עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by RoNiMaN,

    או קיי אני חדש בנושא של OC ויש לי שאלה איך עושים OC ? כאילו זה במדריך ובשלבים או מה ? תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 551 צפיות
  2. Started by IME3,

    אין לי בעיה לעשות אוברקלוק וכבר הגעתי לפתרונות מוצלחים בדרך בכלל אני אשתמש ב X.M.P וככה הזכרונות 1600 עובדים ומנוצלים כמו שצריך וה מעבד קופץ ל 2800 אבל אני גם אוהב לשים בביוס את הכל על AUTO ואז בוינדוס התוכנה של אסוס אפשר להשתמש בה והיא יודעת לעשות אוברקלוק דינמי ולהשתמש רק במכפלה של 12 עם מהירות בסביבות 1500 מגה הרץ ושפותחים איזה משחק זה לבד קופץ למכפלה 21 עם מהירות סביבות 2800 אבל מה גם אחרי הקפיצה ל 2800 הזכרונות נשארים לעמוד על 520 בזמן שהם צריכים לשבת על 800 יש איזה אופציה שהיא עדיין אשתמש במצב אוטומטי של אסוס אבל שהזכרונות ישבו כל הזמן על 800 במקום ה 500 הזה ? אפשר לראות בתמונות שגם בזמן מכפלה של 12 וגם של 21 הזכרונות נשארים ב 520 אם היה עומד על 800 היה אידיאל…

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות
  3. Started by noambaum,

    שלום לכולם! המחשב שלי נמצא בחדר השינה שלי והוא ממש מרעיש.אז החלטתי להחליף מאווררים ואולי להשיג גם כמה אמצעים להשקיט את המארז (גומיות וכו) יש לי 120 מאחורה 80 מקדימה ועוד 80 בצד. בקשר ל-80 מ"מ שמתי עין על Arctic Cooling Arctic Fan 3 TC אבל הבעיה שהוא מתאים לי רק לצד כי מקדימה המאוורר צמוד להארד דיסק.. אני מחפש שקט וכמובן קירור טוב,אה כן ואני צריך FANBUS משהו נחמד וזול. אין תקציב , אבל אני לא מתכוון להוציא יותר מ-200 ש"ח על כל הסיפור,תודה נ.ב. אם מישהו מוצא פילטרים באותה חנות אני אשמח..

    • 1 תגובה
    • 551 צפיות
  4. Started by cyberX,

    אלה שבאים ב-BOX עם קירור, אז זה קירור טוב? רועש? ואם אני עושה OC רצוי להחליף מאוורר ?

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות
  5. Started by RgGolbraich,

    קראתי את מדריכי האוברקלוק והבנתי את הרוב , כשנכנסתי למאגרי ההמהרה ראיתי שיש הרבה דברים שלא נזכרו במדריכים כמו למשל : למה לפעמים באוברקלוק מורידים מכפלות , ואיך לדוגמה יודעים שאחרי ביצוע הקלוק המחשב לא מגיב בגלל חוסר מתח , בזיכרונות או מעבד או לוח עצמו, והאם בביצוע הקלוק עדיף להשאיר את תיזמוני הזיכרון על AUTO או למשוך אותם ידנית, לכל זה אשמח אם תגיבו ותענו , תודה

    • 5 תגובות
    • 551 צפיות
  6. Started by Rיה,

    הוא מגיע לטמפרטורה של 57 מעלות ללא כל פעילות מצדי...ז"א:הפעלת משחק כבד וכ'ו... המעבד נע בסביבות 28-34 הארד דיסק:44 מעלות הוא של wd sata הכרטיס מסך הוא :gigabyte 6600 gt 128 mb של nvidia

    • 4 תגובות
    • 551 צפיות
  7. Started by elad-r,

    מה צריכה להיות בערך הטמפ' של מעבד אינטל 2.4?? כי חבר שלי עכשיו קנה מחשב והמעבד שלו בטמפ' של מעל 70 מעלות בדר"כ וזה נשמע לי ממש ממש גבוה... זה הגיוני שזאת תהיה הטמפ'?

    • 5 תגובות
    • 551 צפיות
  8. Started by superblader,

    לאיזה מהירויות שעון בדרך כלל אפשר להגיע עם הזיכרון OCZ PLATINUM 800MHZ 1GB STICK העלתי אותו ל1000MHZ (באס 500 יחס של 1:1) במתח של 2.1 VOLT ואחרי זה הוא הופך לקצת לא יציב האם צריך להעלות מתח? והזיכרון הזה לא אמור להיות יותר יעיל בOC (או שזה נחשב יעיל?) תודה:

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות
  9. Started by פיני1805,

    חברים סליחה על הבורות אבל מה זה אוברקלוקינג??? איך עושים את זה ובשביל מה זה טוב?

    • 3 תגובות
    • 551 צפיות
  10. האם הקירור שבא איתו בסטוק מרעיש?

    • 8 תגובות
    • 551 צפיות
  11. Started by rabbit,

    האם המאוורר הזה http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=1819 מתאים לפנטיום 4 2.4 והאם הוא קל להרכבה?

    • 3 תגובות
    • 551 צפיות
  12. אורח
    Started by אורח,

    היי הטמ"פ של הכרטיס מסך שלי היא: 57C ונראה לי שזה מוגזם.. הכרטיס מסך שלי הוא: nVIDIA GeForce 6200 TurboCache PCIE מה אתם אומרים? הטמ"פ בסדר? מה הטמ"ם המומלצת לכרטיס הנ"ל? ואיזה קירור מתאים ומומלץ לכרטיס הנ"ל? תודה רבה לכם מראש..

    • 3 תגובות
    • 551 צפיות
  13. שלום יש לי R9600XT ורציתי לדעת האם זה יתאים .. ועוד שאלה, בביקרות מראים שצריך חריץ PCI פנוי אך באתר (לקנייה) לא כתוב על זה כלום...

    • 6 תגובות
    • 551 צפיות
  14. Started by Y.k,

    שלום. אני רוצה לקנות קירור אוויר למעבד שלי .. נמאס לי מהקירור סטוק המעפאן הזה .. התקציב הוא עד 400 ש"ח עם מאוורר. ד"א זה נכון שה XP-120 לא תומך ב AMD 3000+? תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 551 צפיות
  15. Started by reggeman,

    שלום לכולם אני לא יודע איך בדיוק להגדיר את הבעיה שיש לי במחשב יש לי כרטיס מסך HD 4870X2 מעבד Q9300 2.50GH ספק כוח של Corsair ‏TX 750W Active PFC לוח אם GIGABYTE EP45-UD3L הבעיה נמצאת בשתי מערכות הפעלה xp,7 כשאני מנסה להתקין דריבר לכרטיס מסך יש את הקטע שהוא אמור להבהב לכמה שניות המסך נשאר שחור והנורה דולקת אבל לא קורה כלום, ובעיה נוספת זה כשאני מנסה לכבות או להפעיל מחדש את המחשב המסך מתכבה אבל הכונן עדיין נשאר דולק לפחות 4דקות ורק אחרי זה הוא עושה ריסטרט או כיבוי תודה לכל העוזרים מראש !!!!

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות
  16. מה אתה אומרים לנסות או להביא לאיזה מעבדה שיתקינו

    • 4 תגובות
    • 551 צפיות
  17. Started by gabi_y,

    היי הגעתי ל 900 / 832 יציב, יש איזה שהוא דרך לעלות מתח לכרטיס? או שאיפה שנתקעים נתקעים? האם לצרוב לו ביוס של XT יעלה את המתח?ויתן עוד קצת פוש ל OC?

    • 0 תגובות
    • 551 צפיות
  18. Started by hosham,

    צריך המלצה לקירור לפנטיום 4 פרסקוט סוקט 478. המעבד במנוחה על 55 מעלות ובמאמץ על 63. חשבתי על ה AC FREEZER 4 אבל הוא לא נמצא ברוב החנויות,כנראה ירד מייצור ולמי שיש הוא יקר. בקיצור קירור טוב בסביבות 150 שקל,לא מתוכנן OC,רק שקט וביצועים טובים. תודה.

    • 4 תגובות
    • 551 צפיות
  19. שלום לכולם לפני שנתיים קניתי את המאורר הזה מזיג זאג כשהזמנתי מחשב חדש http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=5494 הוא מעולה! אבל לפני כמה חודשים התחיל להרעיש. התזתי עליו בלחץ אוויר וכדומה זה עזר מעט אבל הוא ממשיך להרעיש. האם יש טעם לפרק אותו? אף פעם לא הרכבתי מאורר אבל לא נראה לי שצריכה להיות בעיה. האם אצטרך אחרי הפרוק למרוח משהו? רשום שהמאורר מגיע עם מדבקה במקום משחה אין לי בעיה לקנות אחד חדש פשוט רוצה לדעת מה אתה חושבים כי כשאני נותן לו מכה, או עוצר אותו הוא שקט אבל אז חוזר להרעיש בכל זאת בן שנתיים

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות
  20. Started by J.a.C.k,

    שאלתי להיום.... מדוע אין בעולם כיום משחות המבוססות נחושת אלא אלומיניום שידוע כחלש יותר? האם ניתן לערבב משחות שונות כדי ליצור משחה שמניבה ביצועים גבוהים יותר ?

    • 6 תגובות
    • 551 צפיות
  21. Started by reuven5,

    אז ככה חברים יש לי לוח שתומך בdual ddr זה אומר ddr2 עכשיו יש לי שתי סטיקים של 256 אבל מחברות שונות לגמרי עם צ'יפים אחרים לגמרי וגם תיזמונים אחרים לגמרי הכל שונה חוץ מזה ששתיהם 256MB השאלה שלי האם הם עובדים ביחד כאילו הם עכשיו נקראים ddr2 ???

    • 3 תגובות
    • 551 צפיות
  22. Started by pc student,

    חברה יש 9200 se של st lab ביצועים לא רעים אבל לפני שבניתי לו קירור הוא כמעט עשה לי כבייה. אתם יודעים למה? עוד משהוא יש לו מהירות סטוק של 200 ליבה 333 זיכרון עשיתי אובר קלוק 320 ליבה ו440 ליבה (ddr) האם זה טוב?

    • 4 תגובות
    • 551 צפיות
  23. Started by Bah_gots_pIII_450,

    יש לי amd K6-2 450 שהוא כיודע, איטי מאוד ורציתי לשאול מהוא האוברקלוק הממוצע שניתן עם קירור טוב לעשות עליו. הלוח הוא shuttle ישן עם via apollo MVP 3 (בעע....) hot-597 משהו...

    • 3 תגובות
    • 551 צפיות
  24. הביעו את דעתכם אני דווקא נורא הופתעתי לטובה המחלקים הפשוטים שהצליחו להגיע כל כך גבוה! תמונות מצורפות: [attachment deleted by admin]

דיונים חדשים בפורומים