עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום לכולם. אני GUN_MAN מפורום חומרה ותוכנה בגיימר. עכשיו, קראתי את המדריך לאיורר המארז באתר (שהיה לפי דעתי לא משהו אבל לא חושב) בהיה כתוב שם על שתי שיטות איורר: סרקולציה מנהרה רציתי לדעת מה ההבדל בין שתי אלה ומה היתרונות/חסרונות של כל אחת ואיך אני יודע איזו שיטה יש במארז שלי עכשיו אני רואה שאתם , כמו בגיימר ממליצים על הSUPERTALNET בשילוב עם ספק של HEC/ENERMAX/THEMERTLAKE/ANTEC עכשיו , לא עדיף לקחת את זה?: Antec High Performance 1080 AMG 430W Case Antec Truepower 430W PSU included ! http://www.pch.co.il/docs/pd-1354927653.htm זה עולה קצת יותר/פחות משילוב של סופרטאלנט עם ספק נורמלי והוא בא עם ספק ANTEC TRUE POWER. עכשיו אם אפשר גם בבקשה קצת פרטים על המארז. …

    • 0 תגובות
    • 566 צפיות
  2. חברה יש לי axp2000+ tbred האם זה נכון שעם לוח טוב יהיו לו ביצועי קלוק גבוהים יותר? תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 566 צפיות
  3. http://www.i4u.com/full-review-398.html תעיפו מבט בבקשה ותקראו את זה, במיוחד הפסקה האחרונה: זה רק אני או שמשהו דפוק פה?! 91C מעלות?! המערכת קירור הזאתי בעלת יכולת קירור של 400W !!! (מבין החזקות ביותר כיום לדעתי, רק לשם השוואה מערכת דומה ויקרה מאוד של Swiftech מסוגלת "רק" לפזר חום של 200W בקושי. חוץ מזה, שאם מערכת כזאתי מפלצתית לא מסוגלת לשמור על איזה 40C במעבד כזה, אז מה יגידו קירור אויר? או אפילו הקירור STOCK של אינטל? לפי זה הSTOCK של INTEL צריך לעמוד על איזה 120C או משהו יש פה טעות או מה? או שבעצם כמו שמישהו רשם למטה בעצם מדובר בפראנייט בכלל? או שהוא התקין משהו ממש דפוק שם? (ראיתי כבר מערכות קירור פסיביות יותר טובות מזה)

    • 3 תגובות
    • 566 צפיות
  4. Started by Farmalot,

    לא הולך לי. אני מנסה לעלות מעל 237 ולא הולך! הספצפיקציות שלי: FSB 237, +0.3v Mem 533(266), +0.0v CPU 3562 (237X15), 1.5v אם אני מעלה ל: FSB 237, +0.3v Mem 533(266), +0.0v CPU 3750 (250X15), 1.55v הוא לא עושה פוסט. הטמפרטורות בסדר (~35, קירור מים), רק הצ'יפסט חמים קצת יותר (קירור אוויר). את כל הפיטש'רים הנחמדים(EIST וכו') בביוס הורדתי. מה לעשות? להעלות עוד מתח ל CPU? לקרר יותר תצ'יפסט?

    • 2 תגובות
    • 566 צפיות
  5. שלום לכולם רציתי לדעת בערך מה רמת הרעש של המאורר המקורי של AMD. אני יודע מנסיון עם ה805 שהמאורר של אינטל קצת מרעיש.. אני מאוד רוצה מחשב שקט אבל כבר אין לי תקציב למאורר תודה רבה קובי. המארז הוא 6A21.

    • 2 תגובות
    • 566 צפיות
  6. אני לא יודע מה קרה אני נכנסתי הרבה פעמים לBIOS אבל אמרתי לצאת בלי שינויים ופתאום אני רואה במקום 2700+ עם 2100 MHZ אני רואה 1700MHZ עם 2100+ מה לעשות אני השתגע עכשיו!?!!

    • 9 תגובות
    • 566 צפיות
  7. Started by gabig12,

    המחשב שלי מתחמם יותר מידי 60+ מעלות יש לי AMD ATHLON 2500 ניסיתי לסדר את הכבלים ולנקות אבק ולא עזר התקנתי גם מאוור מספק ישן וגם זה לא עבד אני רוצה לקנות מאוור טוב אבל הבעיה שאני לא יודע באיזה גודל אני צריך מה אתם אומרים??

    • 3 תגובות
    • 566 צפיות
  8. Started by nikon,

    שלום ותודה! הקיץ מגיעה ואני מתחיל לדאוג למחשב שלי, וגם אני הבנתי שאם המעבד מתחיל להתחמם יותר מדי, אז המעבד מתחיל להאט בכדי לא להישרף! אז אני מחפש להוסיף קירור נוסף למחשב שלי (שדורש כמה שפחות חשמל) ואני ממש לא מבין בתחום אשמח לקבל את עצתכם בבקשה! זה המפרט שלי : כרטיס מסך: CONNECT 3D HD3850 256MB DDR3 מעבד : Intel Core 2 Quad Q6600 לוח אם GIGABYTE GA-G33M-S2H זיכרון Corsair DDR2 2048MB (1024MBx2) 667MHz CL5 מארז כולל ספק HEC 6A19B 400W תודה לכול המגיבים ושבוע טוב

    • 4 תגובות
    • 566 צפיות
  9. Started by Oranili,

    אני צריך קירוור טוב למעבד... מעבד : AMD ATHLON 64 BIT DUAL CORE 4.2 משהו טוב .. מ KSP

    • 1 תגובה
    • 566 צפיות
  10. Started by DJPOWER,

    מאיפה אפשר לקנות בארץ פלטייר? והאם מישהו מוכן למכור לי או לעשות הזמנה איתי?

    • 1 תגובה
    • 566 צפיות
  11. Started by reuven5,

    שלום חברים אני צריך המלצה למאוורר 80MM הכי חזק שיש בזיגזג כי אני מזמין משם כמה דברים לא חשוב לי הרעש אני פשוט רוצה שיהיה חזק וקטלני ביותר אני צריך שתמליצו לי על משהו טוב

    • 4 תגובות
    • 566 צפיות
  12. Started by AloN(-)KiLLeR,

    נשרף לי מאוורר עליון עם LED שקבילתי עם המארז Transformer/ אחרי המלצת lemonhead קניתי את המאווורר בגרסא שרק מוציאה אוויר Acrtic Cooling 8mm AF08-360089 1500RPM המאורר שהיה קודם שנשרף, התחבר בכבל לחיבור של 4 פינים, מהחיבור הזה יצא חיבור נוסף ל4 פינים והחיבור הזה התחבר ללוח אם. חיברתי את המאוורר החדש לחריץ על הלוח אם שנקרא Fan 2 בחיבור ישיר שבא עם המאוורר של 3 פינים. (קודם לכן ניתקתי את הכבל של המאוורר ביג טייפון שהיה מחובר אליו ואין לי שמץ של מושג למה- חיברתי אותו לחיבור של CPU FAN). האם חיברתי נכון? אין צורך להגדיר משהו בביוס? פתחתי את המחשב, ומהאוורר החדש מסתובב נורא לאט, אמנם אין רעש אבל הוא כמעט ולא מוציא אוויר. קנייתי מאוורר נוסף 120MM של Arctic cooler שגם מוציא וגם מכ…

    • 1 תגובה
    • 566 צפיות
  13. מעבד: CPU Type DualCore Intel Core 2 Duo E6300, 1866 MHz (7 x 267) לוח אם: Motherboard Name ASRock ConRoe945G-DVI (2 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Video, Gigabit LAN) זכרון: System Memory 1024 MB (DDR2-667 DDR2 SDRAM) כרטיס מסך: Video Adapter NVIDIA GeForce 7600 GS (256 MB) דיסק קשיח: Disk Drive HDT722516DLA380 (160 GB, 7200 RPM, SATA-II) Disk Drive ST340810A (40 GB, 5400 RPM, Ultra-ATA/100) CPU Clock 1861.5 MHz (original: 1866 MHz) CPU FSB 265.9 MHz (original: 266 MHz) Field Value Sensor Properties Sensor Type Winbond W83627EHF/EHG (ISA 290h) GPU Sensor Type Driver (NV-DRV) Chassis Intrusion Detected Yes Temperatures Motherboard 4…

    • 5 תגובות
    • 566 צפיות
  14. אני לא יודע אם אני צריך לפנות לפורום לוחות אם, אבל חשבתי שפה זה עדיף לשאול לא מזמן קניתי מחשב חדש והלוח אם הוא AI7 של אביט. קראתי את הכתבה עליו ועל יכולות האוברקלוק שלו... הבעיה שאני לא מבין באוברקלוק כלום! כמובן אני יודע שחייבים קירור טוב על החלקים שממהירים אבל אני לא יודע לגבי מתחים מהירויות וכו'. בדרייברים יש OCGURU שמאפשר מצבים מסויימים של אובר קלוק כמו טורבו F1 וכו'. הבעיה שאני לא יודע למה זה בדיוק עושה אוברקלוק! לזכרון?! (אם אפשר) לבאס?! למעבד?! לכרטיס מסך?! למה? אם מישהו יוכל לעזור לי אני מאוד אשמח! המפרט שלי: P4 2.8C GHz ABIT AI7 i865PE Hercules 9800SE AIW 2x256 DDR400MHz Samsung Compucase-HEC CI-6A19 BLACK תודה לכל העוזרים.

    • 4 תגובות
    • 566 צפיות
  15. Started by lior669,

    שלום, לפני שבוע קניתי מחשב חדש שמרכיביו העיקריים הם: לוח INTEL 945 GIGABAYT מעבד INTEL D 805 DUAL CPRE הבעיה היא שהמחשב מרעיש בצורה בלתי נסבלת ולדעתי גם בלתי סבירה, הרעש יכול להתחיל דווקא שלא עובדים עליו, ובאופן מוזר הוא גם לא נפסק, כפי שאתם יודעים הנחשב נמצא בחדר בטמפ' ממוצעת של 30. תודה.

    • 1 תגובה
    • 566 צפיות
  16. Started by Vatos-Locos,

    עד כמה המאורר שקט? האם לא ניתן לשמוע אותו במארז סגור ? , או שהוא נשמע אבל חלש (אם לא מתמקדים לא שמים לב) ? , שומעים אותו בבירור אבל ניתן להתעלם ? , או שהוא קצת מציק ? תודה.

    • 7 תגובות
    • 566 צפיות
  17. רציתי לדעת האם כדאי לעשות oc למחש זה ולאיזה חלק מעבד e6400 לוח אם msi p965 neo זכרון 1 גיגה מהירות 667 כרטיס מסך 7300gs למחשב יש מאוורר קדמי גדול אחורי ומקורי על המעבד טמפרטורת המעבד במנוחה 40 כרטיס מסך

    • 4 תגובות
    • 566 צפיות
  18. אני רוצה לעשות OC לכרטיס מסך במנוחה הוא די חם במנוחה הוא יושב על הסיבות ה55-60 במאמץ משהו כמו 64 אבל עם אולי זה לא הרבה כל כך אבל עם אוברקלוק זה יהיה חם ולעיניין איזה גוף קרור יכול מתאים לכרטיס הזה? חשבתי על VF900-Cu LED השאלה עם הוא מתאים באתר שלהם כתוב שהוא מתאים ל7900 הוא יתאים גם לשלי? ועוד שאלה יש משהו יותר טוב בתקציב הזה? עריכה צריך המלצה למאורר טוב בתקציב של 60/70 שקל לגוף קרור לARCTIC COOLING S1 שהמליצו לי פה עליו תודה לכל מי שעזר ולעוזרים

    • 5 תגובות
    • 566 צפיות
  19. Started by lielmar1,

    אחים שלי אני צריך קרור למארז ולמעבד לא יקר מאוורר טוב בן 30 ל 50 שח עם לדים אם אפשר תודה

    • 2 תגובות
    • 566 צפיות
  20. אם יש כזאת אשמח לדעת איזה? תודה

    • 8 תגובות
    • 566 צפיות
  21. שלא יהיה יקר מדי... הבנתי שהIS7\IC7\ לא נותנים להעלות יותר מ2.8 מתחים לזכרונות אז מה משתלם בטווח מחירים שלהם?

    • 3 תגובות
    • 566 צפיות
  22. היי לכולם קניתי היום מחשב מ KSP וצצו לי כמה שאלות ששחכתי לשאול 1) האם יש כרטיס רשת מובנה 2)האם יש כרטיס קול מובנה 3)האם אפשר לעשות אוברקלוק לרכיבים במחשב? ואם כן לאילו רכיבים ולאיזה רמה אני יכול להגיע בכל רכיב שאפשר לעשות לו אוברקלוק זהו המפרט: (אשמח לשמוע תגובות לגביו) מעבדי אינטל? כמות מחיר סה"כ P4 2.66 Ghz S-775 2x1M Cache DUAL-CORE 1 740 740 לוחות אם למעבדי אינטל? GIGABYTE כמות מחיר סה"כ 8I945P-G s775, DDR2, SATA2, PCI-E 1 565 565 זכרונות? DDR II 667 כמות מחיר סה"כ 512MB Elixir 2 280 560 כרטיסי מסך? ASUS כמות מחיר סה"כ Radeon X1600 Pro 256MB, DVI, PCI-E 1 690 690 דיסקים קשיחים? WESTERN DIGITAL כמות מחיר סה"כ 160GB SATA II 7200RPM 8MB 1 410…

    • 4 תגובות
    • 566 צפיות
  23. Started by cyberX,

    זה המפרט שלי מעבד: Intel Core 2 Quad Q6600 G0 95W 2.40Ghz 8MB + Thermaltake Big Typhoon VX כמות: 1 - מחיר: ¤1448 לוח אם: Gigabyte GA-P35-DS3L כמות: 1 - מחיר: ¤484 מארז: NZXT Alpha Black NO PSU כמות: 1 - מחיר: ¤319 קירור למארז: Raidmax 120mm + Thermal Sensor Blue Led כמות: 1 - מחיר: ¤39 ספק כוח: Corsair 520W 40A @ 12V CMPSU-520HXEU EPS 12V Modular כמות: 1 - מחיר: ¤545 זיכרון: G.Skill 2GB DDR2-800 DualKit (2x1GB) CL4-4-4-12 2GBPK כמות: 1 - מחיר: ¤323 קשיח למחשב שולחני: WD 160GB SATA II AAJS כמות: 1 - מחיר: ¤242 כרטיס מסך: Innovision 8800GT G92 512MB I-Chill Overclocked Retail כמות: 1 - מחיר: ¤1369 הרכבה: הרכבת מערכת מחשב 3000שח ומעלה כולל בדיקות כמות: 1 - מחיר: ¤5 סה"כ: ¤4…

    • 7 תגובות
    • 566 צפיות
  24. Started by Yogev20,

    שלום חברים!!!!!! שאלה: בביוס הטמפרטורה של המעבד היא 47 בEVEREST ובתוכנות נוספות הטמפרטורה במנוחה 57 יש הבדל ברור של 10 מעלות!!! מהי הטמפרטורה הנכונה ??

    • 4 תגובות
    • 566 צפיות
  25. שלום כפי שראיתי באתר http://processorfinder.intel.com/details.aspx?sSpec=SL9TB# הטמפ הרצויה הגבוהה ביותר היא 61 מעלות למעבד הזה השאלה היא עד כמה אתם ממליצים להמהיר את המעבד הזה ב 50 אחוז או יותר.... שאלה שנייה איך עושים את המהרה הזאת בדרך הכי פשוטה וקלה אם יש כזה דבר על איזה מפרט אתם ממליצים לעשות בו את המהרה למשל לוח אם כדאי לרכוש איזה כרטיס מסך לקנות או איזה כרטיס מסך ONBOARD כדאי לקנות עם קירור רגיל אויר שמצורפ למעבד

    • 2 תגובות
    • 566 צפיות

דיונים חדשים בפורומים