אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
הצלחתי להגיע מ 133 ל 146, וגם אז זה לא הכי יציב. אני יודע, מחשב ישן, מעבד חרא וכו' אבל עניין אותי לכמה אפשר להגיע (כמה VCPU אני יכול לתת לו בלי לגרום לנזק) ? ל 146 הגעתי אחרי ששמתי 1.8V למעבד ויחס 1:1 לזכרונות. וגם יש לי ATI 9600PRO עם 256MB, לכמה אחוזי שיפור אפשר להגיע איתו ב OC (ל CORE ו MEM) ? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
-
שלום לכולם. ברשותי כרטיס מסך של ASUS, 8800 GTS עם 320 זיכרון. הכרטיס באוברקלוק של core 600, mem 900, דרך ati tools. תחילה קיבלתי טמפרטורות איידל (בלי פעילות) די גבוהות, סביב ה65, וכשמשחקים עובדים - היה טס לי עד 85. לאחר מכן, החלטתי להעלות את עוצמת המאוורר ל100%, כל הזמן. מאז, הכרטיס פחות או יותר נח על 56-57, ובשעות הערב והלילה כשמאוד קר, אף יכול להגיע ל52-53. בזמן משחקים המקס' אולי היה 79, וזה גם לא קרה הרבה. לרוב הוא ישב על 75. היום כשיצאתי מ Hitman Blood Money, גיליתי ב NVTemplogger שהטמפרטורה עלתה לי עד 85 שוב, בזמן המשחק. סגרתי את המחשב, פתחתי את המארז, ניקיתי קצת עם לוכד-אבק, החזרתי. בינתיים הטמפרטורה יושבת על 57. החלונות פתוחים פה ויש זרימת אוויר. רציתי את חוות הדעת…
-
- 3 תגובות
- 552 צפיות
-
-
יש לי MSI radeon 9550 256MB מהירויות סטוק שלו: 250 ליבה 200 זיכרונות מהירויות המהרה: 426 ליבה 280 זיכרונות ב- 3dmark03 הגעתי לתוצאה של 3498, זה טוב? ושיפרתי מ45 FPS ל73-74 FPS דבר שני: האם האוברקלוק שלי יכול להזיק לכרטיס ולפגוע בו ?
-
- 4 תגובות
- 552 צפיות
-
-
כמו שראיתם יש לי בבית כבר משהו, זה לא שאני מתכנן אוברקלוקינג, אולי בעתיד. אז לבנתיים זה מספיק? ואיך זה יעמוד בOC עתידני? נ.ב לא ידעתי אם לשים את זה בפורום OC, אם צריך אז להעביר בבקשה
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
האם המאורר דוחף אוויר לכיוון המעבד או מוציא את האוויר?
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
אני מנסה לבדוק יציבות של המערכת ב-PRIME95... פתחתי אותה הפעלתי הכל טוב ויפה אני רואה גם שהפריים עשה כבר את הבדיקה הראשונה אבל שום דבר לא קורה ולא זז... אחרי 40 דקות שהפריים פתוח הוא מציג לי רק בדיקה אחת והטמפ' לא השתנו במעלה אחת אפילו... מה הבעיה פה ? יש לי וינדוס אקס פי אם זה עוזר במשהו.. לפני זה כשהיה לי98 לא היה שום בעיה.. אני מצרף תמונה של הפריים אחרי 40 דקות שהוא פתוח : http://members.lycos.co.uk/csboy4ever/primeproblem.JPG בבקשה עזרה אני לא יודע מה לעשות כבר... אגב אם התמונה קטנה אפשר להגדיל אותה
-
- 6 תגובות
- 552 צפיות
-
-
יש לי ג'יפורס 4 MX העלתי CORE מ 250 ל 300 וזכרונות מ 333 זה 400 במשחקים עבד טוב ב3DMARK לופ של שלוש שעות עבד טוב טמפרטורות מקסימום במאמץ, 44 מעבד גראפי, 42 זכרונות (נבדק ע"י סנסור חיצוני מודבק) במנוחה הטמפרטורות מעבד גראפי 35 זכרונות 30 הכל טוב ויפה בוינדוס אבל מידי פעם (קרה לי רק שלוש פעמים מאז שעשיתי אובר, שלשום) המסך נכבה לשניה, ניהיה שחור, וחוזר או! שהוא פתאום כזה מקבל פאקים בתצוגה וניהיה מוזר לכמה שניות ומסתדר..
-
- 3 תגובות
- 552 צפיות
-
-
היי אני חובב אינטל מושבע. אני מעוניין לעבור לAMD (לוח+מעבד+קירור) לצרכי "בדיקה" כולל OverClocking כמובן. על איזה מעבד חזק הייתם ממליצים(בדגש על:1.חזק2,.OC), על איזה לוח אם (למרות שראיתי שהרבה ממליצים על הEPOX), ואיזה קירור מומלץ (כאילו דהה?? AMD )? כל זאת כמובן בהנחה שאני לא צריך להחליף עוד חלקים עקב המעבר... בתודה מראש לכל המגיבים והעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
מכיוון שלא אכפת לי מה יהיה עתידו של הכרטיס אני מבקש עזרה באיך להתחיל לנסות להמהיר\לשרוף אותו... אז אם יש לכם ידע בהמהרה של כרטיסים מסוג זה אנא עיזרו לי להשיג את הדברים הרושים ויחד נתחיל מסע התעללות בכרטיס ובכל ג'וקיו.. להלן הידע שלי בהמהרה... 1.לא יודע כלום , בחיים לא נגעתי בדברים האלה... 2. זה ממש מעניין אותי... אני יודע שאפשר להמהיר זכרונות... קיצר הבנתם שאין לי ידע.. אז כל פיסת עזרה תעזור... (צימוד מושלם) תודה מראש... B-Crusher או בקיצור B או שאם אתם מתעקשים... B המתעלל..
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
אז ככה, כבר הורדתי ת OC, מרוב חום, ניקיתי אותו היום ושמתי לו משחה תרמית חדשה, הצמדתי תגוף קירור הכי טוב, והוא ב IDLE 52 מעלות, זה לא יאומן!!! הוא אף פעם לא היה ככה, הוא מתחיל מ 44, ועולה לאט לאט ל 52!!! אין לי שמץ מה קורה, חשבתי שזה המשחה התרמית, אני רואה שלא, יש לי EVERCOOL נחושת, לפינ חצי שנה החום ב IDLE היה 38 מעלות, וב FULL LOAD 46, המארז נוקה ע"י אוויר דחוס ושואב, עדיין, החום לא יורד, יש למישהו פיתרון? כי זה ממש מתחיל להעיק....
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שלום, אני מעונין לעשות אוברקלוק למעבד ולזכרונות שלי. המעבד: AMD Athlon64 3500+ 939 עם גוף קירור TT BigTyphoon מטח - 1.38V הלוח אם: Gigabyte K8n Pro SLI הזכרונות: Corsair Value 1024MB CL2.5 (512X2) מטח - 2.54V ס.כוח: HEC 480W ACE הטמפרטורות מעבד: 21 מעלות. לוח אם לא רשום לי באוורסט. המחשב שלי התחיל לקרטע .. אני רוצה שיתחיל להיות הרבה יותר מהיר .. מה אתם אומרים ? יש לי סיכוי להגיע למשהו ? וד"א האם הכ.מסך שלי טוב לאוברקלוק גם הוא ? eVga Geforce 6800GS TDH 256mb 256bit ? טמפ 40מעלות . תודה מראש. עידו.
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
האם קיים קירור פסיבי ל- X850XT? עדיפות להתקנה קלה.
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
שלום חברי פורום יקרים.היום חשתי ריח מוזר עולה מהמחשב ומיד כיביתי אותו.שמתי לב שהמאוורר של הציפסט אינו עובד (הוא עבר שימון לא מזמן ולדעתי הוא שבק חיים סופית.שאלתי היא כזו אני כבר כמה זמן מעוניין להחליף את המאוורר הזה בגוף קירור טוב.אבל אני רוצה בבוא הזמן לשדרג למאיץ גרפי חזק.אני שמתי עין על ה MCX159 של סוויפטק והבעיה היא האורך של הכרטיסים מתנגש בגובה של הגוף קירור.התייעצתי עם בחור מחול שיש לו משהו זהה לשלי והוא פשוט חתך חצי מהפינים של הגוף קירור של הסוויפטק....יש פיתרון אחר?? הנה הקישור.רואים שזה יתנגש עם הכרטיסי מסך הנוכחים... http://www.swiftnets.com/products/mcx159-CU.asp
-
- 3 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שלום שמתי לב היום שיש לי טמפ 117.6F עכשיו אף פעם לא היה לי דבר כזה עם F וזה לא עבר אף פעם את ה 57C מזה המעלה הזאת ? נ.ב אני רואה את הטמפ במארז שלי (יש לי מד דיגיטלי).
-
- 4 תגובות
- 552 צפיות
-
-
איפה אפשר לקנות את הARCTIC COOLING Silentium ואת ה SONIC TOWER בגוש דן? עדיפות לחנות אחת אבל אם זה שתיים נפרדות אז אין דבר... תודה מראש. .swg
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שלום. אני די חדש פה וניסיתי להבין כבר איזה יומיים איך עושים אוברקלוק ואני פשוט לא יודע... בדקתי בכל מיני אתרים ואני פשוט מפחד להתעסק עם כל הדברים האלה... יש לי Q9300 ואני רוצה לעשות לא אוברקלוק להכי גבוה שאפשר בלי שיגיע לטמפרטורות משוגעות... אני אודה אם מישהו יוכל להסביר לי איך לעשות אוברקלוק בצורה בטוחה בלי שייהרס לי המחשב... אודה לכם גם אם אתם יכולים להביא לי מדריכים. תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 552 צפיות
-
-
כמו שכתוב אני צריך אתרים שכבר נוסו והמוצרים הגיעו ליעדם.
-
- 0 תגובות
- 551 צפיות
-
-
איך זה הולך? אם המחשב כבוי כל הלילה אז החומר התרמי מתייבש לא? ( בין ה BT למעבד )
-
- 2 תגובות
- 551 צפיות
-
-
לחבר שלי יש מחשב ישן עם הכרטיס הזה, רצינו לדעת אם נוכל לעשות לו OC? אם כן אז עם איזה תוכנה?
-
- 6 תגובות
- 551 צפיות
-
-
הייייי שלום לכולם תראו עשיתי OC והטמפרטורה שלי היא 58-60 Temperatures: Motherboard 58 °C (136 °F) CPU 41 °C (106 °F) SAMSUNG SP0822N 33 °C (91 °F) המחשב שלי הוא 2.4 גיגה הרץ והגעתי בנתיים ל 2.6 גיגה הרץ והטמפרטורה טובה??? יש לי מעבד של אינטל של נורט וורד זה השם שלו Motherboard Name ECS P4VXAD(+)/P4VXAS(2)/P4VXMD/P4VXMS / Matsonic MS9107C / Kobian KOB P4X266 NFSX/P4X266 WFSX/P4X266a NDSUX/P4X333 NDSX האם זה טוב?????? אה ותגידו כייצד אני מעלה גם תזיכרון ???????? לא מצאתי את זה בביוס או שבמעבד כמו שלי אני לא יכול לעלות תזיכרון זהו זה השאלה שלי תודה לעוזריםםםם.......
-
- 2 תגובות
- 551 צפיות
-
-
שלום רב, יש לי כרטיס של Leadtek, מסוג Winfast 6600GT Extreme (מבוסס Geforce4 6600GT). הכרטיס במחשב חודשיים ולכן עדיין נקי מאוד. לפני חודש פעם ראשונה ראיתי תופעות מוזרות עד כדי נעילת המחשב לזמן קצר. לאחר מכן התצוגה כבתה וחזרה שוב. המחשב ננעל שוב תוך מספר שניות. הצלחתי להפעיל את תוכנת Everest ועליתי על כך שכרטיס המסך מתבשל. לאחר בדיקת החומרה (אני בונה מחשבים לבד) גיליתי שהמאוורר פשוט לא מסתובב. ברגע שנתתי לו "Push" הוא התחיל להסתובב והטמפרטורה של הכרטיס ירדה פלאים. תופעות נעלמו. קיוויתי שמדובר בתופעה חד פעמית, אך זה קרה שוב לפני יומיים. בחנות "נועה מחשבים" טוענים שאין אחריות על המאוורר ומציעים לי לקנות מאוורר חלופי של Artic Cooling. א. האם באמת אין אחריות על מוצר פגום כמו מ…
-
- 2 תגובות
- 551 צפיות
-
-
שלום לכם אני מעוניין בקרוב להוסיך שני מאווררים למארז(קידוח חור 80MM) ולהוסיף מאורר שיושב על PCI עכשיו לפני כול זה אני רוצה להראות לכם איך המצב כיום אצלי במארז(איור 1) ואחרי זה תמונה מה אני רוצה להוסיף למארז(בצבע כחול באיור 2) איור 1: איור2: מה אתם אומרים תהיה אחרי זה זרימת אויר טובה במארז? וכמה שאלות קטנות...אני מתלבט בין שני מישחות טרמיות זאת http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=14543&catid=1127 וזאת http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=13900&catid=205 מה עדיף מביניהם? ופה קצת מידע על הקירור שיושב על PCI http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=14540&catid=212 זהו דעות המלצות ותיקונים...תגיבו בבקשה...
-
- 9 תגובות
- 551 צפיות
-
-
איזה סינק+מאורר טוב בשביל OC טוב למעבד הנ"ל? האם יש איזה סטפינג מועדף לOC למעבד הזה ?
-
- 2 תגובות
- 551 צפיות
-
-
שלום.. חזרתי אני מחפש פאן באס איכותי שישלוט על כמה שיותר מאוררים(מינימום 4) אבל אם יש של 6 זה יהיה מעולההההה המפרט שלי אם זה חשוב לכם AMD Athlon 64 939 3700 San Diego coreמעבד- DFI LANPARTY UT F4 Ultra-Dלוח אם- ספק כוח-HEC 480W ACE480 דיסק קשיח-WD 250GB 7200RPM 16MB SATAII צורב DVD-LG GSA-4165B BULK BLACK מארז-Sunbeam Transformer BLUE מאוורר מאיר לידים-Thermaltake Ultra UV Fan 120mm blue זכרונות-PQI DDR 2048MB DUAL CHANNEL 2X1024MB 2-3-2-5 כ מסך-CONNECT3D Radeon X800 GTO 256mb GDDR III DVI-I + VIVO מקוווה שתעזרו לי לא משנה מאיזה חנות העיקר שיהיה אמין וחזק תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 551 צפיות
-


