עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום לכולם. יש לי כרטיס רדאון 8500LE אשר מגיע עם קוף קירור דק ולא יעיל ועליו מאוורר פשוט - פיתרון הקירור הזה הוא בקושי מספיק למהירות עבודה הסטנדרטית של הכרטיס (250/500) כאשר אני מנסה לעשות בדיקת האצה עם ati tool ישר מופיעים כל מיני כתמים על המסך. אני לא רוצה לפרק את הקירור הנוכחי של הכרטיס אך רציתי לדעת אם אני אוסיף מאוורר סטנדרטי של מארז - 8 ס"מ מתחת לכרטיס מסך שיזרוק אויר על הכרטיס האם המצב ישתפר? או שעדיף שאני אציב אותו הפוך במצב שיקח אויר מן המאוורר של הכרטיס ויפזר אותו. האם פיתרון זה יעזור לי לעשות אוברקלוקינג למהירות של 8500 מקורי (275/550) והאם יהיה הבדל משמעותי בביצועים?

    • 1 תגובה
    • 560 צפיות
  2. סממנים ראשונים של החורף מעבד Mobile 2600 במתח 1.775 עם SP97 ומאוור פנפלו 92. 1 מאווררים 120 במארז.. שימו לף, [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 0 תגובות
    • 560 צפיות
  3. אני מתלבט בין ה Scythe NCU-2000 Fanless Heatlane ל ZALMAN CNPS 7700 Cu מה יותר מבחינת ביצועים/מחיר/רעש תודה!

    • 4 תגובות
    • 560 צפיות
  4. אתמול הוצאתי את המחשב בשביל לנקות אותו. שאבתי הברקתי את הכול ללא טיפת אבק. ניקיתי את המאוורר של הסיילנסר של הכרטיס מסך שלי (7800GT)שאבתי את האבק שהיה תקוע בצלעות הקירור וכד'.... אבל......... משומה הכרטיס שלי לא אוהב ניקיון. הטמפ' עלתה ל90 מעלות ללא מאמץ!!!!!!!! לפני שהוצאתי לנקות ,הטמפ' היתה כ70 מעלות. כשאני משחק משחקים המחשב מקרטע ונתקע לי. מישהו יכול להסביר לי את התופעה הדפוקה הזו? הכרטיס חדש,לא עשיתי לו שום אוברקלוק-של חברת GAINWARD. לא פתחתי את הסיילנסר ולא ריעננתי משחה. טמפ' המעבד 49 מעלות במאמץ עם ביגטייפון,והטמפ' במחשב חוץ מזה בסדר. דיסקים קשיחים 30 מעלות וכד'...

    • 5 תגובות
    • 560 צפיות
  5. לפני הניקוי של המחשב קצת מאבק...(עם פאן) מהירות מאורר 40 58-60 מהירות 60 54-53 אחרי הניקוי מהירות 40 50-52 מהירות 60 46-48 4850gecube שינוי משמעותי לכרטיס מסך הזה דריבר 8.11

  6. Started by tulicooli,

    האם קירור הארז משפיע על המהירות של המחשב ואופן הביצועים שלו??? אם כן איפה כדי לקרר יותר ועל מה הקירורו משפיע!!!

  7. שלום לכולם!!! רציתי להמשיך ולשפר את הכרטיס מסך שלי יש לי RADEON9600 עשיתי OC והגעתי425\220 1. רציתי לדעת איך אני משנה את התדר של הזיכרונות כדי להגיע לתוצאות יותר טובות??? 2. ולאיזה תדרים לשנות?? 3. בATITOOL יש שם אופציה MEM האים שם משנים?? 4. מישהו יודע על ווטל מוד לכרטיס שלי?? ואם כן אפשר בבקשה להרחיב?? תודה לעונים

    • 0 תגובות
    • 560 צפיות
  8. הממ אני מחפש קירור אקטיבי (מאוור + צלעות קירור) למעבד שלי: Intel Pentium 3 3.0Ghz 64bit HT prescott סוקט 775 LGA אחרי שגיליתי שהוא מגיע לסביבות ה 80 מעלות עם קירור ג'נרי של אינטל. אני מוכן להשקיע מקסימום 100 ש"ח בקירור. זה המקסימום שאני יכול להוציא בבקשה לא לעבור את הגבול. מה הקירור הכי טוב שיקרר את המעבד מצידי אפילו רק עד 65 במחיר הזה? תודה רבה מראש. חבר'ה זה דיי דחוף, הטמפרטורה לא יורדת מ 86 אני מתחיל לדאוג.

    • 0 תגובות
    • 560 צפיות
  9. אני קונה למחשב שאני קונה בקרוב קרור לכרטיס מסך (הוא יהייה ATI RADON X1900XT , כנראה של CONNECT3D) , עכשיו פה באתר יש ביקורת על ARCTIC COOLING ACCELRO X2 שלפי מה שאומרים קרור מעולה ושקט מאוד , מצד שני, מאז הביקורת בטח יצאו יותר טובים למחיר של 150 שקל , מה שאני צריך זה גוף קרור ש... 1. יהייה יותר טוב למחיר מהX2 2. יהייה שקט כמו או יותר מהX2 3. כמובן , יתאים לכרטיס מסך 4. יעלה משהו כמו 150-200 שקל , אם יש אז בכיף פחות 5. חברה לא איכפת לי מאיזה חברה , רק שיהייה קיים בארץ ולא רק בחו"ל כי אני קונה מפה בארץ

    • 4 תגובות
    • 560 צפיות
  10. Started by shlomi_x,

    היי, מדובר בלוח אם GA-7VA של גיגה-בייט ומעבד AMD 2000 אטלון. על פי האינדיקציות ב EasyTune4 אני מגיע לטמפרטורות של 58-60 מעלות צלסיוס. הטמפ' הללו נורמאליות? מהם הטמפ' המומלצות? תודה, שלומי

    • 3 תגובות
    • 560 צפיות
  11. Started by MatanFrenkel,

    החלטתי שאני מסתפק בזה לבנתיים , נורא נמשך לזה ונורא מעניין אותי אבל הלוח אם ימח שמו מגביל אותי , לא חשבתי שארצה OC כשקניתי את המחשב בכ"מ מפרט בצד זכרונות 5-5-5-15 על 419 MHZ תמונה: http://up45.siz.co.il/up2/rzgmzktyqmzj.jpg תראו את המקסימום טמפרטורה 52 ו51 זה גבוהה/נורמלי/נמוך בשביל TRUE 120 אם מאוורר של 1600RPM 120MM? 4 שעות של OCCT מספיק?

    • 3 תגובות
    • 560 צפיות
  12. אני רוצה להרכיב מאוורר חדש של המעבד כולל היטסינק ואני רוצה להוריד את הקירור סטוק של הפנטיום 4 מיהשו יכול להסביר בפירוט איך אני עושה את זה בלי לפגוע בלוח אם או במעבד???

    • 2 תגובות
    • 560 צפיות
  13. הקירור native fs xk05 vga card cooler קיבלתי משחה טרמית איתה בצבע זהב בשקית קטנה. איך אני מורח בדיוק בדיוק את המשחה ומחבר את הקירור ביחד?

    • 3 תגובות
    • 560 צפיות
  14. Started by SpLiNtEr,

    היי. אז ככה, המארז שלי נשמע כמו טרקטור (אמנם הוא מכיל 2 מאווררים,אבל...) אני זקוק להמלצה של 2 מאווררי 80,שהם שקטים,אבל גם יעילים בדחיפת אוויר. שלי עם הזמן מתחילים להיחלש,ושימון רק מאריך את חייהם בכמה שעות. אני לא כל כך מנוסה בתכונות שלהם,ובבחירתם,ולכן מבקש את עצתכם בבחירה. (לא משנה לי עם לדים,או בלי לדים). MuTaTiOn.

    • 3 תגובות
    • 560 צפיות
  15. Started by shaihac,

    הייי שלום לכולם יש לי מאוורר שאני רוצה לחבר אותו למחשב בשביל לעשות אובר קלוק יציב אבל אני לא יודע איפה מחברים תחוטים שלו בשביל שהמאוור יעבוד אז מישהו יכול להגיד איפה מחברים את זה??........

    • 5 תגובות
    • 560 צפיות
  16. HEATSINK למה הייט סינק ? כדי להוזיל את העלויות יש לי פול מאווררים שסתם לא בשימוש...

    • 2 תגובות
    • 560 צפיות
  17. אם איזה תוכנה אתם ממליצים לבדוק יציבות אחרי OC כמובן :xyxthumbs:

    • 1 תגובה
    • 560 צפיות
  18. Started by Turbine,

    יש לי יחס FSB:DRAM 3:4 מה זה אומר? זה טוב? אם לא, איך אני יכול לשנות? ולמה אני צריך לשאוף להגיע.?

    • 7 תגובות
    • 560 צפיות
  19. Started by smit,

    שלום לכולם, אמממ יש לי מחשב amd xp 3000+ עם קירור של Volcano 12+ לוח אם של gigabyte 7n400e ומארז thermaltake lanfire עם 4 מאוורירים בפנים.. עכשיו בתוכנה EasyTune 4 שקיבלתי עם הלוח אם, רואים כי המעבד על 52 מעלות עם 5200-5500 RPM והמארז (system) עומד על 40.. משהו פה ניראה לי קצת מוזר, זה לא אמור להיות יותר נמוך? הא ואין OC, המחשב עובד בידיוק כמו שהוא צריך...

    • 4 תגובות
    • 560 צפיות
  20. Started by rikimaru,

    אני מחפש זיכרונות מיועדים ל-OC בסכום של עד 2500 שקל צריך עזרתכם. אני לא יודע אם התרד מתאים לכאן אם לא אז SORRY..

    • 4 תגובות
    • 560 צפיות
  21. תודה לכל המגיבים

    • 0 תגובות
    • 560 צפיות
  22. Started by qi007,

    שאלה אם מישהו מכיר את הלוח GA_P35-DS3P?(היכן בתוך הלוח מגדירים OC)?זה די דחוף רצויי הסברים בעיברי כלומר תרגום

    • 0 תגובות
    • 559 צפיות
  23. Started by tamirg,

    היי, החלטתי לנסות לזרז את העגלה שלי אבל אני לא מצליח אפילו להתחיל. הלכתי לביוס לאיזור של Frequency/Voltage Control ומצאתי את האפשרויות הבאות בלבד: Auto Detect PCI/DIMM Clk Spread Spectrum לא קיימת אופציה לשנות תדר... איך להתקדם מכאן? מצורף קובץ של CPUZ - פירוט של המערכת (מאז נוספו עוד 256M זכרון) [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 559 צפיות
  24. Started by amirfefer,

    המעבד שלי הוא 2500 + ואני מעוניין לבצע OC, המכפלה שלי נעולה כמובן והדרך היחידה זה לעלות את הבאס. איך אני מעלה? (הלוח שלי הוא ABIT KV7 עם הצ'יפסט KT600 ככה שהוא תומך בבאס 400) הזיכרון שלי הוא PC2700, אני צריך את הPC3200 כדי שהזיכרון לא יישרף או משהו כזה?

  25. שלום, לאחר הרבה מאוד ניסיונות אני לא מצליח לעלות את הווינדוס כשאני מעל 200FSB יש BOT אבל הווינדוס לא עולה או מסכים כחולים או פשוט מסך שחור ריק, עכשיו אני לא יודע מאיפה מגיעה הבעיה כי ניסיתי כבר כמעט הכל, החלפת הארד דיסק, העלת מתחים, העלת תיזמונים וכו' מישהו כבר ניתקל בבעיה כזו? אני חושב שמקור הבעיה הוא הזיכרונות אבל אני לא בטוח ב100% ואני לא רוצה סתם להשקיע עכשיו עוד איזה 700 ש"ח בזיכרונות חדשים למישהו יש הצעות? דרך אגב עכשיו המחשב יציב לחלוטין ללא העלת מתחים כרגע בOC של 200FSB, טמפ' נעות בין ה38-40 מנוחה ו42-44 במאמץ אם מארז סגור. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 559 צפיות

דיונים חדשים בפורומים