עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Meidan2005,

    שלום לחברי הפורום המעבד שלי [מצויין בחתימה] ממש חם 53-54-55 מעלות במנוחה ולפעמים במאמץ הוא קורס לא עשיתי אוברקלוק ואני בודק לעיתים קרובות את הטמ'פ חשבתי לקנות קירור שיתאים ואני אשמח לקבל לינקים לקירור מתאים שיעשה עבודה יותר טובה מהקירור הנוכחי [סטוק] בבקשה רק מפנדס ולא יותר מ 160 שח תודה .

    • 7 תגובות
    • 546 צפיות
  2. המחשב שלי חדש משהו כמו חודשיים ככה. בקיצור בזמן האחרון המחשב התחיל לעשות ריסטרטים במחשחק אמריכאס ארמי. הוא העלה מסך כחול ואז עשה ריסט. יש לי ספק כוח של TOPOWER 550W. והינה הטמפרטורות שלי: http://img371.imageshack.us/my.php?image=19za1.jpg האם הטמפ' של המעבד והכרטיס מסך טובה??

    • 3 תגובות
    • 546 צפיות
  3. Started by shyimo,

    שלום, אני רוצה לעשות אובר קלוק לבאס של המעבד כי הגיעו אלי זיכרונות של 400 mhz ואני לא יכול לנצל את כולם כי הבאס שלי נמוך איזה מערככת קירור/מאוורים אתם ממליצים לאובר קלוק של מעבד פנטיום 4 2000 mhz? תודה רבה. נ.ב רעש לא מפריעה לי...

    • 1 תגובה
    • 546 צפיות
  4. כרטיס חדש, 8800gts 640mb התקשרתי לנע מחשבים, אמרתי להם את הכרטיס ושיש לי 60 מעלות, והם אמרו שזה קר (אפילו יותר מדי - שהם אומרים שזה טוב) לא יודע, אני מעדיף שתגידו לי מה לעשות.. לאחר ששחקתי אובליביון 4 על מקסימום גרפיקה ויום שלם של משחקים, ראיתי שמ55 מעלות הוא עלה ל 60, אבל זה בטח תוך כמה דקות של מנוחה יחזור ל55, זה בסדר לכרטיס הזה כמו שנע מחשבים אמרו לי? (המאוורר עובד)

    • 5 תגובות
    • 546 צפיות
  5. Started by eladbu,

    שלום לכולם ברשותי לוח גיגהבייט Intel i875P 8IK1100 עם מעבד 3ג 512 עם 2*256 קינגסטון 400m שאלתי היא כיצד אני עושה לו oc והאם ניתן לבצע זאת ללא תוספת קירור אלא בקירור מקורי אולי הוספתי לו 2 מאוורים קטנים לקרר את ההארד-דיסקים אבל לא יותר הטמפ של המעבד היא 42 43 במצב מנוחה בתודה מראש אלעד

    • 4 תגובות
    • 546 צפיות
  6. Started by Ido.K,

    והאם זה באמת יעזור לי לשבור תבאס של 225?! תודה ענקית לעזורים.

    • 3 תגובות
    • 546 צפיות
  7. Started by iakovl,

    הייתי חייב להגיב על זה מכיוון שזה נושא חשוב לכל אוהבי השקט שמתי לב לזה שנועה מביאים עכשיו דברים של Scythe ועוד איזה דברים http://noacomp.co.il/Category.asp?q=+Scythe צריך לברר מתי יהיה במלאי

    • 2 תגובות
    • 546 צפיות
  8. השאלה למעלה...אני לא רוצה לעשות OC עם תוכנות חיצוניות..

    • 4 תגובות
    • 546 צפיות
  9. Started by haim652,

    רציתי לשמוע כמה דעות על הקירור של ZEROTherm Nirvana NV120. כשקניתי את המחשב שלי מחנות FOXPC המוכר המליץ לי עליו ואמר שהוא ברמה של הUltra-120 eXtreme של Thermalright ואולי אפילו יותר טוב (שלזה די היה קשה לי להאמין), רציתי לשמוע דעות שלכם על הקירור הזה וחוץ מזה השוואה בינו לבין ULTRA 120. תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 546 צפיות
  10. שלום לכולם יש לי ספק ג'נרי 550wat האמת לא נתקלתי איתו בבעיות כל שהן עד היום אבל אני בתהליכי שידרוג כרגע אז אני מעוניין לרכוש ספק חדש (עד 500 שקל) הלוח הוא dfi nforce4 ultra-d המעבד הוא amd a64 3200+ (מחכה לליבת ה venice שצריכה להגיע )ווינצ'סטר הזכרונות הם 2X512 a-data (הרגילים שלהם שהם 2.5 ) כרטיס מסך הוא 6600 של גיגה בייט פשוט בינתיים יוחלף בעתיד הקרוב ל 6600gt כלשהו את כל שאר הדברים כגון hdd ו dvd ו dvdrw ומאווררים אני יחבר לספק ה550 הג'נרי הנוכחי שלי.. או שיש לכם הצעה אחרת שתתקבל בשמחה..:] עכשיו הקטע הוא לרכוש ספק נוסף שיתאים לי לכל החומרה הזאת (גם באוברקלוק) חשבתי על ה THERMALTAKE PUREPOWER TWV 480 WATT אבל אם יש לכם עוד משהו להציע אני ישמח.. תודה מראש לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 546 צפיות
  11. עשיתי אוברקלוק 2.6@3.25 וכדי שזה לא יעשה אוברקלוק לזיכרון אז קבעתי לו יחס של 4:5 האם זה טוב?? תודה לעוזרים

    • 9 תגובות
    • 546 צפיות
  12. תראו על הצלעות קירור מאחורה יש כזו מדבקה מכסף עכשיו המדבקה הזו יצאה מה זו המדבקה הזו? ואיך אני שם את המשחה על הדבר הזה? יש לי פנטיום 4

    • 5 תגובות
    • 546 צפיות
  13. Started by fantax,

    שלום אני מעוניין לעשות OC לכרטיס מסך שלי : Radeon 9600 proשל חברת Hercules. אני אף פעם לא עשיתי OC ואין לי מושג איך עושים (תמיד יש פעם ראשונה) ,האם אפשר לקבל הסבר מפורט? ועוד כמה שאלות : 1)האם אפשרי לעשות לכרטיס הזה OC? 2)האם המאוורר של הכרטיס מספיק טוב כדי לקרר אותו? 3)האם כדאי בכלל לעשות OC לכרטיס הזה? האם אני ארגיש הבדל? 3)איך לעשות זאת? המפרט של המחשב שלי : A64 3000 s939 Gigabite ga-k8n ultra 2*512 זיכרון של samsung מארז 6A19 עם ספק 425 של HEC (במארז יש 2 מאוורים של 12 ס"מ) תודה מראש לכל המגיבים.

    • 1 תגובה
    • 546 צפיות
  14. שלום לכולם במסגרת שיפור נושא האורור במחשב שלי הלטתי לנקוט כמה פעולות. הראשונה הייתה להחליף את המאורר שבא סטוק עם המעבד (אינטל 805) למשהוא נורמאלי, (freezer 7) , השלב הבא היה אמור להיות הוספת מאורר למארז, מכיוון שלא היה אחד כזה כאשר קניתי את המחשב. אחרי שמצאתי מאורר כזה, שהוצאתי מספק ישן ניסתי לחבר אותו לחלק האחורי של המחשב על מנת שיוציא אוויר חם. להפתעתי גיליתי שחורי האיורור שקיימים במארז מונעים מן המאורר להוציא אוויר, כנראה שהם צפופים מידיי, ברגע שאני מחבר את המאורר יש רעש של אוויר שנחסם וכמעט אי אפשר להרגיש את האוויר יוצא, מעבר לכך, חלק מהאוויר אפילו חוזר חזרה למארז בעקבות כך שאין לו לאן להמשיך. (ולא, המאוורר לא הפוך, בדקתי את זה כמה פעמים!). האם יכול להיות שהמאורר לא …

    • 6 תגובות
    • 546 צפיות
  15. כותרת.. דחוף

    • 1 תגובה
    • 546 צפיות
  16. לאחרונה עשיתי LOG לכל משחקים שלי והגעתי לתוצאות הבאות (המערכת עצמה מפורטת בחתימה): PCMARK2001: 256Mb RAM - FSB 133Mhz, CPU 1672Mhz (x12.5), MEM 166Mhz - cpu score: 4912, memscore: 3136 512Mb RAM - FSB 133Mhz, CPU 1670Mhz (x12.5), MEM 166Mhz - cpu score: 4940. memscore: 3320 512Mb RAM - FSB 166Mhz, CPU 1660Mhz (x10), MEM 166Mhz - cpu score: 4985, memscore: 3589 512Mb RAM - FSB 166Mhz, CPU 1750Mhz (x10.5), MEM 166Mhz - cpu score: 5236, memscore: 3722 כל זה במתחי סטוק : VCore - 1.65V DRAM - 2.5V AGP - 1.5V ובטמפ' מקסימליות במאמץ (בOC הגבוה ביותר): CPU/SYS - 52/44 אני מצליח לעשות גם מכפלה X11 אך המעבד עולה לטמפ' גבוהות בטירוף (סף ה60 מעלות במאמץ) והמערכת לא יציבה. כמובן ש…

    • 1 תגובה
    • 546 צפיות
  17. תקציב : 350 שקל . מעבד : AMD64 3200+ socket939 Winchester . לוח-אם : Gigabyte GA-K8NS-ULTRA939 . הכי חשוב, שיהיה שקט ושכמובן יהיה תואם. תודה רבה .

    • 3 תגובות
    • 546 צפיות
  18. ולא מצאתי תוכנה שיכולה להראות את זה על המחשב הזה, כנראה בגלל שהלוח אם הוא לא סטנדרטי. (אין לי מושג איזה לוח אם זה) אודה מאוד למי שיוכל להפנות אותי לתוכנה מתאימה שתעבוד עם המחשב שלי...

    • 2 תגובות
    • 546 צפיות
  19. אני צריך מאורר שמכניס אוויר ושיהיה שקט והשאלה שלמעלה-לא לשכוח

    • 2 תגובות
    • 546 צפיות
  20. Started by Crash5,

    מישהו מכיר חנות בארץ, שמוכרת מאווררים קטנים בגודל של 20-25 מ"מ? המאוורר מיועד להתקנה בתוך סטרימר. תודה!

    • 0 תגובות
    • 546 צפיות
  21. Started by iakovl,

    CUSIL לפי הבנתי זה עירבוב של כסף ונחושת

    • 0 תגובות
    • 546 צפיות
  22. אני צריך עצות, ומדריכים. המלצות ועם באמת כדאי לי.. יש לי כאן מפרט ש-ל-ם שך כך חלק וחלק אז בבקשה, עם אפשר לבזבז עליי חמש דקות אני אשמח.. זה הלינק למפרט: http://members.lycos.co.uk/egzoznet/systeminfo.htm ואני יודע, שהאחריות תלך, זה עצוב, אבל אני החלטתי. תודה לעוזרים (:

    • 0 תגובות
    • 546 צפיות
  23. אני רוצה להתנסות באוברקלוק קליל ולא מצאתי כל אופציה בביוס עדכנתי לביוס הכי מעודכן intel board 915 gux intel p4 3.0g -630 kingston 1x1024/667 (הלוח תומך עד 533) אם אין אופציה בביוס,האם יש תוכנה כתחליף? המטרה היא כאמור רק משהוא קליל ביותר להתנסות תודה

    • 1 תגובה
    • 546 צפיות
  24. Started by איש מטורף,

    שאלה 1: אם אני משנה את הRatio ל 6:2:1, ובכך משנה את כמות הhz שחריץ הAGP מקבל ל70hz, איך זה משפיע על כרטיס המסך? לחריצי הPCI אני עכשיו נותן 35hz, איך זה משפיע על התיפקוד שלהם? אם הם פועלים נורמלי עכשיו, האם אני עדיין צריך לדאוג? שאלה 2: אם אני מעלה את הFSB שלי, אני צריך להעלות מתח למעבד ולזכרונות, האם אני צריך לתת יותר מתח גם לHT כיון שהוא מעל 1000? אם אני מוריד את המכפלה שלו מ5 ל4, הוא מגיע למקסימום 860 בערך, איך זה משפיע על תפקוד המערכת? שאלה 3: העלאת המתח לחריץ הAGP משפיעה על מה?

    • 1 תגובה
    • 546 צפיות
  25. Started by GeForce,

    אני מחפש מאוורר 60MM שיוציא אוויר מהמארז ועוד מאוורר לא משנה איזה שיכניס אוויר אפשר לקבל המלצות? מצאתי מאוורר 60MM עם 15CFM ו-29DBA. האם זה מספיק כדי להוציא ולהכניס אוויר?

    • 3 תגובות
    • 546 צפיות

דיונים חדשים בפורומים