אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
טוב תיראו זאת פעם ראשונה שאני מבצע OC ואני חושב שאני עושה את זה לא טוב או משהו לא בסדר פה... אז ככה.. העלתי קצת את ה-core וגם את ה-memory אבל בקצת (15) ועשיתי בדיקה ב3DMARK וזה יצא סביר... ראיתי ב-CPU TEST קצת קווים אדומים.. אבל איך זה יכול להיות אם העלתי רק 15 בערך?!?!?! באוורסט הסתכלתי וכתוב לי שם בכלל ב- GPU clock:401 mhz (orginal:400) memory clock:351 mhz (orginal: 350) וזה לא משתנה לי, נישאר כמו שהיה לפני שהתחלתי את ה-OC... ועוד משהו... ה-memory clock באוורסט כתוב אורגינל 350 ובתוכנה של ה-OC זה התחיל לי רק מ-700 אז משהו פה לא בסדר.. אני חייב שתעזרו לי ב-OC הזה!!! בבקשה תסבירו לי מה לעשות.. תודה, דניאל.
-
- 4 תגובות
- 559 צפיות
-
-
שלום לכולם,אני רוצה להתחיל לעשות קירור מים שאני ישתמש בו במועד מאוחר יותר יש לי כמה שאלות ואשמח אם תענו לי על כמה מהם: 1)איך אפשר בדיוק לעשות ככה שיהיה אפשר להכניס 2 קירורים גם למעבד וגם לכרטיס מסך באותה מערכת?. כי פחות או יותר זה מה שאני מכיר http://img103.imageshack.us/img103/9915/watercoolingrl1zn3.jpg 2)יש איזה מקום שאני יכול לקנות בו בחו"ל חלקים טובים? אתרים אמינים מחו"ל? (לא EBAY אין שם הרבה ממש). 3)יש לי רדיאטור של רכב ( למי שמכיר אלפא רומאו 75),האם הוא יתאים?. תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 559 צפיות
-
-
אני אני מוריד את הגוף קירור מהמעבד : SOCKET 775 LGA תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 559 צפיות
-
-
יש אפשרות להשתמש בקירור אוויר בנוסף לקירור מים? (ששניהם יפעלו על אותו מחשב)
-
- 3 תגובות
- 559 צפיות
-
-
CoolerMaster CoolViva Pro Application NVIDIA GeForce 9600GT, 8800GTS 512MB (G92 Ver.), 8800GT, 8600 series, 8500 series, 7600 series, 7300 series ATI Radeon HD3870, HD3850, HD2900, HD2600, HD2400, X1950, X1900, X1800, X1650, X1550 Dimensions 178.5 x 130 x 41 mm Weight 320 g Heat Sink Dimensions Copper base/ 3 heat pies/ Aluminum fin Heat Sink Material 145 x 112 x 38 mm Heat Pipes Dimensions Φ 6 mm Fan Dimension (W / H / D) Φ 74 x 22.5 mm Fan Speed 700~1800 ± 10% R.P.M. Fan Airflow 7.94 CFM Fan Air Pressure 2.272 mmH2O Bearing Type 2 ball bearing Fan Life Expectancy 50, 000 hours Fan Noise Level (dB-A) 20 dBA Connector 4 pin Rat…
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
למה תמיד שאני עושה OC אני לא רואה את ההבדל ? לקחתי מעבד 3 גיגה עשיתי אותו 3.6 ולא הרגשתי הבדל רק בתוכנה SUPER PI ירדו לי 4 - 3 שניות . 3 - 4 שניות זה משמעותי ? המעבד המקורי היה 200 * 15 = 3010 אחרי OC השינוי 240*15 = 3600 FSB מקור 800 אחרי OC זה 960 . למה המכפלה של המעבד תקועה ? בביוס אין אפשרות לעלות את המכפלה ויש לי בביוס כזה דבר 1:1 2:1 6:5 3:2 מה זה ? ניסיתי במקום 2:1 לעשות 1:1 אחרי OC המחשב נתקע החזרתי ל 2:1 המחשב עבד. בלי OC זה 1:1 מה ההבדל ?
-
- 3 תגובות
- 559 צפיות
-
-
אז ככה ברשותי לוח אם מסוג: P31-DS3L ואינני מוצא את אופצית הביטול בשום מקום,איפה אפשר למצוא את זה?! תודה ענקית לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 559 צפיות
-
-
יש לי כרגע כמה בעיות עם הביוס בלוח אם שלי ואני מחפש תוכנה שיכולה לשנות את תדר הזיכרון שלי. מישהו מכיר תוכנה כזו?
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
אז עד עכשיו היה לי במחשב רק מאוורר אחד גדול, והיום הבאתי עוד אחד,אבל התבאסתי לגלות שאין על הלוח אם עוד חיבור למאוורר יש בסך הכל 2,אחד שמחובר כבר למאוורר שקיים והשני מחובר לקירור של המעבד אז איך אני מחבר עכשיו עוד מאוורר למחשב? או שיש מצב שיש עוד חיבור על הלוח ואני לא שמתי לב? ממש הסתכלתי על כל הלוח לא מצאתי עוד חיבורים כמו זה שהמאורר הקיים מחובר אליו מה אפשר לעשות? תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 559 צפיות
-
-
בסופו של דבר הצלחתי לעשות OC למעבד שלי הגרתי את voltage מ2000MHZ העלתי ל2655.9 ומהירות הבאס עלה מ398 ל531 זה רק OC ראשון שלי וזה אם מאורר רגיל של אינטל :] http://valid.x86-secret.com/show_oc?id=48377 ממש חמוד חח אני גאה בעצמי
-
- 2 תגובות
- 559 צפיות
-
-
מקווה שזה לא מפריע למישהו שאני מפרסם את זה פה... אם כן בבקשה תעבירו למקום המתאים דיברתי כרגע עם easypckits.com בקשר לערכה הזאת Premium paper set (400, 600, 800, 1000, 40-25-20-15-10 micron) Coarse paper set (180, 220, 280, 320, 400) Glass sheet Arctic Silver AS5 syringe ArctiClean two part kit Free Standard paper set (400, 600, 800, 1000, 1200, 1500, 2000, 2500) Free foam block for CPU lapping כל הדברים הנחמדים האלו עולים סה"כ 21$ שזה אומר בערך 89 ש"ח... המשלוח הוא 50 שקל בלי קשר לכמות. והוא אמר שאולי יוריד במחיר אם יהיו כמה הזמנות מישהו מעוניין?
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
מה היא המהירות (CFM) של המאוורים הנכללים במארז TT XASER 3 ?
-
- 3 תגובות
- 559 צפיות
-
-
שלום לכולם אני קונה מחשב חדש ועד לפני שבוע לא ידעתי מה זה OC אבל הבנתי שאפשר לתת לחנות לעשות אז שיהיה יש לי כמה שאלות אם זה באמת מוסיף כל כך הרבה למה לא כולם עושים את זה? האם זה הפיך? ואם יש נזק האם המעבד נשרף לגמרי או בר תיקון? מה קורה בבחינת אחריות עם OC? אם המעבד מתקלקל אחרי OC (שהחנות עשתה) יש לי עדיין אחריות עליו? זה המפרט שאני קונה, לעשות OC? גם למסך? לסמוך על TMS שיעשו מה שצריך או לבדוק קודם באתרים? ושאלה אחרונה, הקירור מספיק? מעבדים Intel Core 2 Quad Q6600 2.40Ghz 8MB Conroe -=Stepping G0=- OEM ¤ 1450 1 לוחות אם Gigabyte GA-P35-DS3L Conroe Support GP35DS3L ¤ 594 1 מארזים NZXT Lexa BlackLine No PSU ¤ 530 1 קירור למעבד Thermaltake V1 CL-P0401 ¤ 283 1 ספקי כוח E…
-
- 9 תגובות
- 559 צפיות
-
-
או שכדאי לקנות משהו בנפרד של ARCTIC SILVER ?
-
- 2 תגובות
- 559 צפיות
-
-
הי, יש לי שאלה כשאני לא משחק ולא מופעל עומס על המעבד הוא בטמפ של 30-40, עכשיו שיש לחץ עליו וכשאני משחק הוא מגיע ל55-59 זה נורמלי? יש לי את הקירור הרגיל של אינטל ולא עשיתי OC לא למעבד לא ללוח ולא לכרטיס מסך(עכשיו אני משתמש ב onboard) זה נורמלי?
-
- 7 תגובות
- 559 צפיות
-
-
פעם ראשונה שאני עושה OC,יש לי E6750 וASUS P5K-SE הנה התוצאה מOCCT. השאלה שלי,האם אפשר להעלות עוד קצת למשל ל400?או שהטמפ' יחסית גבוהות?
-
- 4 תגובות
- 559 צפיות
-
-
שלום חברי המלומדים! זהו המפרט שלי. CPU: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz 1333MHz 6MB + OCZ OCZ Vendetta CPU Cooler MB: Pine - XFX nForce 780i 3-Way SLI MEMORY: Geil DDR2 4096MB 1066MHZ CL5 GPU: Pine - XFX nVIDIA GeForce GTX260 896MB HD: Samsung 640GB HD642JJ - SATA II 7200rpm 16MB CD: ASUS-2014S1T DVD-RW SATA X20 BOX: NZXT Tempest + NZXT PP600W PSU LCD: Samsung 2253BW LCD 22'' Wide 2ms KeyBoard: Logithech WAVE Mouse: Microsoft Laser Mouse 7000 למה אין זיהוי של 1066 MHZ לזכרון RAM אצלי במחשב, למרות שניסיתי עם עוד זוג זכרונות אחרים שיש לי ממחשב אחר? Huh יש רק 800 MHZ... דרך אגב המחשב נקנה ב- FOXPC... צריך לעשות OC ללוח אם כדי שהזכרונות שלי כן יעבדו על 1066MHZ, כי הם אכן במהירויו…
-
- 1 תגובה
- 559 צפיות
-
-
היי, שאלה ראשונה- איפה יש מידע המסביר לי כיצד לבצע מריחה טובה של משחה תרמית? 2) יש לי כרטיס מסך ישן מאוד -4 שנים בערך, - אני צריך למרוח לו משחה תרמית?, ואם כן, אז איפה בדיוק? מעולם לא שמעתי שמורחים גם לכרטיסי מסך. 3) הזמנתי מעבד חדש AMD ATHLON 64 3000+ - איפה יש מידע כיצד בדיוק, עלי למרוח במעבד כזה את המשחה, הבנתי שמעל הליבה של המעבד יש כיסוי מסויים.
-
- 3 תגובות
- 559 צפיות
-
-
יש לי בעיה המחשב שלי מגיעה לחום של 40-55 מעלות ההיתי רוצה לדעת כמה מאווררים לקנות של איזה חברה ואיזה גודל אני ישמח עם תעזרו לי בתודה מראש s_b54.
-
- 1 תגובה
- 559 צפיות
-
-
שלום, ברצוני לבצע OC למעבד E4500, ברשותי קיים קירור מים (לא משהו רציני)... אשמח לדעת, כמה לעלות מתח למעבד ולזיכרונות. אני רוצה להגיע למקס' יכולת ב-OC. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 559 צפיות
-
-
יש לי גוף קירור ישן והמאוורר שעליו כבר עשה את שלו ומתחיל ממש להרעיש רציתי לדעת אם אפשר להחליף רק את המאוורר, אם כן, איפה ניתן להשיג משהו שקט ? תודה
-
- 4 תגובות
- 559 צפיות
-
-
HOLAAA תקשיבו יש לי כבל מולקס שאני מעוניין להוציא הכבלים מהחיבור הלבן שמחזיק אותם מסודרים בפנים@ ניסיתי להוציא במשיכה ולא הלך ניסיתי לדחוף אותו מקדימה ולא הלך? אפשר שיטה קלה לפתיחה??
-
- 5 תגובות
- 559 צפיות
-
-
שלום. יש לי כרטיס מסך מדגם ATI 9600 PRO 256MB DDR ואני מעוניין בביצוע OC לכרטיס. הוא לא יתחמם לי: יש לי את המאוורר המובנה של הכרטיס ועוד מאוורר 80" עליו, לכן אל תתנו לי מדריכי קירור תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 559 צפיות
-
-
אני בונה מערכת מחשב חדשה ומעוניין לברר האם ניתן להשיג את המערכת קירור הזאת בארץ. ןאם לא, אז מה הדרך הזולה ביותר להביא את זה הנה?
-
- 3 תגובות
- 559 צפיות
-
-
קניתי מאורר של tt ואני רוצה שתגידו לי מה אתם חושבים עליו או מי שיש לי אותו יתן עליו דעה-הוא יגיע אלי מחר. http://com4u.co.il/Product.asp?Pid=91230025&Cat2Cat1ID=22&Cat2ID=169 ...
-
- 4 תגובות
- 559 צפיות
-


