אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני דיי סגור כבר על המפרט החדש שלי ויש לי כבר מעבד וכרטיס מסך חדשים אבל על הזכרון אני לא סגור כל כך. אני בעקרון רוצה לקנות את ה TwinMos 512 מגה כי הוא גם זול וגם לא אוברקלוקר גרוע, אבל בכל זאת תיזמונים של CAS 2 לא בטוח שהוא יעבוד בבאס גבוה. אז אני לא כל כך בטוח שהאם להשקיע ב Corsair 256 מגה בעל CAS 2 בטוח שהחברה מתחייבת עליו או שהשיפור לא יהיה כל כך גדול ואני יכול בשקט לקנות את ה TwinMos? אני חושב שזה שייך לכאן ולא ל פורום מעבדים וזכרונות כי יש כאן אנשים שיותר מבינים מה מתאים ל OC. אם צריך תעבירו בבקשה.
-
- 0 תגובות
- 556 צפיות
-
-
נגיד ואני עושה OC והטמפ' של הפלומינו שלי תיהיה 60 מעלות בערך,זה יהיה בסדר ? כי אמרו לי שפלומינו שורד גם בטמפ' גבוההות ? תודה.
-
- 4 תגובות
- 556 צפיות
-
-
יש לי AXP 1600 ולפי הסברי המדריכים השונים יש לקצר את כל הנק' ב- L1. איזה חומר מומלץ? יש לי גריז טרמי ויש לי בדיל רגיל. החומרים האלה יעזרו לי? או שצריך לקנות את הלק. תודה
-
- 3 תגובות
- 556 צפיות
-
-
שלום! אני קניתי גוף קירור לכרטיס מסך כרטיס מסך זה : ATI RADEON 9600 XT גוף קירור זה : ATI SILENCER 1 של ARTIC COOLING אני צריך עזרה בהתקנה תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 556 צפיות
-
-
התוכנה : AMD OverDrive אומרת : AMD OverDrive cannot detect AMD CPU on this computer מה אני עושה ?
-
- 3 תגובות
- 556 צפיות
-
-
איזה קירור אתם ממליצים לקנות לזכרונות, הזכרונות שלי צמודים אחד לשני ואני לא רוצה שהם יפגעו אחד בשני?
-
- 3 תגובות
- 556 צפיות
-
-
שלום יש לי את הגרסא האחרונה של RIVATUNER יש לי גם 8600GTS 256MB 128BIT של ג'יגה בייט ( פאסיבי ) ביצעתי לו OC, כזה : 675/1458/1008@787/1699/1081 ויש לי בעיה, סימנתי V בstartup settings שיפעל כל פעם בעליית החלונות. לפי מה שהבנתי בLOWPOWER לא ניתן לשנות את ההגדרות, אז רוב הזמן הוא בלי OC בכלל. בperformance 3d הוא עם OC ובstandard 2d הוא גם עם OC אני בד"כ משחק במשחקים שבין CS לבין DIRT (שיחקתי לא מזמן בקרייסיס, עד שסיימתי אותו ונמאס לי מה12ג'יגה שתפס לחינם) וכל פעם שאני נכנס למשל לDIRT, בשביל לקבל את הביצועים עם OC אני צריך להכנס לRIVATUNER ולכוון לאותם הגדרות OC שהיו וללחוץ על "החל" ואז הוא עובר למצב OC עד שאני יוצא מהמשחק. הטמפרטורה שלו בסדר גמור (למרבה ההפתעה ע…
-
- 2 תגובות
- 556 צפיות
-
-
אנ י מחפש מאורר הכי טוב שאפשר למצוב במחיר של עד-250 ש"ח (יש לי= intel p4 2.8 ghz ht prescott socket 478 ) בישביל אוברקלוק של לפחות3.2 Ghz תודה רבה לעוזרים !!!!
-
- 8 תגובות
- 556 צפיות
-
-
-
הנה הכרטיס שלי: זה fx 5200 הוא מצויד בזיכרונות מסוג סמסונג tc50 וליבה עם סטפינג של b1 מה הם יכולות האוברקלוק של כרטיס זה ? והאם ניתן לשפר אותו תוכנתית?
-
- 7 תגובות
- 556 צפיות
-
-
-
אני רוצה להשקיט את המאווררים שלי וראיתי את ההארדקנו 7 שמשמש גם כפאן באס מחירו יחסית זול ושאלתי היא: האם ניתן לחבר 4 מאווררים לפאן באס של ההארדקנו 7? אם כן איך זה מתבצע? והייתם ממליצים למשהו שרוצה פאן באס לקנות את ההארדקנו 7? או שעדיף לי לקנות ב 50 שקל שולט מהירויות על 2 מאווררים?
-
- 1 תגובה
- 556 צפיות
-
-
עד כמה המעבד יכול להגיע ובאיזה תוכנות אפשר להשתמש כדי להקל על הocותוכנות בדיקת מערכת אחרי oc מה טמפ' מומלצת מעבד וזה על לוח 965p-ds3 תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 556 צפיות
-
-
לא מצליח לזהות את הטמפ' בפנטיום 4 בעזרת CORE TEMP, הוא כותב לי שזה לא מעבד פנטיום. האם ישנה תוכנה אחרת שבעזרת ניתן לנתר טמפ'? מעבד פנטיום 4 2.4GHZ לוח אסוס p4s8x-x סוקט 478
-
- 1 תגובה
- 556 צפיות
-
-
אני ממבשרת ציון ליד ירושלים אני מוכן לשלם כסף למי שיבוא
-
- 2 תגובות
- 556 צפיות
-
-
האם הכרטיס שלי פועל עכשיו עם 16 צינורות?
-
- 1 תגובה
- 556 צפיות
-
-
סתם מעניין אותי מה ההבדלים כבר בין Scythe Mugen 2 - Infinity לבין Arctic Cooling Freezer 7 Pro.?
-
- 3 תגובות
- 556 צפיות
-
-
קניתי thermaltake silent boost k8 אני חייב לציין שהוא ממש שקט...מסתובב רק על 2600RPM ומקרר מעולה אני באוברקלוק למעבד והוא עדיין שומר אותו במנוחה על 44-47 ובמאמץ על 52-54 מה אתם חושבים? איך בכללי המאורר הזה?
-
- 8 תגובות
- 556 צפיות
-
-
מדובר על מעבד p4 2.66g ולוח p4x400 כראה של dfi הורדדתי את הגוף קירור מהמעבד ואחרי שהחזרתי אותו חזרה בדקתי את הטמפ ע"י cpucool והא מראה לי 70 c יכןל להיות שהתוכנה לא מתאימה ללוח הזה או שזה נוצר כי הגוף קירור לא מודבק למעבד אלא רק מוצמד עלי? תודה
-
- 2 תגובות
- 556 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך geforce fx5700le עכשיו בתוכנה כמה אני יכול להעלות בליבה וכמה בזיכרון שלו עם קירור סטוק כרגע הוא בזיכרון על 400 מגה הרץ ובליבה הוא 250 כמה אתם חושבים אני יכול להעלות ואיזה טמפרטורה לא לעבור
-
- 5 תגובות
- 556 צפיות
-
-
אין לי מושג איך עושים ומה בדיוק צריך לעשות, צריך הכוונה ממש מהתחלה מה שכן אני יכול לתת פה זה את המפרט מחשב שלי, אני רוצה לעשות OC להכל, לוח אם, כרטיס מסך, זכרונות, ומעבד זה מהתוכנה CPU-Z CPU - intel pentium 4 socket 487mPGA 2.00MHZ לוח אם - I845E מודל D845EBG2 זכרונות - DDR 512, תדר 133 (של CEON) לגבי כרטיס מסך, אין לי פרטים מדוייקים, אני יודע שהוא גיפורס עם 64 מגה זכרון, משהו מאד ישן יחסית מישהו יש כיוון לתת לי, מה עושים, איך, בכמה אפשר לקפוץ, מה הטמפרטורות תודה רבה לכולם
-
- 5 תגובות
- 556 צפיות
-
-
מה דעתכם על המערכת הבאה? http://www.dangerdenstore.com/cart.php
-
- 3 תגובות
- 556 צפיות
-
-
-
שלום. דבר ראשון שאני חייב להגיד, HWZONE פורום מחשבים מספר 1! תמיד מצאתי פו תשובות בצירוף תמונות ותמיכה. שמתי לב שהמחשב ה"סוס" שלי התחיל לעבוד נורא, ה-Geforce6800GT מגיע לכמעט 120o במשחק בעל גרפיקה נמוכה מאוד. טוב אני יודע שישנם מספר בעיות שאני מתכוון לסדר אותם עכשיו, אבל הבעייה העיקרית שלי זה שאין לי מושג בדברים הללו, אז אני מקווה שהחומר המודפס יעזור לי לעבור את היום בשלום. מה שאני הולך לעשות: 1. לפרק את כל הרכיבים חוץ מלוח אם, ספק(אולי) נראה כבר שהכל יהיה בחוץ אני אתחיל לנקות את המאווררים, לשמן וכו' מקווה שזה יעזור קצת. *יש לי מאוורר אחד שמוציא אוויר ואחד שמכניס ואני חושב שאני אצטרך לקנות עוד 1-2 ולעשות חורים(אני אשלח תמונות אם יהיה ביקוש ככה אני יקבל יותר עזרה. 2. אם כב…
-
- 5 תגובות
- 556 צפיות
-
-
היי יש לי כרטיס מסך חדש (הוא עצמו ישן אבל חדש בשבילי) ויש לי צוואר בקבוק. בגלל זה אני רוצה לעשות OC למעבד אבל אין לי מושג איך לעשות את זה, קיבלתי קצת אינפורמציה בנושא , אבל אני לא מוצא בכלל את המכפלה ! מישהו יכול לעזור לי ? המפרט בצד ימין, ללא מאמץ המעבד על 35 מעלות בערך, אני יודע שעד 65 זה בסדר בשביל פנטיום D תודה לכולם
-
- 3 תגובות
- 556 צפיות
-


