחוק ככה. :'( תודה (:
-
- 3 תגובות
- 544 צפיות
-
-
קיבלתי מחשב משומש ממשהוא שנסע לעבוד בחול ובדיוק אני עובר דירה אז אמרתי למה לא לעשות ממנו HTPC המפרט הוא כזה P4 2400 סטפינג C1 הלוח הוא ASUS P4S8X-X (דרך הגב שבדקתי בבוקר את המחשב לראשונה המעבד לא ירד מ65 מעלות לפי EVEREST אבל אחרי שנקיתי את המארז ואת הקירור והחלפתי משחה ירד ל53 - האם זה טוב ואולי המלצה על מאורר בשבילו (לא AC יש לי כבר אחד במחשב שלי וצריך לגוון) כרטיס מסך nVIDIA GeForce4 MX 440 3D Accelerator כל השאר גינרי ואני יצתרך להחליף ספק וזיכרון השאלה שלי היא האם המעבד הזה נחשב OC טוב וגם הלוח? אין לי מוסג מה הכררטיס מסך הזה הוא נראה לי די עלוב אבל באלי אולי לעשות לו OC בשביל הכיף(אם בכלל אפדר לעשות איתו משהוא) תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 544 צפיות
-
-
שלום, יש לי ספק 550W של TOPOWER (ולא, זאת לא חברה ג'נרית לכל אלו שייקפצו לשאול..) שלצערי לא מגיע עם חיבור מתח ל PCI-E . כידוע הכרטיס מסך מגיע עם מתאם משני מולקסים לכניסת ה PCI-E .. עכשיו השאלה: האם אני אמור לחבר לכל מולקס שבמתאם מתח מרייל שונה או שזה בסדר לקחת מרייל אחד שני מולקסים ולחבר אותם ? * בשני המקרים הכרטיס עובד בסדר גמור, גם ב OC מטורף לא נתקלתי בבעיה של מתח, השאלה פשוט אם בכלל יש הבדל או שזה בדיוק אותו זרם ? * על הספק שלי מאחורה יש שני אפשרויות (כפתור בחירה כזה..) COMBINED ועוד אחת שאני לא יכול לראות כי זה מחוק..(אני משער שזה SINGEL או משהו בסגנון..) השאלה על איזה מצב זה מומלץ להיות ?? = על פי הנתונים שלו הוא אמור לתת 20A ברייל יחיד ובמצב "משולב" הוא אמור לתת סה…
-
- 1 תגובה
- 544 צפיות
-
-
אז זה הקירור....מה אתם אומרים?? שווה?? לא שווה?...יש משהו שנותן ביצועים טובים יותר לכסף??..איך הוא מרעיש?....
-
- 3 תגובות
- 544 צפיות
-
-
אוקי אז ככה יש לי מעבד INTEL PENTIUM 4 2000MHZ NORTHWOOD ולוח אם של ABIT , דגם IS7-E A DATA 256x2 400DDR @ 2..2.2.5 ספק כוח של 400 W ג'נרי בעיה מתחילה מאז שקיניתי את ההרד דיסק SATA שלי ... כשחיברתי את ההרד דיסק שלי, ועשיתי כל אוברקלוק על המעבד שלי גם הדבר הכי מינימלי שאפשר לעשות בכלל ( לא משנה איזה תיזמונים גם ב -1 ) הוא לא מזהה את ההרד דיסק של ה SATA, ואם אין שום אוברקלוק על המעבד הוא מזהה את ההרד דיסק.. יש למישהו אולי איזה רעיון או פתירון לבעיה שלי ? המעבד היה עובד על 120 FBS , ו 1.550 וולט באוברקלוק לפני ההרד דיסק ..
-
- 3 תגובות
- 544 צפיות
-
-
אז ככה הנה הטמפרטורות מצורפות בתמונה שהמחשב במאמץ 80% בערך 30 דקות תגידו לי מה גבוהה מידי(הטמפרטורות האלה נמדדו בחורף) המפרט:דיסק קשיח ולוח אם רשום בתמונה ומעבד אינטל פרסקוט 3.0ghz [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 544 צפיות
-
-
התחלתי להתעניין פה בפורום ולהכינס לנושא. הסתכלתי על נושאים ועמוד או 2 אחורה, ומישהו יכול להסביר לי קצת יותר טוב מהי פתיחת מכפלה וכו' הסתכלית עמודים אחורה ולא הבנתי. אם אני רוצה לעשות OC למחשב לא דרך הביוס לא OC רציני אל דרך תוכנה? ומאיפה משיגים Smartguardion - P4 P4S800MX
-
- 1 תגובה
- 544 צפיות
-


