עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום לכולם, השאלה שלי במדוייק יותר היא כמה הבדל בביצועים יהיה נגיד בין מעבד שהומהר לתדר מסויים לבין מעבד שעובד על אותו תדר בסטוק? נגיד לפי הכותרת: ATHLON 64 3000 שהFSB שלו הומהר והתדר הכולל עומד על 2000MHZ ל ATHLON 64 3200 שהמכפלה שלו היא פשוט 10 ולא 9 וגם הוא עומד על 2000MHZ (ונגיד תאורטית שמכפלת הזכרון לא יורדת בהמהרה של ה3000).. האם המומהר ייתן את אותם ביצועים?? לפי דעתי קצת פחות בגלל (א) פליטת חום עקב העלאת מתחים שלו (ב) תמיד עדיף מעבד שעובד על תדר מסויים בסטוק ולא מומהר אליו.. אשמח לשמוע דעות בנושא כי נושא שמסקרן אותי כבר תקופה..

    • 3 תגובות
    • 561 צפיות
  2. Started by love-its-my-name,

    מה הקירור למעבד הכייייייי טוב ושקט?

    • 2 תגובות
    • 561 צפיות
  3. כותרת תודה . עריכה : מצאתי אתר מצוין להשוואת מעבדים לכל המעונין http://www.hwbot.org/initCreateUser.do

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות
  4. מה שכתוב בכותרת. ובבקשה תגידו לי מה המחיר של ה-ALX800+מאוורר 80 מ"מ ג'נרי? כי אני חיפשתי בחנויות את המאוורר הזה ולא מצאתי אותו משום מה. גם כן אם אתם אומרים שה--ALX800+מאוורר 80 מ"מ ג'נרי יותר טוב מהוולקנו 12 אז תגידו לי בבקשה איפה אני יכול לקנות אותו? כי כמו שאמרתי אני לא מצאתי אותו בשום חנות.

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות
  5. קודם כל המפרט הינו: Pentium 4 530 GA-8I915o-DUO GA 6600GT משום מה, כשאני דרך הביוס מעלה מתחים למעבד מעל לדיפולט (1.3875) המתחים לא עולים בכלל! אבל אם אני מוריד מתחת לדיפולט הם כן יורדים (רואים את זה בתוכנות נילוות וגם בטמפ'). השאלה שלי היא - אולי יש איזשהו פיצ'ר בלוח הזה שחוסם אותי מלהעלות מתחים מעל לדיפולט שאני יכול להעיף? דרך-אגב, כשאני עושה OC בעזרת התוכנה EasyTune5 אני מסוגל להעלות מתחים בלי בעיה עד 1.6V, ככה שזו לא בעיה של ספק וכד'... תודה על העזרה מראש, עידן

    • 4 תגובות
    • 561 צפיות
  6. יש לי axp2400 בסטפינג AIHUB 0248 איך הסטפינג הזה? ובכמה וולט המעבד עובד?

    • 2 תגובות
    • 561 צפיות
  7. Started by WUID,

    עד לפני שבוע המחשב היה באובר קלוק למעלה מחצי שנה. החלטתי שאני מחדש את המשחה הטרמית (לא הוצאתי את המעבד מהתושבת) על המעבד וכן ניקוי אבק , פתחתי החלפתי ניקיתי, איפסתי את ה CMOS. זהו אני כבר לא יכול לעשות OC . אפילו אם אני משנה רק את התדר של הPCIE ל100 במקום AUTO , המחשב לא עובר את ה MEMORY TEST. - רק מחליף ל -ENABLED את ה CPU HOST CLOCK CONTROL המחשב לא עובר את הMEMORY TEST . בדקתי שהכל יושב במקום , אבל ללא הצלחה. חוץ מזה בהגדרות ברירת מחדל של הביוס המחשב עובד רגיל. רעיון ? אולי הרסתי משהו ?

    • 2 תגובות
    • 561 צפיות
  8. Started by kghjh,

    יש לי p41700 וgf2 mx 200 איך אני גורם למעבד לעבוד כp41800? וכיצד אני ממהיר את כרטיס המסך שיהיה טיפטיפונת יותר מהיר? יש סיכוי ששני אלה יהרסו? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות
  9. Started by ras81,

    שלום יש לי AMD 64 3000 לוח + EPOX 8KDA ומאורר Thermaltake POLO 735 המארז שלי הוא HEC 6A19 עם שני מאווררי 120 (אחד מקדימה ואחד מאחור) ואחד של 80 בצד שמכניס אוויר עכשיו הטמפ' כאשר אני ב3800RPM היא 44 וכאשר אני על 5600 היא רק 43 האם היא צריכה להיות ככה, או יותר נמוכה?

    • 7 תגובות
    • 561 צפיות
  10. Started by OC,

    יש לי מעבד 2.6 החום במנוחה 50-59 ובפעולה שהוא מריץ בנצמארקים הוא עולה ל 60-65 רוב הזמן 65 זה מוריד מהביצועים שלו? ותמליצו לי על קירור טוב

    • 2 תגובות
    • 561 צפיות
  11. Started by Baz34,

    ראיתי בלא מעט אתרים בנושא OC שאת תדר ה-PCIE נדרש לקבע ב-102M דווקא ולא 100M , כמו כן ראיתי שהייתה המלצה להעלות את מתח ה-PCI ב-+0.1V .שאלתי: האם באמת נדרש לקבע את התדר ב-102M והאם אין סכנה לכרטיס מסך בתיקון המתח (הכרטיס שלי : EVGA 8800GTS 320 SC) תודה למתייחסים

    • 2 תגובות
    • 561 צפיות
  12. Started by galigola,

    שלום . יש לי וולקנו 9 ואני מעוניין להחליף את הגוף קירור שלו,חשבתי על ה-Thermalright SLK-600 או על Thermalright SK-7 . מה אתם אומרים? ה-SLK-600 יקר במקצת(כ-80 שקלים),אין לי בעיה עם זה אבל השאלה היא אם הוא נותן ביצועים עדיפים בהרבה על ה-SK-7. ובכלל מה ההבדל בניהם? ומה השיפור לעומת מה שיש לי עכשיו כי אני מצפה לירידת מעלות לא של מעלה-שניים אלא 7-8 מעלות לפחות(כרגע הטמפ' של המעבד שלי AMD2000 היא 50 מעלות). האם זה מה שיקרה?(אני משאיר את המאוורר של הוולקנו 9 ה-SF2,שמעתי שהוא מצויין לא?).

    • 4 תגובות
    • 561 צפיות
  13. Started by Rudon,

    קניתי לא מזמן radeon 9600 pro בדקתי אותו על המחשב שלי והתוצאות הייתה סבירה אם אפשר לקרוא לה כך אז ניסיתי לעשות OC הבעיה היא שהעלתי את מהירות הזיכרון ל348 ואת מהירות המעבד ל 474 אבל קיבלתי רק שיפור של 200 נקודות ב3dmark2001se בקושי ושמתי לב שמספר הפריימים בבדיקות הראשונות שהן הדמייה של משחקים יוורד אז מה יכולה להיות הבעיה? ??? עם oc 474/348 http://service.futuremark.com/compare?2k1=6907639 בלי oc 400/300 http://service.futuremark.com/compare?2k1=6851700

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות
  14. Started by ברק2000,

    הטמפרטורה של חלקי המחשב שלי בזמן מנוחה היא? מעבד: 49 aux:26 סביבה:32 כרטיס מסך:57 מערכת:43 השאלה היא אם הטמפרטורה גבוהה מדי :s05:

    • 7 תגובות
    • 561 צפיות
  15. המאוורר האחורי שלי שבק חיים. אני צריך שהמאוורר יהיה אמין ויחזיק להרבה זמן ושיתחבר ללוח אם ולא לספק. ועדיף שיהיה מפנדה.

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות
  16. Started by le011,

    שלום לכולם הרכבתי מעבד פרסקופ 3.2 על לוח ABIT IS7. משום מה אינני מצליח להפעיל את הPAT -י/ש לציין שבמעבד הקודם שלי 2.8 נורטווד זה עבד ללא בעיות הGAME ACLARATOR בביוס שזה בעצם PAT במצב AUTO ועדיין לא פועל מיותר לציין שהמיבד הזה חם כמו תנור במנוחה 50 מעלות-במאמץ מגיע ל70.האם זה תקין? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות
  17. Started by TeaTime,

    אחרי שהיום במפתיע הOC שלי קרס אחרי כמעט שנתיים של עבודה ללא בעיות, בתוספת של טמפ' מדאיגות מאד מהCPU של סביב ה75 החלטתי להחליף את קירור הסטוק ששירת אותי נאמנה כל השנים 150 ש"ח זה התקציב, גמיש עד איזור ה200

  18. *לא מתאים לבעלי 8800,בכל מקרה יש לכם קירור מפגיז.. http://iopanel.net/forum/showthread.php?t=1366

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות
  19. Started by mrbig,

    אני יודע שעל פניו הם לא אמורים להתאים אבל יש לי קירור ישן של זלמן והייתי רוצה לשים אותו על ה8800GT החדש שלי יש מצב לעשות קומבינה ?

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות
  20. שלום לכולם, אני מעוניין לעשות OC, את המפרט שלי ניתן לראות בצד. אני צריך המלצה לקירור למעבד בתקציב של עד 300 ש"ח. חשוב שהקירור גם יהיה שקט ! תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 561 צפיות
  21. שלום לכולם, התסכלתי בתוכנה Everest וראיתי שה-CPU שלי הטמפרטורה שלו זה 36 ו-Motherboard זה 21 חשבתי לעצמי ועלה לי רעיון... הנה התוצאה: שכחתי לצלם, ליד היד שלי (ליד העכבר) יש 4 כפתורים למאורר שעשיתי כל כפתור זה הרמה של המאוורר מ-1 עד 4 אשמח לתגובות

    • 11 תגובות
    • 561 צפיות
  22. Started by Xt,

    אני רוצה לעשות אובר קלוק לראדון 9800 שלי אני לא יודע איפה ואיך לראות מה הטמפ' שלו ובגלל זה אני לא יודע כמה להעלות! תעזרו לי בבקשה

    • 4 תגובות
    • 561 צפיות
  23. הטמפ עלתה במאמץ ל51 אחרי שינו מ 400MHZ ל 460MHZ. יש למישהו עיצה?

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות
  24. Started by Nirro,

    אני רוצה לקנות שני מאווררים חדשים למארז (6AR6-AL). המאווררים שקיבלתי איתו מרעישים לי מידי. המפרט הוא 965P-S3, E6700, עם FSB333, ו-DDR2 1G ב-667. על המעבד יש AC7. האפשרויות שראיתי הם : AC AF12025 מקדימה, ו- Arctic Fan 12 מאחורה (הבנתי שאי אפשר להרכיב אותו מקדימה). סה"כ 90 ש"ח בנעה. או : 2 מאווררי ThermalTake : Silent CAT 12CM. סה"כ 140 ש"ח. לפחות לפי הפרסום, המאווררים של TT יותר שקטים 2*16dB וב-AC זה 23.5dB + 24.5dB. אני יודע שבאתר מרבים להמליץ דווקא על ה-AC. אז על מה אתם ממליצים לי ? אפשר גם פירמות אחרות. אין צורך בלדים.

    • 4 תגובות
    • 561 צפיות
  25. אני רוצה לקנות מחשב מבוסס מעבד E5200 לאינטרנט office , אפליקציות פשוטות ואולי סרטים ... דברים בסיסיים, בלי OC כמובן. אמרו לי שהמאורר שבא עם המעבד נוטה להרעיש ויכול גם להתקלקל אפילו אחרי חצי שנה. כרגע יש לי amd athlon x2 כבר שנתיים שלוש ולא נתקלתי בבעיות כאלה. האם כדאי לשדרג את הקירור שמגיע עם המעבד לקירור איכותי יותר כמו Arctic Cooling Alpine 7 Pro ?

    • 3 תגובות
    • 561 צפיות

דיונים חדשים בפורומים