עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. סתכלו אני רוצה להזמין את המוצרים האלו אבל אני צריך דעה שלכם http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_140_634&products_id=2490 אני מחפש מאוורר פשוט ומצאתי את זה אני רוצה בלי חיישן בלי שום דבר רק שיסתובב אבל שיהיה מחברה טובה ביגלל שאני רוצה שיהיה איכותי ויעבוד כמו שצריך למשך הרבה זמן http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_330&products_id=6774 ומה אתם אומרים על הסט הזה הפאן באס הזה בידיוק מה שאני רוצה עם מפסק לאור וג מקבלים איתו 2 קטודות שזה מעולה אז איך הקטודות הם טובות? והפאן באס? אם יש הצעות לשיפור אודה לכם מאוד

  2. אז ככה יש לי FX5500 מסכן שרציתי לשפר כצת על ידי אוברקלוק ולפני כחודש בעזרת הדרייברים של נוידיה והתוכנה COOLBITS עשיתי לו אוברקלוק אוטומטי על ידי DETECT OPTIMAL SETTINGS זה עשה לי ל 310 ליבה ו 483 זיכרון. העליתי לאחר זמן מה ל 500 זיכרון והתוצאה ב 3D MARK עלתה ואין ארטיפקטים ב הלף לייף 2 אבל אני מרגיש שהמשחקים עובדים יותר לאט... האם יתכן שזה בגלל האוברקלוק? להוריד חזרה? * אני אמור לקנות בקרוב קירור לזכרונות זה אמור לעזור?

    • 3 תגובות
    • 549 צפיות
  3. אז ככה..היה לי עד עכשיו סתם איזה מעבד P2...ולא ידעתי מה לעשות איתו...היום בבוקר התקלקל לי המאורר של הכרטיס מסך.... אז אני...פירקתי את המאורר של הP2...ולקחתי צלעות קירור של איזה כרטיס מסך מעפן (SIS 315).... אצ הצלעות שמתי על הGPU במקום המעבד...ואת הקירור של הP2..(למי שלא יודע...הקירור הוא מלבני ארוך כזה...בצבע שחור...ובמרכז מאורר נראה לי של 40מילימטר)... ואללה זה חייה.... מתי שאני יביא את המצלמה שלי אני יביא תמונות... למישהו יש רעיון איך לתפוס אותו....אבל בלי גומיות..!!..

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  4. Started by ofir38,

    שלום,אני לא יודע אם זה קשור לפורום הזה.. אני כמעט בטוח.. אבל מה זה oc ומה זה עושה?

    • 3 תגובות
    • 549 צפיות
  5. Started by doubleoshoe,

    חיפשתי מדריך ולא הצלחתי למצוא.. אני מחפש מדריך ספציפי לחומרה שלי או לפחות משהו דומה. הלוח אם שלי הוא asus p4p800-se והמעבד הוא פנטיום 2.8 עם HT. תודה.

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  6. Started by shloosh,

    לוח 8rda+ barton 2600@3200 ספק tsunami 350w בעעעע מתח למעבד 1.8. תגידו זה לא גבוהה מדי? ברגע שהורדתי מתח המחשב לא הסכים לעלות,נראה לי שהספק לא עומד בזה נכון? בכל אופן החלפה לספק אחר תאפשר מתח נמוך יותר וכמובן טמפ' יותר נמוכה? http://www.hwzone.co.il/community/index.php?action=dlattach;topic=109998.0;id=48869;image

    • 5 תגובות
    • 549 צפיות
  7. שלום קניתי 4 מאווררים של CM אלה שמגיעים עם המארז[רק ב 65 ש"ח] על מנת לקבל סירקולציה מלאה שמתי אחד למטה שמכניס אוויר אחד בצד [בנתיים שמוציא ברגע שאוכל להשים למעלה מאווררים ההפוך אותו להכניס אוויר ונשארו לי עוד שניים שאותם אני רוצה להשים למעלה איך הברגים שקיבלתי קצרים מידי ואני בבעיה לא מצליח לחבר מה לעשות ??? אשמח לתגובות

    • 3 תגובות
    • 549 צפיות
  8. Started by zoomX,

    אשמח אם תעזרו לי במספר דברים: 1.SUNBEAM CORE CONTACT FREEZER האם הוא קירור טוב למשחב חזק למשחקים? האם הוא נמצא בארץ? אם כן כמה העולה? אם לא הוא יבוא וכמה יעלה?

    • 1 תגובה
    • 549 צפיות
  9. Started by AB,

    קניתי לפני חודש מחשב חדש...מושקע....p4 2.8 (מפרט נוסף יבוא בהמשך)... עכשיו חשבתי אולי לעשות לו איזה oc קטן.....רציתי לדעת איזה סיכונים צריך לקחת בחשבון כאשר עושים את זה... האם ניגרם לרכיבים שעושים להם oc נזק...בהווה ובעתיד????

  10. נראה לי שהכותרת מסבירה את עצמה כמושצריך, כולם יודעים מה היתרונות ומה החסרונות של כל אחד מהסינקים, אבל הייתי שמח לראות מסודר הבדלי ביצועים. תודה

    • 2 תגובות
    • 549 צפיות
  11. Started by LinkTree,

    טוב - אני OC מתחיל ולאט לאט - כמו שכתוב בספר - אני מעלה את ה FSB של הלוח ובודק יציבות אבל משהו מוזר קורא - כשאני מעלה את ה FSB - כרגע על 140 - המחשב טוען שהמעבד הוא 2100+ (כשהוא 2000+) וגם WCPUID - טוען ככה ? למה ? (המחשב החדש לא מחובר לרשת (אפילו לא לכונן) ככה שאני לא ממש יכול להעלות תמונות - אבל גם זה יבוא)

    • 3 תגובות
    • 549 צפיות
  12. Started by SpEcToR,

    http://www.sunbeamtech.com/PRODUCT11.html

    • 4 תגובות
    • 549 צפיות
  13. Started by Amir c,

    טוב היום סוף סוף אמרתי שאני צריך לשים סוף לביש מזל שלי עם המאוררים נתחיל בסיפור.. קיבלתי את המחשב התקנתי ולאחר שבוע שבועיים המאורר של הציפ התקלקל (NF7) אמרתי נחכה... עבר שבוע בעע גם זה של הכ.מסך הלך ממש ביש מזל היום לאחר קרוב לחודש אמרתי זהו נמאס פתחתי והבאתי 2 דברים סינק חדש + מאורר שיתאים לכ.מסך שלי מאורר של AMD שמוציא כמות מכובדת של CFM לפני ההתקנה המעלות היו עומדות על 50 מעבד ו37 לציפ לאחר ההתקנה 46~43 מעבד 29~32 ציפ חבל שאינני יכול לשים תמונות של ההחלפה אגב הכ.מסך שלדעתי הלך ממש פצצה פתחתי שמתי גם קצת משחה תרמית (אף פעם לא מזיק) ואולי אולי אולי אני אעשה מדריך לאיך להחליף סינק+מאורר לכ.מסך בתכנון לאפינג לסינק משהו טוב שהבאתי (מתבצע ברגעים אלו - עבודה סיזיפית בעע) הסי…

    • 4 תגובות
    • 549 צפיות
  14. P4 1.7 גיגה הרץ סוקט 478 ספק הכוח במארז מקביל ללוח אם 1. איזה טמפ' זה מה שהמעבד מחזיק בקלות - כך שיעבוד בצורה יציבה ויהיה לו אורך חיים מקסימלי ? (באנאלוגיה לבני אדם - כמו שבנאדם מרגיש בבוקר בהיר אחריי שינה של 9 שעות) 2. לכמה RPM ניתן להוריד את המאוורר (אינטל רגיל שהגיע עם המעבד הזה - 70ממ) כך שהטמפ' ב 1 תישמר ? 1500 מספיק ?

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  15. Started by contA-,

    זה דיי דחוף, אני קונה את המחשב היום.. :jump: תודה רבה רבה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 549 צפיות
  16. Started by elad_rabi,

    אני ראיתי את המערכת קירור הזאת.... http://www.modding-pc.co.il/Product.asp?Pid=anxin&Cat2Cat1ID=7&Cat2ID=73 היא למעבד של אינטל..... אם אני יקנה בלוק מים למעבד של AMD היא תעשה את העבודה???! בתודה אלעד חג שמח

    • 1 תגובה
    • 549 צפיות
  17. אורח PrototypE.rev.3
    Started by אורח PrototypE.rev.3,

    שלומות אישים יקרים . בעיה לי . התקנתי את התוכנה הנ"ל , ורציתי לבדוק משהו . משחק קצר בביוס , 166 על 9.5 @ 1.85 וולט , עליה למערכת , ובבדיקה בתוכנה התברר שהמעבד שלי איי שם מפגר לו אחרי הAXP 1800 המהולל . הייתכן ? הPR שלי הוא כ2150 לפי התוכנה , הבאס שלי לשעצמו צריך להניב פירות יותר טובים , ואם המדד הכי מקובל בעולם מראה לי תוצאה שגויה , מה עושים ? חיפשתי עדכון לsandra , ללא תוצאות חיוביות . כל עזרה תתקבל בברכה . האם אולי עוד מישהו נתקל בתופעה דומה ?

    • 4 תגובות
    • 549 צפיות
  18. Started by common,

    שלוםץ אני חדש בפורום ורציתי לדעת אם המהרה של מעבד וזיכרון מתבצעת רק ע"י הביוס או שצריך לעבוד עם תכנה מסוימת ? אם שיניתי את המכפלה ואת המחלקים שלי זה אמור להספיק ?

    • 2 תגובות
    • 549 צפיות
  19. Amd Athlon 3500 Venice Core לוח אם שאני לא זוכר =\ (המחשב עוד לא אצלי) 1 giga ram 7600GT אני רוצה לקנות קירור כלשהו למעבד ולכרטיס מסך על מנת להגיע לאוברקלוק הכי גבוה שאני יכול להגיע עם שניהם... התקציב - בסביבות ה800 - 1000 שקל... (אם חובה, אפשר לחרוג ופשוט אחכה יותר להרוויח ת'כסף). מה הקירור הכי טוב שאני יכול להשיג להם?

    • 7 תגובות
    • 549 צפיות
  20. Started by AsD[eyal],

    אוקיי אז ככה יש לנו פה מאורר 80 שקט שעובד אם 230V מאורר 80 גנרי 12v מאורר 92 שקט +- מאורר 92 חזק 12v [90CFM] +- מאורר 100 סאן אייס חזק מאוד 12v מאורר 120סאנאון חזק מאוד 230V מאורר 120 קומאייר חזק מאוד 12v מאורר 120 סאן אייס חזק מאוד 12v שאני מיתכוון חזק מאוד זה ביסיבות ה120-140 CFM ועוד כמה היטסינקים...... כמה לדעתכם שווה החבילה?

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  21. Started by gilloze,

    זה המערכת שלי אני מעונין בספק חדש שאלה האם הספק יעשה לי תמחשב יותר בטוח וטוב ? הלן המיפרט: CPU Type DualCore Intel Pentium D 830, 3000 MHz (15 x 200) מעבד Motherboard Name Asus P5LD2 (3 PCI, 3 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN) לוח אם Video Adapter MSI NX7900 GT (NVIDIA GeForce 7900 GT) (256 MB) כרטיס מסך Disk Drive WDC WD1200BB-00RDA0 (111 GB, IDE) כונן קשיח בינתים יש לי ספק ג'נרי 350 וואט מה כדאי ליקנות תקציב 500 שח מקסימום משו טוב תודה

    • 7 תגובות
    • 549 צפיות
  22. האם אפשר לשנות את היחס בין הבאס זיכרון לבאס של המעבד לדוגמא אצלי זה CPU\9 נותן את הבאס של הזיכרון אז איך אפשר לשנות את זה שזה יעלה 1:1 עם הFSB ולא לפי תדר המעבד? יש תוכנה? יש את זה בביוס? gigabyte k8nf-9 athlon 64 3000+

    • 5 תגובות
    • 549 צפיות
  23. Started by eranza,

    אז החלטתי לקנות מערכת קירור מים ואחרי בדיקה קצת מעמיקה של איזה חודש הזמנתי כמה חלקים נחמדים מאוד אז ככה לקחתי רדיאטור של thermochill pa120.3 והזמנתי איתו 6 מאוורים Scythe של sony משאבה של swiftech mcp655 קירור למעבד של D-TEK FuZion Extreme צנרת 3/8 של Tygon קירור לציפסט של swiftech mcp30 וכל מיני אביזרים מסביב כמו ברגים למיהנם ו anti-click לצנרת ועוד כמה שטויות מה דעתכם על המערכת ?

    • 4 תגובות
    • 548 צפיות
  24. יש לי לוח ABIT IP35-E ומעבד E4500 עכשיו אני הכי הרבה שהצלחתי להגיע+ווינדוס מצליח לעלות זה 2750 במקורי זה 2200 יענו העלתי את המכפלה שלו מ200 ל250 ומעל זה אי אפשר והעלתי את המתחים ולא עוזר מישו אמר שצריך להעלות מתחים לFSB אבל אין אפשרות כזאת בביוס מה עושים? תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 548 צפיות
  25. Started by shirNoshe,

    התקנתי אחרי המלצה את COOLBITS וראיתי כמה דברים: 1.נוספה לי אופציה של NVKEYSTONE. 2.שיפור ב-RIVA ב-OC. אז את ה-NVKEY קראתי ועשיתי חיפוש וראיתי שזה משהו שממש לא שייך ל-OC,תוכנה מדהימה להצדת תלת-מימד במקרנים. את ה-OC הצלחתי בריוה להעלות את תדר הליבה/זכרונות ל-600/1165.לפני זה הייתי על 1120 בזכרונות ולא הייתי מסוגל להמשיך,אני מרגיש שיש עוד קצת אפשרות להעלאה,אבל הייתי רוצה לדעת מה עושה התוכנה הזאת(היא מושתלת ברגיסטרי?) שמאפשרת עוד "מתיחה" קלה ל-OC. והאם אני יכול דרך הביוס להעלות מתח לליבה ו/או תדר אפיק ה-PCX. שכחתי..נאמר שהתקנת ה-COOL פותחת חלון במאפייני NV לביצוע OC.. זה היה לי גם מקודם,וגם בעוד מחשב יש לי את זה..

    • 5 תגובות
    • 548 צפיות

דיונים חדשים בפורומים