אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שאלה קטנה: בצד המארז הוספתי מאוורר שסתם היה בספק כוח גמור עכשיו כדי שיהיה קירור נכון ויעיל לאיזה כיוון האוויר צריך להיות? לכיוון תוך המארז או להוציא את האוויר החוצה?? תודה לעוזרים!
-
- 6 תגובות
- 557 צפיות
-
-
קיבלתי מתנה קירור למעבד דגם Sharks של חברת Evercool עכשיו אני לא יודע אם הוא יתאים למחשב שאני הולך לקנות שהוא יהיה עם מעבד Core2Duo E6300 2M 775 1066FSB והלוח אם D946G INTEL ISELTON אני חייב לדעת לפני שאני קונה את המחשב תודה לעונים
-
- 5 תגובות
- 557 צפיות
-
-
שלום בזמן האחרון חשבתי לנסות קירור מים לחויה,אז ככה יש לי גישה למכונות CNC ולנחושות רציתי לראות כמה בלוקי קירור גאוניים אתם יודעים ל"תפוס רעיונות,אשמח לקבל תמונות ולינקים תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 557 צפיות
-
-
רשום לי cpu 19 שזה טוב אבל יש גם core#1 שהוא על 45 ו core #2 שהוא גל על 45 מעלות אז אני לא מבין מה זה אומר.....מישהו יכול לעזור לי?
-
- 3 תגובות
- 557 צפיות
-
-
עיינתי בכמה נושאים שנפתחו בפורום ועל פי דברם של אנשים חזרו ואמרו שמשחה טרמית שמכילה כסף מסוכנת. קניתי AS5, עד כמה שידוע לי זו המשחה בין הטובות בשוק היום ורציתי לדעת מה הסיכון בשימוש בה. החלפתי משחה טרמית פעם אחת עם משחה בשם: STARS-420, בקרוב אני קונה קירור של אינפיניטי ואני רוצה למרוח את ה-AS5 שאלתי היא כזו: מה הסיכון במריחת המשחה, אני לא מוציא את המעבד מהבית שלו, המריחה תתבצע בתוך המארז ועל ידי הציוד המתאים?(אלכוהול 70 אחוז, כרטיס אשראי, צמר גפן) נ.ב קראתי את המדריך שמופיע באתר.
-
- 4 תגובות
- 557 צפיות
-
-
היום ביצעתי OC למעבד הנחמד שלי וקיבלתי תוצאת דיי נחמדה ויציבות טובה.... הצלחתי להגיע ל 3904 MHZ על קירור אוויר Tuniq Tower עם מתח של 1.6 קיבלתי הצעה להחליף את המעבד בתוספת תשלום קטן ל Q6600 השאלה שלי האם הוא ישיג תוצאות טובות יותר ב OC?? צרפתי תמונה....
-
- 1 תגובה
- 557 צפיות
-
-
היי! אני צריך לינק לכרטיס זכרון טוב 256MB DDRAM - לא 400mhz! והלינק צריך להיות מהאתר PCHardware. תודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 557 צפיות
-
-
אמממ יש לי את הכרטיס Matrox Millennium g200 ורציתי לשאול אם אפשר להעלות אותה לרמה של כרטיס Matrox Millennium g400? תודה רבה רבה!!! דרך אגב אני יודע שפשוט יותר לקנות חדש אבל אני מכה עוד כמה זמן אז מתנחן שתעזרו!!! האא ן ואם זה בלתי אפשרי יש אפשרות לעשות ל-g200 אוס? תודההההההההההההההההההה... ומתחנן לערה!
-
- 3 תגובות
- 557 צפיות
-
-
טוב, דוד שלי מקנדה רוצה להביא לי P4 2.8 זה עולה לו זול לא יודע איך אבל משהוא בסביבות ה300 $ עכשיו זה לא שווה לי שהוא יקנה אם: 1) אי אפשר לעשות אוברקלוקינג 2)זה לא מתאים לי ללוח אם יש לי עכשיו לוח של MSI כמו שכתוב במפרט MSI SIS 645DX עם תמיכה ב 533... זה יתאים לי?? תודה... סליחה על הטעות יש לי כבר 1.6 אז 1.8 לא שווה לי...
-
- 4 תגובות
- 557 צפיות
-
-
שמתי היום ל-6600GT XFX שלי משחה טרמית (MX1) בדקתי ב RIVA TUNER הוא מגיע למקסימום 75 מעלות..האם כדאי לנסות איזה אוברקלוק? נ.ב. ראיתי שיש גם קירור לזכרון ...האם יש לו גם מודד טמפרטורה או שלא צריך?
-
- 3 תגובות
- 557 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך בן שנתיים בערך, GF4 Ti4200 של Leadtek (אני חושב שהדגם הוא A250). המאוורר המקורי שהיה עליו הפסיק לפעול לפני כשנה. המאוורר הוא זה: זמן מה אח"כ לקחתי את המחשב לטכנאי שלא יכל למצוא אחד מתאים ולכן ניסה להתאים מאורר סטנדרטי של nvidia: למיטב זכרוני הוא היה צריך לחתוך את הלשוניות בצדדים כדי שיתאים למבנה. אתמול שמתי לב שהמאוורר שוב לא עובד. אני מניח שזה כך כבר זמן מה. מה ניתן לעשות? אני מבין שזה מאוורר לא כ"כ סטנדרטי, היכן אוכל למצוא אחד מתאים? עד כמה בכלל חשוב המאוורר בכרטיס מסך כזה? עריכה: מצאתי גם תמונה של הכרטיס מסך כולו
-
- 5 תגובות
- 557 צפיות
-
-
יש לי מארז - Thermaltake Xaser II 6000A Plus Aluminium Tower Case (המאוררים שלו חלשים?) אני קונה את REDEON 9700 של Powercolor ואני רוצה לעשות לו OC עד לPRO אז איזה קירור אני צריך אם בכלל? אולי עדיף מחברה אחרת מכל הבחינות?
-
- 4 תגובות
- 557 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מניח שהבנתם מהכותרת את שאלתי.. אני רוצה לדעת עם אפשר להכניס בASUS COMMANDO הטסינקים רציניים, קירור מים. תודה מראש, תומר
-
- 7 תגובות
- 557 צפיות
-
-
יש לי תכרטיס הזה וכרגע הטמפ שלו בלי מאמץ עומד על 57-60 ובמאמץ מגיעה ל 65+- זה נורמלי? GeForce 6600 Memory 256 MBytes
-
- 3 תגובות
- 557 צפיות
-
-
שאלה בכותרת ואני מתכוון אם יש לי מערכת דיי טובה וכרטיס מסך פשוט משהו כמו ה7300 שלא אכפת לי ממנו אני יוכל לעשות לו אוברקלוק ללא קשר ללוח אם / מעבד כדי לא להרוס או לשנות אותם?
-
- 3 תגובות
- 557 צפיות
-
-
עשיתי OC למעבד שלי מ-3000 ל-3400 ע"י שינוי מכפלה מ-200X15 ל-227X15 עכשיו המעבד עובד בטמפ' טובה יחסית לפרסקוט במצב מנוחה המעבד על 47 מעלות בערך עכשיו שאני משחק אחרי כמה זמן המחשב עושה ריסט בדקתי ישר טמפרטורה בביוס והיא הייתה 58 מעלות והלוח אם הייה על 40 שזה סביר אני חושב שזה בגלל הספק שלי שהוא גנ'רי והוא 300 וואט חרא ספק כנראה אבל שהמחשב עלה שוב הווינדוס כתב "המערכת שוחזרה לאחר שגיאה חמורה" ממה אתם אומרים הבעיה מ-OC ? או בגלל הספק דרך אגב במפרט שלי הוא: intel p4 3000@3400 E ASUS P4P 800 E DELUXE RADEON 9600 XT 256 DDR GEIL 512X2 DDR MAXTOR 120 SATA והכרטיס מסך גם ב-OC בליבה במקום 500 זה 560 ובזיכרונות זה 350 במקום 300 ויש עוד 4 מאוורים במארז 2 קידמיים שמכניסים אווי…
-
- 3 תגובות
- 557 צפיות
-
-
על איזה מהירות אני צריך לשים את המאוורר של הכרטיסמסך שלי במצב מנוחה? 8800GT inno3d OC edition 650/950 כשב-40% מהירות מאוורר הכרטיס (במנוחה) על 58 מעלות. תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 557 צפיות
-
-
היי לאחרונה רכשתי מחשב חדש לוח אם GIGABYTE 965-DQ6 מעבד E6300 זכרון : 2X1GB KINGSTON VALUE RAM 667MHZ כ.מסך LEADTEKGF 7600GT EXTREME הטמפרטורות נראות לי ממש גבוהות הלוח במנוחה כ 45 מעלות בממוצע , המאמץ למשל של המרת סרט (ENCODING) הוא מגיע לכ 53 מעלות הכרטיס מסך 67 מעלות במנוחה 72 במאמץ דרך אגב המארז שלי הוא טרמלטייק סופרנו עם מאוורר 120מ"מ מקדימה ואחד מאחורה ספק 500W ENERMAX LIBERTY ללוח שהללו אותו כמו DQ6 ציפיתי שיהיו טמפרטורות הרבה יותר נמוכות מה דעתכם חברים?
-
- 3 תגובות
- 557 צפיות
-
-
שלום לפני חודש לערך קיבלתי את המחשב החדש שלי, עם שני מאווררים 120 MM , האחורי שמוציא אוויר חרישי. לעומתו, הקידמי כנראה ג'נרי ובמצבים מסויימים מאודד מרעיש. אני צריך מאוורר שקט ויעיל, אני לא רוצה להרגיש את המחשב פועל, כמו שלא הרגשתי אותו פועל כשהמאוורר הקדמי נותק, אך אז טמפ' המחשב עלתה ב 3-4 מעלות - ואיני מרוצה מכך. חשבתי על : http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=1319 או: TT smart fan, כדי שאוכל לשלוט עליו - האם שווה לשלם 30 שלק יותר עליו? עוד דבר: המאוורר הקידמי שלי מחובר בצורה מוזרה: יש לו שני חיבורים - אחד זכר ואחד נקבה של מולקס - מהו החיבור הסטנדרטי והאם אוכל להסתדר בלי בעיה עם מאוורר חדש, אצלי זה מין "סוגר מעגל"... המחשב נקנה מפנדה. תודה על …
-
- 5 תגובות
- 557 צפיות
-
-
שלום ותודה לעונה! אני מנסה לבצע אוברקלוק ראשון בחיי. משום מה אין בביוס את הפקודות ששם מבצעים את האובר. ניסיתי באמצעות תוכנה של גיגהבייט בשם EASYTUNE5 אבל שם איני יכול להעלות את הוולט. אשמח אם תענה על שתי הבעיות!
-
- 2 תגובות
- 557 צפיות
-
-
חשבתי על 2 אפשרויות: Scythe "KATANA3" 3Heat Pipes CPU Cooler http://www.scythe-usa.com/product/cpu/041/scktn3000_detail.html Arctic Cooling Freezer 64 Pro CPU COOLER http://www.arctic-cooling.com/catalog/product_info.php?mID=133&cPath=1_43 התכנון הוא להרביץ בOC... לפחות עד 3.7... מה אתם חושבים אני אצטרך בשביל לתת 4GHZ? וכן, אני מתכנן לפתוח את הליבות הנעולות... יחד עם מארז RaidMax Apex Black וספק 500W... כרטיס מסך HD4850 1GB
-
- 2 תגובות
- 557 צפיות
-
-
ראיתי באתר זה את הלינק הבא: http://www.pickis.com:81/akai_datorvideo/page_1.html ומאוד אהבתי את הרעיון שהחלטתי לעשות לעצמי גם כזה. מצאתי וידיאו והכנסתי מחשב הבעיה הצפויה לי היא חום, הבעיה הנוספת שאין מקום לדברים רצינים כמו לצעות אלומיניום או נחושת למינהם. הפתרון שחשבתי עליו הוא למלא אותו במאוררים כשאני מכוון טוב מאיפה יהיה כניסה של אויר ומאיפה יציאה - הבעיה שזה יצור לי - רעש לא נורמלי מאחר ואני יזדקק להרבה מאוררים. כדי שהעבודה שלי תצא שימושית בסופו של דבר אני חייב לפתור את הבעיה הזאת pliz help
-
- 4 תגובות
- 557 צפיות
-
-
-
נדפק לי המאורר בכרטיס Radeon X1950 pro איפה אפשר לקנות קירור ? ובאיזה מתאים?
-
- 4 תגובות
- 557 צפיות
-
-


