עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. לקראת קניית ה8rga+ ביום חמישי החלתתי לקנות אותו כי אין לי כוח לחתוך סינק. הייתי מופתע לדעת שהסינקים לא תואמים את הזיכרון ווינבונדד pc3200 שלי . אז עד שתפטר הבעיה אל תרכשו אותם, אני שלחתי אי מייל ל TT ופוט יכול להיות שזה פגם במוצר שלי אני יידע אתכם בהמשך

    • 3 תגובות
    • 547 צפיות
  2. Started by shimon956,

    שלום לכולם אני חייב להחליף את המאורר שלי דחוף ואני רוצה לקנות את הוולקנו 7 וראיתי סקירה באתר אבל היא נוא ישנה אז רציתי לשאול אותכם מה עדיף לי 7 החדש אם בורר המהירות או 9 או 10 ומה ההבדל בינהים

    • 4 תגובות
    • 546 צפיות
  3. אני עושה אוברקלוק לכרטיס מסך 4870 512 MB עם התוכנה של ATI עכשיו אני שם את GPU על 800 ואת ה MEM על 1050... וזה רושם לי למטה ב CURRENT VALUES . ש ה- MEM על 1050 אבל ה GPU הוא רושם בכל מצב על 500 שזה בכלל מונמך. כי הערך שלו בלי אובר קלוק זה 750. אז רציתי לדעת אם מישו יכול לחשוב מה הבעיה. ואולי בכלל זה בעצם כן עשה אובר קלוק ולא רשם את זה בערך פשוט. אני מצרף תמונה שתבינו על מה אני מדבר. באדום זה מה שמוזר... הצהוב סבבה [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 546 צפיות
  4. Started by Director,

    שלום לכולם , בקרוב אני רוכש את המעבד הבא : Athlon 64 X2 4600+ Socket 939 ו AMD ורציתי לדעת איזה קירור + - לקנות לו כדי לעשות OC למעבד הזה . (קירור שיוכל לעשות לי אובר קלוק נחמד , לא יותר מדי..)

    • 1 תגובה
    • 546 צפיות
  5. Started by DrStyle,

    דבר ראשון אני חושב לבטל את הEIST והC1E אם זה חוסך לי 33% מהתדר בזמן מנוחה ואני יכבה את זה זה יתן לי ב33% יותר ביצועים בזמן מנוחה? מה זה עוד עוזר? ורציתי לשאול על הקירור שלי - Cooler Master 212 HYPER איך הוא? כי הוא דיי עושה תעבודה הוא גם דיי יקר, אז רציתי לראות עליו ביקורת או משהו כי אף פעם לא ראיתי אותו מהקירורים המומלצים.. תודה

    • 3 תגובות
    • 546 צפיות
  6. Started by srolik,

    מישהו יודע איזה מאורר מגיע עם XP2400 מקורי ? (איזה חברה לפחות )

    • 6 תגובות
    • 546 צפיות
  7. ברוב החנויות ניתן להשיג היום 2GB DDR2 667Mhz בפחות מ 800 ש"ח כאשר זכרונות קצת יותר אכותים כבר קופצים לאזור ה 1500 ולדעתי ההפרש לא שווה גם עם עושים OC . השאלה מבין הזכרונות הפשוטים - איזה ממולץ ל OC . יש בכלל הבדל מהותי או שזה בעיקר מזל?

    • 5 תגובות
    • 546 צפיות
  8. בכותרת (מקסימום,מינימום,לפי הטמפרטורה)

    • 1 תגובה
    • 546 צפיות
  9. עשיתי אוברקלוק למעבד ל3.04 GHZ (מפרט בצד) עכשיו המעלות במנוחה הם 42-48 ובמאמץ המעלות מגיעות ל69 Coretemp http://img211.imageshack.us/my.php?image=39331516se4.jpg EVEREST http://img528.imageshack.us/my.php?image=everestpi3.jpg לא מרוצה כל כך כי רציתי להגיע ל3.4 לפחות בשביל זה אני צריך גם תעזרה שלכם...להוריד טמפרטורות הבעיה שלי היא ככה יש לי רק 2 מאווררים אחד על המעבד ועוד אחד מקדימה של המארז מאחורה לא יכלתי להכניס מאחורה כי זה התנגש לי בזלמן [Zalman AL7700] לא יודע מה לעשות אני רוצה להוסיף אחד מאחורה ועל הדלת 2 אבל לא יודע איך לעשות את זה ואיך לסדר את המאווררים איזה מכניסים ואיזה מוציאים אוויר אם מישהו יכול לתת עצה בשמחה . תמונות של המארז בפנים הבעיה של ההתנ…

    • 2 תגובות
    • 546 צפיות
  10. Started by a-gold,

    שלום לכולם אני מקווה שזה הפורום הנכון... השאלה שלי היא כזאת יש לי 2 HD במארז 6A19 ,איפה הכי כדאי למקם אותם בתוך המגירה של הדיסקים כדי כדי שיהיו מקוררים בצורה הכי טובה ? כרגע הWD נמצא באמצע הכלוב והמקסטור ממוקם ממש למטה ונראה לי שקצת חם לו שם.... צירפתי תמונה של שניהם עם הטמפ' בeverest ונראה לי שהם קצת חמים...? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 546 צפיות
  11. שלום עשיתי OC למעבד שלי עם קירור מקורי הטמפ' שלו מנוחה היא 27 ובמעמץ היא 45 ואת כול השאר אפשר לראות בתמונה מה דעתכם הוא מגיעה לביצועים של 3.5 נכון? ומה דעתכם כדי לי להוריד אותו ל2400MHZ ואת המתח(בכמה שאני יוכל) ואז הוא היה יותר קריר? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 546 צפיות
  12. Started by adir53,

    הטמפרטורות שלי טובות <<<??? ומה זה השלישי שם??? וזה הזמן מנוחה

    • 1 תגובה
    • 546 צפיות
  13. Started by deangefen,

    איפה ניתן לקנות פרספקט? וכמה זה עולה? ??? ??? ???

    • 1 תגובה
    • 546 צפיות
  14. Started by bitoNNz,

    רצוי לעשות OC לכרטיס מסך של מחשב נייד? או שיש בזה יותר מדי סכנות.. וזה יכול לגרום לממש בלגן עם הכרטיס? ואיך אפשר לדאוג לקירור למחשב כאילו יש משהו ביתי שאפשר לעשות או שצריך משהו מיוחד?

    • 3 תגובות
    • 546 צפיות
  15. Started by gilad121,

    ברשותי מעבד q6600 עם לוח p35sd3 . הבעיה היא שגם כאשר אני נותן בביוס מתח של 1.35 לדוגמא, אז בcpuz זה מראה לי מתח 1.312 וכאשר אני מאמץ את המעבד אז המתח יורד ל 1.28 בערך. למה ???? הגדרתי את הביוס לפי ההגדרות במדריך הזה : http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1169366. אשמח לשמוע הצעות לפתרון הבעיה .

    • 5 תגובות
    • 546 צפיות
  16. Started by emberl,

    מחפש המלצה למאוורר שקט עבור מעבד AMD-2350 למארז low-profile. המחשב משמש כ-HTPC

    • 4 תגובות
    • 546 צפיות
  17. Started by Vatos-Locos,

    הורדתי מהלינק שאבנר כתב איפשהו את התוכנה הזאת והתפלאתי לראות כמה היא יודעת על המחשב שלי (אפילו יותר מאשר אני יודע עליו חח) בכל מקרה הינה תמונת מסך, בדיוק באותה שניה (גזרתי כי לא היה לי עצבים לשמור קובץ כל כך גדול..) ASUS PC PROB Vs. Aida אני בטוח ב90% שהתוכנה של אסוס צודקת..

    • 2 תגובות
    • 546 צפיות
  18. Started by dvs-ii,

    לפני שאני מתחיל: אני לא מבין בזה כלום אז אל תשלחו אותי לאתרים שאני לא אבין בהם שום דבר, תביאו לי לינקים לתוכנות שעושות את זה ותסבירו לי שלב-שלב איך עושים את זה. אני רוצה לעשות OC למעבד ולכרטיס המסך, אם אפשר אז גם לזיכרון.חשוב לציין שאין לי קירור מיוחד(יש רק את הצלעות עם המאורר על המעבד ועל כרטיס המסך). נתחיל ממעבד, יש לי INTEL P4 2.4 553 ואני רוצה שיגיע ל2.6 או יותר עם אפשר(שלא ישרף!). כרטיס מסך-לפני הכל שאלה:אם אני עושה לו א.ק אז אני לא אאבד את האחריות?.יש לי כרטיס מסך: RADEON 9600 128BIT,256MB של CLUB-3D עם מהירות זיכרון 200MHZ ומהירות GPU 400MHZ ו400MHZ Ramdacאני רוצה שמהירות הזיכרון לגיע ל240-250 בערך ומהירות ליבה או Ramdac(או שזה אותו דבר)ל440-460 בערך(ושוב שלא יש…

    • 2 תגובות
    • 546 צפיות
  19. בקשר לשאלה הראשונה, יספיק הסבר קצר על תפקידם בקשר לשאלה השניה, יש מתח מקורי/סטנדרטי שעובדים איתו? אני רוצה לדעת כי עכשיו ה-VCORE על 1.54 ואני רוצה להוריד ל-1.50 כדי להוריד קצת את הטמפרטורה, השאלה היא אם הוא חייב לעבוד ב-1.54 או משהו כזה..

    • 0 תגובות
    • 546 צפיות
  20. Started by K0b1,

    DS4+E6600+Mushkin 2GB 1GBx2 eXtreme Performance XP2-6400 DDR2-800=? כמה אני יכול לסחוט מהם ביחד ונראה לי עם ה BT אבל כעיקרון כמה אני יוציא לבסוף מאלה ביחד ומה אתה אומרים ה מושקין האלה יותר טובים מאלה פשוט את המחשב אני קונה מ לוגיק והם מציעים את אלה Corsair TWIN2X2048-6400 2048MB (2x1024) DDR II 800 Dual XMS ב 1700 ש"ח וגם המושקין ה 1700 ש"ח אבל הם מפנדה אבל השאלה העיקרית היא מה אני יכול להוציע מהשילוש הזה תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 546 צפיות
  21. Started by kof23,

    המחשב שלי נשמע תמידית כמו טרקטור!!! המחשב בן 3 פנטיום 4 , 2.4GHz , 512RAM איזה מאווררים אני צריך להחליף? אני רוצה שזה יהיה שקט אבל לא יעלה הרבה... בתודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 546 צפיות
  22. שלום, אני מחפש היטסינק חדש, הכי פשוט שיש (של אינטל כזה), אבל שיתאים לסוקט 423pin. זה מעבד 1.5ghz מישהו יודע איפה לקנות? תודה.

    • 2 תגובות
    • 546 צפיות
  23. אתמול קיבלתי את המחשב החדש ועשיתי בדיקה באוורסט לטמפ' של המחשב תאמרו לי אם הטמפ' של החלקים גבוהות המחשב נבדק במצב מנוחה הנה תמונה: [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 546 צפיות
  24. יש לי מעבד AXP1700 ולוח דיי פשוט מבוסס KT333 בלי אופציה לאוברקלוק...אני צריך המלצה ללוח טוב ולא יקר לאוברקלוק איכותי וקירור אני חושב SLK800 עם מאוורר טורנאדו 80 מ"מ אבל עם יש משהו יותר איכותי או מאוור יותר גדול שאני יכול לשים עם דחיפת אוויר גדולה אז גם זה טוב ובנוגע לזיכרון אני לא רוצה לעשות יש לי 512 DDR PC2100 מסדר איתם טוב...אז מה בנוגע ללוח אתם אומרים?

    • 4 תגובות
    • 546 צפיות
  25. איך המאורר TT TR2 שמגיע עם מעבדי AMD Tray ? לפי דעתכם.. יותר טוב מהמקורי של AMD או פחות טוב?

    • 6 תגובות
    • 546 צפיות

דיונים חדשים בפורומים