עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Lanzar,

    שלום לכולם רציתי לדעת אך אני יכול לדעת מה יעבוד יותר מהר באס 240 בתזמונים 11-2-3-3 או באס 220 בתזמונים 11-2-2-2 אני יודע שבגדול כמה שיותר באס יותר טוב אבל השאלה מה לגבי התזמונים... שמתי לב שכשאני בבאס גבוהה מאוד 240 אז אני יכול לעשות פחות OC לכרטיס מסך אפשר לדעת למה זה ומה הקשר בינהם ?? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  2. שלום. אני בקרוב קונה מחשב חדש והשאלה שלי היא האם צריך להוסיף קירור לחלקים מסויימים במפרט... לא מתוכנן OC. מעבד: Intel Core 2 Duo E8500 Box לוח אם: Gigabyte GA-EP43C-DS3 מארז: THERMALTAKE V9 VJ40001W2Z+WINDOW ספק כוח: Corsair 550VX זיכרון: G.Skill 4GB DDR2-900MHz DualKit (2x2GB) CL4-4-4-12 4GBPI Black כונן קשיח: Westren Digital WD6400AAKS 640GB SATA2 16MB כרטיס מסך: Asus nVIDIA GeForce GTX 260 TOP 896MB DDR3 PCI-E צורב: LG GSA-GH22N X22 SATA DVD מסך: Samsung 22" Wide T220P 5MS 1:50000 FullHD DVI

    • 2 תגובות
    • 549 צפיות
  3. רציתי לדעת איך אני מחבר תמאורר לספק תכתבו לי בבקשה נגיד תחבר את כבל אחד ל 3 ואת כבל 4 לכבל 7 תודה http://www.freewebs.com/dsaw/UPLOAD/ASD.JPG

    • 4 תגובות
    • 549 צפיות
  4. Started by rc_p,

    קבלתי הצעה לקנות את הZALMAN CNP7700-CU ב300 שח או את הThermaltake Extreme VOLCANO 12 ב165 שח. קישורים: http://www.zalmanusa.com/usa/product/view.asp?idx=145&pr_name=cnps7700-cu http://www.thermaltake.com/coolers/volcano/rs/a1745.htm

    • 6 תגובות
    • 549 צפיות
  5. Started by haKo$,

    היי שלום, רכשתי לא מזמן מחשב עם מעבד Q6600 (B3) .. ואני רוצה לעשות לו OC, העיניין שאני לא יודע איך לעשות וממה להתחיל, ברור לי שאני צריך לרכוש גוף קירור (תקציב עד 400 שקל) עיניין הוא שאיך עושים זאת? יש מדריך OC שמדריך אותך מה עושים שלב אחרי שלב, בין עם זה פעולות פיזיות במעבד ובקירור ובין עם הגדרות בביוס בתוכנות וכולה.. השאיפה שלי היא להגיע ל-3HZ לא ממש מעוניין ליותר זה יספק אותי לתקופה הקרובה. אז לא להציע לי כל מיני ניסויים מפלצתיים, פשוט OC צנוע וקטן

    • 3 תגובות
    • 549 צפיות
  6. Started by segev22,

    אני כרגע עומד על 3440 מגה הרץ יציב לחלוטין טמפ מיני 30 מעלות מקס' 53 מעלות.מתח המעבד כרגע על 1.472 וולט. זכרונות על 860 מגה הרץ 4-4-4-12 במתח של 2.175 וולט.FSB 1720 מגה הרצים. השאיפה שלי להגיע ל 3.8 ג'יגה הרץ רק לצורך קביעת שיא אישי(שיא קודם 3.6). הבעיה שהזכרונות קצת מגבילים אותי אף על פי שאני מעלה להם את המתח....לפי כמה חיפושים שעשיתי ברשת הבנתי שלעלות את מתח הגשר הדרומי יכול לגרום לזכרונות לתפקד טוב יותר בOC השאלה שלי עד כמה מתח הגשר הדרומי בלוח שלי מסוגל לספוג????? כרגע אני על 1.35 וולט בגשר הדרומי וזה כבר בצבע אדום! כבר ראיתי מחיפושי ברשת שאנשים הגיע עם זכרונות כמו שלי ל1066 מגה הרץ על מתחים מאוד נמוכים.

    • 2 תגובות
    • 549 צפיות
  7. Started by bumpd,

    יש לי venice 3000 והתחלתי לעשות oc למערכת,בכל מקרה העלתי תבאס ל-210 הורדתי את מכפלת ה-ht ל-4,את תדר ה-pci-e שמתי על מאה מאחר ואני חושב שזו הנעילה?תקנו אותי אם אני טועה בכל מקרה העלתי את המחשב ושמתי לב שהתדרים של הכרטיס מסך עלו?!!?wtf? הליבה עלתה ל-511 והזכרון ל-1022,בדקתי ב-clockgen והתדר של ה-pci-e עומד על 100 למה זה השתנה לעזעזל?????. לא משנה כמה אני מעלה את הבאס התדרים לכרטיס מסך נשארים אותו הדבר,ויורדים לסטוק רק כאשר אני מוריד הכל חזרה לסטוק. יש למישהו מושג מה הבעיה פה????אולי לא נעלתי טוב? תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 549 צפיות
  8. אני צריך גירסה שתאפשר O/C ל R9000 ו R8500 אני מצליח להוריד מהאתר (HW) ...

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  9. Started by Boomerang,

    הי, יש לי X700Pro של gigabyte עם FV700AlCu של זלמן (הרכיבו לי אותו עוד בחנות) יש לי מארז Antec 3700BQE עם מאוורר אחד מאחור (פולט אויר) מעבד AMD64 3500 (winchester) עם קירור stock, וכולם רצים בלי OC, ובדקתי וראיתי שכל המאווררים פועלים. נראה לי שהכרטיס מסך מתחמם יותר מדי, כי ב- Far Cry אחרי כמה זמן הוא פתאום מתחיל לגמגם בוידאו בצורה נוראית ומדי פעם המסך הופך לשחור. כשפתחתי את המארז - נראה לי שהצלחתי למנוע את התופעה. חלק מהבעיה הוא שאין לי מושג איך למדוד טמפרטורה (הכרטיס בא עם תוכנת V-Tuner אבל משום מה היא לא מראה טמפרטורה של כרטיס המסך) יש למישהו עצות בשבילי?

    • 9 תגובות
    • 549 צפיות
  10. Started by mr-elad,

    כל פעם בדיקה אחת נכשלת, אני מריץ 4 כי יש לי Q6600. מה זה אומר? להוריד את BUS SPEEDטיפה?

    • 2 תגובות
    • 549 צפיות
  11. Started by redti,

    אהלן יש לי מעבד פנטיום 4 533 FSB והמאורר שלו עושה איזה 1200-1300 סיבובים לדקה כל משחק שאני משחק הוא עולה ל60 מעלות ואני חושב שזה ממש פוגע בביצועים.. אני רוצה שתיתנו לי בבקשה קישור למאורר באתר הזה : www.ksp.co.il שישאיר לי את המעבד גם במאמץ על מקסימום 32-33 מעלות בטווח מחירים של 80-150

    • 2 תגובות
    • 549 צפיות
  12. Started by AcidBurns,

    יש מצב לקבל מדריך שיסביר מה זה אובר קלוקינג ועל מערכות קירור ועד כמה ההתקנה שלהם מסובכת ועל הסוגים שלהם ומה ההבדלים והכל..משו מסודר ויפה כזה..? תודה מראש AcidBurns

    • 2 תגובות
    • 549 צפיות
  13. Started by mynis,

    המעבד במחשב החדש [הבא] שלי הוא E6300 לוח אם ג'יגה בייט GA 965 S3 כ. מסך 8800GTS ראוי לציין כי אני לא מבינה בקירור בכלל בכלל ולכן אני שואלת כאן. האם המפרט [החלקי] הזה דורש קירור למעבד? המחשב משמש למשחקים כבדים, הורדות למיניהן, וגלישה באינטרנט [כולל תוכנות צ'ט]. תודה לעונים

    • 7 תגובות
    • 549 צפיות
  14. Started by אדם לוי,

    יש לי את הכרטיס מסך GeForce FX5200 והייתי מעוניין לעשות לו אוברקלוק הבעיה שאני לא מנוסה ואין לי ידע גדול בתכום אז הייתי רוצה שמישהו יעזור לי. אם מישהו מפה רוצה לעזור לי הוא יכול לבוא לאיסיקיו שלי או פשוט להביא לי כמה עצות, מדריכים, סיקורים קצרים על הכ.מסך ועל איך לעשות לו אוברקלוק טוב. תודה מראש אדם. עריכה: האם זוהי הדרך?

    • 6 תגובות
    • 549 צפיות
  15. Started by udi,

    יש לי כרטיס מסך GIGABITE RADOEN 9700 PRO 128 לפני כשבוע המאוור שעליו אפסיק לעבוד בעיה נוספת הוא נקנה בחול ובכך שאני לא יכול להחזיר אותו לחנות ולקבל חדש למרות שהוא מקורי השאלה שלי היא האם משהוא מכיר חנות אשר מוכרת מאוורים שתואמים לכרטיס { הרי יש לזה צורה מיוחדת} חברים המליצו לי 2 דברים אחד: לנסות ולהחליף את כל גוף הקירור בגוף אחר שתיים : לשלוח לחברת " ATI " אימייל ולספר להם על הבעיה והם ישלוח לי אחד חדש או יפנו אותי לגורם מורשה בארץ הבעיה זה לוקח הרבה מאוד זמן האם למשהוא יש המלצה אחרת או דרך אחרת לתקן או להחליף את הכרטיס תודה מראש על העזרה

    • 2 תגובות
    • 549 צפיות
  16. שלום... ניסיתי לפי ההיגיון שלי, ניסיתי לפי חוברת ההוראות הגרועה שנכתבה ע''י בבונים, ניסיתי הרבה דרכים - אבל איכשהו תמיד הניסיונות מסתיימים בטמפ' של 90c ובקריסות. אשמח למדריך, אשמח עוד יותר לתמונות. תודה רבה מראש!

    • 1 תגובה
    • 549 צפיות
  17. אהלן. ראיתי, ויותר מפעם אחת, שיש לזכרון שני סטים של תיזמונים. אחד למהירות מסויימת, ואחרת למהירות קצת יותר גבוהה. כמו זה: רציתי לדעת אולי משהו יודע מה הסיבה?

    • 4 תגובות
    • 549 צפיות
  18. Started by Men7a,

    שלום אני מעוניין לקנות תמערכת קירור הבאה: http://thermaltake.com/product/Liguid/DIY/cl-w0075/cl-w0075.asp עכשיו שמתי לב שלא רשום שם משהו על הd2c רשום שם AMD וכאלה..... זה יתמוך???? והאם זה שווה לקנות את המערכת אם אני לא עושה אוברקלוקינג.....

    • 6 תגובות
    • 549 צפיות
  19. Started by zoloboy,

    יש לי readon 9800np/gigacube ועכשו החלטתי לעשות לו אוברקלוק אני משתמש בrage3d השאלה שלי היא:1< האם יש איזה יחס מיוחד בין שצריך לקחת בחשבון בין מהירות הזכרון לבין מהירות הליבה או שאפשר לשחק אם זה איך שרוצים 2<האם יש לי אפשרות לבדוק את הטמפרטורה של הכרטיס אני לא חושב שיש עלו חיישן 3<האם הקרור של gigacube מספיק או שצריך להחליף קירור 4<מישהו מכיר tweak שהוא חושב שהוא עדיף על rage3d 5> תודה רבה לכם חמודים

    • 2 תגובות
    • 549 צפיות
  20. Started by ezx,

    שלום לכולם יש לי amd 3000 ווינצסטר עכשיו שמתי אותו על 300 במכפלה 8 והוא עולה יציב על מתח 1.65 אם אני עובר את ה 302 הוא כבר רוצה מתח לפחות עד 1.8 כדי לתת לי עוד אובר יש סיבה לזה משהו שאפשר לעשות בנידון תודה

    • 4 תגובות
    • 549 צפיות
  21. Started by solvit,

    שלום , אני מנסה לעשות OC ללוח A8N-SLI של ASUS עם מעבד 3200 ליבת NEWCASTLE (אני יודע שילוב גרוע לOC) ופשוט לר מצליח לקבל מערכת יציבה , אני יודע שהזיכרונות לא עוצרים אותי כי הורדתי את הסנכרון , וגם את X4 -HT אז מי שיכול לעזור אני אשמח במיוחד עם למישהו יש ניסיון עם מערכת דומה. תודה לכל המגיבים ......

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  22. Started by Rule The Pc,

    אהלן יש לי ג'יפה 4 440 MX של אסוס ורציתי לנסות קצת OC אבל זה לא כמו אלברטון שיש מובנה בדרייבר אז איך אני עושה OC?

    • 2 תגובות
    • 549 צפיות
  23. Started by Impreza,

    האם הוא לא אמור למצוא לבד את ה Max Core ולהפסיק מתישהוא? הרצתי את הבדיקה עד שהכרטיס הגיע ל45 מעלות ואז כל המסך התחרפן. התוכנה לא אמורה להפסיק או להודיע שיש בעיה? ולמה בכלל ב 45 מעלות זה קורה? הכרטיס לא מסוגל להחזיק יותר? גם נגיד הגדרתי שהליבה תעבוד ב 600MHZ (הרגיל זה 500MHZ) והמחשב נתקע תוך כמה שניות. האם זה הגיוני? על כמה רצוי להישאר? כמה עוד אפשר לסחוט מהכרטיס הזה? ואם ניסיונות כאלה יכולים ליצור נזק? אם המחשב נתקע או שהצבעים נמרחים אני פשוט עושה ריסט וזה מסתדר אבל אני מפחד שהוא יכול להידפק לי תוך שניה יש לי Radeon 9600XT 256MB עם קרור Crystal ORB של TT. במנוחה הוא על 33 מעלות

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  24. רציתי את הנינגה אבל צריך תומך מאחורה וזה קצת בעייתי נראה לי , איזה אתם ממליצים לoc של 20%, אם אין לי ברירה אני יקח את ה frezzer pro זה עם פינים שנראה שזה יכנס, פשוט רציתי לקנות מאורר של silverstone כדי לשלוט על המהירות, או שאולי אני נסחף? http://www.hardwarezone.com/articles/view.php?cid=6&id=2183&pg=2

    • 2 תגובות
    • 549 צפיות
  25. הוספתי פה צילום מסך של הטמפ' של הרכיבים החשובים במחשב ואני רוצה לדעת האם זה תקין? המפרט של המחשב הוא: Intel Core 2 Due E6300 1.86Ghz Abit IB9 (TWINMOS DDR2 667Mhz 512MB (2X WD160GB (8mb) 7200RPM SATA2 Point Of View 7600GS 256MB DDR2 NEC DVD RW X18 COMPUCASE 6A21 No PSU TEAC X20 FLOPPY SONY JSPTech PS-05 PSU 500W 12cm fan 24pin Retial Logitech LX710 אם תוכלו להגיד לי גם מה הטמפ' הסבירה של כל רכיב שכתוב בתוכנה זה יעזור מאוד.. אשמח לתשובות, דניאל. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 549 צפיות

דיונים חדשים בפורומים