אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום... אני די חדש פה... יש לי Asus GF4 Ti4600 והוא פועל על טמפרטורה של בערך 50 מעלות! המארז שלי מאוורר טוב+ שמתי מאוורר על החלק העליון של הכרטיס וזה הוריד בערך 5 מעלות (לפני זה היה 55 בערך) אני מתכוון לקנות מחשב חדש ולהעביר אליו את הכרטיס. אז רציתי לדעת אם אפשר לעשות משהו בשביל להוריד את הטמפטורה. אני מעדיף להשקיע כמה שפחות כסף. רציתי לעשות לו OC אבל נראה לי שגם על זה אני אוותר. חשבתי אולי לקנות משחה טרמית. זה יעזור? אני לא רוצה סתם לזרוק 60 שקל... חשבתי אולי לקנות איזה ונטק אייסברג או משהו בסגנון אבל אני לא כל כח בטוח בקשר לזה... ההיטסינק של הכרטיס די רציני, מנחושת. יש לכם הצעות?
-
- 5 תגובות
- 552 צפיות
-
-
האם הטמפ' שלי סבירות? מעבד: intel pentium D cpu 3.40GHz טמפ'- 27-30 במנוחה לוח אם: Asus p5ld2 se טמפ'- 21-22 כרטיס מסך: nvidia Geforce 7900 gt טמפ'-40-44 במנוחה כונן קשיח: 250 ג'יגה סתה 2 16 mb טמפ'-28-29 תודה מראש!
-
- 5 תגובות
- 552 צפיות
-
-
כמה חיבורים למאוורר יש לספק כוח? איך הם נראים (כדי שאני אבדוק), או כמה יש מבחינת הסטנדרט? איך אני בודק את כמות ההספק שנותרה לי אחרי החלוקה לרכיבים השונים שכבר קיימים (כדי לדעת כמה עוד אני יכול להוסיף)? האם יש מפצלים או אפשרות להוסיף חיבורים? ואגב - משחה טרמית היא דבק טרמי?
-
- 8 תגובות
- 552 צפיות
-
-
מה זה בעצם נותן? 1.אפשרות להוריד את הרעש של המאווררים אבל מה עוד?
-
- 6 תגובות
- 552 צפיות
-
-
למטה למטה בפריקוונסי כתוב 166 MHZ אז זאת המירות שלו ? (אני מתכוון ל 166*2) אם כן אז למה כשאני עושה אוברקלוק המעבד והזיכרון ביחס 1:1 והבאס 157MHZ, הזיכרון נותן המון שגיאות ב-MEMTEST. מה לעשות שזה לא יעשה שגיאות (ושאני אשאר באוברקלוק) :s05:
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
קניתי אותו והוא רועש נורא! איך אני מחליש אותם? תודה מראש :-\
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
האם הכל בסדר? עם המהירויות והכל או עם ה- V (המתח וואט).. עוד לא התחלתי לעשות OC http://img259.imageshack.us/img259/6505/77840573oi1.jpg
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
הכרטיס נמצא באוברקלוק קל בכל מקרה הנה תמונה אחרי שעשתי בנצ' לכרטיס ב ai tray tools למה התוצאה כזו נמוכה? המפרט שלי: intel celeron-D 335 2.8@3.5 1 ג"ב זיכרונות של קינגסטון לוח אם כלשהו על ג'יגהבייט הדרייברים מעודכנים ל7.9 [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 552 צפיות
-
-
אחרי שעשיתי אתoc לכרטיס מסך שלי והעלתי אותו מ engine clock:249 ל- 290 ן- memory clock:300 ל- 345 דבר ראשון מה את אומרים? geforce 4mx 440 se/ ואני כל כך דפוק שבהתחלה לא בדקתי עם התוכנה 3ddmark את הניקוד שלי ובדקתי רק אחרי.. אני יכול אולי על פי הנתונים שנתתי לכם או כל דרך אחרת לנסות ולגלות בכמה נקודות העלתי?
-
- 5 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שלום , רציתי לעשות OC אז קראתי את המדריך שלכם ולא כל כך הבנתי תחלק השני של ביצוע האובר קלוק קודם כל יש לי E4300 GA - 965P DS3 TWINMOS TIWSTER 2 GB 800MHZ G FORCE 8800GTS 320 BFG OC LIBERTY 400W אז מה שהבנתי זה שקודם כל אני פותח תמארז ומוצא איזשהו ג'אמפר על לוח האם ( שאין לי מושג מה זה ) למקרה שמשהו ידפק אחר כך אני עושה DISABLE ל : Spread Spectrum CPU Thermal Trottling EIST - Enhanced Intel SpeedStep Technology להגדיר טפמ' ל SHUTDOWN שאין לי מושג איזה טמפ' להגדיר כי לא כתוב שם למעבדי CORE2DUO או E4300... להגדיר אופציה של זכרונות ל 1:1 איפשהו... ואם יש לי אופציה בלוח שקוראים לה DRAM Bank Interleave אז להפעיל אותה.. את ההמשך לא הבנתי בכלל כי כל העקרון שמה מבוסס על מעבדי AMD …
-
- 4 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מעבד ולוח כמצויינים בכותרת עם קירור סטוק ואני מאוד רוצה לעשות OC למעבד אבל לא יודע איך בחיים שלי לא עשיתי OC אני יודע שיש באתר מדריך לOC אבל זה לא נראה לי מתאים לי כי ללוח שלי יש בביוס תפריט מוכן של OC כך שאני לא צריך לשנות דברים ידנית כמו במדריך אלא לבחור בתפריט את מידת הOC שאני רוצה הבעיה שאין לי מושג אחר כך איך לבדוק את יציבות המחשב והאם הכל בסדר עם המתח הטמפרטורה והמכפלה. אני יודע שהלוח הזה מאוד פופולרי בפורום לכן אשמח אם מישהו יוכל להפנות אותי למדריך טוב לOC עם הלוח הנ"ל או יסביר לי כיצד לעשות את זה. תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
יש לי Pentium 2.4b ולוח אם Albatron PX845PEV Pro עם 256 MB מושקין שחור. הצלחתי להגיע לתוצאות OC רציניות רק עם מתח גבוה למדי.. רציתי לשאול מהי הגדרת המתח המקסימלית שכדאי לשים בכדי לא לסכן את המערכת. תודה
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
הרצתי חיפוש אבל לא מצאתי למשהו דומה למה שיש לי תודה
-
- 6 תגובות
- 552 צפיות
-
-
חברה אני צריך לדעת איזה תזמונים מתאימים לסטיק של היונדאי ddr 400 צ'יפים של hunix d43(התזמונים בשביל oc)
-
- 6 תגובות
- 552 צפיות
-
-
-
- 4 תגובות
- 552 צפיות
-
-
אוקיי אז ככה קניתי מחשב חדש, לא מחשב של פריק משחקים אבל מחשב רגיל לא סופר פה ולא סופר שם. אז הנה הוא : לוח אם : GigaByte K8NS-Pro (s754) Nforce3 250, GBL, Fwire מעבד : AMD Athlon 64 3000 זיכרון : 512 400 מה"צ וכרטיס מסך : XFX FX5500 128MB TV אז מה אתם אומרים, איזה קירור אתם ממליצים לשים בו? ועוד משהו, אני מבין שקירור זה דבר חשוב כדי שהמערכת לא תתחמם אבל חוץ מזה שזה יכול לשרוף משהו מה עוד יכולה לגרום התחממות של מערכת? ( ללא אוברקלוקינג )
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
שמעו, יש לי מחשב amd athlon px 1700 יש למישהו הצעות למודינג שלא יעלה הרבה כסף?
-
- 3 תגובות
- 552 צפיות
-
-
יש יל מחשב בן שנתיים שמשתמש בו לרנדורים ו3D. השאלה שלי אם אפשר לעשות לו OC. המפרט שלו: P4 2.8HT לוח: Gigabite 875P Titan GA-81875 AGP Pro 8X Dual Channel DDR זיכרונות 2GB - קינגסטון DDR400 CL3 כרטיס מסך: ASUS GEFORCE2 MX-400 AGPX4 256MB כוננים SATA2
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
היי, לאחר שהקירור מים שבק חיים מבקש המלצה לקירור אוויר ל5600X. אין אוברקלוק.. צריך נטו לקירור שיעשה את העבודה. תודה.
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
- 2 followers
-
-
איזה עדיף ל9600XT זה http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_851_1605&products_id=9693 או זה http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_851_1606&products_id=8204
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
תשמעו רציתי לדעת אם אני אתקין איזה מאוורר למודם שלי זה ישפר לו קצת את הביצועים כי אני יודע שקשהוא פועל כמה שעות הוא מתחמם אז חשבתי שאולי אם אני האוורר אותו קצת הוא ישאר קר ויוכל להוריד ברמה יותר גבוה זה נכון או לא נכון?
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
יש לי פנטיום 4 1.6 mhz לוח של אינטל 512 זיכרון 2 כוננים קשיחים 2 כונני דיסקים 9800 ראדיון ועוד כמה כרטיסי PCI אני צריך המלצה לקירור של המעבד שיהיה שקט ויעיל + לכמה מאווררים
-
- 8 תגובות
- 552 צפיות
-
-
יש לי חישן טמפ (ה זה שבא עם הSF2) אני לא רוצה לחבר אות ולSF2 אלא יש לי אופציה של חיבור חישן טמפ נוסף על הלוח הלוח הוא A7N8X REV 1006 אני רוצה לחבר אותו ל כ.מסך האם זה אפשרי זה מסוכן ? ואיך ניתן לשעות זאת?
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שלום! איך הP35-S3 של ג'יגהבייט באוברקלוק?הוא יותר טוב מהP5B? עכשיו שאלה בקשר לאובר למעבד,אני יוכל להגיע ל3GHZ עם E6600,על מתח סטוק וקירור סטוק?
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
יש לי מאוורר שומתקן על הדופן של המארז שלי.. רציתי לדעת אם עדיף שהוא יכניס אויר פנימה (יש לפניו מין פילטר כזה כדי למנוע שלכלוך יכנס) או שעדיף שהוא יוציא אויר מהמארז... תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 552 צפיות
-


