אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
הורדתי את התוכנה, ופתחתי את הזיפ, ושעות ניסיתי להבין איך מפעילים, קראתי את ה readme, זה גם לא עזר.. אני פותח את התוכנה.., אחרי המקבץ שאלות שלו הוא מנסה להתחבר לאיפהשהו, ולא מצליח, סגרתי את הפיירוואל, ניסיתי.. - גם לא עזר, זה לא הצליח להתחבר.., בreadme רשום שאם יש רשת או משהו כזה, צריך לרשום את הפרטים של המחשב, או לא יודע מה רוצים ממני.., אבל יש לי רשת, אח שלי הוא המחשב הראשי.., הADSL מחובר לאח שלי בכרטיס רשת אחד, ובכרטיס רשת שני שלו, הוא מחובר עלי בכבל רשת.., אנחנו לא משתמשים ברוטר.., אז איך משתמשים בתוכנה הזאתי, מישהו יכול לעזור לי בבקשה?, תודה..
-
- 3 תגובות
- 560 צפיות
-
-
יש לי ספק ישן שאני לא צריך. אז הוצאתי ממנו את המאוורר. עכשיו יש לי חוט אדום וחוט שחור עם קצה גלוי. איך אני מחבר לו כבל או ראש כדי שאוכל לצרף אותו למארז החדש שלי ? יש לי כבל מאריך רזרבי (הרגיל של ה 4 פינים שמתחבר לכונן למשל) . איך לחבר אליו את המאוורר החדש עם שני החוטים שלו ?
-
- 4 תגובות
- 560 צפיות
-
-
אני צריך MBM5 ו-SISOFTWARESADRA מאיפה אני יכול להוריד אותם? דבר שני אני רוצה לשאול איך עושים OC דרך הג'אמפרים? מה זה משהוא שאפשר להזיז אותו או מה??
-
- 4 תגובות
- 560 צפיות
-
-
שלום יש לי את המארז ANTEC 900... הוא מקרר אחלה אבל הבעיה הרצינית שלו היא החורים של המארז המאוררים שואבים אבק יותר משואב אבק וזה מעצבן כל יום וחצי לנקות את המארז מבחוץ ואת החלקים מה שאפשר... מה לדעתכם הפיתרון? האם אפשר להשים משהו ב-2 ס"מ שיש בין המאוורר למארז ושזה לא יפגע בקירור?! תודה רבה...
-
- 0 תגובות
- 560 צפיות
-
-
צהריים טובים, יש לי את המפרט הבא: Sempron 2800+ AM2/ 512x2 DDR2 667 mhz TwinMOS/ Gigabyte GA-M55plus-S3G מישהו יכול להגיד לי עד איזה תדר בערך אפשר להגיע איתו בקירור סטוק? תודה. http://valid.x86-secret.com/show_oc?id=139220
-
- 3 תגובות
- 560 צפיות
-
-
-
אני יודע של6300 יש 2 מגה קאש פחות, אבל אני מעוניין להביא אותו למהירות של 6600 ואולי מעבר. ברשותי לוח אם P965 S3 של ג'יגהבייט, 2 ג'יגה זכרון במהירות 667 מגההרץ של קינגסטון וכאמור 6300 עם קירור סטוק. למיטב הבנתי זה אמור להיות אפשרי (תקנו אותי אם אני טועה), אך אני נוב מוחלט באוברקלוק ואין לי מושג איך לבצע את זה. אעריך את עזרתכם.
-
- 3 תגובות
- 560 צפיות
-
-
-
השאלה עם זה יקצר מאוד את חיי המעבד אוברקלוק מ2.4 ל3.0 והאם הביג טייפון הוא מאוורר מספיק טוב לעבודה...
-
- 0 תגובות
- 560 צפיות
-
-
תראו יש לי מעבד אינטל 2000 והמהירות שעבדה הייתה 1991 MHZ עכשיו עשיתי עם התוכנה ClockGen העלתי ל 2008 ואלה הטמפרטורות שלי לא במאמץ לוח אם 35 מעלות מעבד 42 מעלות דיסק קשיח 39 מעלות במאמץ חזק מאוד לוח אם 38 מעלות מעבד 56 מעלות דיסק קשיח 42 מעלות האם זה בסדר??
-
- 2 תגובות
- 560 צפיות
-
-
שלום לכל מיש נכנס לשאכול ומתעניין בעייתי הקטנה והמוזרה... יש בידי P4 1800A ולוח DFI NS35-SC... אני מעוניין לעשות OC למעבד שלי (והצלחתי חלקית) עכשיו תקשיבו.. הלוח שלי הוא לוח מוגבל כלומר אין אפשרות של העלאת מתחים ו FSB ידנית / בקפיצות של 2 - 1 יש לו אפשרויות 100/133/33 כאשר זה CPU/DIMM/PCI יש כל מיני אופציות שם בביוס עכשיו בגרסאת הביוס הראשונה של הלוח ניסית לשים אותו על 112/150/35 עשיתי SAVE ומה המחשב לא עושה בוט... איפוס CMOS פתר את הבעיה והמחשב עשה BOOT בצורה נורמלית. עידכנתי לו את הביוס לגרסא אחת יותר מעודכנת מזאת של הסטוק שמתי לו את ההגדרות על 112/150/35 והפלא ופלא המחשב עולה ומזוהה בתור P4 2Ghz (יאאא פעם ראשונה שהולך לי!) עכשיו מה שמציק זה שזאת האפשרות כאילו הכי…
-
- 1 תגובה
- 560 צפיות
-
-
אחרי שאני קיבלתי קצת נסיון אך עושים OC לכרטיס מסך אני צריך הסבר/תוכנה אך עושים את זה למעבד!!....... נ.ב אני בדקתי את המדריכים של חלק א וחלק ב של האתר והם לא עזרו לי תודה לכל העוזרים
-
- 3 תגובות
- 560 צפיות
-
-
Glacialtech 5072 PWM 775 16-37dba Silent http://tms.co.il/product_info.php?cPath=84_146_107_375_428_482&products_id=4324&show_desc=1 או Arctic Cooling Freezer 7 Pro http://tms.co.il/product_info.php?cPath=84_146_107_492_496&products_id=4371 חשוב לציין שזה מעבד Intel Core 2 Quad Q6600 2.40Ghz 8MB Conroe -=Stepping G0=
-
- 6 תגובות
- 560 צפיות
-
-
איזה מבין המאווררים האלה הכי שקט אני צריך שתגידו לי גם על רגיל וגם עם לד http://plonter.co.il/Products_Results.tmpl?command=search&db=^catalog.txt&cart=1162892447379783&neprice_totaldatarq=0&sortitems=1&eqshelfdatarq=CASE%20FAN%20120mm&price_totaltype=num&price_totalsdir=as&price_totalsort=1&Max=20〈=heb
-
- 3 תגובות
- 560 צפיות
-
-
יש לי לוח אם של ג'יגהבייט דגם:8IPE775-G ורציתי לשאול האם יש איזשהי אופציה בכלל לפתוח את המכפלה הגדולה הזו ? אולי לעדכן ביוס או משהו... תודה לעוזרים!
-
- 5 תגובות
- 560 צפיות
-
-
איך יודעים מאיזה צד הזרם אמור לזרום?? יעני הזרם נכנס מהצד של הפס או מהצד בלי הפס? ====== ------- | |---------- ======
-
- 2 תגובות
- 560 צפיות
-
-
שלום אני צריך עזרה ממישהו שמבין ויעזור לי צעד צעד כי אני לא מבין בזה כלום ולא בא לי להרוס את המחשב e6400 + קירור ninja מעלות 35 לוח msi platinum 975x 2g ddr2 667mhz 8800gts 320mb ספק (ניראה לי ג'נרי) 420W של EZCOOL תודה לעוזרים (איסייקיו 179386904)
-
- 0 תגובות
- 560 צפיות
-
-
מתכוון לעבור לקירור פאסיבי ולצרף לו מאוורר 120 שקט ב-5V , כך שאולי אוכל לקבל יוכלת OC טובה. למי שיש התנסות עם קירור פאסיבי כלשהו (פרט לזלמן) ויכול לתת רשמים... תודה, המרטש.
-
- 5 תגובות
- 560 צפיות
-
-
האם הטמפ' האלה טובות ? 2 ההארדיסקים 44 ו 42 במאמץ ... מעבד הרצתי SUPERPI 32 במאמץ 65 . האם זה טוב ? .. מפרט בצד -
-
- 7 תגובות
- 560 צפיות
-
-
אני רוצה למקם מאוורר מול המעבד, יש לי מקדח כוס שמתאים למאוורר 80 MM, אבל אני רוצה למקם מאוורר 120MM מול המעבד, אבל הבעיה היא שאין לי דרמל אז אני אצטרך לעשות חורים קטנים ואז עליהם למקם את המאוורר. אז מה עדיף: מאוורר 80MM עם חור שמתאים לגודל שלו או מאוורר 120MM עם חורים קנים שאני אעשה אותם עם מקדח?
-
- 7 תגובות
- 560 צפיות
-
-
לחבר יש ת'מעבד הישו הזה הוא כל הזמן מקטר שהמחשה שלו רותח הוא מקבל תואות של 65 מעלות מעבד לפעמים הוא רוצה לקנות מאוורר והיטסינק חדש המעבד בכלל לא באוברקלוק מה אפשר לעשות הבן אדם משתגע מדובר במעבד P4 1.5 GHZ WILLMATE לוח של אינטל שלמרבה הצער תומך רק ב SDRAM תודה לכל מי שיעזור
-
- 9 תגובות
- 560 צפיות
-
-
יש לי זכרונות kingstone ddr2 800MHZ CL 6-6-6-18 זכרונות פשוטים. הצלחתי להביא אותם ל- 858MHZ [עם FSB 429, מכפלה X7 שהיא המקס' אצלי] והמערכת יציבה! גם אחרי בדיקה ממושכת ב-OCCT. מתח 2.04 אבל האם זה בסדר או שאני צריך לרדת? כי זאת נראת לי חריגה קצת גדולה בשביל זכרונות פשוטים כאלה.
-
- 4 תגובות
- 560 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לדעת עם אתם חושבים שצריך לשים למפרט הזה קירור ועם כן איזה? מעבד: AMD ATHLON 64 6000+ X2 DUAL CORE SOCKET AM2 - 3.0GHz 1MB CACHE - ADX6000CZBOX - BOX ¤1281 לוח אם: ASUS M2N-E ¤527 כרטיס מסך: LEADTEK PCI-EX WINFAST GeForce PX8600GTS TDH 256MB GDDR3 TV/O DUAL DVI - RETAIL ¤1157 דיסק קשיח: WD 250GB 8MB IDE 7200 RPM - WD2500JB ¤397 צורב DVD: LG DVDRW GSA-H42N DOUBLE LAYERED X18 - BLACK - BULK ¤196 זיכרון: G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 667 CL5-5-5-15 - F2-5400PHU2-2GBNT ¤576 מארז: NZXT APOLLO w/o PSU ¤381 ספק כוח: HEC ACE 580 - 580W - 20/24 PIN - ATX2.0 - BLACK ¤414 מחיר סופי (כולל הרכבה): ¤4824
-
- 0 תגובות
- 560 צפיות
-
-
יש לי לוח אם של אינטל וגם מעבד ( 1.7) אין שום אפשרות לעשות אוברקלוק? אפילו לא משהו פיזי? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 560 צפיות
-
-
אהלן, ברשותי E2180 עם לוח G31, ואיני מעוניין בפירוק הלוח בהרכבת הקירור, בנוסף אני מחפש גם קירור זול, שיעשה את העבודה כמו שצריך.בין 100 ל-150 ש"ח. בתודה מראש
-
- 2 תגובות
- 560 צפיות
-


