עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by M7a,

    אינטל פנטיום 4 2.66MHz שמיוצר בטכנולוגיה 0.13 מיקרון? מה הטמפרטורה הממוצאת, מקסימלית והממולצת שהמעבד צריך להיות... תודה!

    • 4 תגובות
    • 562 צפיות
  2. *לא מתאים לבעלי 8800,בכל מקרה יש לכם קירור מפגיז.. http://iopanel.net/forum/showthread.php?t=1366

    • 1 תגובה
    • 562 צפיות
  3. הצלחתי להגיע ל-430 אחרי שהעליתי את המתח של המעבד ל-1.418 (ב-1.400 הוא הצליח להעלות את חלונות אבל קרס כל הזמן). כל שאר המתחים בסטוק. הטמפ' של כל החלקים היא טובה בהחלט (הוספתי מאוורר 92מ"מ על הצ'יפסט עצמו - מאוד יעיל, ועוד 40מ"מ על הזכרונות). המחשב הצליח לעשות BOOT על באסים יותר גבוהים אבל לא הצליח להעלות חלונות. בגלל שהטמפרטורות טובות יש לי הרגשה שהעניין קשור למתחים. שיחקתי איתם אבל לא הצלחתי לייצב כי אני לא יודע מה חוסם אותי. אני לא יודע לאיזה חלק אני צריך להעלות את המתח, ובכמה. אשמח להצעות.

    • 2 תגובות
    • 562 צפיות
  4. Started by rosesr,

    ^^^ תודה מראש ;D

    • 2 תגובות
    • 562 צפיות
  5. שלום לכולם, התסכלתי בתוכנה Everest וראיתי שה-CPU שלי הטמפרטורה שלו זה 36 ו-Motherboard זה 21 חשבתי לעצמי ועלה לי רעיון... הנה התוצאה: שכחתי לצלם, ליד היד שלי (ליד העכבר) יש 4 כפתורים למאורר שעשיתי כל כפתור זה הרמה של המאוורר מ-1 עד 4 אשמח לתגובות

    • 11 תגובות
    • 562 צפיות
  6. Started by Raz20,

    לראות את הטמפ' של כל המערכת ?

    • 6 תגובות
    • 562 צפיות
  7. Started by אדם לוי,

    המפרט System Info Version: 2.2 Operating System: Microsoft Windows XP Processors: 2 x Intel Pentium® 4 @ 3.23 GHz Graphics Card: NVIDIA GeForce FX 5200 Total Physical Memory: 512 MB Free Physical Memory: 242.71 MB Motherboard Manufacturer: Gigabyte Technology Co., Ltd. Motherboard Model: 8IPE1000-G אני לא יודע אם זה טוב או רע אבל זה אחרי OC למעבד מ 2.8 ל 3.3 GHZ וOC לכרטיס מסך

    • 6 תגובות
    • 562 צפיות
  8. Started by Vortex,

    יש לי: ASUS P4SGX-MX (זהה לP4S533) P4 1.7GHz Williamette קירור של Thermaltake - http://www.tr2tt.com/products/coolers/m10se/m10se.htm 256MB DDR400 NCP 256MB DDR400 A-DATA הFSB הוא על 100 המעבד 100X17. טמפרטורות: במנוחה 33-35. אחרי 10 דקות של פריים: 43-44. תודה...

    • 7 תגובות
    • 562 צפיות
  9. היי יש לי את המפרט בצד E6300 +945P-S3) . אני רוצה לעשות OC למעבד אך אני לא יודע איך להגדיר את הביוס בצורה הכי טובה. יש איזה מדריך/מאמר/כתבה שמפרטת על כך? אם כן אני אשמח אם תשאירו לינק :) תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 562 צפיות
  10. Started by YanivHZ,

    שלום ! אני מחפש קירור טוב וכמה שיותר שקט למעבד Q6600 ושיכנס על לוח-אם P35-DQ6. תודה לכל העוזרים! יניב.

    • 0 תגובות
    • 562 צפיות
  11. האמת שאני לא בטוח אם זה בכלל הכרטיס מסך אבל סביר להניח שזה שכן בשום משחק אחר זה לא קורה לי . שם המחשק C&C3 - גרפיקה על המקסימום ... ( אני משחק עם ה SHADER לבינוני לפי התמיכה של EA בשביל שלא יקרוס לי המשחק .. ) אחרי רבע שעה של משחק ( לפעמים הרבה פחות ) מופיע מסך כחול ( לא של הווינדוס ) ריק - ללא תוכן , ואני שומע את המחשב עושה רעש כאילו עשו לו ריסט . ( מעין רעש של הדלקה כזה ... ) ספק - 400W - ישן מאוד יחסית ! אני כמובן חושש שזה הספק אבל אולי זוהי בעיה אחרת , אז לפני שאני מתחיל אני מעדיף לשאול ולעלות ספקולציות ... הנה המערכת : AMD Athlon 64 venice core 3000+ (OC 267BUS X9 ==2400MHZ ATI X800 AGP XL WITH NO OC ! LG DVDRW 2x512 Geil 400DDR SATA 250 WD 16MB Ca…

    • 3 תגובות
    • 562 צפיות
  12. Started by shlomi8,

    כותרת...המאוורר עושה רעשש

    • 7 תגובות
    • 562 צפיות
  13. פשוט המעבד שלי במאמץ עובר את ה80 מעלות תודה רבה מראש!!!

    • 4 תגובות
    • 562 צפיות
  14. Started by moskitos,

    שלום לכולם. יש לי מעבד AMD DUAL CORE +3800 ולוח של DFI (לא ממש זוכר את הדגם המדוייק אבל זה מאותם לוחות שהיו פה מומלצים ל-OC). הטמפ' של המעבד בביוס עומדת על בערך 33 ונמוכה בכ-12 מעלות בערך שאני בודק עם AIDA 32 או עם SpeedFan ששם הטמפ' של המעבד עומדת על 45 במנוחה. 1 האם הטמפ' הזאת גבוהה\נמוכה ? 2 לאחרונה עברתי מקירור הסטוק לקירור מים שהזמנתי (לא משהו מדהים אלא ממוצע שהזמנתי מארה"ב) והטמפ' דומה למה שהיה עם הסטוק וגם עשיתי O.C קטן מ-2000MHZ ל-2200MHZ וכאשר אני מריץ PRIME95 הטמפ' במאמץ לא משתנה (אני עושה TURTURE TEST) - יכול להיות שיש לי פה איזה בעיה ?

    • 1 תגובה
    • 562 צפיות
  15. אורח
    Started by אורח,

    אז ככה..המאבד שלי כרגע עומד על 32 מעלות © הבעיה שלי היא טמ"פ המארז.כרגע הוא עומד על 51 מעלות © זה מגיע מדי פעם ל 70 מעלות!70 מעלות!....שוב...70 מ-ע-ל-ו-ת!והמחשב נתקע. אין לי מושג למה זה קורה... הנה תרשים קטן של הסרקולציה בפנים..תראו אם זה בסדר...(התרשים מצורף כקובץ) אז מה אני אמור לעשות?מה יכול לגרום לבעיה כזאת?עוד משהו בחלון של המארז תמיד פתוח זה הגורם לבעיה? מקווה לתשובות.תודה רבה לעזרתכם...אשמח אם מישהו שיש לו זמן יוכל לעזור לי טיפה..וסליחה שאני משגע אותכם... [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 562 צפיות
  16. Started by rony77,

    שלום לכולם יש לי מעבד Q6600 עם לוח gigabyte ga p35 s3 ואני רוצה לעשות OC למעבד. אשמח אם מישהו יתן לי קישור מתאים למדריך טוב כיצד לעשות את זה

  17. אני בעקרון צריך תמונה מAIDA32 מהמסך של הטמפ' שם... אז מתחת יש מתחים אני צריך מבעלי הספק תמונה כזאת ב IDLE ואחת ב LOAD אני רוצה לראות את המתחים שלו.. בבקשה מי שנחמד ושם תמונות שיגיד את המפרט שלו (מה יש לו על הספק, כמה מאווררים וכו' ) אני חושב שהמתח 5 וולט שלו משוגע, האם זה אוניברסלי? זה אתם תראו לי תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 562 צפיות
  18. Started by orkir,

    שלום לכולם, התזמונים של הזכרונות שלי הם 5-5-5-16@800MHZ כשאני עושה OC עם באס שהוא מעל 400 (אפילו אם זה 401) התזמונים שלי עולים ל5-6-6-17... הצלחתי למשוך את הבאס למעלה עד ל-422 (כאמור במצב זה התזמונים הם 5-6-6-17) במצב יציב. השאלה שלי היא מה עדיף? 176MHZ נוספים או תזמונים פחות טובים?

    • 3 תגובות
    • 562 צפיות
  19. Started by iakovl,

    אני יודע שהבלוק הנ"ל הוא בין המצויינים שיש בעולם כרגע. השאלה היא מה עושה אותו כל כך טוב? אני הייתי רוצה לקבל אם יש תיאורים, סירטוטים וכו'... יש לי מושג די כללי אך ברור לאיך הוא עובד , אבל הייתי רוצה לדעת עוד.. אם אפשר שיהיה בעיברית

    • 4 תגובות
    • 562 צפיות
  20. יש לי 120מ"מ של ארקטיק קולינג מחובר ב3 פינים ישירות ללוח אם, ניסיתי לפעול לפי המדריך עם הspeedfan ולא הלך לי :'(....האם יש אפשרות להגביר את הRPM בצורה אחרת? ???תודה רבה מראש

    • 1 תגובה
    • 562 צפיות
  21. Started by carock,

    אני קונה את הSUNBEAM TONIQ ואני רוצה לדעת אם שווה לי להחליף לו את המאוורר שלו למשהו יותר שקט או שזה לא משנה..? אם אנתם ממליצים לי להחליף מאוורר אתם יכולים להגיד לי למה להחליף..? אני קונה גם את הAPOLLO ואנילהוסיף לו עוד מאוורר .. אני רוצה משהו חזק מאוד ושבכל זאת לא יהיה רועש מדי..

    • 1 תגובה
    • 562 צפיות
  22. Started by Entention,

    יש לי קרור למעבד thermaltake v1 והוא על 1050rpm ויש לי מארז antec 900 עם 4 מאווררים איך אני יכול להעלות את המהירות של המאווררים של המארז והמאורר של המעבד?

    • 3 תגובות
    • 562 צפיות
  23. Started by DarkLloth,

    שלום לכולם , היום התקנתי את החומרה ב CM 690 , רציתי לדעת אילו תוכנות טובות לניטור טמפ' יש כדי שאוכל לבדוק עד כמה טוב הוא מקרר... [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 562 צפיות
  24. שלום לכולם. החלפתי היום למעבד 2200+ עם 0.13 מיקרון (במקום ה2000+ עם 0.18 מיקרון שהיה לי) . אוקיי אז החלפתי כי חשבתי שהמעבד דפוק כי הוא הגיע לי למעלות ממש גבוהות (ויש לי volcano 12 חדש). עכשיו חיברתי את המעבד שוב (ה2200+) הדלקתי את המחשב ואני רואה שהוא עומד על 51 מעלות במנוחה כשהוולקנו על מקסימום. עכשיו רציתי לשאול מה יכול לגרום לזה???? כי זה מאוד מעצבן אותי! אם צריך עוד פרטים כלשהם אז תגידו אני מייד אביא ובבקשה תענו מהר כי זה מאוד חשוב ודחוף לי!! להתראות ותודה לכל העוזרים. ד"א האייסיקיו שלי הוא 232401378 (יותר קל לדבר שם). ביי.

    • 3 תגובות
    • 562 צפיות
  25. Started by Idanp,

    אני מחפש קירור טוב למעבד עד 250 שח מה אתם אומרים על זה? http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_159&products_id=3225

    • 5 תגובות
    • 562 צפיות

דיונים חדשים בפורומים