עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by TheShadow,

    קודם כל מה זה אוברקלוקינג?(לפי מה שהבנתי זה לשפר את מהירות CPU או לשדרג או משו כזה..) ואיך אני עושה את זה? יש לי p4 2.4 Processor Properties Manufacturer Intel Version Intel Pentium® 4 External Clock 133 MHz Maximum Clock 3066 MHz Current Clock 2400 MHz Type Central Processor Voltage 0.0 V Status Enabled Upgrade ZIF Socket Designation Socket 478 יש לי 256+512 זכרון לוח אם: Motherboard Properties Motherboard ID 12/26/2002-SiS-646-6A6IXG0XC-00 Motherboard Name Gigabyte GA-8ST800(-L) Front Side Bus Properties Bus Type Intel NetBurst Bus Width 64-bit Real Clock 133 MHz (QDR) Effective Clock 533 MHz Bandwidth 4267 MB/s Chipset Bus Properties Bus Type SiS MuTIOL Bus Width 1…

    • 2 תגובות
    • 555 צפיות
  2. Started by roei_b,

    איזה מעבד עדיף לאוברקלוק? אני משתמש בלוח P35 של GIGABYTE ובBT-VX עם איזה מעבד אוכל להגיע לביצועים גבוהים יותר? תודה

    • 4 תגובות
    • 555 צפיות
  3. הי, קיבלתי במלצה למפרט מחשב מהפורום של מפרטי מחשב, מאוד חשוב לי לוודא פה אם הפתרונות קרור שם טובים ויעשו את העבודה כדי שיהיה לי ראש שקט. בסופו של דבר אני לא רוצה להתחיל להתעסק יותר מדי עם המערכת שלי - ואני מניח שפתרונות קרור אכותיים מאוד חשובים לאיכות שלה לאורך זמן. בנוסף, מאוד מאוד חשוב לי גם שהמערכת שלי תהיה שקטה, וזו עוד סיבה שאני רוצה לוודא פה את הנושא. המחשב אמור לשמש לעבודה משרדית, אינטרנט, הורדות וסרטים. אמור לעבוד הרבה שעות ולכן קרור טוב ושקט מבחינתי קריטי... זה המפרט שבנו לי, בסביבות 2000 שח: מעבד AMD Athlon 64 X2 4850e Box לוח אם ASUS M3A78-EM כונן קשיח Seagate ST3500320AS 500GB SATA2 32MB זיכרון Exceleram DDR2 4096MB (2048MBx2) 800Mhz CL 5-5-5-18 צורב LG GSA…

    • 2 תגובות
    • 555 צפיות
  4. השאלה בכותרת. תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 555 צפיות
  5. הייי לכולם קניתי כ.מסך חדש EVGA 8800GTS 320MB KO ACS3 שנקנה בארה"ב.. אז ככה ידועה על החברה EVGA שמיצרת קירור חדשני בשם KO ACS3 עם מכסה מברזל שמקרר יותר אז למה אצלי הוא מתחממם במנוחה מגיע ל70 מעלות ובמאמץ מגיע ל80 מעלות עם KO ACS3 צריך להיות 40-50 מעלות מאוד מוזר המהירות של המאוור שלו 2700RPM 100% יש 4 מאוורים במארז לא מבין למה זה קורה תעזרו לי תודה לעוזרים דרך אגב המפרט שלי לוח אם:‏DG965WHMKR s775 Conroe, DDRII 800, PCI-E‎ מעבד:E6600 דיסק קשיח:‏250GB 7200RPM, 16MB, SATA II‎ כ.מסך: EVGA 8800GTS 320MB KO ACS3 הערה לא נקנה בארץ אלה נקנה מארה"ב ספק כוח:‏TR2 Power W0101 550W Silent (24pin צורבDVD:‏DVD±RW LH-20A1P x20 Black‎ 3מאוורים: שני מאוורים 80MM אחד 12…

    • 5 תגובות
    • 555 צפיות
  6. Started by Esparco,

    מה ההבדל בין האופציה DIODE לבין האופציה THERMISTOR בהגדרות חיישנים של ה SPEEDFAN הוספתי תמונה תיראו למה אני מתכוון שאני שם על DIODE בטמפ' מעבד הוא מראה לי 20 במנוחה שאני שם על THERMISTOR במעבד הוא מראה לי 74 במנוחה שאני שם על DIODE בטמפ' לוח אם הוא מראה לי 95 במנוחה שאני שם על THERMISTOR בלוח אם הוא מראה לי 35 במנוחה. למה להאמין!?!? ומזה הטמפ' המטורפות האלו זה הגיוני בכלל?!?! תיראו את המפרט שלי בצד בבקשהההההההה מישהו שיציל אותי לפני שנשרף לי פה כל המחשב פתחתי את המחשב וכשאני נוגע בהיטסינק של הצ'יפסט של NVIDIA הוא רותח ושורף לי את היד ורשום לי עכשיו שהוא על 116 מעלות!?!?! מה לעזאזאל עושים זה לא נורמלי!! [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 555 צפיות
  7. Started by navk2,

    שמעו שלשום קיבלתי תכרטיס עכשיו ניסיתי להפעיל את TDU על MAX עם HDR + 4 AA וזה לא רץ הכי הכי חלק, אז הלכתי ל ATI TOOL, גרסה 0.26, וניסיתי להרים קצת את התדרים,בזיכרון הגעתי עד ל 963 זאת אומרת 1926 אפקטיבי, ומעל זה המסך כזה ניהיה שחור לכמה שניות, חוזר, ואז אם אני מנסה להפעיל את 3DMARK 06 אחרי כמה שניות המחשב נתקע... אחרי זה ניסיתי להרים קצת את התדר לליבה שאני מרים אותו מעל 680, המחשב נתקע אבל אחרי שתי שניות הוא חוזר כזה אחרי זה המסך עובד לסטנד ביי ואז חוזר לרגיל אבל אז ה3D VIEW שך ATI TOOL נעלמת... מישהו יודע מה אני צריך לעשות כדי להרים עוד ? כי זה ניראה לי ממש ממש מעט.. כרגע אני על 680 לליבה ו 963 לזיכרונות. הכרטיס הוא גרסת ICE Q3 ובא עם קירור מיוחד, הטמפ' לא עולות על 70, גם…

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  8. יש לי מחשב נייד ישן עם מעבד Celeron Mobile 700Mhz. לאחרונה הוא התחיל להתחמם יתר על המידה - אז החלטתי לחדש את המשפחה הטרמית. עכשיו השאלה: 1. האם זה טוב להשתמש ב-Arctic Silver 5 - אני שואל את זה בגלל שבאתר של Arctic Silver רשום הדבר הבא: Important Reminder: Due to the unique shape and sizes of the particles in Arctic Silver's conductive matrix, it will take a up to 200 hours and several thermal cycles to achieve maximum particle to particle thermal conduction and for the heatsink to CPU interface to reach maximum conductivity. (This period will be longer in a system without a fan on the heatsink or with a low speed fan on the heatsink.) On systems measuring actual interna…

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  9. Started by Hard-Drive,

    היום בפעם הראשונה אני שומע על קירור דרך מים כאילו איך זה הולך חבר שלי אמר לי שדרך צינורות שעברות בכל המארז אבלן מה אם מתפוצץ צינור מה אז קורה אם מישהו יכול להסביר לי על זה אני מאוד אודה לו

    • 4 תגובות
    • 555 צפיות
  10. האם אפשר לעשות אוברקלוק עם התוכנה שמגיעה הלוח אם gigabite EasyTune5 Pro תודה תמונה מצורפת תודה מראש [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 555 צפיות
  11. יש לי SpeedFan... איפה בידיוק מעלים את המהירות של המאווררים??(אשמח לציצום מסך..) כי איפה שאני חושב שמעלים מהירויות זה מעלה בתוכנה אבל באוורסט זה עדיין מראה לי שהמאוורר על 30%..וגם לא שומעים את הרעש מתחזק שאני מעלה.. הוספתי צילום מסך.. תגידו לי אם איפה שסימנתי מעלים באמת מהירויות או לא.. (הכחול שהקפתי זה המאוורר של הכ.מסך? אם כן למה פה זה כותה לי 50% ובאוורסט 30% ???) (הקטנתי קצת את התמונה בגלל זה רואים לא כל כך טוב..) תודה. [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 555 צפיות
  12. הי, הטמפרורה הרגילה היא 50 מעלות. כאשר אני משחק למשל את המשחק Serious Sam 2 הטמפרטורה עולה ל70 מעלות. במשחק Battlefield 2 הטמפרטורה היא 60 מעלות. האם נורמלי?

    • 4 תגובות
    • 555 צפיות
  13. Started by benx,

    התמונה הזאת צולמה כשהמחשב היה ב100% load (לפחות ככה היה רשום במנהל המשימות...) המחשב הוא Celeron 300mhz ויש 4 סטיקים של זכרונות 2 של 32מגה 2 של 64 כולם מחברות שונות.... הלוח הוא VB-601 של חברת First International Computer (?!?!?!?!?!?!) קיצר זה נראה לי קצת חשוד, המחשב בן בערך 12 שנה, החיישנים נדפקו או שזה הגיוני ? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 1 תגובה
    • 555 צפיות
  14. Started by הדר,

    שלום לכולם. אני מקווה שאני בפורום הנכון... היום התקנתי תוכנה מסויימת שבאה עם לוח האם והיא הודיעה לי שהמאוורר של ה-system לא עובד. פתחתי את המארז וגילתי שמאוורר ה-system לא עובד - כי אין מאוורר system (וזאת למרות שהדגשתי בחנות שאני רוצה מארז עם מספר מאווררים....). בכל אופן כמובן שאני רוצה לרכוש מאוורר (יש לי מאוורר על המעבד ומאוורר נוסף על כרטיס המסך והטמפרטורה של המחשב היא בסביבות 37 מעלות צלזיוס - כך שכרגע אני בסדר אבל אני לא רוצה למצוא את עצמי יום אחד עם מחשב מפוייח מבפנים....). טוב בקיצור לשאלה - איזה מאוורר אתם ממליצים לקנות? והאם לכל מאוורר שנועד למארז יימצא מקום פיסי להתקין אותו. אל תשאלו אותי איזה מארז יש לי כי אני לא יודעת - משהו פשוט (כך מתברר) - והוא כמובן מארז…

    • 4 תגובות
    • 555 צפיות
  15. Started by Dwhore,

    צהריים טובים. הזמנתי קירור לסטיק זכרון.. לדעתכם זה באמת עוזר? או שזה סתם חתיכת ברזל על הזכרון ששומרת את החום בתוכו? מה זה באמת עושה? סתם לידע כללי ד"א הזמנתי של Tt..זה טוב? https://www.zigzag2000.co.il/catalog/images/Thermaltake_Copper_HEAT_SPREADER.jpg

    • 1 תגובה
    • 555 צפיות
  16. Started by liloli,

    אהלן אנשים. יש לי לוח סטרייקיר 790i extreme ומעבד Q9450 אני מעוניין להרכיב למערכת קירור מים. וזו תהייה ההתנשאות הראשונה שלי עם מערכות קירור מסוג כזה. ולכן המיגדע שלי על מערכות אלו מאוד מוגבל. רציתי לדעת כמה פרטים לגבי מערכת מסויימת שאני עומד לרכוש, לשמוע חוות דעת עליה ולקבל גם המלצות אחרות. המערכת היא Swiftech H2O 120 Premium Watercooling Kit וזהו הקישור אל אתר היצרן אם פרטים יותר מקצועיים על המערכת: http://www.swiftnets.com/products/h20-120-premium.asp תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 555 צפיות
  17. התקנתי את ה VTUNER שבא עם הרדאון 9000 PRO עד לכמה אני יכול לעשות אוברקלוק בלי לפגוע בכרטיס ? (כי אז כמובן האחריות מבוטלת) CORE=275 MEM=275 לכמה לשנות בשביל שיעלה לי חיוך באנריל 2003 MEDUME 1024 RES? ???

    • 2 תגובות
    • 555 צפיות
  18. האם אתם מצמידים את חישן הטמפרטורה למעבד או שהוא רופף קצת?

    • 2 תגובות
    • 555 צפיות
  19. Started by the godfather,

    שלום קניתי קירור חדש לכרטיס מסך nvidia asus fx5900 128mb קניתי לו את ה-arctic-cooling silencer 4 rev 2 ורציתי לדעת איך עושים אובר קלוק והאם מרגישים בהבדל ואם בכלל אני יכול לעשות אובר קלוק תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 555 צפיות
  20. Started by מר מקלדת,

    יש דבר כזה?

    • 4 תגובות
    • 555 צפיות
  21. Started by nazgull,

    שלום לכולם קניתי מחשב לפני חודשיים ורציתי לדעת עם הטמפרטורה של הכרטיס מסך שלי 8800gts 320mb היא תקינה במאמץ 72-73 במנוחה - 62-65

    • 9 תגובות
    • 555 צפיות
  22. Started by TALKATZ,

    מישהו יכול ללהסביר איך עושים OC דרך הביוס

    • 3 תגובות
    • 555 צפיות
  23. Started by Gal84,

    צריך המלצה למאוורר השקט ביותר , ללא מגבלת תקציב ולא פסיבי שקיים עבור 775 ( לא יבוצע OC ) .

    • 3 תגובות
    • 555 צפיות
  24. AMD Athlon 64 X2 4800+ Socket AM2 Arctic-Cooling Freezer pro 64 for AMD: 1.4V 3.2Ghz בוצע בBios Leadtek winFast PX8800GTS 320MB PCie ליבה: 700Mhz זיכרון: 1Ghz בוצע ב: AtiTool בשניהם הכל יציב יש טעם לעוד אוברקלוק? או שזה באמת הטיפה האחרונה של התפוז? ד"א איך עושים אוברקלוק לזיכרון?

    • 2 תגובות
    • 555 צפיות

דיונים חדשים בפורומים