אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
ברצוני לעקוב אחרי חום החלקים של המחשב ואחרי ביצועיהם אבל לא על ידי שלוש תוכנות. האם ישנה תוכנה אחת שיכולה לעזור לי ולתת לי תמונה מדויקת ???? :
-
- 0 תגובות
- 545 צפיות
-
-
אז ככה החלטתי לבדוק עד כמה הכרטיס הזה יכול להגיע. המערכת : AMD Athlon 1333 mhz Asus A7m266 512DDR ram 266mhz MSI GeForce2 GTS PRO 64MB 201\400 stock fan+heatsink התשמשתי ב Coolbits2 בדרייברים 56.72 Forceware עכשיו זה עומד על 485\245 יציב - מחר נמשוך את זה עוד קצת ביצועים טובים יותר מ GeForce2 ULTRA !!! אוייי כמה שזה לא מעודכן חחח
-
- 4 תגובות
- 545 צפיות
-
-
הייתי רוצה לדעת מה יותר טוב!!! ______________________ 1.VOLCANO 9 silent&smart 2.Thermaltake Volcano 7 Plus CPU Cooler for AMD / Intel P4-478 !!! 3.Thermaltake Golden Orb Cooler for FC-PGA 4.Thermaltake Crystal Orb Chipset/VGA Cooler 5. + TERMALTAKE Volcano 6 בבקשה תגידו לי מה יותר טוב ומה יותר טוב לכרטיס מסך ולצ'יפסט ומה יותר טוב למעבד!
-
- 1 תגובה
- 545 צפיות
-
-
רוצה ללכת על בטוח. חשבתי להביא אותו ל-3.3GHZ על סטוק אבל אני לא יודע אם הוא מסוגל. על איזה קירור זול ויעיל מספיק הייתם ממליצים לי?
-
- 5 תגובות
- 545 צפיות
-
-
קניתי לפני כמה חודשים את הקירור הזה http://www.coolermaster.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=RR-UNH-P0U1&other_title=+RR-UNH-P0U1+Hyper%206%2B וכתוב פה שהמאוורר שלו יכול להגיע ל 3000 RPM אבל אצלי הוא מגיע במקסימום ל 1800RPM למה זה?? יכול ליהיות שזה בגלל שבחיבור שלו יש 4 חורים אבל בלוח אם שלי יש רק 3 פינים( אז זה לא מחובר בהכל) ואני מצטט: You could also connect the PWM 4-pin connector to the general 3-pin mainboard. If your mainboard supports PWM 4-pin connector, Hyper 6+ will control the fan speed through PWM function of the mainboard; if your mainboard supports general 3-pin connector, the Hyper 6+ will run the lowest fan…
-
- 1 תגובה
- 545 צפיות
-
-
שלום. רציתי לשאול מה עדיף, 12ס"מ 56CFM, 23DB,1500RPM או 12ס"מ 37CFM, 20DB, 1000RPM הראשון עולה 50 ושהני עולה 30. מה היחס הכי טוב בין קירור לשקט.? שני המאוררים של ARCTIC COOLING אני מכניס את זה לסגיטה עם מאווררים מקוריים עם 8800GT, E6750 קירור סטוק של המעבד ושל הכרטיס מסך. עוד 3 הארד דיסקים, שני DVD ו FLOPPY. וזה לא יהיה אסון גדול אם אני אקנה אותם בKSP, נכון? את המחשב אני קונה בSKYPC... תודה
-
- 1 תגובה
- 545 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, ברצוני לבצע אוברקלוק קל למערכת שלי, רק קצת להאיץ אותה - לא משהו עם העלאת מתחים או משהו בסגנון יש לי מעבד Pentium 4 Prescott 3.0Ghz עם לוח ASUS P4P800-SE וזיכרונות Value של קינגסטון. הקירור למעבד הוא Zalman CNPS7000-AlCu LED והמארז מקורר די טוב. אני גר בדרום (לא כזה בדרום) וללא מזגן וטמפרטורת המעבד במנוחה היא 48 מעלות, במאמץ בערך 54 עד 57 וטמפרטורת ה-Northbridge היא 34 מעלות. הסיבה שבגללה אני חושש לעשות אוברקלוק היא העובדה שדי חם ואין מזגן וגם בגלל שזה מעבד Prescott. מה אתם אומרים, ניתן לעשות משהו?
-
- 0 תגובות
- 545 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה לעלות מתחים לוח אם asus p4s 533vm ואני לא מצאתי תוכנה כזאות אז עם אפשר אז תודהה רבה
-
- 2 תגובות
- 545 צפיות
-
-
אז החלטתי על מפרט, רק עם קירור אני עדיין תקוע. והמפרט: מעבד: conroe 6600 לוח: Asus p5wd2-e כרטיס מסך: Gigabyte gv-nx78t256d gforce 7900GT זכרונות: Corsair DDRII 800MHZ 1GbX2 הארדיסק1: 74GB WD Raptor 10k rpm הארדיסק2+3: 500Gb WD 5000ys + 500Gb WD 5000ys (raid0) ספק: 400Watt Enermax Liberty מארז: עדיין לא ידוע, אבל מארז לשרת בעלות של 500¤ +- המחשב הולך לעבוד 24/7, אולי בעתיד אני אעשה לו קצת OC לא משהו רציני. אשמח לקבל המלצה לקירור איכותי בתקציב של עד 500 ¤ תודה לעונים, שחר
-
- 1 תגובה
- 545 צפיות
-
-
מערכת טובה , אפילו מאוד עולה 800 דולר !!! של VAPOCHILL ... ועוד בארה"ב , אין לי סכום שמתקרב לזה , אבל יש לי פרסקוט שרוצה את זה מאוד במה זה תלוי בניית מערכת כזאת ? מהם הרכיבים הדרושים ? אולי אפשר למצוא בחלקים ואז להרכיב ככה שיצא יותר זול ? מישהו מבין בזה ?
-
- 1 תגובה
- 545 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מתכנן לקנות מחשב חדש עם מעבד Q6600 שישב על לוח אם מבוסס P35 לצורך תאימות קדימה, עם זיכרון DDR2 1066 כרגע, וכנראה עם כרטיס מסך 8800GTX. אני מחפש למערכת הזו מערכת קירור מים טובה לOVERCLOCKING, ושתהיה הכי שקטה שרק אפשר. יש למישהו המלצות? תודה
-
- 2 תגובות
- 545 צפיות
-
-
יש לי X800XT PE 256MB עם קרור של ארקטיק הנתוני בסיס הם מעבד 520 וזכרון 560 הצלחתי להגיע ל521 על 610 בלי ארטיפקטים (כשאני מעלה את המעבד יוצאים מיד ארטיפקטים) טמפרטורות במצב מנוחה 37-39 טמפרטורות מקסימליות 51-55 וזה הוסיף לי 300 נקודות ל3DMARK05 1)השאלה אם זה לא ידפוק את הזכרונות או את הכרטיס מסך לאורך זמן? 2) ובכלל מתי יש סכנה לכרטיס מסך?
-
- 1 תגובה
- 545 צפיות
-
-
המחשב שלי מאתחל את עצמו לבד וזה התחיל לקרות כמעט מהרגע שקניתי אותו לפני שנה וחצי לערך ( מדובר בפנטיום 4 ) המחשב היה אין ספור פעמים במעבדה תחת אחריות אך כל פעם הבטיחו לי שהבעיה נפתרה או "לא ראינו שום תקלה" אחרי שפסלתי כל אפשרות הגיונית אחרת די ברור לי שהתופעה של האתחול מחדש קוראת בגלל התחממות של המעבד שלפי הביוס מגיע לסביבות 70 - 75 מעלות המאווררים של המעבד ושל הלוח עובדים ואני אפילו מנקה אותם עם ספריי לחץ אויר כדי למנוע הצטברות אבק שיכולה לסתום את המאוורר אך ללא הועיל המחשב מתחמם ומאתחל את עצמו לפחות מספר פעמים ביום לאחר שהסברתי את הבעיה מה האופציה הטובה ביותר למניעת ההתחממות תודה מראש לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 545 צפיות
-
-
לא ה DP-101 כי הוא יקר אני מדבר על הפחות יקרים
-
- 5 תגובות
- 545 צפיות
-
-
מה המיהירויות שצריך לשנות? יש לי של לידטק.. ובאיזה תוכנה אני אמור לשנות?
-
- 4 תגובות
- 545 צפיות
-
-
יש לי את המעבד 3500 של ווינצ'סטר ברך כלל הוא על 45 מעלות אבל שיחקתי במשחקים כבדים למשך שעה אולי והוא הגיע לטמפ' של 57 מעלות האם זה תקין
-
- 4 תגובות
- 545 צפיות
-
-
אני מחפש קירור לe2160 עם oc ל3.0 אולי יותר ניראה עם הקירור יצליח לשנות משו... יש לי תקציב 200 שקל...
-
- 3 תגובות
- 545 צפיות
-
-
שלום, רכשתי 4 מאווררי SILENT CAT 8 ס"מ. יש לי חיבור אחד של ספק הכח אליו אני רוצה לחבר את כולם - 2 בקדמת המארז ו-2 בחלקו האחורי. הבעיה היא שהמאווררים מגיעים עם חיבור 3 פינים. בחנות נאמר לי שעלי לרכוש מתאם (3 פינים -> 4 פינים) לכל אחד מהמאווררים (סה"כ 60 ש"ח). אני רוצה לרכוש מפצל ליציאת המתח ע"מ שהכבלים יגיעו לקדמת המארז ולחלקו האחורי (כ-20 ש"ח). יש לי מספר שאלות: האם אין פתרון אחר מלבד 4 מתאמים (3 פינים ל-4) ? ראיתי שלזלמן יש משהו כזה (מתאם מ-4 פינים ל-4 יציאות של 3 פינים) אבל 2 יציאות הן עם מתח 12 V ו-2 יציאות עם מתח של 5V). האם קיים משהו אחר ללא מגבלת מתח ? האם מחיר של 15 ש"ח למתאם כזה הוא סביר ? האם במפצל המתח אני צריך לראות חיבור של 4 פינים וממנו יוצאים 2 סטים של ח…
-
- 2 תגובות
- 545 צפיות
-
-
שלום חברים בידי מעבד פרסקוט 3.2 שעליו מאוור מקורי של אינטל שמגיע ל4500 RPM במאמץ. תמליצו לי בבקשה על מאוור שקט וטוב (לא למטרת אובר קלוק) שקל להרכיב אותו (שלא צריך להוציא את הלוח אם כדי להרכיבו) ושהוא מכוון את המהירות שלו אוטומטית בהתאם לטמפרטורת המעבד. תודה
-
- 0 תגובות
- 545 צפיות
-
-
הזמנתי מחשב חדש מ סקיי פי סי עם הלוח הזה... וראיתי בתמונות שיש לו היטסינק ממש מסורבל ונראה בלי מאוורר בכלל על גשר צפון... אני רוצה לעשות אובר ל 3000 מקסימום עם המעבד שלי 6400 CORE 2 השאלה האם בגלל שלצ'יפ סט אין קירור מאוור זה יכול להגביל? שווה להשקיע 100 שקל בישביל קירור צ'יפ סט.. אהה גם מקווה שהם יסכימו להרכיב הם נראים לי קצת פחדנים בכל מה שקשור למוצרי אוברקלוק לא יודע אם יסכימו לפרק ולהרכיב קירור צ'יפסט למחשב חדש..
-
- 0 תגובות
- 545 צפיות
-
-
טוב כמה דברים שאני אודה לכם אם תענו לי: 1. כשעושים אובקלוק, איך אני "מקבע" את התדרים שבחרתי? האם הם מקובעים מיידית ישירות דרך התוכנה?, ואם התוכנה לא תעלה עם XP אז ה OC לא מתבצע? ובכלל האם כל פעם ש XP עולה, התדרים משתנים ?, או שהתוכנה משנה אותם לצמיתות ללא תלות בהפעלה שלה? 2. איך אני מתחיל OC (לכרטיס מסך) איך אני יודע מתי להמשיך ומתי לעצור? ואם הכרטיס ישרף לי יש סיכוי שהוא יקח איתו עוד כמה רכיבים? 3. מהו גבול התדרים המותר לכרטיס מסוגSAPPEIR RADEON 9800 PRO ודבר אחרון, הורדתי את התוכנה ATI TRAY TOOLS http://www.radeon2.ru/atitray/ היא די נחמדה עם המון אפשרויות. האם מישהו התעסק איתה ויודע על בעיות אפשריות איתה? תודה רבה לכל מי שמגיב או סתם מסתכל על הת'רד הזה
-
- 4 תגובות
- 545 צפיות
-
-
קניתי היום את ה-DouOrb של Thermalthake והחלטי לשתף אותכם בנעשה!!! הטמפ' צנחו! במאמץ-65 מנוחה-52 (עריכה: במנוחה 50) הנה תמונות מההתקנה:
-
- 6 תגובות
- 545 צפיות
-
-
המעבד שלי מגיע לטמפרטורות של 60 מעלות במאמץ ו ב48 אחרי ניקוי ומריחת משחה תרמית... עכשיו הבנתי שאין לי יותר מדי אוורר בתוך המחשב עכשיו השאלה שלי על המלצה למאוור שיוציא אוויר חם מתוך המחשב?? על איזה מאוורר אתם ממליצים? אני צריך משהו זול וטוב.
-
- 2 תגובות
- 545 צפיות
-
-
איך הדגם הזה (Zalman CNPS9500 LED) והאם הוא כדאי שקט וטוב? יש את הBT אבל ממה שראיתי והבנתי הוא כבר ולחדש אין פלטה של חיזוק ככה שהוא מכביד על הלוח אם...(מסוכן ניראה לי).... האם הזלמן שהצעתי יותר טוב? חשוב לי שקט וביצועים מקסימליים.....מתוכנן אוברקלוק קטן...(כניראה)
-
- 0 תגובות
- 545 צפיות
-


