עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום, יש לי חור בהשכלה בנושא האוברקלוקינג כנראה... יש לי נורתוו'ד 2.26GHZ לא HT. לוח IS7 די חדש לפני שבוע.. הייתי שמח לעוד קצת הרצים מהמעבד ורוצה שתסבירו לי כיצד לבצע זאת,וגם..אולי גם קצת לזכרונות מדובר על A-DATA 3200 DUAL 256X2 , וגם לכרטיס מסך מהמהירות היציבות בישבילו וכיצד אני יודע שהוא לא מתחמם מדי ? מדובר על MSI 9800PRO R360 ,הפעלתי את EVEREST והיא רשמה- Field Value Problem AGP aperture size is more than half of the system memory size. This may cause performance penalty. שזה אומר? אני יודע אנגלית טוב מאוד פשוט לא מובן לי הזכרון של ה AGP יותר מחצי הזכרון של המערכת ?! תודה לכולם על העזרה.

    • 3 תגובות
    • 559 צפיות
  2. Started by HellWarrior,

    היום בעבודה נכנסתי להגדרות של אחד המחשבים שיש לנו שהוא P-3 500mhz וראיתי משהו שהבהיל אותי מאוד....CPU Fan RPM=0 ......ואז ראיתי את החום של המערכת....Chasis Temprature=32C ו ....... CPU Temprature = 91C !!!!!!!!!!!!!! ודרך אגב, המעבד עבד כמו סוס עבודה - בלי אוורור בכלל ז"א שזה המעבד הכי יציב שנתקלתי בו תחת עומס חום 8) למי שיש p-3 דעו נא שיש לכם חיית כח בבית !

    • 6 תגובות
    • 558 צפיות
  3. Started by DuDeAss,

    או קיי אנשים אני חדש פה ומקווה להשתלב.. אני מעוניין לעשות oc לכרטיס מסך ישן gforce 4 mx 440 כי כנראה עוד שנה אני קונה כרטיס מסך חדש אבל מה שאין לי זה קירור לכרטיס מסך ואני פוחד שהוא יישרף כי אין לי נסיון עם מישהו מוכן לעזור לי וחושב שהאוברקלוק נחוץ עד לשנה הבאה שיגיב פה ואני ישמח שהוא ייתן לי את האיי סי קיו שלו שיוכל לעבור איתי שלב שלב תודה לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 558 צפיות
  4. Started by timac,

    יש לי כרטיס ג'יפורס 6800 ואחד המאווררים נשבר אז אני רוצה להחליף את הקירור.. וגם שאני מחבר את הכרטיס מסך יש כאלה קווים כאלה ואמרו לי שזה קשור לקירור.. אז אם אני קונה עכשיו קירור חדש לכרטיס מסך הוא יעבוד???

    • 1 תגובה
    • 558 צפיות
  5. אני מתכנן לקנות GTS ולעשות לו OC אבל אני לא מאמין שהקירור של הLEADTEK(הכי זול) והפוטנציאל שלו בOC שווה לאחרים... מה דעתכם? תודה רבה רז

    • 3 תגובות
    • 558 צפיות
  6. Started by kikkler,

    אפשר למצוא בעוד מקומות מלבד pcmagic.co.il ? עד לפחות 2000, אבל עדיף להגיע עד ל10000

    • 4 תגובות
    • 558 צפיות
  7. שלום, אני חושש שלא מיקמתי טוב את ה-HEATSINK (דגם ALPINE 11 PRO) על ה-E5300, למרות שהטמפ' אולי(?) סבירות: ~34 צלזיוס במנוחה ~51 צלזיוס ב-PRIME95 חיפשתי במקומות כמו: http://www.tomshardware.co.uk/forum/page-221745_11_0.html אבל לא מצאתי מידע...יכול להיות שאם ה-HEATSINK לא היה יושב טוב הייתי מגיע לטמפ' כזו, או שאין מצב ואני יכול להיות רגוע? לא מתחשק לי לבזבז זמן וכסף על גריז בבדיקה פיזית, מה גם שלא נוח למקם את ה-HEATSINK הענק הזה (קניתי כהשקעה לעתיד) על ה-G41 של גיגהבייט. ועוד שאלה לגבי הלוח הנ"ל - הוא דורש 1.8V לזכרונות, וקניתי PATRIOT SIGNATURE שזה המתח שלהם, ואולם, ב-BIOS, הערך של DDR18V בקריאות של המתחים עולה על 1.9V !!! למה?!? זה נורמלי? תודה.

    • 1 תגובה
    • 558 צפיות
  8. הוספתי 2 מאווררים של ספקי כח למארז, חיברתי אותם ישירות לספק... עכשיו, שאני מחזיק את המאוורר ביד, הוא שקט, אך כאשר אני מתקין אותו על המארז, הוא ממש רועש, טרקטור, משו בלתי נסבל... השאלה שלי היא, מדוע הוא רועש כל כך על המארז? והאם ניתן לעשות משהו שיפחית את רעש המאוורר? חיברתי את המאוורר, על הגריל של הדלת צד של המארז, הגריל הוא חתיכת מתכת, מפוצצת במלא חורים קטנים [ גודל של בורג של מאוורר כל חור ], אם אני אקדח עם כוס את כל החורים האלו בגריל ואעשה חור אחיד, הרעש יופחת? והמה ניתן לעשות בכדי להפחית את הרעש? אני בניתי פאן באס כדי לכבות ולהדליק את המאווררים בכל פעם שאני לא מאמץ את המחשב, אך אני בטוח שתהיה דרך אחרת תודה מראש לעוזרים...

    • 2 תגובות
    • 558 צפיות
  9. Started by kinglol,

    יש לי כרטיס 5700LE כבר כמעט שנתיים ובזמן האחרון הוא איכזב... החלטתי לשפר אותו, הוספתי לו מאורר 80 למאורר הקיים שעליו והתחלתי בOC עכשיו הוא יציב על 350/450 התחלתי ב-250/400 הגעתי כבר להרבה יותר פשוט החלטתי לא להעמיס עליו הרבה מדי... השיפור הכי רציני שהרגשתי זה בקאונטר סטריק 60FPS לפני ו120FPS אחרי פשוט לא האמנתי שראיתי! יש פה מישהו שהגיע ליותר בלי לפגוע בכרטיס?

    • 3 תגובות
    • 558 צפיות
  10. Started by player_1,

    מאז שהתקנתי ויסטה 64 לא הצלחתי לעשות אוברקלוק לכ. מסך דרך ה-rivatuner אני מתקין את התוכנה ואז אין לי שום אפשרות לגעת בשעונים דרך ה-atitool אין לי שעונים בכלל

    • 3 תגובות
    • 558 צפיות
  11. אני יודע שהכי טוב לבנות, אבל ממש אין לי מלחם ובעצם זמן לבנות אחד, ואני ממש מעדיף לרכוש. אבל יש כל כך הרבה סוגים, אני יגדיר מה אני מחפש: יש לי 4 מאווררי אנמרקס (שגם כך יש להם אופציה לכיוונון המהירות, אבל החוט שלהם קצר, ואני מחפש משהו חיצוני) ואני צריך פנל לשליטה עד 6 מאווררים. לא חשוב לי שיהיה צג של טמפ', אני סומך על AIDA32. איך בכלל מחברים את המאווררים לפאנל? הרי המאוורר מתחבר ישירות למולקס של החשמל, אז אם איזה חוט הוא מתחבר לפאן באס? ומה אני עושה עם החוט שליטה של המאווררים של אנרמקס חותך אותו? אגב איך הפאן באס הזה? http://www.pchardware.co.il/docs/pd-424875243.htm

    • 3 תגובות
    • 558 צפיות
  12. פחות או יותר זה מה שאני רוצה לקנות: עכשיו אני מאוד מסתבך פה בבקשה תעשו לי קצת סדר.. עדיף צנרת 0.5" (עבה יותר)? עדיף להשקיע בצנרת איכותית (סיליקון?) מה זה לעזאזל כל המתאמים הארורים האלה?? יש באתר הזה 100 סוגים, בתכלס - איך הצינור מתחבר, מה זה החיבור המהיר, מה עדיף, מה כדאי, ומה אני צריך כדי לא להתקע? והכי חשוב המשלוח לצערי המשלוח באתר הזה עולה 30$ (זה הרבה?) בלי ביטוח, עבור תוספת ביטוח המשלוח עומד על 60$!! מה אני אמור לעשות? בבקשה - תנו לי עוד אתרים לבצע בהם השוואות מחירים וד"א הציוד שבחרתי - מספיק טוב? או שהייתם משנים משהו?

    • 5 תגובות
    • 558 צפיות
  13. החלפתי את המעבד, הקירור, ספק הכוח ועוד ציוד היקפי. הלכתי לבדוק את יכולת האוברקלוק של המעבד יחד עם הקירור, שניהם יושבים על לוח 965P-DS3 שנכון לבינתיים הוא לא זה שיגביל אותי. התחלתי לעלות FSB ונדהמתי לגלות שלמעבד אין כלל בעיה עם זה, הגעתי ל-425X9=3800MHZ על מתח סטוק(1.22) יציב. המשכתי לעלות והגעתי ל-450FSB עם מתח 1.28 אבל לצורך אקסטרא יציבות אני נמצא על 1.30 למעבד. הצלחתי לעלות עד 470 אבל הזכרונות שלי TWINMOSTWISTER 800MHZ מגבילים אותי. מבחינת טמפ' במנוחה 35 ומאמץ 56, ה-TR U120X עושה את העבודה כראוי(הוא כבר לא יפול ;D) העלתי 3DMARK06 והתוצאה 15,400 נכון לעכשיו.(קרייסיס נבדוק בהמשך) בינתיים תמונות להתרשמותכם. [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 558 צפיות
  14. תיראו אני יכול גם ליותר הבעיה שהספק שלי תכבה בעצמה, אני עשיתי ל 3.5 עבד יפה הגיעה לוינדוס והתכבה. ד"א הטמפרטורה נישארה כמו שהייתה 48 מעלות ממוצע וחוץ מזה מה זה FSB ואיפה אני בודק כמה יש לי?

    • 4 תגובות
    • 558 צפיות
  15. Started by m.l,

    יש לי שאלה על הפאנל...הבנתי שהוא פאנל איכותי וטוב מה גם שהוא עולה בPCcool במחיר של 90 ש"ח ניראה לי מישתלם אבל יש לי שאלה או יותר נכון כמה: יש לי מאוורר של 4 פינים רגיל מולקס ואני רוצה לחבר אותו לפאןבאס מישהו יודע אם הפאן באס מגיע עם מתאמים מ4 ל3 פינים.? והאם אפשר לחבר את הקירור סטוק של אינטל אליו (החיבור סטוק הוא ב4 פינים קטנים והחיבור של הפאן באס הוא 3 פינים קטנים) כול השאלה היא אם מגיעים איתו מתאמים ואם מישהו יודע ספציפית שהחנות הזאת מספקת אותו איתם...

    • 5 תגובות
    • 558 צפיות
  16. Started by Badi_Mami,

    http://www.spire.nl/asp/acc.asp?ProdID=32 זה עולה 40 שקל והמשלוח עוד 40 אז זה בכלל לא שווה מאיפה אפשר להשיג אזור ת"א

    • 0 תגובות
    • 558 צפיות
  17. Started by ThePinkPanther,

    יש לי לוח אם של GIGABYTE אין לי אפשרות לשנות את הVOLTAGE בBIOS האם אני יכול לעשות משהו כדי לשנות את הVOLTAGE(ואל תגידו לי VMOD)? האם אני יכול לעשות עדכון לBIOS ככה שתהיה לי האפשרות לשנות את הVOLTAGE?

  18. Started by ZZR,

    הבנתי שישנה אפשרות לפתוח את אופציית ה Jumperfree, ניסיתי לחפש ב GOOGLE, באתר החברה ואיפה לא... מישהו יכול לומר לי (תמונה תעזור מאד) איך להפעיל את אופציית ה JUMPERFREE בלוח-אם הזה??? הגעתי לתוצאות יפות מאד באוברקלוק עם פריסטים של הלוח אם אבל אני יכול להגיע רחוק יותר עם ה JFree... תודה לעוזרים!!!

    • 7 תגובות
    • 558 צפיות
  19. היי אני מקבל עוד מעט את הקירור הזה למעבד ורציתי לשאול אם אני יכול לעשות אוברקלוק רציני למעבד שלי(לא סוחב הרבה :'( ) שאני ירגיש שיפור רציני ואם כן אז איך(מדריך או משהו,גם באנגלית זה מצויין) המפרט שלי: amd athlon 64 +3200 s939 90nm NVIDIA nForce 4 GA-K8N-SLi pci-e version יש לי 2 סטוקים של 512 אני יביא לכם תמונה מ CPU-Z כי אני לא יודע מה משמעותי בשביל האוברקלוק. תודה על העזרה.. וראיתי שהגיעו לתוצאות של 50% שיפור עם קירור סטוק מקווה לטוב

    • 2 תגובות
    • 558 צפיות
  20. Started by Dor25,

    קניתי משחה טרמית,הוצאתי את הקירור של הכרטיס מסך היה שם את הליבה[כנראה] וופדים מסביב מרחתי על זה את המשחה שקניתי חיברתי את הקירור מחדש ושמתי על זה מאוורר 80MM: אבל עכשיו הטמפ' מעל 90 מעלות משהו כמו 95 מעלות צלסיוס..מישהו יודע למה ?~ זו שאלה של חבר שלי,בבקשה לענות בצורה מלאה והיטב D:

  21. Started by hack man,

    אני רוצה לקנות היום ברטון 2500+ ויש לי כמה התלבטויות בksp מוכרים אותו הכי זול האם יש סיבה לכך ? האם הסטפינג שיש עכשיו בשוק הוא טוב לאוברקלוקינג? ושאלה אחרונה האם כדי לקחת איתי NF-7 או 8RDA3I? תענו מהר כי אני חייב ללכת לשם לקנות

    • 0 תגובות
    • 558 צפיות
  22. Started by guybz72,

    מזה זמן רב אני עבדתי יציב במערכת הכוללת מעבד Q6600 בתדר 3.5G באופן יציב מאוד עם טמפ עבודה לא בעייתית. לפני כמה ימים נוכחתי לדעת שמהירות המעבד ירדה חזרה ל2.4G. בדיקה של BIOS המערכת עמד על אותם נתונים היסטוריים שקבעו תדר עבודה 3.5G. כשניסיתי לשנות את מהירות ה-FSB בביוס לא היה כל השפעה בפועל על תדר המעבד. ה-SETUP בביוס מכוון לFSB 389 עם מכפלה X9 שקובעת תדר 3.5G , בפועל שינוי ערך FSB לא משפיע על תדר המעבד. אני ממש עובד עצות אשמח מאוד לעצה מבעלי ניסיון המערכת שלי ספק: ENRMAX 400W מעבד: Q6600 + Tower TUNIQ 120 זכרון: 4G Gskill כ. מסך: EVGA 8800 SC 320MB לוח: GA-965P-DS3 rev3.3

    • 3 תגובות
    • 558 צפיות
  23. Started by JSK,

    שלום, קניתי את הכרטיס (את המספרט אם יכולים לראות בצד- ה7900GS שם זו טעות). בקיצור, אני לא מצליח להעלות בליבה עם ATI TOOL. האמת שאני לא צליח להעלות בכלל בATI TOOL אז אני מעלה עם הקטליסט בזיכרון (אני עומד על 1470 עכשיו) בכ מקרה אני פשוט לא מצליח לעשות כלום עם ה ATI TOOL ועם הקטליסט רק להעלות בזיכרון. בכלל יש לי בעיות עם הכרטיס כי בלי OC הוא מוציא רק 8.4K ב05 (זו בעיה שאני לא יודע לפתור- הכרטיס פשוט לא ציג את היכולות שהוא מסוגל). בכל מקרה, אם יש למישהו פתרון לבעית ה OC או לבעית ה 3DMARK שלי הייתי שמח אם הוא היה רושם כאן. תודה

    • 2 תגובות
    • 558 צפיות
  24. מעבד: Pentium 4 2.8C HT לוח אם: ASUS P4P800 זכרונות: Kingston PC 3200 400mhz ddr 256X2 מארז: Compucase-HEC Midi Tower CI-6A19 BLACK בעיקרון אין לי אמצעי קירור מיוחד, יש את המאוורר 120 מ"מ במארז, ועוד מאוורר 120 מ"מ שהוספתי בחזית למארז יש פילטר שתופס את האבק בחלק הקדמי השאלה אם החיישן מזייף את הטמפרטורה או שאלה באמת הטמפרטורות, כי כשחיברנו את המחשב במעבדה בחברה הוא הראה בביוס בסביבות 25-27 מעלות למעבד

    • 3 תגובות
    • 558 צפיות

דיונים חדשים בפורומים