אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
-
אוקיי אז ככה אני כרגע על באס 116 שאני מעלה ל117 זה פשוט לא מזהה את הכוננים אתם יודעים אחרי המסך שרשום את השם של המעבד בהתחלה שניה אחרי שהמשחב מופעל אז זה נתקע לי שם מה אני צריך לעשות? ואני לא מבין למה זה כי העלתי בווינדוס עם תוכנות כמו קלוק ג'ן עד ל 2000 מגה הרץ והמחשב עבד יופי... ועוד משהו כשאני נכנס לתוכנות לבדיקת טמפ' בווינדוס אז איך שזה מראה לי את הטמפרטורה המחשב מפסיק להגיב ואני נאלץ לעשות לו ריסט מישוה יודע למה זה קורה? וזה לא בגלל המעבד כי זה גם קרה לי שהייתי בדאון קלוק... תודה מראש, המפרט בחתימה שלי :-*
-
- 7 תגובות
- 553 צפיות
-
-
מישהו יודע מה המדדים הגבוהים ביותר שאפשר להגיע עם קירור סטוק? אני כרגע ב: core: 624 shader: 1445 memory: 936 הטמפרטורה לא זזה ממש (עדיין 72-75 מעלות במאמץ) ועליתי בסביבות ה1000 נק' ב3DMARK אפשר לקחת את זה עוד למעלה בלי שינוי מתחים ובלי שינוי גוף קירור ושישאר יציב?
-
- 4 תגובות
- 553 צפיות
-
-
עשיתי לא מזמן OC למעבד E2140 יצאו לי תוצאות ממש טובות התדר המקורי של המעבד הוא 1.60GHZ 8X200 והגעתי ל2.13GHZ 266X8 כל זה עם שינוי מתחים של +0.1 וולט הנה תוצאות מOCCT http://up33.siz.co.il/up1/j5tmymwnutzz.jpg http://www.upf.co.il/index.php?page=view&id=59202141 בבדיקה של ה -1M ליפני 38 שניות אחרי 29 שניות !! ובקריסיס על מדיום 1024X768 היה ליפני ה- 0C 15 פריים בערך וכעשיו 20 פריים !!
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
שלום לכולם לאחר הרבה בלגן בבחירת החלקים למחשב החדש שלי כבר החלטתי ויצא לי מפרט בן **** . ועכשיו לאחר שיש לי את כול החלקים שמתי לב שהקירור לראדון בכלל לא משהו :\ וגם הקרור למעבד שלי לא משהו אז עכשיו אני מתלבט בין שני קרורים לראדון 9800 פרו שלי מתוצרת ספיר Arctic-Cooling VGA Silencer Rev.3 פלוס שאני יוסיף לו היטסניקים מנחושת או Arctic-Cooling ATI Silencer 1 על מה ללכת? ועכשיו בקשר למעבד הלוח אם שלי הוא EPOX EP-8KDA3J (nForce3) - ATX והמארז Thermaltake Xaser III Lanfire - Black Case שמעתי כול מיני דברים בקשר לניסורים וחורים במארז בקשר לגופי קרור של זמן ומלא שטויות מה לקחת ? בבקשר תמליצו לי על גוף קרור טוב עד 300 שקל שהיה גם טוב לאובר קלוק בעתיד
-
- 3 תגובות
- 553 צפיות
-
-
היי חברים. כמו שאתם רואים אני חדש פה. עד אתמול היה לי GEFORCE TI 4200, שעשיתי לו אוברקלוק ממש קטן לביצועים של 4400. אתמול הוא נשרף לי היום קניתי MSI GEFORCE 5700LE 256MB 128BIT ב600 שקל(זה התקציב שלי כי אני סטודנט). הקצבים הרגילים שלו: 2d clock:225 3d clockl:250 memory clock:400 קראתי פה בפורום שניתן לעשות אוברקלוק ל 3D CLOCK-320 ול MEMORY CLOCK-490. אני קצת משקשק כי אני לא יודע אם ההמלצה הזאת נכונה גם לגבי כרטיסים של MSI. יש לי קירור סטנדרטי של 2 מאווררים די גדולים על המארז וזה הכל. המדריך פה באתר לאוברקלוקינג לא מעודכן.. בכל מקרה,בטוח שממני אתם יותר מבינים.עד כמה אני יכול להאיץ אותו ???
-
- 3 תגובות
- 553 צפיות
-
-
יש לי לוח של lan prarty ultra d nf4 עם אופטרון 170 השאלות שלי אבל לא נוגעות בהכרח למעבד כזה או אחר..... 1) איך אני יודע מתי חום המעבד עוצר אותי מלהמשיך לדחוף את המערכת בקלוק? 2) האם עדיף מכפלה גבוהה נגיד 11 או לדחוף את על המערכת במכפלה 9? 3) מה נחשב מתח מסוכן או "מקצר חיים" למעבד ? 4) איך אני יכול לדעת בוודאות מה קצה היכולת של מעבד? 5) יש סטייה בין מתח מעבד בביוס לבין מתח בוינדוס. מה יותר אמין ?
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-
-
שלום, שמי שלומי, אני מנסה למצוא מדריך/מאמרים לגבי אוברקלוקינג - כיצד להתחיל ? מה לחפש ? מה ניתן לבצע ומה לא ? מה כדאי לבצע ומה לא לגעת... בתודה מראש וחג שמח שלומי
-
- 2 תגובות
- 553 צפיות
-
-
-
קראתי בהודעות של אנשים שיש להם סמארט פאן2 על המעבד עד כמה שידוע לי זה מאורר 80 למארז איך בדיוק הוא מתחבר על המעבד (יש איזה סינק מיוחד לזה?) ובכמה זה יותר טוב מה"ספארק7" או ה7 פלוס (זה סתם לידע כללי כי בכל מקרה הזמנתי כבר את ה7פלוס אפילו שאמרו שהוא פחות מומלץ מה7 אבל הוא יותר יפה :-) )
-
- 7 תגובות
- 553 צפיות
-
-
אם איזה תוכנה אפשר לעשות OC לכרטיס מסך בקלות ? יש לי Amd 64 3000 Gigabtye K8NF-9 Kingston 2x512 dual channel 200 SATA W.d וכרטיס מסך Asus 6600GT extreme 128 mb ספק 500W תודה לעוזרים אני מעוניין בOC רק לכרטיס מסך (בנתיים)
-
- 6 תגובות
- 553 צפיות
-
-
what is htt? it replaces the fsb? when u have a high htt it oc the whole sistem or only the cpu? what is the diffrent from 220 * 11=2420 from 242 * 10 =2420 anothr question what is the bus in the sistem? how can i have more bus and on what it depands?
-
- 2 תגובות
- 553 צפיות
-
-
אוקיי, לחבר שלי יש Radeon9600SE והוא מאוכזב לגמרי, ולפני שהוא מחליף כרטיס מסך הוא רוצה לעשות אוברקלוקינג כדי לראות לאן הוא יכול להגיע, לא הבנו בדיוק את הקטע עם ה-Artifacts ואיך יודעים מה המקסימליות שאפשר להגיע עם ה-Overclock. תודה.
-
- 4 תגובות
- 553 צפיות
-
-
היי חבר'ה, בעוד שבועיים אני טס לארה"ב. אני מבקש המלצות לקירור מים באזור תקציב של 600 שקל. אני מעוניין בקירור למערכת שלמה ומכיוון שאני לא בקיא בנושא- התקציב יתגמש אם צריך. להשוואת מחירים לפי מחירי ארה"ב תיכנסו לכאן (פשוט תרשמו את המוצר בתיבת חיפוש למעלה): http://www.pricewatch.com [br]פורסם בתאריך: 24.08.2007 בשעה 09:49:50 אף אחד כאן לא יודע לייעץ לי?אולי אתר טוב עם ביקורת בנושא?
-
- 2 תגובות
- 553 צפיות
-
-
זו הסרקולציה הנוכחית במארז שלי. הסבר: 1. מאורר 80 מ"מ במכניס אויר מהפאנל הקדמי. 2. 92 מ"מ שמחובר לכרטיס PCI שמעלה אויר למעלה. 3. 80 מ"מ שמוציא אויר החוצה. 4. המאורר של המעבד ! 5. המאורר של הספק! טמפ נוכחיות במנוחה: 19-20 מעלות במארז 33-36 מעלות במעבד בפעולה: עד 25 במארז עד 47 במעבד (אם אני לא טועה) יש הצעות לשיפור? שינוי? הוספה? גריעה? תודה מראש, עידו. [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 3 תגובות
- 553 צפיות
-
-
שלום רב, הקיץ מתקרב ואיתו גם החום המעיק- לאחרונה רכשתי כ.מסך חדש, וחשבתי להערך לקיץ: אז ככה המפרט המלא שלי מופיע ב"מפרט" אבל נקצר לכם ונכתוב את מה שרלוונטי, אני מחפש קרור אוויר לכ.מסך+מעבד: כרגע: * מעבד amd 3000 newcastle מותקן עליו 948U+AC5+SF2 ... בזמן האחרון הוא מגיע לי לטמפ די גבוהות שאני לא מרוצה מהן, ניקיתי, החלפתי משחה טמרית, ואמנם היה שיפור אבל מהר מאוד המצב חוזר על עצמו,מה גם שהקרור ממש לא נוח לפרוק וצריך כל פעם לפרק את כל הלוח אם בשביל לפרק אותו כדי לנקות אותו... אז אשמח להצעה טובה יותר (ביצועים+רצוי הרכבה ופרוק פשוטים) * כ.מסך: Connect3d X850Pro 256MB+Vivo AgpX8 הוא עם קרור סטוק- גם לגביו מה אתם ממליצים לקרור אוויר טוב שיאפשר לי גם OC כשאצטרך…
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
האם הטמפ של הלוח אם וכרטיס מסך משפיעה גם על טמפ המעבד? אצלי למשל טמפ כ.מסך היא 65 ולוח אם 52 . האם טמפ אלו משפיעות על טמפ המעבד ? כלומר ירידה בטמפ אלו תיגרור ירידה בטמפ המעבד ?
-
- 7 תגובות
- 553 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי את המפרט שכתוב בחתימה שלי לפי מה שהבנתי פה מהחברה יש לי מפרט מצויין לאוברקלוקינג רציני לכן שאלתי היא האם יש פה אנשים שמוכנים, יכולים ומעוניינים לעשות לי את האוברקלוקינג כיוון שאני לא רוצה חלילה לעשות איזו טעות שתעלה לי ביוקר אני לא יודע עם זה מקובל לכן אני שואל סליחה על הבורות אני יחסית חדש פה. אני מאיזור חיפה תודה מראש טל
-
- 2 תגובות
- 553 צפיות
-
-
שלום קניתי מחשב חדש ואני רוצה שהוא ישאר לעבוד בלילה... אני רוצה שהוא יהיה פחות רועש מעבד-E5200 לוח-biostar TP43D2-A7 מארז-COOLER MASTER ELITE 335 אז..אני צריך תוכנה שתעזור לי לשלוט במאוררים..
-
- 2 תגובות
- 553 צפיות
-
-
שלום, פתחתי תרד לגבי המארז פה : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=204081.0 הציעו לי שם על מארז של Gigabyte Aurora 570 / Aurora עם קירור מים מחברה אחרת, מה אתם אומרים ? אני מעוניין במארז HIGH-END עם אופציה לקירור מים, הקירור מים צריך להיות פנימי, שיקרר מעבד + שני כרטיסי מסך, כמובן כמה שיותר שקט יותר טוב. תדה
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-
-
אני מתכנן על לקנות מחשב חדש. במסגרת המפרט שבחרתי לקחתי את הE7200 ורציתי לשאול איך הוא מגיב לOC. לפי מה שהבנתי הוא מעבד מצויין לOC. אני מתכנן על להוסיף לו את הקירור הבא: http://www.skypc.co.il/pl_product~AC-FREEZER-7-PRO~18~0.htm תודה מראש לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 553 צפיות
-
-
שלום לכולם קודם הנה מהמפרט שלי 7 CPU INTEL 3.0C Tt SILENT TOWER(DUAL FANS) MB ABIT IC memory Geil 1024mb PC3200(512 *2) Tt Silent 480w r9800 pro seagate 80gb *2 raid 0 compucase 6a19 4-fans 120mm נעבור לשאלה לפי מה שקארתי פה אני יודע שהזכרונות מגבילים אותי בOC אלא אם הם נשארים בתדר המקורי שלהם ואז הOC פחות אפקטיבי כרגע המחשב בOC מעבד +זיכרונות ורציתי לדעת אם כדאי להמשיך עוד או שזה יכול לדפוק לי את הזכרונות. . http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/b/r/e/e/z/e/n/e/t/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200409071300021617/200409071304345381/oc1.jpg http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/b/r/e/e/z/e/n/e/t/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200409071300021617/20…
-
- 2 תגובות
- 553 צפיות
-
-
כרטיס מסך בחום 80 C במאמץ זה בסדר?? 7800GT
-
- 4 תגובות
- 553 צפיות
-
-
אני מתכוון לזה : http://www.frozencpu.com/products/2228/ex-res-82/Alphacool_Cape_Coolplex_25_External_Internal_Reservoir_15109.html?tl=g30c97s166
-
- 3 תגובות
- 553 צפיות
-
-
שלום.. יש לי את הAbit Kv8 pro . החלטתי להשאיר את המארז פתוח ולשמן את המאווררים,ואח"כ גיליתי את תוכנה מיוחדת של ABIT,תוכנה ממש מגניבה שאפשר לשים את המחשב על כל מיני מצבים,כמו שקט טורבו ועוד,וגם לבדוק את המעלות.. אבל נראה לי המחשב שלי סובל מעודף חום.. 45 מעלות זה לא המון? תודה.
-
- 9 תגובות
- 553 צפיות
-


