אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
כותרת [+ לא אהבתי את Everest, נראה לי היא זייפה לי וגם לא היה אפשר להריץ טסטים.] + שאלה : איך כדאי, אם כדאי, לנקות כרטיס מסך HD4850 מאבק ?
-
- 1 תגובה
- 566 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות את ה-Zalman CNPS7700-Cu 120MM Fan והלוח שיש ברשותי זה ה-MSI 925X Neo Platinum והכרטיס זיכרון ניראה לי קצת קרוב מידי למעבד וניראה לי שאני יזמין אותו ובסוף הוא לא יתאים בגודלו ולא יהיה לי מה לעשות... :s05: מה אתם אומרים?
-
- 8 תגובות
- 566 צפיות
-
-
שלום קוראים לי גיל מצאתי לו מזמן gefroce 3 titanuim כמובן agpx4 אז אני מעונין ליפתוח לו צנירות \או ללצרוב ביוס אני לא מבין בזה בגרוש כאילו לא כל כך אכפת לי מהכרטיס האם יש לו צינורות פתוחים מה הכי כדאי לעשות תודה רבה גיל
-
- 3 תגובות
- 566 צפיות
-
-
כן אני מודה שזו הייתה אחת הבחירות הגרועות ביותר שעשיתי כי הרעש אכן העיק מאז קנייתו (בשלהי 2004). בכל מקרה האם לדעתכם יהיה שיפור ניכר אם אני אבצע לו אובר קלוק ל 3200 או ליותר מזה(האם אפשר בכלל יותר?) ? איזה קירור מומלץ? המטרה שלי : האצת מהירות העיבוד של חישובים מבלי סיכון המערכת בשריפה, לא זקוק לאוברקלוק של הכרטיס מסך! מפרט מלא: לוח p4p800 e deluxe זיכרון 2 ג'יגה. מעבד 2.8 האם השיפור במהירות העיבוד שאפשר להשיג באמצעות ההשקעה הכספית והסיכון (קיים כזה הרי...) שווה לדעתכם? בתודה מראש לבעלי הניסיון בתחום!!
-
- 1 תגובה
- 566 צפיות
-
-
הזמנתי היום מחשב, עם Thermalright XP-120 ו-DFI LanParty NF4 ULTRA-D nForce 4 Ultra 939 Motherboard מספר שאלות: 1. האם צריך להוסיף מאוורר לקירור הזה(לא הבנתי עם מה הוא מגיע, מה יש באריזה?) 2. האם הקירור הזה נכנס חלק בלוח האם ללא גזילת סלוטים למינהם(אני מדבר על הגודל, לא על השליטה על המהירות) 3. האם יש דרך, שהמחשב עצמו ישלוט על המהירות של המאוורר בהתאם לחום הנפלט או לפי שעות?(בוקר-ערב -> מקסימום, ערב-בוקר -> מינימום - לדוגמא)
-
- 4 תגובות
- 566 צפיות
-
-
יש לי Leadtek G4 TI 4200 128 MB שעובד על דרייברים של אן בידיה גירסה 30.82. PowerStrip מזהה את הכרטיס אבל לא נותן לעשות לו OC. מישהו יודע למה?
-
- 1 תגובה
- 566 צפיות
-
-
היי שאלתי היא איך אני מתחיל את הOC הראשון שלי משתמש בתוכנה OCCT לבדיקת יציבות יש קירור מים במחשב
-
- 0 תגובות
- 566 צפיות
-
-
הדגם הספציפי של הלוח נמצא החתימה עכשיו יש איזה אפשרות שקובעת את התדר של הזכרון על מספר מסוים ולא מרשה לו לעבור אותו (כל אלה עם לוח של GUGABYTE יבינו על מה אני מדבר לא יודע אם הסברתי טוב) אז שמתי את זה על 200 ושאני מעלה את התדר של הבאס בביוס הוא מראה לי שהתדר של הזכרונות נשאר על 200 אבל בווינדוס בתוכנות CPU-Z וב NVIDIAmonitor הוא מראה לי שהתדר של הזכרונות עלה (תלוי כמה אני מעלה אותו כמובן) למה זה קורה מה אני מפספס פה? תודה על העזרה טל
-
- 8 תגובות
- 566 צפיות
-
-
היי במהלך התעללות הOC שעובר ה-FX שלי, מצאתי בפוקס את התוכנה שממהירה אותו, שבאה יחד עם הכרטיס (פאקינג באנדל יש לכרטיס הזה! ), אקיצר המהירות המקס' בתוכנה (ASUS SMART DOCTOR) היא 280 ליבה 460 זכרונות. סטוק 250\405 :-\ אז הקטע הוא שהכרטיס עובד די טוב במהירויות האלה, אבל ציפיתי להרבה הרבה יותר מהליבה :-\ רציתי לדעת האם יש איזשהו דרך להעלות את המקס' OC הזה, כי בתוכנות אחרות שיש לי בהן את האפשרות להעלות עוד הכרטיס אומנם עובד יציב על לופ 3DMARK2003 במהירות של יותר מ-280 ליבה (מהזכרונות בסה"כ אני מרוצה... לא רציתי הרבה יותר מהם), אבל כשאני מפעיל NFSU הוא נתקע או בהתחלה או באמצע, או שבהיילו הוא פשוט נכנס ויוצא אחרי שנייה. אגב, בדקתי ומצאתי שהתזמון של הזכרונות (אמרתי את זה נ…
-
- 4 תגובות
- 566 צפיות
-
-
ואם כן, עד כמה זה מסוכן? זה לא אומר שזה מאפשר אוברקלוקינג ללא צורך בקירור נוסף?
-
- 0 תגובות
- 566 צפיות
-
-
חיברתי עם הכבל ה 3 PIN ללוח אם ושמתי לב שהמאוררים לא עוברים את 930+ RPM משהו יודע למה ? לוח אם שלי GIGA-BYTE GA-K8NF9 ULTRA תודה
-
- 6 תגובות
- 566 צפיות
-
-
שלום לכולם קניתי 7600 גי טי של גינוורד ואני רוצה לעשות לו אובר קלוקינג גבוה מישהו יודע איפה אפשר להשיג ביוס לכרטיס מסך הזה בתוספת מתח תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 566 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי לוח P5B DLX ומעבד C2D E6600 רציתי לדעת מהם הטמפ' המקסימליות לעבודה לכל אחד מהם ? ולאיזה טמפ' כדאי לי לכוון את ההתראה שלהם על מנת לשמור עליהם תקינים לאורך זמן ? כרגע עם מס' תוכנות פתוחות ולא בפעולה , רק אינטרנט , אני מקבל 46 מע' MB ו 54 מע' CPU.
-
- 0 תגובות
- 566 צפיות
-
-
אני אצל חבר והוא קנה FX5200 וזה קקה והגיעו שמועות לאוזני שאני יכול להפוך אותו ל5600 אולטרה שזה יספק אותו רציתי לישאול אם זה תלוי רק במהירויות שעון או גם בסופטמוד שאני צריך לעשות עם תוכנה כל שהיא..? ואם זה רק מהיריות שעון אז מה הן המהירויות של 5600 אולטרה?? עזרהההה
-
- 5 תגובות
- 566 צפיות
-
-
-
אני קונה QUAD.. ואני מתלבט איזה לקנות אין עודף של תקציב אבל יש אפשרות להגיע לQ9550 השאלה היא איך הוא לOC והאם יש אחרים יותר משתלמים שיכולים להגיע בOC בינוני לכמעט/אותם תוצאות. עוד שאלה.. אני קונה 260GTX 216C, כרטיס שטוב לOC לפי מה ששמעתי.. אז.. איך לעזעזאל עושים OC לכ.מ והאם צריך בשביל זה קירור מיוחד ? (אני מדבר על OC בינוני~ לשני המקרים) התקציב לקירור למעבד הוא כ150 , ואם אפשר פחות יקר אז בבקשה
-
- 3 תגובות
- 565 צפיות
-
-
למעבד? אני יודע שזה שאלה קלה בשבילכם ובשבילי קשה אם אפשר מדריך או הסבר או משהו איך לעבור צעד צעד ב OC ..או ללמוד על זה כהתחלה מאיפשהו כי אני ללמוד לעשות ואני לא יודע מהיכן להתחיל
-
- 2 תגובות
- 565 צפיות
-
-
אהלן, שלום לכולם... יש לי בעיה... אני משחק את המשחק c&c 3 והוא כל הזמן קורס... ועוד כל מיני משחקים עושים בעיות... המון אנשים אומרים לי שכנראה הכרטיס מסך מתחמם אז הורדתי ntune וכשהמחשב לא עושה כלום שום דבר מיוחד (או שהמשחק לא פעיל באותו הרגע או רק ב alt-tab ) הוא ב 53 - 54 מעלות צליוס כשאני מעלה את המשחק מדדתי פעם אחת שכותב 64 ופעמים אחרות 61 ... הבנתי שגם על כל שנייה שעוברת הוא מתקרר ב 4-5 מעלות ... ז"א לוקח לי טיפה זמן לעשות אלט טאב... אני משתמש ב GeForce 8500 עם 256 מגהבייט זכרון (point of view) (DDRII מעבד פנטיום 3.0 אז בקיצור, מהן הטמפרטורות הנורמליות \ לא נורמליות של הכרטיס מסך הזה.... (המחשב הוא חדש חדשדש - פחות משבוע) האם יכול להיות שהחברה הרכיבה לא…
-
- 2 תגובות
- 565 צפיות
-
-
חברה כל כך הרבה חברה שעושים פה אובר קלוק למעבד ברטון אבל השאלה שלי איזה לוח הכי שווה צריך להיות לו את האפשרויות הבאות: שינוי מתח לזיכרונות ולמעבד שינוי באס ציפ סט איכותי כמו ה 2Nforce או KT600 כרטיס קול 5.1 עם יציאה דיגיטלית כרטיס רשת לפחות 4USB 2.0 לפחת 2 יציאות פייר וואיר IDE x2 ata 133-100 2x SATA ושיהיה יציב מעל לכל הלוחות מיהו הלוח המנצח.....
-
- 6 תגובות
- 565 צפיות
-
-
אני יעשה בקרוב OC. יש לי מעבד E4500 . המכפלה שלו היא 11. חבר אחד שלי אומר שעדיף להוריד את המכפלות ל8 ולשים באס 375 . חבר אחר אומר שעדיף להשאיר מכפלה 11 עם באס 273. מה יתן לי ביצועים עדיפים, מכפלה גבוה ובאס נמוך, או באס גבוה ומכפלה נמוכה? אני מעוניין להמהיר את המעבד ל3 GHZ
-
- 2 תגובות
- 565 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה עם מעבד 2600 MOBILE עשיתי לו OC ל 2700MHZ !!! והוא יציב והכל סבבה אבל הוא ממש ממש לא מהיר גם לא במהירויות האלו בווינדוס למשל הוא עובד ממש מהר אבל ברגע שזה מגיע לתלת ממד כמו מישחקים כבדים או למשל בדיקות 3DMARK וכאלה הוא ממש עייף !! קיבלתי איתו 17,000 עם 1G זיכרון (GEIL) ו 9800XT ולאומת זאת קיבלתי 23,500 עם ה 3200+ עם OC ל 2500 MHZ שניהם היו על אותו FSB ה 3200 היה על 11*225 וה MOBILE היה 225*12 מישהו יודע אוליי למה הביצועים העלובים ???
-
- 1 תגובה
- 565 צפיות
-
-
איך אני בודק מעלות לכרטיס מסך שלי(GEFORCE FX 5200)???? עד כמה ניתן להגיע איתו באוברקלוקינג???? וקצת לדעת ידע בסיסי באוברקלוקינג של כרטיסי מסך ואוברקלוקינג בכלל
-
- 7 תגובות
- 565 צפיות
-
-
שלום, קודם כל רציתי להגיד שיש לכם אחלה פורום ואחלה אתר~! עכשיו יש לי בעיה, במחשב שלי (רגיל בלי מודים) יש מאוורר אחד התקנתי לפי יומיים את התוכנה speed disk, היא מראה לי שהמחשב שלי 48-50 מעלות! תמיד הוא היה בטמפרטורה הזאת כי תמיד הוא היה חם שנגעתי בו. כרגע שמתי מאוורר רגיל מאחורי המחשב (עכשיו הטמפרטורה 40-42). אני רוצה ממכם המלצות מה לעשות..להוסיף מאוורים ,פאן באס (או המכשיר ששולט על המאווררים) או לעשות חיתוך למאוורר בגג של המחשב או בכלל מה לעשות, אני לא מעוניין בקירור מים או משהו שיעלה מעל 300 שקל (אם יש לכם משהו ששווה יותר תכתבו אני מוכן גג 400) המחשב שלי בן 3 וחצי amd 1.5 תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 565 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות אובר קלוק יש לי p4 3000 1MB cache ?P4P800 E Delux sb8.1 SATA GBL? xfx6800gt 256 80 GB WESTERN DIGITAL 512ddr lanfire vm 2000 ?Thermaltake Xaser III ואין לי שום קירור מיוחד על הקרטיס מסך אני יכול לעשות אובר קלוק על 400/1100 כמו אולטרה?
-
- 7 תגובות
- 565 צפיות
-
-
האם זה נותן תרומה כלשהי? השאלה היא גם על מחשב שלא נגעו בו וגם על מחשב שקיבל קצת OC למעבד, והמתח על הזכרונות עלה קצת. תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 565 צפיות
-


