אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
מישהו יודע כמה רעש הוא עושה והאם שווה להחליפו במאוורר שקט שמתחיל ב 120 ל AC7 PRO ועד ה Tuniq שאם כבר אני מזכיר אותו האם הוא יותר זול בארה"ב משמעותית ?, פשוט אין מה שיתקלקל בו אז אולי אני אעדיף שיביאו לי מחו"ל.
-
- 6 תגובות
- 552 צפיות
-
-
ככה כמו שבתמונה? או שעליו שבעצם יכסה את הצ'יפסט ככה שלא יראו? הנה תמונה של המחשב שלי באיזור הצ'יפסט... [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 552 צפיות
-
-
איזה מאווררים כדאי לשים במארז מקדימה ומאחורה (כמה שיותר שקטים)? חברה/גודל/מהירות/dB ובכלל על מה צריך לשים לב כשאני קונה אותם? כנ"ל קירור המעבד, נניח אחד המעבדים החדשים של פנטיום D.. בלי אוברקלוקינג, שיהיה שקט ויקרר טוב?
-
- 3 תגובות
- 552 צפיות
-
-
טוב כיום עם הכרטיס מומהר ל XTPE, הכרטיס במנוחה 36-37 במאמץ 49-50 . כמה הסיילנסר ישפר ? אודה גם לתשובות מכאלו בעלי שני הרכיבים האלו.
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות את Cooler Master 590 איך האיוורור בו? כמה מאווררים יש בו? או שכדאי לקנות מארז אחר אם קירור טוב יותר?
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
שמעתי שיש תוכנה כזאת שמעלה מתחים לליבה בווינדוס בלי צריבת ביוס חדש,מה שמה?
-
- 8 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שאלה בכללי אם אני מתחיל לעשות OC אני אמור להוריד את הזכרונות כדי לבדוק עד כמה אני יכול להגיע עם המעבד. לכמה אני אמור להוריד אותם בהתחלה ומתי אני מתחיל להעלות תודה
-
- 3 תגובות
- 552 צפיות
-
-
ביקשתי מאבא שלי שיקנה לי מאוורר למחשב כדי שאני יוכל לעשות את המודינג שתכננתי, ואני רוצה לקנות לו פאן גארד כזה.. ואני לא יודע מה המידה שלו.... כתוב עליו dc-12v 0.15A s8025M אומר לכם משהו?
-
- 4 תגובות
- 552 צפיות
-
-
לפני כמה ימים קיבלתי את הכרטיס הנ"ל מחבר, כאשר הוא לא תקין. הבחנתי בקבל מפוצץ על הלוח, החלפתי אותו והכל היה טוב עד שנגעתי בכרטיס והרגשתי שהוא רותח, כולל הקבל שהחלפתי, הליבה והזכרונות.. ניסיתי לשים לו קירור מסיבי, אך זה לא עזר. כפי הנראה יש לכרטיס בעיית מתחים, שהיא גם גרמה לקבל שהחלפתי להתפוצץ. יש להדגיש שהכרטיס פועל מעולה בכל זאת, אבל אני פוחד לפגוע בו עם כזו רמה של חום. מה שאני רוצה לעשות זה VMOD לכרטיס כדי להנמיך את המתחים בכרטיס. תודה לכל העוזרים!
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שלום... אני רוצה לעשות OC לכרטיס מסך( ATI RADEON 9500 PRO) ובATI TOOL הוא אומר לי שאני צריך ביוס פרוץ... הורדתי את הביוס המתאים ואת הפלאש הזה אבל עכשיו שאין לי מושג מה לעשות...
-
- 4 תגובות
- 552 צפיות
-
-
אני מחפש כבר שנה (יותר נכון 15 דקות) איפה אפשר לקנות מאוורר 100X 100 X 25
-
- 7 תגובות
- 552 צפיות
-
-
רציני, אני יכול להכין עליו חביתה המעבד הגיע ל 70 מעלות במאמץ ( AMD 64 x2 5200+ ) והלוח אם ל 50. גם ה HD הגיע לטמפרטורה לא ממש מתאימה. הלוח אם התחיל לצפצף אז סגרתי את המשחק פתחתי את המארז ושמתי מאוורר ליד שיכניס אוויר. הסירקולציה שלי במארז היא כזו : ( יכול להיות שהיא הפוכה, כלומר שהאחורי מכניס והצדדי מוציא ) אין לי מקום לדחוף עוד מאורר ככה שהברירה הכי טובה היא או לעשות חורים במארז שיהיה לאוויר מקום לצאת ולדחוף עוד מאוורר או להחליף את המאוורר צד הנוכחי. מה אתם ממליצים? ואיזה מאוררים טובים יש?
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
אז ככה עשיתי OC לכרטיס מסך ... הכל נראה יציב אין שום הפרעות .... מה שכן אחרי שעה ככה המשחק נתקע ל30 שניות ואז ממשיך מה מגביל אותי? והשאלה שלי היא מה זה ה MHz ליציאת PCI ואיך זה משפיע על ה OC שלי
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
-
המארז שלי הוא6A19 HEC. המאווררים: 2X120MM במהירות של 1900 סל"ד 1X120MM המהירות של 900 סל"ד 1X72MM במהירות של 3500 סל"ד הטמפרטורות סטוק שלי כרגע הן: HDD: 35C VGA: 49C CPU: 47C MB: 40C את המפרט שלי תוכלו לראות בצד. תודה. עריכה: הסידור שלי כרגע הוא כזה:
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שמתי לב שעם הקירור סטוק של INTEL הקירור של הצ'יפסט ממש קרוב אליו אז חשבתי שאם אני יקנה TUNIQ בכלל לא יתאים? הלוח הוא 965P-S3
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
שיתמוך P4 2.4 וזהו אני מניח שכל הכטיסים תמוכים את כרטיסי הרשת וכו... שיהיה של חבר מוכרת ומחיר סביר... אהה ויש לי רק 3 מאוורירים (אחד ספק אחד מעבד ואחד פיצי שהרמתי לאחותי ממעבד P2 חחח...) אז אם אפשר המלצות לשלוש מאווררים חזקים (קדימה איפה שהכוננים מאחורה לצערי אין מאוורר שם אבל יש הכנה ולדלת אני יארגן חורים..) *אם אפשר שתתנו לי לינק לכל חלק מהאתר של פנדה.. http://www.pandas.co.il נראה לי אתר זול ואמין...
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
טוב אנשים פתחתי את הצינורות הכל עבר חלק ויפה זה אישר לי שהכל נפתח בהצלחה. שאני נמצא בשולחן עבודה אין שום ארטיפקט אבל שאני נכנס למשחק יש ארטיפקטים לבנים קטנים מאוד שנעלמים וחוזרים כל שנייה. לאחר מכן ביטלתי את האחד שמכיל שלושה צינורות והשארתי רק אחד. נכנסתי שוב למשחק ולא הופיעו ארטיפקטים. אחרי זה עשיתי את אותו הדבר אבל הפוך השארתי את השלוש וביטלתי את האחד והארטיפקטים חזרו. עכשיו רציתי לדעת אם ניתן לעשות משהו? (הכרטיס לא עבר שום אוברקלוק) אני מזכיר שהכל נפתח בהצלחה. לשימוש פתיחת הצינורות השתמשתי ב RivaTuner. תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
רושם לי שאין הספקה , אגב יש לי ספק של 350 W העם אני צריך לקנות חדש, קניתי 7600GS של GIGABYE אני מבין שגם בגלל זה אני לא יכול לעשות OC ועוד דבר הוספתי מי 1.5V ל 1.7 V בביוס לAGP?~ תמונה על המצב http://img141.imageshack.us/my.php?image=5880gq8.jpg
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
1. מה ההבדל בין סוגי הצינורות (לדוגמא אני יודע שהטייגון נחשב לאחד הטובים, למה? מה מיוחד בו?). 2. באיזה סוג נוזל אתם משתמשים (הנוזלי קירור היעודיים למחשב יקרים בהרבה מסתם מיי רדיאטור מתחנת דלק, למה?). תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שנה טובה לכולם, לפני כחודש קניתי את הכרטיס Sapphire 4850 Toxic ואני לא יודע בדיוק על איזה מהירות המאורר שלו עבד אבל במצב idle הוא היה מאוד שקט. בימים האחרונים אני שומע את המאורר כל הזמן, לא משנה מה המחשב עושה, ומבדיקה עולה שהמאורר עובד על כ 1850 סל"ד והכרטיס בחום של 50C. ניסיתי, בעזרת CCC, להגדיר את המאורר על 47% (הכי נמוך שאפשר) ולא היה שום שינוי במהירות הסל"ד. ניסיתי גם לערוך את קובץ הפרופיל (בצורה ידנית הכוונה) וגם - שום שינוי במהירות המאורר. גם עם RivaTuner ניסיתי להגדיר את המאורר על 20% - ושוב, שום שינוי. אני עם Vista x64 SP2 עם כל הדרייברים האחרונים (וניסיתי גם להסיר אותם ולהתקין מחדש..) לוח אם - Gigabyte MA770-UD3. אודה לכם אם תוכלו לעזור לי בעניין.. חג שמח !
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
אני עשיתי OC למעבד (יש לי AMD 64BIT 3000+) והגעתי מ 2000 ל2400 בבאס 240 מכפלה 10 ויש לי זכרונות 400 איך אני יודע מה היכס בין הזכרונות למעבד? ואיך אני יודע איזה OC עשיתי להם? ואם אני יוריד את המכפלה ל9 במקום 10 ויעלה את הבאס ל270 במקום 240 ואז זה יעשה למעבד 2430 משו דומה לקודם זה ישפר את הזכרונות? זה עלול לסכן אותם? יש לי לוח 8kda3j EPOX וזכרונות ADATA 2X512MB 400 יש לי על המעבד זלמן 7000 דרך אגב ומארז מאוורר טוב...
-
- 7 תגובות
- 552 צפיות
-
-
קודם כל פרטים על המערכת שלי: pentium 4 2.4 geforce 4 mx 440 128 ddr 256 ddr using windows XP לא מזמן הייתה בעיה בלוח אם, אני עדיין לא יודע מה קרה לו.. בכל מקרה הוא הוחלף. הטכנאי אמר שכנראה הוא נשרף כתוצאה מחום אבל הוא לא היה מאד החלטי בנושא, וכשפתחתי על זה נושא פה אמרו לי שהוא מזבל בשכל. המאוורר של הכרטיס עובד (הטכנאי אמר שהוא לא), אבל לא בצורה אופטימלית - אלא לאט יחסית. התחלתי לשחק ב HL2 לאחרונה, וקרו לי שני מקרים - באחד פתאום נהיה מסך שחור והייתי חייב לעשות ריסט, ובשני נהיה מסך כחול שאמר שהמחשב הפסיק את פעולתו מכיוון שאם הוא היה ממשיך אז היה נגרם לו נזק, ואם המסך הזה מופיע יותר מפעם אחת אז אני צריך לנתק כל חומרה חדשה שהתקנתי (פה כדאי להוסיף שלפני כמה ימים התקנתי צורב ח…
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
אני משתמש בריוהטיונר ושמתי את המאוור קבוע על 80% אך אני רוצה שברגע שאני משחק הוא יעלה ל100%( המעלות בכרטיס מסך שמתי לב מגיעות ל80 במשחקים כבדים כמו UT3), כיצד ניתן לעשות זאת?
-
- 7 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שלום לכולם... אני קובי החלטתי לעשות OC למחשב שלי... קראתי הרבה מדריכים, נכנסתי לביוס והעלתי כל פעם בקצת את ה Fsb ו בהתחלה בביוס הוא היה על 200 mhz והנה למה שהגעתי... אני יכול להמשיך לעלות אך רציתי לשאול אם מה שאני עושה זה בדרך נכונה ואם זה משתלם לי. תמונה: http://img253.imageshack.us/img253/9904/zxcll9.jpg אשמח אם תעזרו לי ותתנו לי עצות להמשך אוברקלוקינג תקין. תודה בברכה קובי.
-
- 5 תגובות
- 552 צפיות
-


