אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
לא קירור מים רק קירור אוויר ושיהיה מתאים ללוח של אביט ai7
-
- 6 תגובות
- 558 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות קירור למעבד כדי שאני אוכל להפיק ממנו אוברקלוק רציני.... ברשותי מעבד Pentium 4 Prescott 2.8Ghz LGA775 אני משער ששני הקירורים שרשמתי בכותרת די שקטים, השאלה מי באמת מקרר יותר חזק????? צירפתי לינקים שתוכלו לראות! ZALMAN http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=7599 THERMALTAKE http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_934_954&products_id=9438 המחירים די דומים.... אשמח לקבל קצת ייעוץ בתודה, דניאל.
-
- 2 תגובות
- 558 צפיות
-
-
יש לי קירור FC-ZV9 של Zalman לכרטיס מסך, אבל יש בעיה שאין אותו באתר של Zalman. אני רוצה להתקין אותו על ה9800GTX+, ואין לי מושג האם בכלל שווה לנסות? יש איזה אפשרות אחרת ידעת האם הקירור הישן הזה תומך ב9800GTX+?
-
- 6 תגובות
- 558 צפיות
-
-
איזה מאוורר אתם ממליצים לי לקנות אפילו 2 בשביל מחשב AMD 2500??? התקציב הוא בערך עד 120 שקל למאוורר... תודה בנצי. D:
-
- 2 תגובות
- 558 צפיות
-
-
שלום, קניתי וולקנו 9 ויש שם אפשרות לחבר סנסור אבל לא מפרטים שם איך לחבר הם רק אומרים שצריך לחבר אותו לגב המעבד אז רציתי לדעת איך לחבר? אם איזה חומר? ואם זה לא יפריע לסגור את המעבד? תודה
-
- 4 תגובות
- 558 צפיות
-
-
אהלן אחיי.... ברשותי פרסקוט 3 גה"צ סוקט 775 על קירור סטוק (במאמץ לא עובר את ה50 מעלות) אמור להגיע אליי הArctic Cooler Freezer 7 pro וחשבתי לעשות אוברקלוק חמדמד... עד כמה הוא יגיע עם הקירור הנ"ל?? (עד כמה מה"ץ) תודה מראש..
-
- 4 תגובות
- 557 צפיות
-
-
http://www.coolermaster.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=DDF-S81-U1&other_title=+DDF-S81-U1+Dual%20Storm יש כזה בארץ? ועם הוא באמת יכול להביא שיפור מול מאוורר רגיל. 80ממ.
-
- 2 תגובות
- 557 צפיות
-
-
יש לי HEC COMPUCASE 6A21 יש לו שני מאווררים של 120MM אחד מקדימה אחד מאחורה ויש לו אפשרות להתקין עוד מאוורר של 80MM בדלת בצד שמאל מול המעבד האם זה יכול לעזור בהרבה בלהוריד את הטמפרטורות? מה עוד כדי לעשות כדי להוריד את הטמפרטורות משמעותית? טמפרטורת מעבד במנוחה!: סביב ה-45 מעלות לוח אם: סביבות ה-50 מעלות מה לעשות? ניקיתי כבר את האבד מבפנים וגם את הפילטרים אין שום שינוי
-
- 6 תגובות
- 557 צפיות
-
-
שלום לכולם קיבלתי את המחשב החדש שלי A64 3000 939 גיגבייט K8NF NF4 512MB וב3DMARK 2003 ליפני פתיחת צינורות קיבלתי 4200 ואחרי פתיחה צינורות קיבלתי 5200 זה בסדר ???? והכרטיס מגיעה בOC מהמיפעל 400/500 בימקום 300/500 ובOC של 500/550 קיבלתי רק 5600 אני לא אמור לקבל יותר??? ד.א הכרטיס מסך מומלץ בחום ועולה רק 560 שקל בKSP!!!! הוא ניפתח בקלות והוא במהירות של 400/500!!!!!! ביקורת מלאה על המחשב בקרוב!!!
-
- 2 תגובות
- 557 צפיות
-
-
איך אני מחבר את הקליפסים אני לא מצליח אתמול ישבתי עד 2 וחצי בלילה ולא הצלחתי למצוא שום פתרון... הקירור כבר מורכב על הלוח אולי זה גורם לבעיה ? ואיפה אני שם את אנטי ויברציות ?
-
- 3 תגובות
- 557 צפיות
-
-
נכון יש מי דבר כזה שמכסה מדבקה האם להוריד אותו ולהשאיר תמדבקה או להוריד גם את המדבקה איתו או לא להוריד ביכלל המוצר שאני מדבר אליו הוא http://modding-pc.co.il/Product.asp?Pid=ddrc-b&Cat2Cat1ID=7&Cat2ID=74 בקשה עיזרו לי תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 557 צפיות
-
-
היי שלום אני מתכנן לעשות אוברקלוק צנוע למעבד שלי, מספר שאלות על המעבד: -האם ליבת Northwood הינה ליבה טובה לאוברקלוק ? -מהירות שעון סטוק של המעבד היא 2.4GHz, אני מעוניין להגיע ל-3GHz , האם זה אפשרי עם המעבד הזה? -האם אני אצטרך לקנות קירור חדש למעבד ? או שאפשרי לעבוד איתו בכזה אוברקלוק עם הקירור סטוק שלו ללא נפילות ביציבות ? -האם כאשר אני עושה אוברקלוק האחריות על המעבד בטלה ? אם כן, איך אפשר לדעת אם המעבד פעל בעבר באוברקלוק ? אשמח לקבל תשובות, תודה רבה.
-
- 8 תגובות
- 557 צפיות
-
-
נגיד ואני עושה OC והטמפ' של הפלומינו שלי תיהיה 60 מעלות בערך,זה יהיה בסדר ? כי אמרו לי שפלומינו שורד גם בטמפ' גבוההות ? תודה.
-
- 4 תגובות
- 557 צפיות
-
-
הכרטיס מסוג 9800 פרו של ספייר 256 ביט ואני רוצה להחליף את המאורר כי מה שבא איתו חא מי יודע מה ולא מכסה את הזיכרונות
-
- 1 תגובה
- 557 צפיות
-
-
P3 803 256 SDRAM לוח-M ASUS cuv4x כרטיס מסך gf 256 [הראשון חחח]
-
- 6 תגובות
- 557 צפיות
-
-
תבניות/שבלונות לגרילים בשביל המארז (בעיקר בגודל של 80 מילימטר) אני זוכר שפעם היה איזה קובץ פה באתר עם כל מיני דוגמאות אבל אני לא מוצא אותו. תודה לעוזרים ולא, לא מצאתי שום דבר ב
-
- 2 תגובות
- 557 צפיות
-
-
שלום לכם, מה הפוטנציאל OC עם החלקים האלה: מעבד:INTEL D 805 לוח אם: GIGABYTE GA-8N-SLI קירור: ARTIC COOLING Freezer 7 Pro מארז: Sunbeam Transformer עד כמה אני יכול להגיע? תודה רבה, עדן
-
- 3 תגובות
- 557 צפיות
-
-
אני יודע ששאלתי את השאלה הזאת קודם אבל לא קיבלתי את התשובה והת'ארד סטה מהנושא עכשיו השאלה שלי היא: יש לי קירור Extreme volcano 12 ומעבד Athlon 64bit אני שמתי לב שעל האריזה רשום שהוא מתאים ל-Athlon xp האם הקירור הזה יתאים גם למעבד שלי או לא? ואשמח אם אנשים יספרו לי איך הקירור הזה טוב לא טוב? בינתיים הקירור הוא לא למטרות אובר אבל יצא לי לקנות אותו בזול אז קניתי תודה. נ.ב. בבקשה לא להציע לי קירורים אחרים או לשאול למה קניתי את הקירור הזה.
-
- 1 תגובה
- 557 צפיות
-
-
המעבד אמור לעבוד בתדר של 1.66 והוא עובד ב1.0 ואני פשוט לא מבין מה הבעיה נכנסתי לביוס וממה שראיתי יש מכפלה מינימלית שהיא 6 ומכסימלית שהיא 10 הבאס הוא 166...? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 557 צפיות
-
-
כרגע קיבלתי מחשב נייד COMPAQ PRESARIO 1500 התקנתי עליו SPEEDFAN והתוצאת טמפ' נעות שהמחשב ללא עבודה כך: Local TEMP - 58C Remote Temp 43C HD0-43C Temp1 46C TEmp2 61C TEmp3 32C עם איזה תוכנה אני אמור לדעת מה כל טמפ' מסמלת לוח מעבד כ.מסך כונן קשיח וכו'...
-
- 3 תגובות
- 557 צפיות
-
-
אני על באס 157... מדובר ב AXP 1600+, OCZ 512mb, EPOX EP8k3a+ מעבר לבאס הזה, פשוט ברגע שהוא אמור להעלות את המסך טעינה של האקספי, הוא נשאר מסך לפני..הבקר הרדיסקים כנראה לא עומד בזה.. יש לי במגירה בקר רייד שלא בשימוש, ורציתי לדעת 2 דברים.. בגלל שהבאס לבקר הרדיסקים ול PCI זהה, אם אני אחבר את ההרדיסקים לבקר ב PCI יהיה הבדל כלשהו? בגלל שהצ'יפ שונה אני משער שהוא יוכל להחזיק בבאסים גבוהים יותר..השאלה אם הטרחה שווה את זה או שבסוף השיפור יהיה מזערי ? ואם יתכן והוא יחזיק לבאס של 166+-, אז איך אני בעצם מחבר ת'הרדיסקים לשם? 2 הרדיסקים של 60 ו 20, פשוט לחבר לכניסת IDE בבקר? צריך להגדיר משהו ....? או שזה נעשה אוטומטי בבוט?.. tnx..
-
- 0 תגובות
- 557 צפיות
-
-
שלום לכולם ושנה טובה/חג שמח, לקראת קניית מחשב חדש אני מתכנן להפוך את המחשב הישן שלי לשרת קבצים. כחלק מהליך השדרוג הזה, אני רוצה לקנות לו קירור חדש (כרגע הוא עם קירור סטוק) - עם עדיפות לשקט ולא לביצועים (ממילא אני אעשה לו Underclocking). אם אפשרי לכלול קירור פאסיבי זה יהיה נהדר (המארז - אנטק 300, עם אקסטרה מאוורר מקדימה כדי לקרר את ההרדיסקים). מישהו מכיר קירור פאסיבי טוב (או אקטיבי שקט מאד) לסוקט העתיקה הזו?
-
- 1 תגובה
- 557 צפיות
-
-
אז ככה. עד היום, כמאט לא יצא לפתוח את הCASE ולראות איך עובד ה AC7PRO שקניתי לפני כמה חודשים את הקירור הרכיבו לי בחנות. היום, קניתי HDD חדש, ובשביל ללכת איתו יד הסוף החלטתי לקנות גם שני מאווררים, אחד ל HDD(מקדימה, היה לי שם מאורר אבל יחסית חלש..) ואחד שמתי משמאל לכרטיס מסך. בזמן החיבורים הכל הלך יופי, עד שהפעלתי את המחשב לבדיקה שהכל תקין. ה HDD, והמאווררים החדשים עבדו מצויין. אבל משום מה ה AC7PRO "גימגם" ז"א לשניה עבד ואז עצר לשתי שניות, וככה בהפרשי זמן שווים. חשבתי שאוליי המאווררים האחרים גורמים לזה, ניתקתי אותם, ללא שינוי, ה AC7 המשיך לגמגם. חיברתי אותו ל SYS_FAN אחר במקום אחד המאווררים, התחיל לעבוד מצויין. חיברתי את המאוורר שניתקתי ל מקום של ה AC7 (CPU_FAN) אז המאוורר ה…
-
- 2 תגובות
- 557 צפיות
-
-
אני היום מזמין מחשב מבוסס AMD Barton 2500,... (שמגיע בגירסת הtray - בלי מאוורר) אני לא מתכנן אוברקלוק בתקופה הקרובה.. אבל ייתכן שיום אחד אני יעשה. אני שואף להגיע לטמפ' נמוכות בלי שום קשר לאוברקלוקינג... וחשוב לי שהוא לא יהיה יותר מדי רועש. הוצעו לי 2 HSF's... ואני ממש לא יודע במה לבחור: ThermalTake Volcano 10+ (ב-80 ש"ח) או AeroCool DP-101 (Deep Impact) - ב160 ש"ח האם האירוקול שווה את המחיר? המון תודה.
-
- 6 תגובות
- 557 צפיות
-
-
שלום לכולם נעזרתי פה בפורום לפני חודש וחצי בערך יש לי מחשב חדש אז זה לא בעיה של אבק הכרטיס מסך שלי מתחמם אפילו מעבר ל 100 מעלות במאמץ כשאני שם אותו באוטומט בריבה טיונר כשאני שם אותו על 75 אחוז כוח הוא מגיע גג ל80 בשיא המאמץ וזה רק ב CRYSIS משחקים אחרים 72 גג הבעיה היא שאני לא רוצה לשחוק את המאוורר של הכרטיס מסך כי הוא קבוע על 75 אחוז עוצמה FIXED חשבתי להוסיף מאווררים ואז המארז יהיה קריר יותר ואני לא אצטרך לקרוע את המאוורר של הכרטיס מסך אין אבק המחשב חדש , בדקתי שאחד מכניס ואחד מוציא במארז מדובר במארז SETTO 1000 של GYGABYTE עם 2 מאוורררים 12 סמ אחד מלפנים ואחד מאחור שאר המפרט : intel e7200 core 2 due gygabyte mother bord -p43 - dsl gtx 275 gygabyte seagate 1 tb termalta…
-
- 1 תגובה
- 557 צפיות
-


