עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Spyro,

    שלום, החלטתי שאני רוצה לפני שאני נפרד מהמחשב שלי לנסות ולראות כמה רחוק הוא יכול להגיע... יש לי: P4 1.7 256 RDR M.B: intel maryville D850MV ודיסק קשיח של WD 7200 Geforce Fx5200 שאלתי היא, באיזה תוכנה להשתמש? האם אפשר לעשות אוברקלוק לכל הרכיבים האלו? ובכלליות אלו עצות נחמדות יש לכם לתת...

    • 3 תגובות
    • 554 צפיות
  2. Started by moskitos,

    הסטפטינג הוא jiuhb 0303 dut3c

    • 4 תגובות
    • 554 צפיות
  3. אני צריך גוף קירור שיתן את המענה הטוב ביותר עבור הכסף, הגוף קירור אמור להיות ל-E6600. ואני ישמח גם להמלצה של מישחה טרמית טובה. ד"א, עם יש גוף קירור למעבד בתוספת כסף למשל של 100 ש"ח והגוף קירור שווה את התוספת הזו אני מוכן לירכוש אותו. בתודה... המפציץ

  4. Started by rtr,

    מה עם כל ה OC שנעשה על ה AMD A64 או שפשוט הבעלים הגאים לא משתפים ב OC שהם עושים ??

    • 2 תגובות
    • 554 צפיות
  5. קירור אויר הוא פחות מסוכן כי אין שום נוזל או שום דבר שיכול לפגוע במעבד, אבל מה לגבי שאר הקירורים? עד כמה בטוחים הם כיום?

    • 1 תגובה
    • 554 צפיות
  6. לאור העובדה שאמא שלי נוסעת לארה"ב, אירוע שלא ניתן להתעלם ממנו , אני נאלץ להביא איתה כמה מוצרים ככה על הדרך. חשבתי על השילוב הזה למערכת הקיימת שלי : 1+2. חיזוק לונדטה 3. מאווררים למארז 4. לונדטה, לחץ סטטי גבוה ב60% ממאווררים של noctua 5. מתכנן לעשות חלון במארז, ורוצה לעשות אותו עצבני יש לי הגבלה של 100$/400 ש"ח, את ההפרש חשבתי להשקיע בבקשר מאווררים של זלמן (תמיכה בשישה ערוצים) שניתן להשיג בארץ (זיגזג). יש עצות לשיפור/ייעול? הכל יתקבל בברכה. ד.א. מישהו מכיר מאווררים של Panaflo? (ייצור של פנסוניק)

    • 1 תגובה
    • 554 צפיות
  7. Started by SpEcToR,

    http://www.sunbeamtech.com/PRODUCT11.html אופס... חשבתי שזה פורום "אוברקלוק".. סליחה.. תנעלו עריכה 2:... זה כן הפורום הזה... וואי.. ממש התבלבלתי!!... פתחתי עוד נושא.. סליחה.. תנעלו את זה או את ההוא =\

    • 0 תגובות
    • 554 צפיות
  8. אני מתלבט בין Tuniq Tower 120 לבין Zalman CNPS8700 LED 2 פרמטרים מאוד חשובים... 1.שיכנס למארז הזה http://skypc.co.il/pl_product~6A21-NPS~6~0.htm ובעתיד הקרוב רחוק גם למארז הזה http://www.nzxt.com/products/lexa_blackline/ 2.איזה מבין השתים שקט יותר... וכמובן שאני גם יקשיב בקשר להמצלות שלכם!

    • 5 תגובות
    • 554 צפיות
  9. Started by RonM,

    ראשית, אציין שביצעתי חיפוש בפורומים, אך לא מצאתי פוסטים עדכניים (רוב המהומה היא מסביבות 2004, שנת כניסת (ויציאת ) הפרסקוט ורכישת המחשב), וחשבתי שאולי מישהו יוכל לחדש ולעזור לי. ברשותי מחשב עם מעבד P4 Prescott 3Ghz, לוח אם Neo-II של MSI, ו 1GBזכרון וכרטיס מסך Geforce5200 (אני לא משחק במשחקים, אז אין לי צורך בכרטיס חזק) במארז מצ'וקמק (ה default שנותנים בחנויות גדולות, כן כן, עכשיו אני יודע שזאת טעות לא להשקיע במארז ואוורור). מבחינת טמפרטורה, המצב לא רע בהתחשב בכך שמדובר בפרסקוט: נתונים נומינליים הם בסביבות ה 50מעלות עבור טמפרטורת CPU, ובין 30 ל 40 מעלות עבור טמפרטורת הלוח (אני לא זוכר בדיוק, כרגע ב Sandra זה מראה על 40 מעלות, אבל זכור לי שבד"כ כשאני מסתכל בביוס אז זה פ…

    • 1 תגובה
    • 554 צפיות
  10. Started by STA4VK,

    קניתי את המעבד לפני חודשיים בערך והבנתי שאי אפשר לשנות את המכפלה.. אני אשמח לדעת אם יש אפשרות לפתוח אותה ע"י מוד או עדכון הביוס, או כל דבר אחר. תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 554 צפיות
  11. יש ברשותי כרטיס מסך מגם XFX GEFORCE 8800GTX שמתי לב שהכרטיס פולט חום בצורה אדירה....ומחמם את המארז בטרוף רציתי לדעת אם יש אפשרות להחליף את הגוף קרור שלו לאחד יותר יעיל....אם בכלל יש כאלה.....?? ???

    • 1 תגובה
    • 554 צפיות
  12. Started by reggeman,

    יש ברשותי זיכרון של 1GB Kingston HyperX CL5 1066mhz בלוח אם שלי מציג לי משום מה רק על תדר 800mhz ברשותי גם זיכרונות של 2x2GB OCZ Reaper HPC Edition Dual Channel 1066mhz על לוח אם EP45-UD3L s775 C2Q 1600Mhz, Intel P45, DDR2 1066, PCI-E 2.0 ועכשיו לשאלה שלי איך אני גורם לזיכרון של Kingston HyperX CL5 לעבוד על תדר 1066 ביחד עם הOCZ Reaper ושכולם יעבדו על תדר 1066(לא מעוניין לעשות שום המהרה , רק רוצה שיעבוד לי על המהירות שאמור לעבוד שזה 1066) תודה לעוזרים !!!!!!!! http://i41.tinypic.com/2mdhzf4.jpg http://i44.tinypic.com/dfktgz.jpg

    • 3 תגובות
    • 554 צפיות
  13. Started by Make_Party,

    אני רוצה לעשות OC למעבד יש לי לוח Asus P5S800-VM ntel pentium 4 530 3000mh אני ניכנס לBIOS ואני רואה את זה באפור ואין לי גישה כאילו זה נעול עם מישהו יודע מה לעשות? אני ניסיתי הכול ואני לא מצליח וזה מאוד מבאס

    • 4 תגובות
    • 554 צפיות
  14. Started by זאק,

    חיברתי למחשב את הV1 AX והוא פועל אבל כשאני מדליק את המחשב הוא אומר לי cpu fan error ואז הוא עושה כמה ביפים ואז ניכנס רגיל לווינדוס.. בעיקרון הוא עובד.. יש למישהו מושג מה הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 554 צפיות
  15. Started by Ghtm,

    יש לי כרטיס מסך Geforce 5500 FX, ואני בקרוב עושה לו OC ופתיחת צינורות. יש לי מעבד פנטיום 4 3.0 ו512 DDR 400. לאיזה כרטיס מסך של Nvidia בערך הוא ישתווה?

    • 3 תגובות
    • 554 צפיות
  16. אם הכותרת לא עיניינית אני מצטער לא היה לי רעיו איך לנסח.... אז ככה... יש לי AMD 2500 והביוס היה על OPTIMAL (יש גם AGRESSIVE, TURBO, EXPERT).. כאילו המצב הרגיל.. והמכפלה הייתה על DEFAULT... שיניתי אותה ל11.5 והשתנה לי לATHLON XP 2600+.... לכמה להעלות אם אני על 59 מעלות בלי שזה יסכן את המחשב? ואיך לבדוק יציבות? תודה רבה רבה מראש, ניר.

    • 7 תגובות
    • 554 צפיות
  17. הזמנתי את המאווררים האלה THERMALTAKE THUNDERBLADE 120mm LED FAN BLUE - TT-A1926 2 כאלה לקחתי אחד לקדימה במארז שאמור לקרר את הכוננים הקשיחים והשני לאחורה שמוציא את כל האוויר החם. רציתי לדעת אם לפי הנתונים שלו הוא מהיר או איטי? http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=1580

    • 4 תגובות
    • 554 צפיות
  18. יש לוח לוח אם של אסוס מדגם P5K-E, והגיע איתו תוכנה שמציגה טמפ' מעבד ולוח אם ב"זמן אמת" השאלה עד כמה בזמן אמת? האם הטמפ' מדוייקות? זה מציג טמפ' ממוצעת של 30 מעלות במנוחה ו-42 במאמץ ל-E8400 עם TR ultima90i, הגיוני?

    • 3 תגובות
    • 554 צפיות
  19. Started by koby058,

    יש לי fx5200 של palit

    • 1 תגובה
    • 554 צפיות
  20. Started by owen10,

    שלום לכולם! קניתי שני מאווררים, והם לא עושים הרבה רעש, אבל כשהולכים לישון וממש שקט בבית, שומעים אותם ממש חזק וקשה לישון ככה יש לי 5 מאווררים במחשב, חשבתי אולי לקנות איזה בקר וכשאני הולך לישון לכבות חלק מהם. תעזרו לי בבקשה כי אין לי ממש מושג מאיפה להתחיל. תודה! נ.ב בקר שלפחות שולט על 3 מאווררים

    • 2 תגובות
    • 554 צפיות
  21. טוב אז חברה יש לי מעבד אינטל פנטיום 4 1.5 Ghz כרטיס מסך Sapphire Radeon 9200 SE שני זכרונות של 256 SDRAM אני צריך משהו שמוכן להסביר לי במסנג'ר צעד אחר צעד תודה רבה לכל מי שמוכן לעזור... *אני קונה בקרוב מחשב חדש זה בעיקרון להתאמן לקראת המחשב החדש.... elchih@walla.com

    • 9 תגובות
    • 554 צפיות
  22. Started by iSneak,

    יש ברשותי את ה PowerColor X800 XT PE. מהירויות הסטוק שלו הם 520 לליבה ו-560 לזכרון. שמעתי על אנשים שהגיעו ל800 לליבה ולזכרון (זה שקבע את השיא ל 3Dmark05 לפני ה-SLI), אני כמובן לא מצפה להגיע לכאלה תוצאות, אבל לפחות לעבור ת'600 לליבה, מכיוון שהמקסימום שאני מגיע לליבה בלי שאני אצטרך לעשות ריסט כי הכל נתקע זה 551. רק 30 מה"צ?! משהו נשמע לי פה די מסריח. ושאני שם על 545 זה עושה לי כבר ארטיפקטים בחלק מהבנצ'ים. למה אני לא יכול לעשות OC גבוה יותר? הכרטיס ממה שאני ראיתי לא עובר ת'60 מעלות (יש לי 6 מאווררים במארז). תודה על העזרה, ד"א, צירפתי תוצאה של הבנצ'.

    • 4 תגובות
    • 554 צפיות
  23. Started by cycat,

    יש לי מחשב שהתחיל כבר להתישן קלות, ועכשיו רק התוודתי ל-OC, אז החלטתי להמהיר אותו קלות ללא השקעות כספיות נוספות. המערכת שלי כרגע היא: AMD900 ועליה מאוורר spire שלא מצאתי את המודל שלו, ומתחתיו heatsink מאלומיניום בגובה של איזה 3סמ... מארז ועליו מאוורר Colorfull brushless CF-128025MS בעל 2 חוטים שניזון מהיציאה ל-HD. לוח אם CT-7AJA עם VIA Apollo KT133 VT8363/686. על הלוח אמורים להיות 2 או 3 רגשים של טמפרטורה. לא מצאתי אותם, אבל אחד שאמור להיות של CPU אכן משנה את הטמפרטורה שלו תחת עומס מ-27 עד בערך 40 מעלות. Sandra מדווחת על thermal resistance של עד 0.36C/W(יש לזה משמעות כלשהי בכלל?). שתי האחרים אם משתנים אז בצורה זניחה באזור ה-22-27 מעלות. זיכרון לפי Sandra: Bank 2 Settin…

    • 1 תגובה
    • 554 צפיות
  24. בתמונה...איפה שרשום בכחול 80MM זה אומר שיש שם מאוורר ג'נרי..יש לי שם מקום לעוד אחד..(מתחת לHD) איפה שיש איקס אדום..בפילטר..אין לי מאוורר שיוציא אוויר חם.. ואיפה שרשום 80MM באדום זה אומר מאוורר של הספק.. תכלס יש לי עכשיו במארז מאוורר ג'נרי 80MM שמכניס אוויר מלמטה.. זה כל הסרקולציה :s05: הזמנתי 2 מאווררים 80MM של COOLMASTER.. בכללי יש לי מקום להוסיף אחד מאחורי הפילטר(אני חושב שיתאים להוציא אוויר חם).. ועוד מאוורר מתחת לHD.. מה אתם ממליצים לי לעשות? תודה.. [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 554 צפיות
  25. Started by kobibo,

    לפי מה שהבנתי במידה ואני מבצע O.C בעזרת ה ATITOOL ,התוכנה אמורה לרוץ ברקע. האם כדאי להריץ אותה תמיד או להפעיל אותה רק לפני משחקים ? ( לא יודע אולי כך נאמץ את הכרטיס פחות ).

    • 3 תגובות
    • 554 צפיות

דיונים חדשים בפורומים