עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. יש לי 380 ש"ח ביד, ואני כבר שבועיים מתלבט מה לקנות בהם. בהתחלה רציתי לקנות וולקנו 12, אבל אז שיניתי את דעתי ורציתי לקנות שני מאווררי לדים וקטודה והיום שוב שיניתי את דעתי ואני הולך לקנות מארז COMUCASE 6A19. יש לי עכשיו שני מאווררים 120MM במארז הנוכחי שיש לי, והמארז החדש יבוא עם מאוורר 120MM. אז יהיו לי שלושה מאווררים 120MM: דלת-מכניס; מאחורה-מוציא; מקדימה-מכניס. עכשיו אין לי מספיק כסף לקנות עוד מאוורר 120MM שאני אמקם אותו על הגג. יש לי בבית 4 מאווררים 80MM, אבל כבר למדתי שמאווררים 80MM (לא כולם כמובן) די רועשים, אז אני לא מעוניין שיהיה שום מאוורר 80MM במארז החדש אז בעצם אני אתקע ואני לא אוכל למקם מאוורר על הגג (לפחות עד שאני אוכל לחסוך עוד כסף ולקנות עוד מאוורר 120MM). רצי…

    • 3 תגובות
    • 556 צפיות
  2. Started by nehmia,

    המאוררים הם http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_124&products_id=2516 אני לא עושה יותר מידי אוברקלוקים...ואין לי יותר מידי כסף....כדאי לי לקנות אותם?

    • 5 תגובות
    • 555 צפיות
  3. עזרה בבקשה חברים

    • 6 תגובות
    • 555 צפיות
  4. טוב, התחלתי לאט לאט והעלתי כל פעם 60 עד 70MHZ, הרצתי בדיקה בS&M כדי לוודא שהכול בסדר והמשכתי עד לAMD 4200X2 2.2GHZ. שם עברתי מויסטה לXP כדי לראות ציון 3DMARK2005, ציפיתי לעליה של כמה עשרות נקודות ואם לא מאות והפלא ופלא! הציון של 9200 נקודות ירד ל7800! עד כמה תמוהה יכול להיות המחשב שלי?? חשוב לציין שהמעבד לא מגיע אפילו עם OC ל45 מעלות, ככה שאין לי מושג מה הסיבה. מה כדאי לי לעשות? מהו התדר של חריץ PCI-E? האם מדובר ב100MHZ?

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  5. אני מעונין לפתוח את המאוורר כדי לרענן את המשחה ואני לא מצליח להבין איך לפתוח את המאוורר. איך אני פותח אותו? אם אפשר לצרף גם תמונות.

    • 2 תגובות
    • 555 צפיות
  6. שלום לכולם התקנתי על המעבד שלי זלמן 9500 ד"א אחלה קירור שקט והמעבד שהיה מגיע ל60 מעלות במנוחה עכשיו הוא ב35 מעלות במנוחה... אקיצר נשארתי עם הקירור סטוק של אינטח והשאלה זה אם יש מה לעשות איתו... יש לי מאוור שמכניס אוויר למארז שזה מקרר את הHD ומאורר שמוציא אוויר מהמארז ואת הזלמן... אז יש איפשהו שאני יכול לשים את המאוורר הזה? (זה מאורר סטוק של פנטים 4 530 תושבת 755 פרסקוט נראלי...) תודה עמית

  7. שמעו אני רוצה לדעתאם אני יכול לעשות אוברקלוקינג למחשב שלי הוא דיי ישן ובעוד שנה שנה וחצי בערך אני יקנה כבר חדש אז רציתי להישתמש בו כמה שיותר טוב וחשבתי לעשות לו אוברקלוקינג עכשיו יד לי ידע קטן מאוד בנושא אז אני רוצה לדעת איך אני עושה את זה ואיך אני יודע אם אני יכול לעשות אוברקלקינג לפי מה שהבנתי זה קשור ללוח אם שלי.. תגידו לי מה אתם צריכים לדעת ואני יגיד לכם את המפרט... אהה ועוד שאלה.. אם אני עושה את זה נגיד את האוברקלוקינג אז זה יעשה את המשחב שלי ליותר טוב אבל אחראי שנה שנתיים הוא יהרס לגמרה?וזה שווה להשקיע את כל המאמץ וליקנות גם מאוררים אם צריך והכל בישביל זה? בבקשה תעזרו!תודה מראש VeR-MaN!

    • 7 תגובות
    • 555 צפיות
  8. http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=632&Itemid=35 לי זה לא ממש משנה אבל למי שחושש.... זה תלוי ברמת המוטיבציה של החנות לגלות את העניין - לא סביר ברוב המקרים.

    • 2 תגובות
    • 555 צפיות
  9. Started by ranran,

    שלום אני רוצה לקנות איזה קירור למעבד P4 3GHZ סוקט 478 עכשיו תקציב 200 עם חריגה אפשרית עד 250 עדיף שיהיה לקירור פוטנציומטר(לא חובה) ולא כבד במיוחד ~ של יעבור את ה500 גרם.. שיגיע כמובן עם משחה טרמית.. תודה

    • 14 תגובות
    • 555 צפיות
  10. על הזכרונות של טוינמוס כמעט שאין לי מידע, למשל אני יודע שבוינבונד עדיף את ה-CH5.

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  11. Started by ORANGEJUICED,

    אני דיי חדש וכנראה שאלו את זה כבר אז מצטער עם אני שואל עוד הפעם יש לי תקירור המקורי למעבד שלי (3.0) האם זה מספיק או שמא כדי לי לקנות קירור יותר טוב ועם כן אז איזה ? והאם זה ישפר תביצועים או שזה לא דרמטי ? תודה...

    • 6 תגובות
    • 555 צפיות
  12. Thermaltake Liquid Cooling System Rocket Fanless 850ש"ח איך הוא בתור קירור מים...? הוא טוב...? (אמרו לי שהוא לא שווה את המחיר והוא סתם חרא) נכון? למי שלא מבין על מה אני מדבר אז.... http://www.thermaltake.com/watercooling/cl-w0011rocket/cl-w0011.htm

    • 4 תגובות
    • 555 צפיות
  13. Started by Moooshe,

    אחלה HSF, אני מאוד מרוצה ממנו... רק מה, לפעמים אני מוצא שאני רוצה להחליף מהירות (כשאני הולך לישון למשל), ואני לא אוהב לפתוח את המארז... איפה שמתם את המתג שלו כך שיהיה נגיש מבחוץ? המארז שלי הוא enermax fs-710b, ואין לי ממש כוח (וזמן!) לקידוחים והלחמות, אז חשבתי אולי לעשות חור מתאים בגודלו בפאנל השחור של הפלופי (זה שממילא סגור כי למי יש שני כונני פלופי היום?) השאלה היא אם לדעתכם הוא יחזיק מעמד בחיתוך, איך אפשר לחתוך אותו (פלסטיק!) ואיך להצמיד אליו את המתג?

    • 3 תגובות
    • 555 צפיות
  14. Started by rOnka,

    היי יש לי מעבד E8400 וכרטיס מסך 9800GT ואני חושב על לעשות OC קטן למעבד.(בקשר לכרטיס מסך אני ידבר עליו בהמשך) עכשיו אין לי מושג איזה קירור יש לי אם בכלל אבל אני יודע שיש לי 3 מאוורים(לפי איך שאבא שלי אמר) אחד למעבד אחד לכרטיס מסך והשני לזיכרונות. רציתי לשאול איך אני יודע איזה קירור יש לי אם בכלל ועד כמה אני יכול לעשות OC שזה יהיה יציב ושזה לא ירעיש יותר ממש שזה עכשיו. מה גם רצית לדעת מה הסכנות של הOC ועד כמה נפוצות בעיות בזמן OC שאני יצטרך לקנות מעבד חדש. רציתי לשאול עוד שאלה, אני יכול לקנות עוד כרטיס 9800GT שיהיה תואם וזה יעבוד יותר טוב מ9800GT רגיל בהרבה? שווה את הכסף? אפשרי בכלל חח? יום טוב

    • 1 תגובה
    • 555 צפיות
  15. יש לי מעבד amd athalon 1700+ socket a ולוח אם asus a7v266 האם המעבד ולוח אלו בעלי יכולות אוברקלוק טובים? למה אם כן אני רוצה לקנות קירור מים ועוד גיגה זיכרון טוב לאוברקלוק ולשפץ את המחשב, יעד +-2100 mhz, יגיע? ואם אפשר להכניס בזה גם קירור טוב לכרטיס הגרפי (radeon 9250) לא חייב מים.

    • 5 תגובות
    • 555 צפיות
  16. טוב קודם כל המפרט שלי: ASUS P5KC P35 OCZ 800MHZ@900 Platinum Revision CL4 [שב2.2 מגיעים בכיף גם ל950] Intel Core 2 Duo E8400 3GHZ @ 4.05 HIS IceQ4 HD 4850 [הרגיל.. לא TurboX] Segate 500GB 32MB buffer Zerotherm Nirvana NV120 NZXT Tempest יש לי קצת נסיון בOC, אז שיחקתי בביוס והגעתי למצב אידיאלי שהמעבד עובד על 4.05 גי'גה ב-1.45 וולט זה מעלה POST, בוט.. ווינדוס.. קרייסיס - הכל רץ חלק! והטמפ' לא עלו בהרבה- מקסימום 55 מעלות בנקודות פיק קיצוניות לחלוטין [הנירוונה עושה את העבודה ;D] אבל כשאני מריץ בדיקות מאמץ [כגון EVEREST, Prime95] אחרי חצי-דקה~דקה ישר עולה שגיאה [Hardware Faliure] עכשיו באוורסט אפשר לבחור מה לאמץ.. אז בחרתי לאמץ רק את ה-CPU ורץ שעה בלי שום שגיאה.. ב…

    • 1 תגובה
    • 555 צפיות
  17. Started by wedew,

    היי! אני פה באמצע אוברקלוק והגעתי לקטע שמשתמשים בתוכנה ATI TOOL עכשיו,אני רוצה לשנות את הMHz אבל התוכנה לא נותנת לי... תראו: זה חסום כזה מה אני עושה??? תודה!.

    • 4 תגובות
    • 555 צפיות
  18. Started by DJPOWER,

    היום התקנתי את הקירור מים בניה עצמית... עשיתי אוברקלוק 2400@2880 הרצתי את הפריים ואחרי כמה זמן הוא הראה לי צהוב... זה מה שהוא כתב... http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=7F6781351C7D4D609D21E9A3A82A524E&alid=37924(להיכנס לתמונה של הרקע...) אחרי זה הפעלתי את התוכנה שבודקת טמפ' של אסוס והוא חזר להראות אדום... מישהו יודע מה הבעיה?"?? אודה למי שיגיב יונתן

    • 10 תגובות
    • 555 צפיות
  19. אז עשיתי OC ובסנדרה אני מוציא 6200 בערך לזיכרונות . האם ניתן לשפר ניסיתי המון כונפיגורציות אבל זה לא עוזר . ה CAS 2.5 זה הכי נמוך שאפשר. אודה על עיצות כדי לשפר , תודה. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  20. Started by Bashash,

    -כותרת- תודה רבה לכל העונים!!

    • 5 תגובות
    • 555 צפיות
  21. אני בטוח שיש משהו בסגנון, אולי רק של אינטל. אני לא זוכר איך קוראים לה. יש לי מעבד AMD עם זכרונות DDR2 על המחשב tx1320 של HP (להתרחק להתרחק להתרחק!)

    • 3 תגובות
    • 555 צפיות
  22. Started by vincecarter,

    אני דיי בטוח בזה שהם יותר מדיי גבוהות... איך אתם ממליצים לקרר?(אם צריך) או לשפר את הקירור הקיים... תודה לעוזרים [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 555 צפיות
  23. SCYTHE מצהירה תאימות של INFINITY ללוחות ASUS מסוימים אבל מצפיה בתמונות, לא נראה שיש מקום למאוורר אחד ועוד פחות מזה לשניים. רציתי לוודא שיש למישהו צירוף כזה על לוח ASUS ואם כן אשמח לדעת מהו המארז ועל קשיי התקנה מיוחדים. בעיקר אני מתענין בלוחות בהם ASUS מכניסה אמצעי קירור פסיביים כמו P5B DELUXE וקומנדו.

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  24. שלום, אני מחפש קרור טוב לכרטיס מסך RADEON 9500 PRO משהוא במחיר סביר ובבקשה הסבר מפורט על מה שאתם נותנים כי אני לא מבין כלום בדברים האלה. בתודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 555 צפיות

דיונים חדשים בפורומים