אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
איפה אני יכול למצוא מידע ממש מפורט על אובר קלוינג איזה מתחים לעלות איזה טווחים של תדרים לאיזה מעבדים נחשבים לבטוחים. אני קונה מערכת חדשה אז רציתי לדעת במה מדובר על מנת לדעת מה כרוך בזה לא מצאתי בסטיקי שום מידע על איך מבצעים oc אחרי איזה תדר שאתה מעלה כמה צריך לעלות במתח וכל זה.
-
- 5 תגובות
- 548 צפיות
-
-
אני מעוניין בקניית מארז בעל מאוורר עליון. כאשר המחשב יהיה כבוי לא יהיה שום דבר שימנע מאבק ליפול פנימה. מומלץ? תודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 548 צפיות
-
-
איך זה http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157&products_id=1570 בתור קירור לR9800SEC פשוט אני רוצה לעשות לו אוברקלוק ורציתי לדעת אם זה יספק את הסחורה הוא שזה סתם בזבוז כי אני משתמש בקטע של האומגה ואני יודע שזה מחמם
-
- 4 תגובות
- 548 צפיות
-
-
שלום לכולם לאחר ניברון ארון בהמון פוסטים באתרים מרובים אני רואה שיש המון אוברקלוקרים שמגיעים למתחים של 1.65 למעבד האם באמת ניתן לתת כאלה מתחים, כלומר מעל ל- 1.45 אני באמת רוצה להגיע ל מכפלה של 500X9.5 ומעלה ראו מצב נתון של OC בתמונה תודה על העזרה מראש [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 548 צפיות
-
-
היום החלטתי לפתוח את המחשב ולראות מה קורה שם, להפתעתי גיליתי שיש לי 2 מאווררים (אחד על המעבד והשני סתם בצד מתחת ל-HD). שמתי לב שהמאוורר שנמצא בצד, לא מחובר בכלל. הפעלתי את המחשב וראיתי שהמאוורר של המעבד בקושי מסתובב. בקיצור, מה אני עושה עם המאוורר של המעבד ולאן אני צריך לחבר את המאוורר השני, שנמצא בצד? תודה.
-
- 5 תגובות
- 548 צפיות
-
-
אני לא יודע איך אני משדרג את הביוס של הFX5200 ל5200Ultra או יותר איזה תוכנה אני צריך ואיך אני עושה את זה מישהו יכול לעזור לי ?
-
- 0 תגובות
- 548 צפיות
-
-
Core2 Duo E6400, 1066Mhz, s775, 2MB Cache ?P5B s775, Conroe, P965, DDRII 800, PCI-E? G.Skill DDR2 800MHZ DUAL CHANNEL 2048MB CL 5-5-5-15 CONNECT3D Radeon® X1950 PRO 256MB GDDR3 DVI-I + DVI-I + VIVO Sunbeam Transformer BLACK ENERMAX LIBRITY 400W המפרט הזה יוכל לעשות oc טוב שיגיע לסביבות 2.8 Ghz???
-
- 7 תגובות
- 548 צפיות
-
-
CPU Type AMD Athlon 64 3000+ CPU Venice S939 Motherboard Name Gigabyte GA-K8NSC-939 Physical Memory:2x512 3200 Video AdapterRADEON 9550 Secondary (128 MB) זה המפרט שברשותי הטמפרטורה במנוחה 33 מעלות במאמץ (קידוד סרט)37 מעלות ראיתי שמשהו הביא את ה CORE SPEED ל MHZ 2613 עם לוח האם מגיע תוכנה EASY TUNE המאפשרת לשנות את התדר שאלתי הראשונה האם זה מסוכן? לאיזה תדר לשנות? תודה
-
- 2 תגובות
- 548 צפיות
-
-
תציעו לי בבקשה מאווררים שיחליפו את מה שיש במארז p-150! צריך שהם יהיו כמה שיותר שקטים וחזקים!
-
- 5 תגובות
- 548 צפיות
-
-
המאוור הנוחכי שיש לי על המעבד עושה לפעמים רעשים מזעזעים וזה נראה לי המן להחליף אותו. יש לי לוח אם של ABIT, NF7. לפי מה שראיתי באתר שלהם מדובר על סוקט A (יש לי AMD 1800+ ) בחנויות שראיתי (בעיקר KSP) כמעט ולא ראיתי איזכור לסוקט A. יש לו שם נוסף? יד לכם המלצה למאוור שקט וטוב שלא עולה יותר מ 150 שח ? (פחות או יותר?) צריך משהוא פשוט, לא עשיתי OC או משהוא בסגנון. תודה.
-
- 3 תגובות
- 548 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש והזמנתי מארז מסויים אשר בא עם חלון אחרי יום יומים הם מתקשרו ואמרו שאין אותו והשם שמים לי את אותו מאז בלי חלון, בקיצור הסכמתי והגיע אלי ארז מידי עם מאוור גנרי אחד ,שנמצא באחורי המארז למעלה בערך בגובה המעבד (אני לא בטוח שיש לי שם עוד מקום לאחד) איך הייתם מציעים לי לקרר אותו וגם את המעבד כמה שיותר בלי לעשות שום חורים בראש המארז... תודה מראש ואגב אני לא בטוח אם הוא דחוף את האוויר לבפנים או לבחוץ אם כבר אני שואל איך אני מזהה את זה (לאיזה כייון נדחף האוויר?) ושוב תודה
-
- 5 תגובות
- 548 צפיות
-
-
תראו חברים אני מתלבט באיזה מצב לשים את המחשב שלי...אוליי תוכלו לעזור לי ולהגיד לי מה הוא המצב הכי טוב מבין השניים האלו : 1. 205X11.5 |11-3-3-2.5 2. 220X10.5 | 11.3.3.3 מה ייתן את הביצועים הטובים יותר? מה עדיף? באס גבוהה או תזמונים גבוהים? תודה רבה רבה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 548 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מקווה שהשאלה שלי היא בפורום הנכון.. אני משתמש בשתי תוכנות לקריאת טמפ' במחשב, everest ו- Hmonitor בשתי התוכנות אני מקבל קיראת טמפ' הגיונית וסבירה בלוח אם ובכוננים הקשיחים, טמפ' בצלסיוס אבל הטמפ' של המעבד שמופיעה היא באזור ה-82 מעלות צלסיוס, שזה ללא ספק לא הגיוני, אין מצב שהמעבד מגיע לכזאת טמפ'. בביוס של המחשב מופיעה טמפ' הגיונית של כ-30 מעלות צלסיוס, מכאן אני מסיק שכנראה התוכנות קוראות את הטמפ' בפרנהייד ומשום מה מציגות אותה בתור צלסיוס, למה? אולי אני טועה? ברור לי שהטמפ' היא לא באמת 82 צלסיוס, אבל הגיוני שזה 82 פרנהייד. מעבד: + AMD Athlon 64 3000 לוח אם של MSI, לא זוכר דגם מדוייק, אם זה חשוב אני יכול לברר אז אם מישהו יודע למה התצוגה שגוייה אני אשמח ל…
-
- 1 תגובה
- 548 צפיות
-
-
שלום כולם אני עושה פרוייקט גמר שהוא קירור מים למחשב ורוב הפרוייקט כולו זה חישובים תיאורתים בלבד ולכן אני צריך דיוק בפרוייקט עצמו בשביל החישובים לכן אני נתקל בשאלה היא כמה וואט חום פולט המעבד יש לי AMD XP 2800 atlon לוח אם abit AN7 כרטיס מסך radeon 9700 PRO הבעיה היא שאני יכול להשיג כמה וואט צורך כל אחד מהמעבדים הנ"ל (גשר צפוני והכרטיס מסך) אבל אני צריך לדעת דווקא כמה וואט חום החלקים פולטים לצורך חישוב ראשונים אם יש לכם מידע מדוייק אשמח לעזרה על מנת שאוכל לחשב מה הספיקה הדרושה כדי לדעת איזה משאבה המתאימה לספיקה זאת תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 548 צפיות
-
-
-
אני מעוניין לעשות OC קטן לP4 1.5GHZ שלי אבל עם הלוח הזה אני לא מצליח! עשיתי עידכון לביוס ועדיין אין לי אפשרות.. וחבל שלא לנצל טמפ' טובות של המחשב לי.. (35 מנוחה, 42 מאמץ.. כנל לוח אם) תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 548 צפיות
-
-
כידוע לכולנו קרח יבש עשוי מגז, ולא מנוזל, ולכן הוא לא נוטף, ולא משאיר אחריו סימנים, ולכן כנראה שגם, לא יכול לקצר.. עכשיו, השאלה היא.. האם ניתן לקרר חלקי מחשב באמצעות קוביה(או כמה) של קרח יבש, שתונח בצד אחד של הקופסא/מארז, הרחק מהחלקים, ותפעל כמקרר, ובכך תקרר בצורה כללית את כל תוכן המארז? תנו דעתכם
-
- 5 תגובות
- 548 צפיות
-
-
שלום לכל החברה! יש לי ממש טמפרטורות נמוכות ואפילו אני נדהם מזה. הקירור של המעבד והכרטיס מסך הם סטוק. כל המאווררים פועלים על 100 אחוז כולל מאוררי מארז כרטיס מסך ומעבד. המארז שלי הוא AEROCOOL EXTREMENGINE 3T ולא עבר שינויים או תוספות של מאוררים. טמפרטורת חדר היא: 21 מעלות ואני גר במרכז. השוואתי את הטמפרטורות מהאוורסט ל-CORETEMP והם אותו דבר בידיוק וגם לתוכנות נוספות כמו SPEED FAN ,ביוס ועוד.... אז ככה הנה התמונות: Idle Temp CPU & GPU Load Temp CPU Only Load Temp GPU Only תגובות ושאלות אם יש. שמחתי לשתף.
-
- 4 תגובות
- 548 צפיות
-
-
הייתי אמור להזמין כבר מחשב אבל זה נדחה קצת .. בכל מקרה - התכנון היה על ה8800GT (512MB) של לידטק, השאלה היא - אם במילא אני מתכנן OC (לא רציני, משהו קטנטן כזה) - זה במילא מוריד את האחריות, לא ? אז עדיף לי לקחת כרטיס זול יותר עם אחריות קצרה יותר ולחסוך בכך כסף (PALIT למשל?) ?
-
- 1 תגובה
- 548 צפיות
-
-
Spire SP507B7-U DiamondCool או קירור סטוק שמגיע עם Q6600
-
- 0 תגובות
- 548 צפיות
-
-
http://www20.tomshardware.com/cpu/20041001/index.html תהנו.
-
- 3 תגובות
- 548 צפיות
-
-
שלא ישאיר שום זכר? אני לא רוצה שתלך האחריות, אבל בא לי לנסות משהו. אם זה משאיר זכר אז אני אוותר..
-
- 2 תגובות
- 548 צפיות
-
-
9600XT מבית גיגבייט ויש לי מספר שאלות האם אני יכול לבצע OC שישפיע על בצורה ניכרת על ההגדרות למשחקי FPS אם כן , איזה קירור הכי משתלם לי להביא מבחינה תקציבית אשר יכלול בתוכו בראש ובראשונה שקט (לא קירור מיים) ושאלה נוספת היא שרק עכשיו התוודעתי לתוכנת הATI TOOL וניסיתי לבצע מציאה של הערך הקסימלי(core/memory) והכרטיס התחיל לעשות רעשים מוזרים אז הפסקתי באמצע אה והוא התחמם משמעותית אשמח אם אקבל הסבר נאה שאבין יותר טוב איך להתייחס לקרטיס שלי ומה אפשר להפיק ממנו ? אה וכמעט שכחתי האם יש קשר ישיר בין הנתון של הליבלה לנתון של הזיכרון -כלומר אם אני מעלה או מוריד מאחד אז האם אני צריך להתאים אליו את השני כמובן תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 548 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי משהו אז ככה : 1.כשאני מעלה את מהירות הבאס-fsb אז אני מעלה גם את מהירות הזכרונות??? 2.הלוחות האם כיום לא תומכים ביותר מ400 ddr ויש זכרונת על 500 mhz עכשיו מה הכוונה בשביל להצליח לזיכרון לפעול ב500 mhz ,במה צריך לעשות oc או שלא צריך 3.זה לא משתלם לקנות מעבד amd athlon 200 fsb ולקנות זכרון של 500 mhz , היחס לא ישתווה כל כך או שלקנות משהו עם תזמונים יותר טובים 4.בבקשה תמליצו לי על הלוח אם הכי טוב לoc שתומך בdual ddr ומעבד כנראה אני לוקח athlon 3200 xp ואיזה זיכרונות האם הזיכרונות השחורים של מושקין ברמה 2 יספיקו ל Oc רצחיני ויתאימו לבאס ביחס שווה אחרי ה oc
-
- 3 תגובות
- 548 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה טובה ופשוטה לעשות O.C ל כ.מסך האם משהו יכול ליעץ לי?
-
- 1 תגובה
- 548 צפיות
-


