אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש לי בעיה עם הקומנדו שאני מכניס voltage לזיכון / מעבד הוא לא נותן את מה שאני מכניס (bios) נגיד ואני רוצה לתת לזכרון 2.2v אז הוא יביא לי 1.9 או משהו כזה בשביל להתקרב ל 2.2 אני צריך להכניס משהו כמו 2.5 הבעיה היא שאם אני מגיע ל 2.6 הוא באמת מתחיל לעבוד על 2.6 ! גם עם המעבד יש את אותה בעיה ,נסיתי להוריד speedstep לא עזר כמו כן אני משתמש בביוס האחרון שיצא בקיצור הלוח לא נותן את ה voltage שאני מכניס וגם ב hardware health אפשר לראות שזה באמת לא אותו דבר כמו כן גם בתוכנה של asus מפרט E6600 @ 3ghz asus commando 2gb ram patriot 800 mhz oced to 1000mhz @ 5-5-5-12 8800GTS תודה דודו : )
-
- 4 תגובות
- 563 צפיות
-
-
מישהו יכול להגיד לי בבקשה האם זה יעזור לי לעשות OC למעבד 800 מגה הרץ סלרון זה באמת יעזור? השיפור יהיה גדול? יש לי במחשב 2 מאווררים וספק שיש לו מין צ'ופצ'יק קטן כזה שאפשר לכוון ל 280 V או ל300 ומשהו אז זה מתאים לOC? וגם איך בכלל עושים OC למעבד?
-
- 2 תגובות
- 563 צפיות
-
-
נסיתי לעשות oc לכרטיס מסך על ידיד העלאת 5 בליבה ובדיקת ארטיפקטים .. לאחר שהעלתי 40 התחלית לראות סימנים צהובים מעט כאלה אבל היה.. קיצר זה היה נראה לי לא הגיוני קצת אז הורדתי ב 5..ועדיין היה את הצהובים האלה! לבסוף הורדתי עד המספר ההתחלתי ועדיין ראיתי את הצהובים! למרות שהתחלה לא היה זכר אליהם גם אחרי שהעלתי 35... מה זה השטויות האלה? זאת תוכנת בלאי או מה?
-
- 0 תגובות
- 563 צפיות
-
-
אהלן! אפשר לקבל קצת הסברים לגבי OC ל7600GS EXTREME של LEADTEK.. האם הוא שווה? איך מבצעים אותו? תודה מראש על התגובות...
-
- 0 תגובות
- 563 צפיות
-
-
יש לי AXP1600+ ואני מריץ אותו ב- 1870 MHZ יציב בלי בעיות. כל MHZ נוסף במוקדם או במאוחר מפיל את המערכת - למה? אני רוצה לפתוח את המכפלה של המעבד, וה- FSB מוגדר אצלי על 178MHZ. במידה ואני פותח את המכפלה צריכה להיות בעיה למעבד לרוץ ב- 12.5X178 שזה אומר המון מגה הרצים == AXP2800+ ==2225? השורה התחתונה היא איך אני מצליח להביא את המערכת לקצה גבול יכולת (ביציבות!!!) ללא נזק לטווח הקרוב. אם איני טועה, העלאת מתח מזיקה לרכיבים ואף מקצרת משמעותית את חייהם - בבקשה להמנע מפתרונות שקשורים בנושא. ההמהרה אמורה להיות קבועה ללא שינויים (לא בשביל לראות לאן הגעתי ואז להוריד אותה חזרה) ולטווח הארוך. תודה
-
- 0 תגובות
- 563 צפיות
-
-
מוורר 80MM הוא בגודל של 8X4? אני מגדיר כריבוע -(4 צלעות בגודל של 8סמ') תודה...
-
- 2 תגובות
- 563 צפיות
-
-
קניתי מחשב מאייבורי לוח שלMSI [צ'יפסט VIA] יכול להיות שאין אפשרות בכלל לOC?
-
- 0 תגובות
- 563 צפיות
-
-
היי! אני מתכננן לעשות מוד קטן ויש לי שאלה. יש לי מאוורר שמחובר ישירות לספק, אני רוצה לשים מאורר נוסף באמצע ולחבר את החוטים שלו אל החוטים של האחר, כלומר שזה יצא כך: ד'א, המאוורר באמצע מאוד קטן, זה מאוורר מ-G-Force 2... זה אפשרי? זה יעבוד?
-
- 5 תגובות
- 563 צפיות
-
-
1. קניתי משחה תרמית של Stars, מרחתי אותה (לפי המדריך באתר) על הליבה והזכרונות של הכרטיס-מסך, ואז קרה משהו מוזר: הטמפ' של הכרטיס עלתה מ-52 ל-55 במנוחה, ועל אותו אוברקלוק הביצועים השתפרו. איך זה יכול להיות? 2. האם ניתן לבצע קירור גז לכל החלל הפנימי של המארז?
-
- 4 תגובות
- 563 צפיות
-
-
יש לי 3 G של kingston אבל בביוס ובהגדרות של המחשב שלי זה מראה שיש לי 1G וקודם זה הראה לי 3G אבל ב EVEREST זה מראה שיש לי שלוש כרטיסים שכל אחד 1ע אבל זה א 3G מה אני עושה ?
-
- 2 תגובות
- 563 צפיות
-
-
הוא קרור הכי משתלם בתקציב שלו? הוא יתן ביצועים יותר טובים מסטוק? תודה
-
- 8 תגובות
- 563 צפיות
-
-
כרגע יש לי 2 120 מכניסים מקדימה 2 120 מוציאים, אחד בגג ואחד בגב המחשב יש לי כמה מאווררים שסתם יושבים לי על המדף אז חשבתי לחבר אותם עשיתי חיפוש פה ומצאתי כמה רעיונות נחמדים (נראה לי של xVertigo ) [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 563 צפיות
-
-
איך כדאי לשים את המאווררים במארז יש לי 2*80מ"מ מאחורה ואני רוצה לעשות חור לעוד כמה חשבתי ככה 2*80 מאחורה מוציאים אוויר 1 בגג של 80 מוציא אוויר 1 בחלון 120 מ"מ מכניס אוויר אתם יכולים לעזור לי בזה? איך כדאי למקם את המאווררים? תודה
-
- 4 תגובות
- 563 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי בבקשה איך הקירור הזה עובד והאם מומלץ לשים אותו רק אם אני עושה OC? http://www.pchardware.co.il/docs/pd-1060880211.htm
-
- 3 תגובות
- 563 צפיות
-
-
.קירור בשם FANSINK זה טוב לכרטיס מסך HD4870 ?
-
- 2 תגובות
- 563 צפיות
-
-
איך אני מפרק אותו, יש שני לחיצים קפיציים קטנים בצד, אבל לא קורה כלום שאני לוחץ עליהם האם בכלל צריך לשים משהו במקום, או שזה שם בשביל היופי? (אם כן אז איפה אני קונה מאורר חדש ללוח גיגה בייט והאם צריך דבק חדש?) תודה!
-
- 1 תגובה
- 563 צפיות
-
-
למפרט הזה מעבדי ?AMD? Price Units Total Athlon 64 3000+ (S-754) 990 1 990 לוחות אם למעבדי ?AMD? EPOX Price Units Total 8KDA3J S-754 sata, gbl 570 1 570 זכרונות? DDR 400 Price Units Total 512MB A-DATA 460 2 920 כרטיסי מסך? PINE Price Units Total XFX FX5200 128MB TV PCI 370 1 370 מארזים? Price Units Total Thermaltake Xaser V VM-8000A 870 1 870 מארזים? Power Supply Price Units Total KSP 500W ActivePFC 190 1 190 עכברים? Price Units Total MS Optical + Wireless 150 1 150 ואיך הקירור פה? יש מה לשפר? (נ.ב. יש פה 2X512 זכרון ADATA)
-
- 3 תגובות
- 563 צפיות
-
-
שלום לכולם ^,^ קיבלתי מחשב חדש Q9300 ASUS STRIKER II NSE 4GB DDR3 MUSHKIN 1600MHZ (אני יודע שהלוח תומך MAX 1333 ו1600 רק בOC אבל הם היו זולים יותר ועם CL נמוך יותר מאחרים עם 1333MHZ אז...) 2X 9800GTX + המעבד והצ'יפסט מקוררים במים המעבד ב46 מעלות ב IDEL (נמדד בREALTEMP) לא קצת גבוהה יחסית לקירור מים? בקיצור אני רוצה לדעת לכמה בערך לשנות את הVOLTAGE ,FSB יש גם CPU PTT VOLTAGE או משהוא כזה כשנכנסתי לביוס, בכללי אני יודע לעשות OC אבל נבהלתי מכל הCPU PPT VOLTAGE והדברים שאני לא מכיר תודה רבה מראש. נ.ב. הכרטיסי מסך מחממים את המארז כמו תנור 63 בIDEL אני יודע שזה נורמלי לכרטיסי מסך אבל היה לי אפילו CRASH באמצע 3DMARK06 ובאמצע UT3 כשהמאווריר היו בMAX והמזגן עבד (אני לא צוחק 0.0) …
-
- 0 תגובות
- 563 צפיות
-
-
נלקח מאוורסט: CPU 42 °c GPU 56 °c GPU Ambient 46 °c WDC WD2000JD-00HBB0 47 °c הכל ב IDLE...הטמפ של המעבד ידוע לי שבסדר (זה המעבד שבחתימה) אבל ההרדיסק.. לא קצת חם ? WD 200GBSATA האם קירור אקטיבי להרדיסק משפר משהו או סתם עושה "רוח"? תרתיי משמע.. שאלה נוספת למה אני לא רואה טמפ של המובו ? אין סנסור של ג'יגה בייט ? נראה לי משונה לא ? עוד שאלה.. ברשותי XFX 6600GT בלשונית OC של אוורסט זה מראה לי ה GPU הוא 299MHZ.. זה לא קצת..אבל קצת נמוך ?! הוא אמור להיות 1100 לא ? לא ברור לי כלכך מה קורה פה..
-
- 4 תגובות
- 563 צפיות
-
-
בדקתי בתוכנות speedfan & everest בשניהם זה מראה לי 69 מעלות בטמפרטורת מעבד עכשיו בדקתי בביוס וזה בכלל מראה לי שם CPU Temperature = 19-21 המעבד עוד שנייה נשרף או מה? מישהו מוכן להסביר לי מה הולך פה?
-
- 3 תגובות
- 563 צפיות
-
-
שללום, כמו שארתי יש מתח לליבה יש קירור יש הכל אבל אחרי 600MHZ לליבה מתחילים הארטיפקטים אם אני על 1.9V או 1.6V... תודה רבה לכל מי שיוכל לעזור
-
- 4 תגובות
- 563 צפיות
-
-
האם מחשב שלא מתוכנן לאוברקלוק עם מעבד E6300 זקוק לקירור יותר מסיבי מהקירור סטוק כגון קירור מים? או שאפשר להסתפק בקירור אוויר?
-
- 4 תגובות
- 563 צפיות
-
-
יש לי סמסונג PC3200 256MB קניתי מלפני שנה+ שאני על 250X9.5 אני שם על 3,3,3,11 עכשיו יכול להיות מצב שעל 215X10.5 עם תיזמונים יותר נמוכים זה יה עדיף יותר?
-
- 0 תגובות
- 563 צפיות
-
-
עשיתי אוברקלוקינג קטן, וכשבדקתי ב WCPUID יש שם משהו מוזר...
-
- 5 תגובות
- 563 צפיות
-
-
AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5050e BOX AM2 2600MHZ 45W (http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=4397) איזה גוף קירור לקנות לו מחברת נועה מחשבים בלבד. הנה האתר עם כל הגופי קירור למעבדים על מה ללכת במחיר מינימלי וטוב למעבד זה האתר עם כל הגופי קירור: http://www.noacomp.co.il/Category.aspx?CatCode=285 תודה רבה לעוזרים הנחמדים
-
- 5 תגובות
- 563 צפיות
-


