אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
-
שלום לכולם ביצעתי האטה(לא המהרה כמו כולם כאן :-) ) למעבד XP2600 מ1917@1734 וכן הורדתי מתח למעבד מ1.65@1.55 השאלה שלי האם זה יכול להזיק למעבד(במיוחד הורדת המתח) תודה
-
- 5 תגובות
- 562 צפיות
-
-
שלום לכולם. הרכבתי היום את המאוורר החדש שלי gigabyte rocket עכשיו השאלה שלי היא כזו חיברתי את כל הכבלים עובדה שהוא עובד אבל יש לי חשש קטן .. שאני מגביר את המהירות שלו מהפנאל בקרה שלו אני לא רואה ממש שינוי הוא מגביר קצת את המהירות אבל לא ממש חזק אני מסובב את הכפתור ל3000 והמאוורר פועל קצת יותר מהר ולא כמו שציפיתי שממש יגיע ל-OC מישהו יכול לעזור לי ולייעץ לי אם יש בעיה מה היא? או שזה נורמלי.. כי הייתי אצל חבר שלי אבל אני לא זוכר אם זה אותו דגם (שלי זה GHPCU23VE) אבל שהוא מגביר אצלו את המהירות המאוורר שלו דיי שואג ומרגישים במהירות אז מי שיוכל לעזור או כל ייעוץ יתקבל בברכה תודה מראש. [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 562 צפיות
-
-
שמתי לב שלרוב ה8800GT הטמפ' גבוהה מידי. אצלי למשל הטמפ' במנוחה על 60 ובמאמץ על 80-82 וכשאני שם את המאוורר על 100% הוא רועש מאוד. יש מה לעשות חוץ מהלחליף את הקירור?
-
- 1 תגובה
- 562 צפיות
-
-
שלום יש לי מארז של THERMALTAKE מסוג VA8000BWS ותצורת המאוררים במארז היא מאורר 120 ממ מכניס אויר מאורר 120 ממ מוציא אויר מאחורה מאורר 80 ממ מוציא אויר מאחורה מאורר 80 ממ מוציא אויר בגג עכשוו אני מעונין להוסיף עוד מאורר 120 ממ שיכניס אויר אבל אין לי רעיון איפה למקם אותו ואך ועוד דבר היתי מעונין לאטום את כול המקומות שאין שם מאורר שיהיה סרקולציה מהמאוררים בלבד ולא ממקום אחר מקווה שאולי תעזרו לי בפתרון הבעיה יואב
-
- 1 תגובה
- 562 צפיות
-
-
מעבד: פרסקוט 3 גיגה לוח: asus p4c800e-deloxe שזה הלוח הכי טוב לפנטיום 4 לפי הבנתי.. זיכרון: geil 2X256 doul memory gold pack כרטיס מסך: אני לא אדם של משחקים לכן ati 9600 asus הרדיסק : 200gb sata 8 mb צורד דיי ויי די וכו כוו עכשיו קירור..: thermaltake aquarius 2 והוספתי עוד רדיאטור להרכה כדי שהטמפרטורה תהייה יותר טובה.. מארז : thermaltake xaser 3 v1000d ספק: thermaltake purepower 480w בעיקרון זה כול מה שקניתי.. עכשיו עם כול החומרה הזאת אחרי עידכון bios וכו וכו הצלחתי להגיע ל3.8 mhz כאשר הלוח עובד בטורבו וכמובן ב-ht במעבד.. וטמפרטורה של 38 מעלות באופן קבוע.. וכאשר אני משחק הטמפרטורה עולה ל-43 בממצוע.... עכשיו הבעיה היא שעם אני ממשיך עם ה oc לדגמא הצלחתי להגיע ל-4.2 אבל מעל…
-
- 7 תגובות
- 562 צפיות
-
-
קניתי קירור לכרטיס מסך מתוצרת ארטיק קולינג. התקנתי אותו עפ"י כל ההוראות אבל כשאני מדליק את המחשב פתאום כל המסך בארטיפקטים מטורפים. בזמן שהלוגו של ווינדוס מוצג רואים ברור וכשמסתיימת ההעלאה של ווינדוס המחשב עושה ריסטרט בעצמו. מה לעזאזל קורה פה?! בדקתי שוב ושב שהעשיתי הכל כמו שצריך... הכרטיס הוא 6800U והוא לא ב-OC... כשמפעילים את ווינדוס במצב בטוח הווינדוס עולה. תודה מראש. אני מתנצל אם זהו לא הפורום המתאים. במידה ולא פתחתי דיון גם 'תמיכה טכנית'. אם אפשר להשאיר פה את הדיון פתוח זה יהיה מצויין. תודה.
-
- 6 תגובות
- 562 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לדעת האם אפשר לבנות לבד בית מנורה שתתחבר לי למחשב אותו דבר כמו קטודה קרה... כי אני מעדיף לאלתר במקום לקנות קטודה קרה לשים בתוך המארז אם אפשר מנורה שלא מוציאה הרבה חום, אבל פשוט אני צריך בשביל זה לבנות בית מנורה מיוחד... אתם בבקשה יכולים להגיד לי איך לבנות את החיבור של הבית מנורה למחשב. תודה.... נ.ב. אם אני קונה רק קטודה קרה יש לי אפשרות לבנות לבד את החיבור שלה למחשב? אם כן איך?
-
- 0 תגובות
- 562 צפיות
-
-
היום פתחתי את המחשב בשביל לנקות אבק ושמתי לב ששלושת הצלעות האחרונות בקירור שעל המעבד התעקמו כזה לצד למטה (AC7 FREEZER) ממה זה יכול לקרות?
-
- 6 תגובות
- 562 צפיות
-
-
?איזה תוכנה טובה להגברת מיהירות מאורר של המעבד?
-
- 2 תגובות
- 562 צפיות
-
-
http://img298.imageshack.us/my.php?image=10pg1.jpg
-
- 7 תגובות
- 562 צפיות
-
-
אני בונה מארז ואני רוצה לדעת איך, איפה ואיזה מאוררים כדאי לי להשים. תודה 8)
-
- 1 תגובה
- 562 צפיות
-
-
אני עושה אובר עם ATITOOL אבל הבעיה היא שזה שם את הכרטיס כל הזמן במאמץ יענו הוא מתחמם שם ושומעים את הרעש של המאוורר מרוב שהוא מתאמץ.. אני רוצה לעשות אובר ושהכרטיס יתאמץ מתי שצריך במשחקים וכו' מישו יודע איך עושים?
-
- 8 תגובות
- 562 צפיות
-
-
אני מתנסה בoc עם קירור סטוק והעלתי את את המעבד כבר ל3500 ואת הזכרון מ667 לקצת יותר מ750 והוא עובד על 50 אבל כשהעלתי את הfsb ל250 כלומר 3750Mhz הוא נתקע ועלה ל60 מעלות אולי אני צריך להעלות את הוולט של המעבד יש לכם הצעות
-
- 1 תגובה
- 562 צפיות
-
-
http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=54289
-
- 3 תגובות
- 562 צפיות
-
-
שלום חברה! אתמול קניתי מסך LCD וחיברתי אותו לפי המדריך שבאתר. המסך פועל מצויין, אבל התאורה לא פועלת.... :-[ חיברתי את K לפוטנציומטר ומשם לאדמה במולקס. את A חיברתי ל- 5V במולקס... מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה? תודה!
-
- 0 תגובות
- 562 צפיות
-
-
מארז פתוח: 28 מעלות מנוחה, 33 מאמץ. מארז סגור: 33 מעלות במנוחה, 37 במאמץ. יש הבדל של 5 מעלות בין מאמץ למנוחה בשני המקרים. יש הבדל של 5 מעלות בין מארז סגור לפתוח, יש לי עוד 3 מקומות בדלת של המארז שאני יכול להוסיף להם מאווררים אחד בידיוק מעל הביג טייפון אני מקווה שזה יעזור. השאלה שלי בקשר למדידה של החום עצמו ברצוני לדעת אם אני מבצע את המדידה כראוי. המארז הגיע עם חוט שהוא מדחום כזה הדבקתי אותו עם מדבקה על הברזל שנמצא שיושב על גוף הקירור שהכי קרוב למעבד. ככה זה בסדר או שיש אפשרות לשים את המדחום במקום אחר יותר קרוב למעבד? אולי צריך לשים אותו איכשהו על הסינק של הגוף קירור ולא על הברזל שמעליו? המעלות שהוא מראה לי הם מעלות חיצוניות, זאת אומרת שהמעלות האמיתיות של המעבד הם פ…
-
- 6 תגובות
- 562 צפיות
-
-
מישהו ניסה לעשות וולט מוד כזה ללוח ? P5WD2E- PREMIUM?
-
- 2 תגובות
- 562 צפיות
-
-
אהלן, יש לי שתי מאווררים פשוטים ש לAC . יש לי מחוץ למחשב שתי מאווררים של GIGABYTE בינארים שבאו עם המחשב אבל החלפתי אותם עם הAC הזולים. החדר שלי הקיץ, עם מזגן או בלי - חם בטרוף. המחשב מוציא גלי חום כמו אני לא יודע מה. יש לי מארז - GIGABYTE TRITON. אני יכול להכניס עוד איוורור? הספק שלי הםא 400W עם כרטיס מסך 8800. זה יהיה בטוח להוסיף עאוד אחד אם זה אפשרי? אני צריך למצוא דרך להפוך את החדר שלי לקריר. תודה!
-
- 2 תגובות
- 562 צפיות
-
-
שלום, אתמול המאוורר של ספק הכוח שלי שבק חיים. איך אני בודק מה הטמפרטורה של ספק הכוח? אם זה משנה, הספק ג'נרי עד כמה שאני יודע. תודה רבה. עריכה: עכשיו שמתי לב שיש פורום ספקים, אשמח אם תעבירו לשם.
-
- 2 תגובות
- 562 צפיות
-
-
Gigabyte Radeon X800 GV-RX80128D PCI-e 128Mb Retail Video Card או 6600gt של לידטיק נגיד. מי מהם יותר טוב במצב סטוק ? ומי יותר טוב לאוברקלוק?
-
- 5 תגובות
- 562 צפיות
-
-
לילה טוב..או כבר בוקר טוב לכולם.. בכל מקרה..אתמול החלפתי את הקירור שלי מסטוק שקיבלתי לVANTEC AEROFLOW 5600RPM... הוא יושב על סוקט A המעבד שלי ATHLONXP2500... לפני ההחלפה הטמפ' הייתה בסביבות ה47-50.. וכרגע לאחר ההחלפה..היא יושבת קבוע על 50 ורק עולה לא יורדת... למיטב הבנתי מרחתי משחה והכל כמו שצריך...ואפילו הורדתי שוב ומרחתי שוב ועדיין הטמפ לא בסדר...משו לא בדר אצלי או שאולי החיישן דפוק?..מה זה יכול להיות?.. תודה חברה..
-
- 5 תגובות
- 562 צפיות
-
-
האם יש תכנה שכן מאפשרת?
-
- 6 תגובות
- 562 צפיות
-
-
אינטל פנטיום 4 2.66MHz שמיוצר בטכנולוגיה 0.13 מיקרון? מה הטמפרטורה הממוצאת, מקסימלית והממולצת שהמעבד צריך להיות... תודה!
-
- 4 תגובות
- 562 צפיות
-
-
הצלחתי להגיע ל-430 אחרי שהעליתי את המתח של המעבד ל-1.418 (ב-1.400 הוא הצליח להעלות את חלונות אבל קרס כל הזמן). כל שאר המתחים בסטוק. הטמפ' של כל החלקים היא טובה בהחלט (הוספתי מאוורר 92מ"מ על הצ'יפסט עצמו - מאוד יעיל, ועוד 40מ"מ על הזכרונות). המחשב הצליח לעשות BOOT על באסים יותר גבוהים אבל לא הצליח להעלות חלונות. בגלל שהטמפרטורות טובות יש לי הרגשה שהעניין קשור למתחים. שיחקתי איתם אבל לא הצלחתי לייצב כי אני לא יודע מה חוסם אותי. אני לא יודע לאיזה חלק אני צריך להעלות את המתח, ובכמה. אשמח להצעות.
-
- 2 תגובות
- 562 צפיות
-


