אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
כן,כן - אני יודע שהעלת מתחים זה תמיד מסוכן. אני לא מצליח לזוז מ2.8 ל3.0 ואני משער שזאת הבעייה(לא מצליח לזוז = הווינ לא עולה). תודה.
-
- 1 תגובה
- 559 צפיות
-
-
AXP 2500+, שני סטיקים DDR400 של ADATA (לא ה-VT), ספק כוח sunshine 400W ABIT NF7-S המכפלה נשארת 11, והכי גבוה שאני מגיע זה 173 FSB (סטוק זה 166) אני רוצה להגיע ל-200, לזכרונות לא אמורה להיות בעיה, זה פשוט כאילו אני מתקין מעבד חדש =\ כרגע אני במהירות סטוק של המעבד ביחס של 5:6 בשביל שהזכורנות יפעלו ב-200 מה"צ. תייעצו לי בבקשה מה לעשות. שאלה לא קשורה - מה ההבדל בין הזכרונות VT של ADATA שמוכרים היום ב-KSP לבין הישנים?
-
- 3 תגובות
- 559 צפיות
-
-
אז ככה.. הגיעה לידי מערכת של PII 266MHZ Deschutes, כרגע הוא פועל על 400MHZ. הלוח הוא Sis5600, דגם 35-8819-02, כ. מסך Geforce 1 64Mb. אז ככה.. לקחתי את הלוח, עם הג'אמפרים קבעתי לו 100 FSB ו 5 Multiplier Freq. הבעיה היא שהוא עומד על 400.9 ב Core Speed, לפי CPU-Z, במכפלה של 4. ניסיתי להחליף את המעבד עם מעבד אחר שיש לי מאותה הסדרה, איתו המכפלה נשארה על 3.5, למרות ששוב, בלוח, היא מוגדרת 5. האם מישהו יודע למה אני לא יכול להגיע למכפלה 5? האם זה הגיוני שהמתח של המעבד הוא 3.056V? והאם מישהו יודע איך עושים OC לכזה מעבד, ויכול להפנות אותי להוראות באינטרנט? חשוב לציין שאותו המתח נשאר ב2 המעבדים שבדקתי. עכשיו יש לי מעבד אחד שאני יכול להרוס.. אז אל תחסכו ברעיונות תודה! נדב.
-
- 2 תגובות
- 559 צפיות
-
-
הייתי בשוונג של עדכון ביוס, כי זה כיף. ואז החלטתי להסתכן ולנסות לשחק קצת עם הזכרונות. התמזונים חזרו למצבם המקורי, ואת ה FSB העליתי ל-220 בתמורה כמובן שהרודתי למעבד מכפלה ל-8, כי אני לא רוצה בינתיים אוברקלוק אמיתי, רק לפתוח קצת את צוואר הבקבוק וגם את ה HT הורדתי ל-3 בעקבות מאמר שקראתי די מזמן על זה שהוא לא משפיע הרבה, כי בלאו הכי רוב הרכיבים כיום, כולל כרטיסי המסך החדשים ביותר ומערכי רייד למיניהם, לא מנצלים אפילו חצי מרוחב הפס של 800 MHZ. הזכרונות הם GEIL VALUE. האלו שבאים עם הכיסוי הכחול המגניב, לא רציתי להוריד כי לא ראיתי דרך שבה זה יסתיים בטוב...אבל אני מחפש הסברים לתופעה המשונה שמתרחשת אצלי במחשב....אם למישהו יש...זה הזמן אהה, גם כדאי לציין שהם על T1...מה שזה ל…
-
- 4 תגובות
- 559 צפיות
-
-
איזה זכרונות טובים לאובקרקלוקינג? לפי מה אני בודק? ואיזה חברה אתם ממליצים? תודה, vegeto
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
שלום, יש לי מעבד AMD Athlon XP 2200+ והמעלות בו מגיעות ל55 בלי בעיה עם volcano 12 על מקסימום. עכשיו רציתי לדעת מה אני יכול לעשות עם זה ולמה זה יכול לקרות עכשיו אני רוצה גם לדעת כמה מעלות אמורות להיות לי עם המאוורר שמגיע עם המעבד כדי שאני אשים אותו ואבדוק. ד"א יש לי מעבד שבנוי על 0.13 מיקרון ולוח אם gigabyte GA-7n400-L תודה רבה לכל העוזרים.
-
שלום לחברי הפורום, קניתי קירור ARCTIC FREEZER PRO7 והוא בא עם משחה מרוחה עליו, נכון שהנושא נשאל פורום אבל כל אחד ענה משהו אחר. קניתי גם משחה טרמית MX2 . השאלה האם להוריד את זה ולמרוח משחה חדשה או להשאיר , המחשב מיועד לOC לכן לא רוצה בעיות של התחממות (מדובר על מעבד E7400) קראתי את המדריך וכתוב שצריך אלכוהול 70% אני לא חושב שיש לי כזה השאלה האם ספירט 95% שאני ידלל קצת עם מים יהיה טוב? חחח או שאני ישים קצת וודקה. התמונה של הקירור והמשחה , נגעתי קצת בפינה וזה לא נראה כאילו היא התייבשה, למרות שלך תדע כמה זמן הצלע קירור הזה עם המשחה היה במחסנים.
-
- 4 תגובות
- 559 צפיות
-
-
שווה לקנות ספק כח של ספייר 500W ב300 ש"ח? או שיש לכם המלצה טובה אחרת באותו טווח מחירים?
-
- 7 תגובות
- 559 צפיות
-
-
שלום חבר'ה , אני לא בדיוק חדש כאן כמו שזה נראה ..אבל שיהיה רציתי לשאול אותכם באיזה חומר מעודף , עדיף לנקות את המשחה הטרמית של זכרון על גבי כרטיס מסך .. חשבתי באציטון יחד עם צמר-גפן , מותר להישתמש בזה ? או שזה עלול להרוס משהו ...!<? :-X תנו טיפים ... תודה לכולם ולילה טוב
-
- 6 תגובות
- 559 צפיות
-
-
שלום!!! יש לי P4 2.8פרסקוט והוא עומד על 50 מעלות ללא מאמץ התקנתי על החלון בצד 2 SMART FAN 92 של ונטק שמכניסים אויר יש לי בחזית עוד אחד שקיבלתי עם המחשב מואר כזה ועוד שניים מאחורה 80 שמוצאים מה לא עשיתי טוב...? הכבלים באזור המעבד אסופים ככה שבאזור המעבד אין הפרעה של זרימת אויר ואין גם הפרעה של הוצאת אויר כי ה"אגזוזים" נמצאים ממש על יד המעבד... אז שוב מה לא עשיתי טוב????
-
- 7 תגובות
- 559 צפיות
-
-
הייתי רוצה לדעת איך מודדים טמפ ,אם יש איזה שהי תוכנה שמאמצת את המעבד על מנת למדוד את הטמפ כמו כן מדדתי את הטמפ של המעבד בעזרת ה SPEED FUN השאלה אם אפשר לסמוך על זה , מה אתם אומרים על הטמפ בכללי נורמלי או חורג ? התמונות נלקחו בזמן מנוחה יחסי. תודה מראש. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 559 צפיות
-
-
יש לי AMD 3200+ והוא עומד על 46 כאשר אני מדליק את המחשב , האם זה נחשב חם? עם כן אז התקציב שאני מוכן להשקיע על קירור זה 80 ש''ח מקסימום ואם אפשר אז שיהיה מאחת מ2 החנויות האלה. Ksp , Pandas עדיפות לקייאספי תודה.
-
- 3 תגובות
- 559 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מחשב ישן עם מעבד AMD מסכן (לא זה שבפרופיל...) והייתי רוצה לנסות להמהיר אותו קצת, כדי לשפר ביצועים... המעבד כל כך חלש שעם 2 חלונות אקספלורר פתוחים ושיחה באייסיקיו הוא כבר נחנק ב100%... קראתי את מדריך האוברקלוק באתר ועצרתי אחרי עמוד אחד, מרוב מושגים לא מובנים... רציתי לדעת עד כמה אפשר להגיע עם הציוד המעאפן שיש לי, אני ישמח להעלות אותו ל1.6GHZ... אם אפשר, אז יותר... בבקשה תהיו סבלניים איתי, אני לא מבין גדול בזה, במיוחד בעיניין של הביוס... צירפתי תמונות מCPU-Z כדי שתראו באילו חלקים מדובר. תודה מראש! [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 559 צפיות
-
-
יש לי 7900gt ומעבד 830 3.0 D ואני הפעלתי תבדיקה בסורס בדיקת fps ושמתי תהגדרות הכי הכי גבוההות וברזולוציה 1024*768 ושאני בלי OC אני מקבל 115 fps ואחרי זה עשיתי עוד בדיקה עם OCלמעבד 15 אחוז זאת אומרת מ3.0 ל3.4 עשיתי שוב בדיקה, (בלי OC לכרטיס מסך,) וקיבלתי 100 איך זה יכול ליהיות צריך לציין שאין לי איורור למעבד כאילו סתוק והוא לא חם הוא 50 53 בoc וגם בלי oc, ולא העלתי מתח רק העלתי ת200 ללמעלה זה מה שעשיתי כאילו 15 אחוז למה זה ככה ושאני הפעלתי 3dmark עם הoc קיבלתי תוצאה יותר תודבה ובלי oc קיבלתי פחות תודה מראש זה ב3dmark05 תודה גיל
-
- 9 תגובות
- 559 צפיות
-
-
כמה לדעתכם אוכל להשיג עם מחשב e2140 gigabyte p35-ds3 1.5gb ddr2 667 7600gt hec 400w הכ.מסך לא יהיה באומר קלוק אבל מה דעתכם על המפרט בשביל אוברקלוקים והאם לדעתם הוא יהיה יותר חזק מהמפרט שיש לי בצד?
-
- 4 תגובות
- 559 צפיות
-
-
אז ככה.... יש לי ASUS AGP-V7700 GeForce 2 GTS Deluxe 64 MB. מהירות הCORE שלו 200 ומהירות הזכרון 333. השאלה שלי היא עד איזה גבול אני יכול לשנות את מהירות הזכרון ומהירות הCORE, בהתחשב בכך שלא ביצעתי שום שינויים פיזיים ברטיס עצמו (הרכבת מאוור, היטסינק וכו'). אם זה עוזר יש לי P4 1.5Ghz וזכרון 256 RDRAM. תודה לכל העוזרים.
-
- 1 תגובה
- 559 צפיות
-
-
לא מבצע OC רוצה רק שקט המעבד הוא E6300 תקציב - עד 300 שקל חשוב שיהיה הכי שקט שיש תודה, אורון
-
- 7 תגובות
- 559 צפיות
-
-
זה הכרטיס עם ה-pcb היותר טוב אבל עם הקירור הסטנדרטי של 9800pro ,רציתי לדעת מה היא טמפ טובה בשבילו ואם אני צורב לא ביוס של xt האם יופיע לי החיישן טמפ???
-
- 8 תגובות
- 559 צפיות
-
-
העלתי מ 378 CORE ל389.50. ואת MEMORY מ 338 ל 364.57. תוצאות: ליפני 3DMark05-2712 3DMark2001 SE-15,349 AquaMark3-43,248 אחרי. 3DMark05-2781 3DMark2001 SE-16,173 AquaMark3-44,062 עכשיו מה אני עושה בישביל לדעת שהכרטיס שלי יציב? כשאני נוגע לו בהיטסינק במנוחה הוא דיי חם,לא כמו פעם,זה ככה אמור להיות? ועשיתי תאובר ב ATITool,עשיתי ARTIFACT SCAN למשך 20 דקות והכול היה נקי.
-
הי רכשתי מארז צ'יפטק מאש ויש אפשרות להוסיף 4 מאווררים 92 בצדדים (2 לקשיחים ו 2 בצד מול המעבד וה כ.מסך) ואחד 120 מאחור. מה הסדור הטוב ביותר הכנסה\הוצאה של האוויר כך שהתוצאה תהיה אופטימלית? תודה
-
- 7 תגובות
- 559 צפיות
-
-
אני רוצה להוסיף לאפולו מאוור..אני רוצה שהוא יהיה חזק מאוד ושקט( אני לא רוצה שהשקט יבוא על החוזק) ואם אני מוביף מאוורר ככה שיוצא לי 3 מאווררים איזה מארז יהיה יותר טוב LEXA VS HUSH VS APOLLO?_מבחינת קרירות..
-
- 5 תגובות
- 559 צפיות
-
-
איך אני יכול לדעת אם SUNBEAM TUNIQ TOWER יתאים לASUS P5N32-E SLI
-
- 6 תגובות
- 559 צפיות
-
-
אני לא מוצא את האפשרות של אוברקלוקינג בביוס שלי ואני גם לא יודע ממש איך עושים את זה יש לי ביוס Phoenix-Award BIOS v6.00PG ועוד משהו אני לא רואה בEVEREST את הטמפרטורה של הלוח שלי ושל הAUX
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
והנה זלמן הוציאו לשוק את הבלוק לקירור שקט ZM-WB2 וכמובן שבוא בלוק מים אך הוא אינו נמכר בערכה שלמה ומלאה של קירור מים והוא עשוי מנחושת ואלומיניום למניעת קורוזיה והוא מותאם ל פנטיום ארבע אתלון-אקספי וגם ל- אתלון 64 ומחיר הבלוק ינוע בסביבות ה- חמישים דולר ( המיוחד בו שהוא בלוק עגול).
-
- 1 תגובה
- 559 צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב amd atholon xp polomonio1.7 המעבד פועל במהירות 1.5 ורציתי לדעת איך אני עושה לו OVERCLOCK בצורה טוב לנצל עוד קצת את המעבד יש לי זיכרון 256 DDR GEFORCE 2 mx 400 64 mb mother borad gigabyte בקשה עיזרו לי איך אני עושה פה OVERCLOCK בלי להרוס שום דבר והאם החלקים האלו יחזיקו מעמד ב OVERCLOCK! תודה!.
-
- 7 תגובות
- 559 צפיות
-


