אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
היי יש לי AMD 1700XP+ (13mic) d Gigabyte KT400 וזיכרון Sumsung 512MB DDR PC2700 ואני רוצה להמהיר את המעבד ל1850-1900 מ"ה אני צריך המלצה לפתרון קירור כמה שיותר פשוט ושקט שישאיר את המערכת שלי יציבה במהירות הזאת ... בכלל, אפשרי לעשות את זה עם המאוורר שבא עם המעבד ? 2. עוד שאלה ... שאני מנסה להמהיר את המעבד עם EasyTune4 ומשתמש במצב הEASY MODE שלה ומגדיר את הSystem Bus עד 151MZ זה עובד מצויין אבל ברגע שאני מנסה 152 המחשב קופא מייד שאני מבצע את ההמהרה ... מה יכולה להיות הבעיה ?
-
- 6 תגובות
- 558 צפיות
-
-
מעבד:פנטיום 2.4 HT לוח אם:8knxp זכרון:twin moss 2*256 twister 466Mh 1: אני לא מצליח לנעול את ה pci/agp אפילו כשאני מקנפג את הbios ל locked כשאני מעלה את המחשב easytune מציג לי ערכים רגילים כלומר גם ה pci וגם ה agp עולים יחסית לfsb המומהר .???. 2:אם אני מנסה להמהיר את הביצועים פתאום אני מקבל תדרים נמוכים להחריד של 1000 -1100 מגה הרץ במעבד והמתח שלו נופל מ1.525 ל 1.10 ומשהו וולט או שהמתחים גדלים ל 1.6/2.8 במקום 1.5/2.6 ל זכרון / כרטיס מסך בהתאמה. מה יכול לגרום לתופעות הללו ? משהוא נתקל במקרים דומים ?
-
- 0 תגובות
- 558 צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לקנות מאורירים למארז במספר גדלים: 120mm וגם 80mm הייתי רוצה שהם יבצעו את העבודה, אבל הדבר הכי חשוב לי הוא שקט!!! אני ממש רוצה שהמחשב שלי יהיה שקט, שקט ממש. לכן הייתי רוצה בבקשה המלצות לגבי מאורירים, אני אשמח גם לינקים לחברות שמוכרות!!! תודה על העזרה
-
- 6 תגובות
- 558 צפיות
-
-
כי הבנתי שיש כמה סוגי ליבות או משהו כזה? איזה יש ומה מומלץ?
-
- 4 תגובות
- 558 צפיות
-
-
שלום לכם אני מחפש קירור טוב למעבד שלי.... המאוורר חייב להיות מksp (מטעמי נוחות). יש לי (478) p4 2.8 ghz prescot והמאוורר שבא איתו מאוד רועש, לכן מאוורר שקט מאוד חשוב לי. בקיצור אני מחפש קירור יעיל (לא צריך משהו מטורף כי אני לא מתכנן oc); הכי חשוב שקט. אני אשמח אם תגידו לי את הדגם והמחיר. תודה רבה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 558 צפיות
-
-
מדובר על P6T DELUXE של ASUS עם I7 920 כרטיס GTX 280 ? מארז ARMOR של TK .. מאוורר מקדימה גדול ומרעיש קצת יש דרך לווסת את המהירות שלו ?? שבוע טוב לכולם. בלי קשר.. יום רביעי בע"ה ברכת החמה זה קורה פעם ב28 שנה וזה מצווה חביבה ונדריה! ממולץ בחום חברים.(למי שלא מכיר אשמח לענות וגם אפשר לחפש בגוגל...).
-
- 1 תגובה
- 558 צפיות
-
-
למי שלא יודע מה זה: http://www.trigger-point.net/Computers/buildYours/fullProd.asp?MKT=177
-
- 1 תגובה
- 558 צפיות
-
-
ברשותי כרטיס Giga-Byte GV-NX66256DP2 FX6600 . הכרטיס פועל במהירויות של 400 ל gpu ו 800 לזכרון. לאילו מהירויות אפשר להאיץ אותו בהנחה שהטמפרטורות תקינות? האם אחרי האצה כזו הוא מתקרב ל Gigabyte GV-NX66T256DE Geforce 6600GT (גם ddr2)? אילו טמפרטוררות נחשבות בטוחות ב GV-NX66256DP2 ?
-
- 2 תגובות
- 558 צפיות
-
-
שלום לכולם לא יכולתי לסבול את העניין שבP5N-D שלי, ה9600GT הראשון ב39 מעלות במנוחה והשני ב49 מעלות במנוחה! הכרטיס הראשון דחף את האוויר החם לגבו של הכרטיס השני ובכך הוסיף לו 10 מעלות! היום החלטתי שזהו, לאחר קריסתו בCRYSIS שיניתי את מיקום המאוורר שהיה ממילא דחוס על הTUNIQ והיה רק ליופי. לאחר נסיונות וטעיות החלטתי שהכי טוב יהיה להשים אותו כך שהוא יכניס אוויר על כרטיסי המסך. כמובן שהיה לזה גם חסרונות, החלון הפוך כרגע אבל לא ניתן לראות זאת, אז זה לא מפריע לי. עכשיו הכרטיס הראשון במנוחה 39 מעלות כרגיל, שום דבר לא השתנה אך הכרטיס השני ירד ל42!!! 7 מעלות הפרש מה49 הקודמת, בהחלט מרשים וכל זה משינוי מיקום המאוור, עכשיו הוא גם יפה וגם מועיל לפני: אחרי: כנראה יש ש…
-
- 0 תגובות
- 558 צפיות
-
-
הגיע לי משלוח מגאב טק. אם המזל שלי כמובן הקטודה נשברה אבל זה לא לנושא. התקנתי סיילנסר והמחשב עולה ומעלה את WINDOWS. אבל המחשב מגיע למצב של כיבוי (המסך נכבה אבל יש עדיין כוח והמאווררים עובדים) ואני ממש ממש לא יודע מה לעשות (ההודעה הזאת נכתבת מהמחשב של אחותי. אז אם מישהו יכול לעזור לי אני ממש ממש יודה לו. אז בבקשה אם יש לכם משהו שיכול לעזור לי אז בבקשה תגידו. תודה מראש אור הסיילנסר הוא REV.2 והכרטיס הוא 9600XT. אני יודע שהREV.3 הוא זה שאמור לעבוד אם ה9600 אבל הסיילנסר מתחבר מושלם ומחובר חזק. אז מה שאני חושב שהבעיה זאת בעית מתח אבל ניסיתי את זה בלי החיבור חשמל וזה עדיין לא עבד אז אני ממש לא יודע מה לעשות. אז PLZ מי שיכול עזור שיעזור כי לי ניגמרו הרעיונות
-
- 3 תגובות
- 558 צפיות
-
-
אני מדבר על הבלוק של Innovatek, זה שמקרר עם מים גם את הזכרונות.... http://www.hwzone.co.il/archive.php?file=newsid1122407886,45786, והאם הוא יהיה תואם ל 6600GT? מה זאת אומרת ליבה 40,45...?
-
- 4 תגובות
- 558 צפיות
-
-
-
-
אך המאורר הזה מבחינת שקט והכנסת אוויר ZALMAN ZM-F1 80MM
-
- 1 תגובה
- 558 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה, אז עשיתי לאחרונה OC למחשב שלי והגעתי ל-3.0GHZ עם טמפ' 32 מעלות ללא מאמץ. הבעיה שלי היא כשאני מנסה להעלות את המהירות bus יותר מ-MHZ 170 המחשב לא עולה לי. מהירות באס ללא OC: 133MHZ מכפלה: 18X CPU orginal: 2.4 GHZ תודה לכל העוזרים.
-
- 5 תגובות
- 558 צפיות
-
-
כמה זה סביר לכרטיס מסך בג'יפורס מנוחה (וינדוס+אקספלורר) 32 מעבד גראפי \ 28 זכרונות בוודוו מנוחה (אותו דבר.. חח) 69-71 מעבד גראפי \ 46 זכרונות קירור ג'יפורס, סינק+מאורר סטוק - זרימת אוויר טובה במארז קירור וודוו, לא הגיע איתו שום מאורר סטוק רק סינק ממש ממש ממש דפוק כזה מברזל שיש לו חריצים 60 קילומטר - זרימת אוויר טובה פלוס
-
- 2 תגובות
- 558 צפיות
-
-
שמתי לב שהגודל שלו הוא 70 מ"מ חח הייתי בטוח שהוא 80 הקיצר משהו אולי יודע קצת פרטים על המאורר הזה מה עוצמת הרעש? כמה cfm יש? (חח מזה בכלל?) מה הלחץ אויר ? נערך יש לי אופציה בלוח אם לשים את המאורר על cpu smart fan contoler (משהו כזה) הקיצר בדקתי וזה עושה שנגיד מעל 60 מעלות המאורר יעבוד על עוצמה מלאה 40-60 עוצמה בינונית ומתחת ל 40 עוצמה נמוכה (משהו כזה חח) אבל במקום זה קורה לי משהו אחר כשטמפ' על 35 ומטה המאורר מפסיק לעבוד ואחר כך כשהוא מגיע ל 45 הוא מתחיל שוב לעבוד ולפעמים זה לא קורה אז מה נראה לכם? אולי המאוורר הזה לא תומך באפשרות הזו?\
-
- 2 תגובות
- 558 צפיות
-
-
-
איפה אני מתחיל, איזו תוכנה עדיפה, איזה דריברים הכי טובים ל O.C. אני בטוח שדיברו על זה כבר בעבר תפנו אותי בבקשה לדיון אחד או שניים.
-
- 1 תגובה
- 558 צפיות
-
-
http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_139_1800&products_id=11123 תודה ..
-
- 1 תגובה
- 558 צפיות
-
-
אז ככה שאני מעלה את ה FSB ל170 המסך שלי פשוט לא נדלק והמחשב גם הוא פשוט לא עושה POST המפרט שלי הוא P4 2.4 @ 3.04 GIGABYTE 8SQ800 KINGSTON 400 MHZ @ 422 REDEAON 9500 PRO MAXTOR 8 MB עכשיו אני ביחס 1:1 למעבד אבל אפילו ששיניתי את הייחס לא עשה POST אני משתגע אני לא יודע מה תוקע אותי דרך אגב הסטיפינג של המעבד שלי הוא C1 הנה תמונה מ WCPUID הטמפרטורה שלי ב IDLE היא 42 ב FULL LOAD 49 אני עם הקירור המקורי
-
- 0 תגובות
- 558 צפיות
-
-
-
חבר שלי קונה בקרוב מעבד MOBILE 2500+/2600+ והוא מתלבט איזה קירור לקנות. התקציב לקירור הוא עד 300 שקל אז בבקשה תציעו רעיונות.
-
- 5 תגובות
- 558 צפיות
-
-
GA7VAXP AthlonXP 2000 SAMSUNG 256 333MHZ gigabyte Geforce5700 128MB - לא מוחלש על המעבד יש מאוורר AMD מקורי. מעבד ב47 מעלות במנוחה- 55 בערך במאמץ מארז ג'נרי עם ספק ג'נרי שיש לו 3 מאווררי 120, אחד בחלק האחורי ליד המעבד, אחד למעלה בין הסידירום והספק ואחד למטה בפאנל הקידמי. כמה אחוז בערך אפשר לסחוט ממנו, (צריך לדעת האם שווה בכלל להכנס לזה) מוכן לבזבז קצת על קירור המעבד..גם ככה המאוורר שלא לפעמים מקרטע..חושב שאוכל לתקצב אמצעי קירור עד כ300-350 ש"ח בשביל האוברקלוק..הכי חשוב זה בכמה אחוז בערך יהיה שיפור..כי אם זה לא הרבה אז מעדיף שלא להשקיע כסף על זה. רציתי לקנות בזמן הקרוב ADATA 256/512 ולהוסיף לסמסונג..פשוט לא יוצא לי להכנס לKSP. ושאלה אחרונה, על הלוח אם ליד המעבד יש עוד מאוו…
-
- 2 תגובות
- 558 צפיות
-
-
יש מעבד 6600Q קירור סטוק אני מתלבט בין שני קירורים - 1. BIG TYPHOON VX120 THERMALRIGHT ULTRA-120 eXtreme .2 וכמובן נוסיף גם מאוורר הבדלי מחירים הם בערך 150 שקל ממש שחישבתי (הראשון עולה 200 והשני עולה בסביבות 300 שח ועוד מאוורר) השאלה היא אם זה שווה להשקיע יותר מה BT ? אם יהיה הבדל גדול בניהם בזמן OC? תודה!
-
- 4 תגובות
- 558 צפיות
-


