אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
עשיתי OC ל3GHZ ב(333*9), 5 שעות small ffts ו10 שעות blend בפריים95 עברו בלי שום בעיה. בלי העלאת מתחים, טמפ במנוחה 38-40, ובמאמץ של פריים 56. שמתי בהתחלה את היחס על 1:1, מה שגרם לזכרונות שלי לעבוד ב667MHZ. אם אני רוצה שהם יעבדו על 800, ואני שם את הSYSTEM MEMORY MULTIPLAYER על 2.4, היחס יוצא 4:5. השאלה שלי היא האם עדיף להשאר על 1:1 כשהזכרונות עובדים ב667, או שאפשר להחזיר ל800 כשהיחס הוא 4:5? תודה.
-
- 2 תגובות
- 553 צפיות
-
-
יש לי R9100 של ספייר עכשיו שאלה ראשונה .. איך מוציא את הסינק? הוא מודבק ! שאלה שניייה על איזה פיתרון קירור לכרטיס זה אתם ממליצים ? כיוון שלכרטיס אין חריצי הרחבה שאפשר להכניס עליו היטסינקים שונים וכד' (צריך דבק טרמי לא ? ) תודה רבה ..
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-
-
למה אני לא יכול להעלות יותר את הבאס? אם אני מנסה אז אני מקסימום יכול להגיע ל125 אבל לא תמיד וגם אם כן המחשב לא יציב תנו לי עצות בבקשה
-
- 2 תגובות
- 553 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי כרטיס מסך של PALIT nvidia GeForce 8600 GT 256 MB התבוננתי בטמפרטורות של הכרטיס וראיתי שהם עלו ל85 מעלות. אז הסתכלתי על הרכטיס בזמן שהמחשב דולק וראיתי שהמאוורר שלו לא מסתובב. המאוורר ממוקם במרכז הכרטיס מסך, אין לו משהו שרוף, לא אבק או לכלוך, ואת החשמל שלו הוא כנראה מקבל מהכרטיס שמקבל מהספק (כלומר הוא לא מחובר ישירות לספק כוח). נתתי למאוורר דחיפה קלה הוא הסתובב קצת אבל הפסיק שוב, נראה כאילו משהו עוצר אותו מהלסתובב רק שאי אפשר לראות מה. כיצד אני יכול לטפל בבעיה? אולי אני יכול בכלל להתעלם מזה? (85 מעלות זה לא נורא לכרטיס) הבעיה היא שבמשחקים הטמפרטורה ממש מסוכנת כמו 100 מעלות. אז אני בינתיים לא משחק. תודה מראש על כל עזרה שתבוא.
-
- 2 תגובות
- 553 צפיות
-
-
היי , עשיתי OC , לא רציני בכלל 35% , עבר את כל הבדיקות עם כל התוכנות האחרות פיקס שום דבר לא קרה טמפרטורות סבבה לגמרי 55 מעלות בLOAD 100%. אך עם S&M המחשב נתקע כאשר הוא בטסט 4 בזיכרון. המחשב עובד ככה רגיל ואין שום דבר , אין תקיעות אין כלום , הטסט בוצע ב 100% LOAD , את כל ה3 טסטים עבר לפני זה בלי בעיה , יש לזה השפעה כולשהיא? הזיכרונות פועלים על 720MHZ (בפועל הם 667 אבל אין מה לעשות הם זזים עם היחס של המעבד , אם אני מוריד אותם הם יהיו 500). תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 553 צפיות
-
-
הזמנתי את ה TT V1 עם מארז ה EUREKA ויש לי מספר שאלות... 1 האם המאוורר של ה V1 יכול לפעול על המהירות המקסימלית תמידית, והאם זה יקצר את חייו? 2 האם אפשר לשנות את מהירות המאווררים של המארז? אם כן כיצד והאם הם יהרסו יותר מהר ככה. 3 האם אוברקלוקינג מקצר את חיי המעבד או הלוח אם? 4 האם אוברקלוקינג מבטל אחריות בכל החנויות? והאם אפשר לדעת שעשיתי אוברקלוקינג? בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
מדובר במוצר הבא http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=3513. האם יש משהו עדיף עד 80 ש"ח?
-
- 6 תגובות
- 553 צפיות
-
-
ומה הסיכון? המערכת pantium 4 s478 2.4ghz radeon 9550 256mb p4s800d-x psu 400w jenery מארז sunbeam transformer 3 מאווררי 80ממ sunbeam 2 מאווררי 120מ"מ thermaltek . 2*512 twinmos ddr 400 קירור מקורי.
-
- 3 תגובות
- 553 צפיות
-
-
זה הנתונים שלו..: C7015B12M 4000 rpm 27.35CFM 70mm 32dba תודה..
-
- 3 תגובות
- 553 צפיות
-
-
יש לי מאוורר מסוג COMAIR ROTRON הוא מסיבי ביותר יחסית למאווררים רגילים שישנם במחשב. (דגם: MUFFIN XL DC). עובד על 25A ו- 6W. הוא ללא שום כבל היוצא ממנו אך יש לו שני "ניבים" ממתכת עם חור המרכז שמן הסתם אליהם אמור להתחבר כבל/ים כלשהוא/הם. לדעתי הוא יוכל לעזור לי מאוד בקירור המחשב. מה עליי לעשות כדי להפעיל אותו (איזה כבל? לאן לחבר מבחינת הניבים? לאן לחבר מבחינת המחשב? כיצד להתקין?) גם הפניות למדריכים בנושא יתקבלו בברכה... בתודה מראש..רועי.
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-
-
כרגע הקירור הוא המאורר המקורי של AMD והתוצאות שהוא משיג לא משהו.. המעבד בטיפה מאמץ מגיע כבר ל50 ומשהו מעלות.. איזה אמצעי קירור מומלץ? חשוב לי שיהיה הכי שקט שאפשר אבל אני לא מעוניין להשקיע יותר מיידיי כסף כי אני לא מתכוון לעשות OC..
-
- 8 תגובות
- 553 צפיות
-
-
המחשב הוא : amd 64 3200 socket 939 Compucase 6A21-400 Black (Hec 400LDT) Gigaybyte GA-K8NF-9 nForce4 4X socket 939 Albatron Geforce 6600GT PCI-e 128Mb השאלה שלי היא איזה זיכרון עדיף בתקציב של אלף שח 2 זיכרונות 512 3200 , זיכרון אחד 512 4000 , זיכרון אחד 512 3200 אבל איכותי של ocz לדוגמא שעולה 800 שח או 2 זיכרונות 256 4000 הלוח אם תומך בדואל . קיצר איזה זיכרון (גודל , חברה ומהירות ) יתן לי תביצועים הכי טובים אם אני מתכנן אוברקלוקינג קטן ואם אני לא מתכנן אוברקלוקינג.
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
במערכת ביג טייפון של תרמלטייק יש משאבה של 90-120 ליטר בשעה [תלוי אם זה החדשה או הישנה יותר] במדריך באתר רשום 2000 בין 120 ל-2000 יש הרבה הבדל...אז רציתי להבין קצת יותר בקשר לזה? איך זה הגיוני? ובכלליות האם אתם ממליצים על קירור מים ביג טייפון של תרמלטייק?
-
- 2 תגובות
- 553 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת עד כמה אוכל לסחוט את המעבד AMD ATHLON 64 X2 DUAL CORE AM2 5200 (2.7 ASUS M2A-VM HDMI GeCube Radeon HD3850 256MB 256-bit GDDR3 OCZ 2*1024 DDR2 800 MHz Dual Channel Western Digital 160GB 7200 RPm Buffer:8MB HEC WIN 550W טמפ' לא במאמץ 40-43 כרגע העלתי את הFSB והגעתי ל3000 העלתי את המתח של הזכרונות גם. ב3050 המחשב לא עלה רציתי לדעת אם אוכל לסחוט עוד את המעבד? תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 553 צפיות
-
-
מישהו יכול להביא לי שם לא תוכנה טובה שתמדוד את הטמפ' של המארז דיסק קשיח לוח אם ומעבד? ותוכנה קלה לשימוש לא תופסת המון ולא עושה בעיות מי שמהיא לי יברוך ותודה
-
- 3 תגובות
- 553 צפיות
-
-
מה אלה המושגים האלה ובמה הם מועילים? WMV Acceleration Disable DMA Copy Disable Block Write VPU Recover Fast Z Clear Enabled Z Mask Enable Z Top Disable Z Comperssion Mode (Default\0\2) Temporal AA Optimize PS Code Geometry Instancing Force Mip-Map Filter נ.ב: כל אלה מושגים שנמצאים בTweaks של התוכנה ATI Tray Tools תודה רבה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
קניתי מאורר 12c והרכבתי אותו לצד של הדלת. כמו בתמונה: עכשיו יש לי שאלה הרכבתי אותו והמאורר עושה אוויר לכיוון בחוץ ולא לכיוון המחשב עצמו לאיזה כיוון הוא צריך לעשות אוויר? תודה ברק!!!
-
- 2 תגובות
- 553 צפיות
-
-
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( שרטו לי את המארז ויש לו שריטה ענקית עליו בצד ימין (לא הצד של החלון) !!!!!! אני רוצה לרצוח מישהוא !!!! אבל לא משנה... אני רוצה לצבוע את המארז מחדש , כמה שאלות: 1- איזה חלקים אני צובע? 2- עם איזה צבע אני צובע? 3- מה אני עושה עם הדלת איך אני צובע בלי להרוס את החלון? 4- יש מצב שאני יוכל להתאים את הצבע לצבע של הקירות בחדר(להשתמש באותו צבע?) 5- איך אני מוריד מדבקות מהפלסטיק מקדימה של המארז בלי לסרוט אותו? 6- אם אני הולך כבר על צביעה כללית אז איך לצבוע CD ואת המארז עצמו מפלסטיק?? אם יש לכם עוד המלצות רעיוניות או משהוא תכתבו לי...
-
- 2 תגובות
- 553 צפיות
-
-
שלום לכולם.. יש לי את המפרט שבצד עם big typhoon vx.. אני צריך עזרה בייצוב הe6600 על 3.2.. כרגע אני במתח 1.4625 למעבד והבדיקות עוברות אמנם - orthos אבל אחרי הבדיקות המחשב נעשה איטי מאוד -חוסר יציבות אני מניח.. האם אני צריך להעלות את המתח למעבד עוד או שמה יש דרך אחרת לייצב אותו? היחס זיכרון fsb הוא 1:1 וכרגע הFSB על 356.. יש אופציה אחרת חוץ מלהעלות את המתח למעבד? + האם orthos היא בדיקה מספיק טובה על מנת לבדוק יציבות של מעבד?
-
- 7 תגובות
- 553 צפיות
-
-
זאת ההודעה "Warning: your computer Chip Fan fail or speed too low" Press F1 to continue. עכשיו זה התחיל להופיע לי לפני חודשיים שלוש בערך ולא היה ליזמן להתעסק עם זה . והיום החלטתי לטפל בבעיה וחשבתי שזה אולי אבק שבתוך המחשב אז פתחתי אותו ובאמת היה שם טונה של אבק ניקיתי הכל וכהדלקתי תמחשב ההודעה עדיין הייתה... מישהו יודע מה זה יכול להיות ??? זה הלוח אם שלי: Asus A8N5X ונעבד: CPU Type DualCore AMD Athlon 64 X2, 2000 MHz (10 x 200) 3800+
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
השאלה בכותרת... בתודה מראש, רועי.
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-
-
מה הלוח SLI הכי טוב היום לOverclock עד תקציב של 1K? תודה מראש, אין עדיפות לחברה.
-
- 3 תגובות
- 553 צפיות
-
-
בעיקרון השאלות זה לידע ובנתיים לא כדי לעשות.. מה הגבול בOC זה רק לפי החום? מה המעבד הטוב ביותר לOC? ובדרך כלל בכמה אנשים מעלים את המהירות?
-
- 2 תגובות
- 553 צפיות
-
-
שלום, יש לי מעבד AXP 2500, עכשיו יש לי קירור סטוק שבא עם המעבד. התחלתי לחפש במקומות שונים קירור שונה, האפשריות שלי הם ה VOLCANO 12 או ה COOLMASTER 12 , או VANTEC. השאלה שלי מה מאלה יותר כדאי, מביחנת רעש\קירור. וגם האם הVOLCANO מגיע עם איזה שהוא חומר טרמי או משהו למרוח מחדש על המעבד? תודה.
-
- 4 תגובות
- 553 צפיות
-
-
אני מבקש עזרה להבין את תזמוני הזיכרונות... האוברקלוק שעשיתי מגיע עד 3200 bus למעבד ועד 800mhz לזיכרונות על auto בתיזמונים אך כאשר אני עובר את ה 800 מתיחלות הבעיות לכן אשמח אם מישהו יכול סוף סוף את הרעיון מאחורי תיזמוני הזיכרונות.....
-
- 5 תגובות
- 553 צפיות
-


